build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 10-May-2011 at 13:19
FoSsil, јас со тоа се сложувам што го напиша, и јасно ми е. Нормално дека автобускиот проток е главен закрчувач на сообраќајот на Партизанска, и сето тоа ја прави Илинденска многу атрактивна за авто-сообраќај кој има зголемен проток, наспроти оној на Партизанска.

Патем, што мислиш за предлозите што ги дадов за партизанска во претходниот пост?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 10-May-2011 at 13:40
Originally posted by ebivetre

Originally posted by krale


Точно така.

Освен реновирање на партизанска, некои „ситници“ кои би можеле да се направат за подобар проток на партизанска се и:

- проширување на раскрсницата кај бул. Климент Охридски, која е сега најголемото тесно грло на целата должина (во најмала рака 3 ленти да одат право кон крајот на партизанска, и/или 2 ленти да вртат лево накај Соборна).
- апсолутна забрана на било какво застанување во делот од Рузвелтова, се до крај на партизанска, а никако пак паркирање на улицата (најголем проблем се јавува кај Буњаковец (од двете страни).
- можеби втор обид за формирање на чисто автобуска лента, со поквалитетни одбојници, со што паркирањето и застанувањето би се оневозможило, а другите 2 ленти би биле далеку по-проточни за автомобили
- решавање на пешачките премини кај Зегин и кај пазарот Буњаковец со подземни или надземни премини.

Мислам дека со овие чекори драстично ќе се зголеми сега закрчениот сообраќај.


Најголем проблем се раскрсниците - тесните грла кај Соборна и кај Тифани и тие треба да се решат инаку. Таа кај Тифани треба да биде кружен тек, а оваа кај Соборна да се прошири веројатно, иако немам идеа како би иэлгедало сето тоа.

Партиэанска не е брэа сообраќајница, туку функционира на принцип на огромна маалска улица, што эавршува слепо! Можеби и делот кај Соборна би можел да биде кружен тек, со денивелирање на еден дел од Партиэанска што оди право.
Пример эемете ја раскрницата на Buchegplatz во Цирих.

А тоа со чисто абтобуска лента - треба само да се обележи асално и да се каэнува дебело эа сите што ги прекршуваат правилата.

МИ делува дека Партиэанска хеэ ноу фјучр да престане да биде тесно грло, па дури и со тунел под плоштад.    

НА КРАЈОТ - СЕ' ДОДЕКА НЕМАМЕ АЛТЕРНАТИВЕН НАЧИН НА ПРЕВОЗ, СООБРАЌАЈОТ ВО СК ЌЕ БИДЕ ЗАКРЧЕН. Беэ подэемна желеэница се' е эалудно . Затоа и ми се глупи сите овие бескрајни проширувања. Сето е само шминка и има краткотраен ефект.


Дали мислите дека има можност целиот потег од раскрсницата кај Соборна до раскрсницата кај Тифани, да биде еден голем кружен (т.е. елипсовиден) тек и дали тоа би било добро или лошо решение?

Искрено мислам дека е лошо, па и само кај Тифани мислам дека кружен тек не е добро решение, ама не знам како би можела поинаку да се реши таа раскрсница.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 10-May-2011 at 15:57
Од кога кружниот тек ви стана една опција? Од кога се презентираше проектот за квазитунел влез во гаражи. Кружен тек е неприменливо решние на ниедна од овие раскрсници зашто се со голем сообраќај со нерамномерен доток и опслужување под правци, внесува поголема достапност од веќе постоечката со можност за 180 свртувања. На сте 4 правци и даваат исто значење, а не треба да се од исто. Затоа се лоши решенија. Скопје има раскрсници каде може да се смести кружен тек, ако до толку мора да го имаме како моден детал, но не е тоа секаде. Кога било форсирано како решение пред неколку века било единствениот начин да се раскрстат три и повеќе крака. Денеска има клучки, семафори, виенска конвенција, рангирање на улици, кружниот тек останува како единствено проточно непрекинато решение во едно ниво за раскрници со мал интензитет, прекрстување на регионални патишта, некаде и со локалн, за улици со пет и повеќе крака и за улици од исти ранг кои се прекрстуваат, никаде на друго место.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 10-May-2011 at 16:40
Јас не знам како тоа Илинденска станала главна улица во Скопје или во тој дел од градот. Како прво Скопје нема ни една брза сообраќајница или урбан автопат освен северен булевар кој е до пола изграден и кој пак има примитивни и привремени решенија со семафоризација и пешачки премини. Илинденска е обична улица и ништо повеќе точно е дека е растеретен градскиот сообраќај ама па направивте како да е којзнае што а тек па што не е ни проширена према Карпош 3 и 4 се работи за обична уличка. За целиот тој дел од градот решението е јасно јужен булевар во целосната и оригинална негова изведба.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 10-May-2011 at 17:09
   Како ви се чини како решение Св. Климент Охридски и Франклин Рузвелт да не се вкрстуваат со Партизански Одреди, туку да се денивелираат, т.е. поминуваат подземно под него, а вклучување и исклучување би се вршело на сегашните ленти кои би се приспособиле на тоа, односно би биле направени подолги и со соодветен нагиб.
   Или можеби е подобро такво решение да се примени само на Рузвелтова, а Св. Климент Охридски да поминува под Партизански Одреди без можност за поврзување?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 10-May-2011 at 17:14
Originally posted by lslcrew

Од кога кружниот тек ви стана една опција? Од кога се презентираше проектот за квазитунел влез во гаражи. Кружен тек е неприменливо решние на ниедна од овие раскрсници зашто се со голем сообраќај со нерамномерен доток и опслужување под правци, внесува поголема достапност од веќе постоечката со можност за 180 свртувања. На сте 4 правци и даваат исто значење, а не треба да се од исто. Затоа се лоши решенија. Скопје има раскрсници каде може да се смести кружен тек, ако до толку мора да го имаме како моден детал, но не е тоа секаде. Кога било форсирано како решение пред неколку века било единствениот начин да се раскрстат три и повеќе крака. Денеска има клучки, семафори, виенска конвенција, рангирање на улици, кружниот тек останува како единствено проточно непрекинато решение во едно ниво за раскрници со мал интензитет, прекрстување на регионални патишта, некаде и со локалн, за улици со пет и повеќе крака и за улици од исти ранг кои се прекрстуваат, никаде на друго место.


Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 10-May-2011 at 17:20
Originally posted by phenomenon

    Како ви се чини како решение Св. Климент Охридски и Франклин Рузвелт да не се вкрстуваат со Партизански Одреди, туку да се денивелираат, т.е. поминуваат подземно под него, а вклучување и исклучување би се вршело на сегашните ленти кои би се приспособиле на тоа, односно би биле направени подолги и со соодветен нагиб.
   Или можеби е подобро такво решение да се примени само на Рузвелтова, а Св. Климент Охридски да поминува под Партизански Одреди без можност за поврзување?


Катастрофално. Како прво тоа што го зборам цело време е дека Партизанска и Илинденска се само градски булевари и ништо повеќе. Се што може да се изведе е само да нема пешачки за да се оствари зелениот бран односно да има надземни или подземни. Се друго е катастрофално. Партизанска си ја одигрува својата улога и нема никаква потреба од нејзино проширување или не знам што. Ако ти ја денивелираш Рузвелтова под партизанска нема да постигнеш ништо на наредните раскрсници пак имаш семафори и на Рузвелтова и на Партизанска. Значи не е урбан автопат и вакви решенија се импровизација. Решението за се ова е Јужен Булевар и тоа за цело Скопје не само за делот Карпош. Крај на прича.

Edited by Supervisor - 10-May-2011 at 17:23
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 10-May-2011 at 17:30
Дефинитивно не е решение да се диневелираат Рузвелтова и Климент Охридски. Можеби подобра варијанта е да се проширатраскрсниците (кај Рузвелтова и не е толку критично, иако има простор самиот булевар да се прошири за уште 2 ленти). Кај К.О. треба откако ќе се прошири булеварот (наскоро!) да се прошири и Партизанска за да не бидат 2 ленти што одат право, туку 3, а по можност и 2 ленти што вртат лево (значи со 4 ленти од секоја страна. Не знам колку е ова изводливо (односно дали има простор), ама за по една лента има простор сигурно.

Кај Тифани не гледам лесно решение.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 10-May-2011 at 17:43
   Според мене, проблем е што целиот тој потег е многу лошо решен сообраќајно.
   1. Св. Климент Охридски е многу блиску до Даме Груев и сега и на Илинденска, и на Партизански Одреди и на Димитрие Чуповски семафорите на раскрсниците со двата горенаведени булевари доаѓаат многу блиску.
   2. Партизанска, што собира сообраќај од цело Западно Скопје, па да не претерам и добар дел од западна Македонија завршува неодредено, а изборот ти е да одиш по Даме Груев низ Центар или да одиш по Гоце Делчев,кој исто така знае доста да се закрчи.
   3. Нешто вон темата, но сакам да ве прашам како се чувстувате кога пешачите од левата страна на Митрополит Теодосиј Гологанов, кога одите накај Центар и треба да ја поминете Даме Груев, за накај Рекорд. Ме интересира кој ли капацитет обмисли таков режим на семафорите.
   ПС. Јас секогаш тука трчам


開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 10-May-2011 at 18:01
Потегот не е решен лошо туку проблемот е што не е изграден Јужен Булевар и целиот сообраќај се следа по Партизанска. Полошо беше и во времето кога немаше мост да го поврзе Теодосиј Гологанов во делот кај Хром према западен излез. Со изградбата на Јужен сообраќајот нема да се закочува и сите што прават транзит или излегуваат во Центар или кон Кисела Вода и Аеродром ќе користат излези кои нема да го закочуваат сообраќајот како што е случајот со раскрсниците на Партизанска и Илинденска бидејќи истите се колекторски булевари во градско подрачје каде едноставно не може да се избегнат семафорите и раскрсниците. Јужен булевар ќе го постигне својот ефект и со двете еднонасочни паралелни улици посебно во делот во Карпош при што ефектот би бил максимално ефикасен. Секое друго решение е катастрофално посебно импровизации на Теодосиј гологанов во проширување или па уште полошо "преадаптирање" на Партизанска.

Edited by Supervisor - 10-May-2011 at 18:01
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 10-May-2011 at 18:27
Originally posted by Supervisor

Потегот не е решен лошо туку проблемот е што не е изграден Јужен Булевар и целиот сообраќај се следа по Партизанска. Полошо беше и во времето кога немаше мост да го поврзе Теодосиј Гологанов во делот кај Хром према западен излез. Со изградбата на Јужен сообраќајот нема да се закочува и сите што прават транзит или излегуваат во Центар или кон Кисела Вода и Аеродром ќе користат излези кои нема да го закочуваат сообраќајот како што е случајот со раскрсниците на Партизанска и Илинденска бидејќи истите се колекторски булевари во градско подрачје каде едноставно не може да се избегнат семафорите и раскрсниците. Јужен булевар ќе го постигне својот ефект и со двете еднонасочни паралелни улици посебно во делот во Карпош при што ефектот би бил максимално ефикасен. Секое друго решение е катастрофално посебно импровизации на Теодосиј гологанов во проширување или па уште полошо "преадаптирање" на Партизанска.


Изградба на булевар Климент Охридски ПРЕКУ ВАРДАР и под калето, ќе го растерети сообраќајот кај Мавровка.

Јужен булевар е добро, ама тешко остварливо решение.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 10-May-2011 at 22:59
Ах, тој Јужен. По 500м годишно да се правеа сега ќе го имавме готов. Ама не, полесно е да се кука како е тешко, како е неостварливо, како нема пари...па дека има ниви, шупи, кафанчиња.. па незнам дека локалците свикнале со паркот и тополите.. а Скопје ќе се гуши и ќе се гуши.

Edited by fichot - 10-May-2011 at 23:00
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 10-May-2011 at 23:05
Да не одам оф топик ама Јужен само со инвестиција и концесија може да се реши. На крај на краевите претставува јужна обиколница и за целосен транзит може да се плаќа на клучките на Е-65 и Е-75 додека вклучување пример од Карпош према Кисела Вода немора да се наплаќа па така ова е рационално решение за компанијата што би го градела со оглед на тоа дека врската со овие два важни патни правци (автопати) ќе се скрати и помалку би се користела северната обиколница такада решението е рационално додека за вклучување и исклучување ќе функционира без наплата како урбан автопат.
Ама се ова мора да биде јасно нагласено и да не се бега од ОРИГИНАЛНОТО решение кое предвидува денивелирање и паралелни еднонасочни колекторски улици. Само тогаш ќе има ефект секоја друга импровизација ќе биде катастрофална!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 11-May-2011 at 07:37
Originally posted by Supervisor

Да не одам оф топик ама Јужен само со инвестиција и концесија може да се реши. На крај на краевите претставува јужна обиколница и за целосен транзит може да се плаќа на клучките на Е-65 и Е-75 додека вклучување пример од Карпош према Кисела Вода немора да се наплаќа па така ова е рационално решение за компанијата што би го градела со оглед на тоа дека врската со овие два важни патни правци (автопати) ќе се скрати и помалку би се користела северната обиколница такада решението е рационално додека за вклучување и исклучување ќе функционира без наплата како урбан автопат.
Ама се ова мора да биде јасно нагласено и да не се бега од ОРИГИНАЛНОТО решение кое предвидува денивелирање и паралелни еднонасочни колекторски улици. Само тогаш ќе има ефект секоја друга импровизација ќе биде катастрофална!


Ха... не може така. Во тој случај, познавајќи го нашиот менталитет, сите ќе ги избегнуваат патарините, и ќе се приклучуваат на останатата градска мрежа пред да се приклучат кон автопатите.

Решение е единствено комплетно финансирање од страна на владата, бидејќи гледаме дека градот не е доволно моќен.

Некој што ги чита политичкиве програми (посебно на ВМРО и на СДСМ) да каже дали некаде во програмите се појавува овој булевар и кој е рокот?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 11-May-2011 at 15:29
Без разлика на програми, го спомнуваа од град скопје дека ќе продолжува до обиколница а и на сител пред некој ден го спомнаа пак, веројатно не се до толку да си спомнуваат сами проекти за кои знаат дека нема да можат да ги реализираат. Сепак друга е листата неформлна што е наредно. Теодосиј Гологанов и Првомајска се на првоп место, доаѓаат после тоа Цветан Димов и Христијан Тодоровски Карпош. Така да не очекувај нешто порано, барем од она што досега се има како некоја неофицијална ситуација. За во програми можеш да очекуваш нешто ситно, не е локални избори па да ги има овие работи.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 11-May-2011 at 15:51
Не го заборавај тунелот и продолжувањето на Илинденска према Карпош. А за Климент Охрдиски мост+тунел, дооформување на Северен Булевар, продолжување на Гоце Делчев+мост и мост од Аеродром према Кисела Вода што правиме? Тука би ги вклучив како потребни и булевар Хрватска и Крушевска Република... Работите тргнаа на добро почнувајќи од ланска година па се надевам дека ќе се продолжи во исто тема бидејќи има премногу сообраќајни проекти што чекаат реализација.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 11-May-2011 at 15:59
Што е во некаква фаза на реализација, не што ти сакаш, или што сметаш дека треба да е приоритет. Тунел и мост на Климент охридски беа владин проект затоа не го набројав. Гоце Делќчев, тунелот Кисел Вода Аеродром, северен булевар се желби што не се реализираат сега, барем нема ни предфази почнати.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 11-May-2011 at 20:27

Мене ми личи дека се предимензионирани проекциите за цената на чинење на Јужен Булевар. Поготово дел од трасата, барем до студентскиот дом Гоце Делчев, теренот е речиси празен. Мислам дека главно лоби против изградбата се сопствениците на привремените објекти во кои се сместени некои од најелитните скопски ресторани. Уверен сум дека доколку има вистинска воља, овој проект барем дел по дел треба да почне да се реализира.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 11-May-2011 at 20:47
Јужен може реално да се започне да се гради.

Најголем проблем при негова реализација освен работите кои ги спомена URBANFREAK се, една зграда кај пругата во Кисела Вода, делови од населбата 11 Октомври, складот на ДХЛ и Макпетрол во Лисиче, како и дел од населбата Козле/Долно Нерези.

Исто така ќе треба да има една кривина за заобиколување на Долни Крушопек.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 11-May-2011 at 21:33
Не би се сложил дека главно закречување на сообраќајот на Партизнаска го прават автобусите. Автомобилите кои божем застануваат со трпкачи на трета линија, пешачките премини на мало растојание и паркирањето на тротоарите се главната причина поради која сообраќајот на Партизнаска се закречува.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.