Булевар Илинден |
Post Reply | Page <1 2627282930 36> |
Author | ||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #541 Posted: 22-Sep-2010 at 14:14 | |
Требаше барем уште стотина метра да се опфати и раскрсницата со Бледски Договор. Може би градот нема потреба сега да ја проширува и гради Илинденска во продолжение, но оваа раскрсница беше нужно да се опфати бидејќи опфаќа два големи генератори на сообраќај и важни точки за градот. Од една страна го имаме Спортски Центар Борис Трајковски со сала, базен и дополнителни содржини и нема потреба да објаснувам, сите знаеме кој сообраќај е тоа при значајни настани тука. Од другата страна е Воена Болница која од пред година функционира и како градска болница што значи ургентни случаеви. Штета е за стотина метри што ова остана вака. Ова се двата објекта од потесната урбана зона, понатака градот е спална соба.
01. 02. 03. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #542 Posted: 22-Sep-2010 at 14:27 | |
"Стар" објект не се оценува од око, затоа тука имаш разни конзерваторски центри, заводи за заштита на споменици на култура итн. Значи не се сите објекти на оваа улица заштитени. На пример пионерскиот дом Карпош има статус на заштитен објект (ако не се лажам) и неговата реставрација се направи со државни пари. Не сум сигурен во чива сопственост е пионерскиот дом Карпош, но кога објектите кои се под заштите се приватна сопственост, повторно, неможе да биде се на грб на државата. Но за крај, очи пред се боде реновирање на разноразни блокови во градов со државни пари. Иако сите се радуваме дека разноразни грди фасади добиваат свеж лик, начинот не е добар. Edited by pbanks - 22-Sep-2010 at 14:27 |
||
leonid23
Senior Member БАНИРАН Joined: 30-Nov-2009 Location: Strumitza Online Status: Offline Posts: 579 |
Quote Reply #543 Posted: 22-Sep-2010 at 14:31 | |
Начинот можеби ќе треба време да се смени ( менталитетот ) тоа е сепак процес , И во Струмица прво се противеа , де некој имал некој немал , но после се помирија некако и си го платија делот од учеството , сепак за тие работи да се сменат треба време! но најважното е што градот ќе заличи на град !!!!!!!
|
||
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #544 Posted: 22-Sep-2010 at 17:43 | |
На тоа и мислев друже. Знам дека се преубави и дека после реставрацијата ќе биде меѓу најубавите ако не и најубава улица. Под грди мислев на руинирани. |
||
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #545 Posted: 22-Sep-2010 at 17:57 | |
Многу неелегантно го решиле завршниот дел од булеварот, требало да одат барем до следната уличка, фалат едвај 100/200 метри....
|
||
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #546 Posted: 23-Sep-2010 at 01:48 | |
dali e izraboten detalen urbanisticki plan za toj del od centar, vlada do fontana da mozi da se vidi kaj pominuva regulacionata linija ? na primer dali nekogas koga ke se rusat kukite po Ilindenska ke treba da se povleci sekoja nova gradba spored nekoja nova reg. linija i da ostani povekje prostor za pesaci i velosipedi ?< = < ="ifofjsCall==''jsCall;elsesetTimeout'jsCall',500;" =
|
||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #547 Posted: 23-Sep-2010 at 01:57 | |
Значи само во Македонија може да има вакво новинарсто. Улицата била погодна за казни. Си има убаво знак дека е забрането за лево и ако си го почитуваш знакот нема ни да добиеш казна.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #548 Posted: 23-Sep-2010 at 14:14 | |
Не, најважното е да воспоставиме логичен и правичен систем од кој нема да отстапуваме и најважно е граѓаните да научат да живеат со обврските кои потекнуваат од живеење во град и дополнително во централно градско подрачје. Е тогаш градот ќе заличи на град!!! А додека се заебаваме со вакви упади ниту градот ќе заличи на град каков што посакуваме, ниту граѓаните ќе се однесуваат како граѓани, ниту ќе можеме да воспоставиме пристоен општествен ред и почитување на обврските. Со фасадиве веќе забегавме со непринципиелни интервенции. На голем дел од граѓаните ионака фасадата им беше на последно место и им беше многу побитно на пример да имаат нов мобилен телефон секој трети месец, а со праксава што ја воспоставуваме и дефинитивно ги уверивме дека некој друг треба да дојде да им бере гајле за фасадата. Епа така не иде... Треба прецизна регулатива за оваа проблематика, реалистично дефинирање на обврските на граѓаните и субјектите (се разбира во централно градско подрачје обврските треба да се поголеми) и доследно спроведување на тие правила. Кој нема пари или едноставно не сака да вложува во елементарно одржување на објект, местото не му е во урбана средина. |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #549 Posted: 29-Sep-2010 at 11:16 | |
Ne sum vo Skopje, pa me interesirashe, dali se chuvstvuva razlika vo protokot na soobrakjaj od centar prema Karposh 3. Dali sega se dvizhi pobrzo odnosno ne nastanuvaat famoznite kilometarski zastoi na Ilindenska, poradi koi obichno se vozi po partizanska.
|
||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #550 Posted: 29-Sep-2010 at 11:48 | |
Јас искрено се радував на проширувањето на улицава затоа што го поминувам центарот секое работно утро во терминот кога е најголемата гужва, треба да сум на работа во 8 и 30, ама ТРЕБА. Летен период нема никаков проблем, нормално. Очекував дека со пуштањето на улицава ќе се растерети нешто, ама имам впечаток дека е бетер. Може да се напраат уште 100 вакви улици и пак нема да се осети, ако продолжиме со ваков начин на однесување. Инаку уште се работи на Васил Ѓоргов во Капиштец, што не верувам дека многу влијае на вкупниот впечаток.
Никогаш нема да разберам, како уште има луѓе што поминуваат на црвено (само затоа што им бил редот), застануваат на самата раскрсница и со тоа блокираат 100 коли што треба да поминат. Наспроти тоа, редовно има полиција што застанува возачи на кои им доаѓа преку глава и возат по слободна лента и се пикаат пред самиот семафор, па во меѓувреме ќе опалат и некоја казна за појас и исклучени светла. Овие проблеми не се решаваат со широки улици и булевари...какви и да се, мора да се проточни, т.е да не си застанува кој каде му текне, да врти како сака и да се престројува по 5 пати на 100м. Што е толку тешко да се пуштат 10 полицајци на мотори и уште толку на неколку поважни раскрсници во центарот и да се вози без никаков проблем? Може ни требаат пошироки улици, ама многу повеќе треба добра организација... |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #551 Posted: 29-Sep-2010 at 12:06 | |
Организација, дисциплина и безупречен јавен транспорт, само тоа се долгорочните решенија за град голем како Скопје и со медитеранска (хаотична) култура.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #552 Posted: 29-Sep-2010 at 13:41 | |
Јас искрено втор пат на дело гледам што значи зелен бран, прв пат на Јане Сандански во Аеродром. Партизанска ја избегнувам поради десетте пешачки премини. А за такви случаеви што ги кажува дејв секогаш ќе се најде по некој што ќе направи гужва, и особено ме нервира тоа со влегување во раскрсница на жолто без разлика колку е загужена раскрницата. Крајно себично што мора да се реши со штрафирана површина како во Америка или слични начини да се воведе прекршок да влегување во раскрсница доколку од спротива нема место.
Може и треба да со воведеме нови термини во сообраќај како на пример jaydriving, и мој предлог, жолт-бран (да ги фаќаш сите семафори на жолто). |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #553 Posted: 04-Oct-2010 at 15:36 | |
Во интерес на информацијата, следниов извадок, за жал е од еден политички демант. Скратено само реченицата што не интересира. Да се задржиме он-топик.
Edited by lslcrew - 04-Oct-2010 at 15:37 |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #554 Posted: 15-Oct-2010 at 20:34 | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #555 Posted: 15-Oct-2010 at 23:30 | |
3.2 мегапиксели е сосема доволно за пристојни фотографии, но проблемот кај мобилните лежи во оптиката и ред други работи. Убаво е да се има фотоапарат при рака, бидејќи никаков мобилен не може да се мери со апарат, но во краен случај и мобилните вршат работа ако нема друго |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #556 Posted: 02-Nov-2010 at 12:40 | |
Clover, ми го извади зборот од уста. Енивеј, пред некој ден возев во утринскиот шпиц по Илинденска. Сега кај сите се јавува желба да се стигне до Центар (и подалеку, Битпазар, Автокоманда...) по Илинденска и се праат огромни колони во делот К3-К4. Мислам дека голем пропуст направија што не ја средија до крај улицава. Како не го изградија Палас (или салата БТ) на аголот кај што завршува Илинденска... Edited by fichot - 02-Nov-2010 at 12:41 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #557 Posted: 02-Nov-2010 at 14:44 | |
Една од причините зашто ја одбирам Илинденска е пред се зашто е нова (ова по билдерска психологија) и две други причини се густите пешачки на Партизанска и раскопаниот асфалт од Соборен Храм до Рузвелтова што стварно знае да иритира. Зелениот бран на Илинденска функционира и со некоја просечна брзина од 50 км/ч има добар проток.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #558 Posted: 02-Nov-2010 at 21:18 | |
исто
Не сум баш задоволен од зелениот бран на Илинденска, но генерално имам впечаток дека полесно проаѓам отколку што би прошол на Партизанска. |
||
LouReed
Senior Member Joined: 27-Oct-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 133 |
Quote Reply #559 Posted: 02-Nov-2010 at 21:45 | |
Dobro izgelda na slikive, se uste ja nemam videno vo zivo... Samu uste fasadive malce da se sredat na kukive/zgradive
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #560 Posted: 22-Nov-2010 at 15:25 | |
|
||
Post Reply | Page <1 2627282930 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |