Булевар Илинден |
Post Reply | Page <1 3132333435 36> |
Author | |
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #641 Posted: 29-Jul-2012 at 14:48 |
Мапата не е баш точна. Тоа стеснување е поради крајот на автобуската станица, и мислам дека воопшто нема да се разликува од другите делници. Ќе видиме како ќе испадне, но мислам дека сум во право бидејќи повеќепати го имам ова размислувано.
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #642 Posted: 18-Sep-2012 at 13:12 |
Во денешнта обиколка направив мала фотосесија од моменталниот напредок во изведбата на илиденска на ниво на булевар од раскрсницата со Љубљанска до раскрсницата со Бледски договор. Нешто што ме остави малку збунет е тоа што не видов ниту еднаш инфраструктура за атмосферста кнализација. Може некој да ми објасни дали тоа е вообичаено да се прави таа инфраструктура малку подоцна во изведбата или едноставно е заборавено или замачкано при проектирањето.
1. Поглед од раскрсницата со љубљанска кон Карпош 4 2. Проширување на крајниот дел од љубљанска за раскрсницата со илинденска 3.Поглед од Љубљанска кон Карпош3 4. припреми за краток мост над каналот од тафталиџе 5. Поглед од раскрсницата со манапо кон бензинската макпетрол 6. Поглед од пред бензинската макпетрол кон Карпош 4 7. Поглед од истата позиција кон бензинската 8. Делот каде ќе се спојува веќе проширениот со делот кој сега се проширува |
|
cako
Newbiе Joined: 17-Nov-2012 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #643 Posted: 17-Nov-2012 at 20:01 |
Дечки знае ли некој за кога се планира продолзување на Илинденска до Волково?
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #644 Posted: 17-Nov-2012 at 20:41 |
Не се планира
Сообраќаен мост преку Вардар очигледно е преголем залаг за град Скопје. Освен ако не мислиш за ГУП каде е вцртан од поодамна. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #645 Posted: 05-Dec-2012 at 23:53 |
Neznam dali nekoj ima zabelezano deka prodolzuvanjeto na ulica Ilindenska nekako e premnogu tesno. Se stavaat na sred uluca zardinjeri mesto koi moze da se izgradi uste 1 cela lenta. Moze nekoj ima poveke iskustvo dali zardinjerite se da se krade od drzavna pari so namaluvanje na ulicata ili toa se vistinski dimenzi,jas ne sum strucen za ovaa problematika cisto logicki gledam.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #646 Posted: 06-Dec-2012 at 08:36 |
По правило една лента треба да биде широка 3,5 метри.
Таму најавија дека ќе доградат уште 2 ленти, така и прават. А со оглед на тоа што има доволно место измеѓу нив направија жардињери што е одлично. Штета што такви нема и на М.Т.Гологанов. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #647 Posted: 23-Dec-2012 at 10:12 |
Еве одговор на прашањето дали е приоритет мостот на Илинденска (25-та минута). Од причина што многу често го спомнуваме на форумов, а еве и одговор од оној кој одлучува.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8zIWvSlLMmo |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #648 Posted: 23-Dec-2012 at 12:41 |
ееееее,кој ќе гледа 2 саати,кажи што кажал
|
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #649 Posted: 24-Dec-2012 at 02:03 |
До каде стигнаа овде, се работи ли?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #650 Posted: 24-Dec-2012 at 10:09 |
Кога поминав пред некој ден се подработуваше по малку. Работата во најголем дел е завршена и всушност се вози по новиот коловоз, а причината зошто е завлекувањето на крајов не ми е јасна. Рокот за реализација измина кон крајот на октомври.
Инаку го ѕирнав делот на интервјуто каде што Коце збори дека немало голема логика продолжувањето на Илинденска кон обиколницата. За жал не ја гледа големата слика и се концентрира само на тесниот појас покрај трасата, врз база на што заклучува дека малку се луѓето што би ја користеле таа сообраќајница. Во реалност, најголем дел од Волково и Даме Груев ќе ја користат наместо Партизанска и мостот Обединети Нации. Особено мостот Обедиенти Нации е тесно грло кое треба да се реши во догледна иднина, а продолжувањето на Илинденска покрај другите бенефити најоптимално ќе го реши и тој проблем. Edited by Cloverstack - 24-Dec-2012 at 10:10 |
|
cako
Newbiе Joined: 17-Nov-2012 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #651 Posted: 24-Dec-2012 at 21:35 |
Цел град е само зграда до зграда без зеленила а ако се пробие илинденска до обиколница би се отворила голема површина каде би можеле да градиме и блиску до град и истото да биде урбанизирано плански како аеродром во осумдесетите што се градел
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #652 Posted: 25-Dec-2012 at 10:40 |
Тоа е логиката која ја гледаат визионери како нас тука, кои го сакаме нашиот град и не го гледаме како евра.
За сите други најлесно решение е маркица во центар. Да сум јас на власт би забрани да се гради било каков станбен објект во рамките на општина Центар. Зошто нема назад после. А со продолжување на булеватите пример овој ќе има можност за нови населби од типот на Аеродром, Нов Белград и сл. Видете само колку место има под обиколницата, за уште едно Скопје, а сите запнале со тој Центар. Без инфраструктура таму ништо. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #653 Posted: 25-Dec-2012 at 14:06 |
Ај да бидам оффтопик, се ближат и локални избори. Понудил ли некој визија, идеја, план... за развој на нова населба надвор од центарот на градот? Да речеме бизнис центар? Понудил ли идеја за некаков мини-град, а притоа да не биде луксузна населба? А и да се запрашаме на што во моментов сите размислуваме? На Скопје 2014? На новите фасади од старите објекти во строгиот центар? На што точно ние размислуваме? |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #654 Posted: 26-Dec-2012 at 03:10 |
Изгледа не му текнало дека и тука може да се стави мулти-милионска рачно изработена ограда. |
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #655 Posted: 26-Dec-2012 at 10:43 |
nemalo? toa e edna od najgolemite logiki od sve sto se pravi. koja e poentata da vozis po ilindenska i na kraj pak da zavrsis vo slepo crevo kaj porta vlae??
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #656 Posted: 26-Dec-2012 at 15:28 |
Доколку некогаш во иднина евентуално се продолжува, прва фаза според мене би требало да биде следново:
МАПА Најтешкиот дел е мостот, па после следи проширување на веќе постоечката улица до железничката Ѓорче Петров. Ова е околу 1.700 метри. Со сина боја го обележав проширувањето кое води до надвозникот за ново село, Волково итн. кои и би имале најголем бенефит од ова, а со нивното пренасочување на Илинденска ќе имаат корист и сите кои ја користат Партизанска т.е. Ѓорче Петров. Со евентуално продолжување на истиот булевар во иднина ќе се создадат можности за формирање на нова станбена населба (не луксузна) која ќе биде на страна од градот, но преку булеварот на само 5-7 минути од Градскиот Парк. МАПА Стимул за градење на тоа место ќе биде зелениот катастар и забрана за градење во пренаселени делови од градот. Edited by alexsend - 26-Dec-2012 at 15:30 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #657 Posted: 28-Dec-2012 at 01:20 |
Се согласувам alex. Од овој дел би имало убедливо најголем бенефит. Не дека би немало корист и дека не би било индиректно доволно исплатливо проектот да се реализира во целост што побргу, но сепак твојов предлог може да се реализира со значително поскромни средства, а сепак би решил најголем дел од проблемите кои сега постојат поради слепото завршување на Илинденска. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #658 Posted: 31-Dec-2012 at 00:47 |
можда сум преголем песимист, ама доколку некогаш некој се одлучи да прави мост преку Вардар, гарант ќе се длучи да импровизираспојувајќи ја со Шопов
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
cako
Newbiе Joined: 17-Nov-2012 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #659 Posted: 01-Jan-2013 at 20:27 |
Decki gledam deka dosta lugje delime stav deka ima benefit od prodolzuvanje na Ilindenska a so ogled na blizinata na lokalnite izbori dali nekoj znae kako mozeda izverineme pritisok ovoj proek da vleze vo programata na gradonacalnokot.da sprovedeme Intenet peticija ili .... I kako?
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #660 Posted: 02-Jan-2013 at 14:44 |
Нема теорија тоа, Коце не одлучува, они решиле трамвај и готово.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Post Reply | Page <1 3132333435 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |