Булевар Илинден |
Post Reply | Page <1 2829303132 36> |
Author | ||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #581 Posted: 10-May-2011 at 13:19 | |
FoSsil, јас со тоа се сложувам што го напиша, и јасно ми е. Нормално дека автобускиот проток е главен закрчувач на сообраќајот на Партизанска, и сето тоа ја прави Илинденска многу атрактивна за авто-сообраќај кој има зголемен проток, наспроти оној на Партизанска.
Патем, што мислиш за предлозите што ги дадов за партизанска во претходниот пост? |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #582 Posted: 10-May-2011 at 13:40 | |
Дали мислите дека има можност целиот потег од раскрсницата кај Соборна до раскрсницата кај Тифани, да биде еден голем кружен (т.е. елипсовиден) тек и дали тоа би било добро или лошо решение? Искрено мислам дека е лошо, па и само кај Тифани мислам дека кружен тек не е добро решение, ама не знам како би можела поинаку да се реши таа раскрсница. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #583 Posted: 10-May-2011 at 15:57 | |
Од кога кружниот тек ви стана една опција? Од кога се презентираше проектот за квазитунел влез во гаражи. Кружен тек е неприменливо решние на ниедна од овие раскрсници зашто се со голем сообраќај со нерамномерен доток и опслужување под правци, внесува поголема достапност од веќе постоечката со можност за 180 свртувања. На сте 4 правци и даваат исто значење, а не треба да се од исто. Затоа се лоши решенија. Скопје има раскрсници каде може да се смести кружен тек, ако до толку мора да го имаме како моден детал, но не е тоа секаде. Кога било форсирано како решение пред неколку века било единствениот начин да се раскрстат три и повеќе крака. Денеска има клучки, семафори, виенска конвенција, рангирање на улици, кружниот тек останува како единствено проточно непрекинато решение во едно ниво за раскрници со мал интензитет, прекрстување на регионални патишта, некаде и со локалн, за улици со пет и повеќе крака и за улици од исти ранг кои се прекрстуваат, никаде на друго место.
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #584 Posted: 10-May-2011 at 16:40 | |
Јас не знам како тоа Илинденска станала главна улица во Скопје или во тој дел од градот. Како прво Скопје нема ни една брза сообраќајница или урбан автопат освен северен булевар кој е до пола изграден и кој пак има примитивни и привремени решенија со семафоризација и пешачки премини. Илинденска е обична улица и ништо повеќе точно е дека е растеретен градскиот сообраќај ама па направивте како да е којзнае што а тек па што не е ни проширена према Карпош 3 и 4 се работи за обична уличка. За целиот тој дел од градот решението е јасно јужен булевар во целосната и оригинална негова изведба.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #585 Posted: 10-May-2011 at 17:09 | |
Како ви се чини како решение Св. Климент Охридски и Франклин Рузвелт да не се вкрстуваат со Партизански Одреди, туку да се денивелираат, т.е. поминуваат подземно под него, а вклучување и исклучување би се вршело на сегашните ленти кои би се приспособиле на тоа, односно би биле направени подолги и со соодветен нагиб.
Или можеби е подобро такво решение да се примени само на Рузвелтова, а Св. Климент Охридски да поминува под Партизански Одреди без можност за поврзување? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #586 Posted: 10-May-2011 at 17:14 | |
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #587 Posted: 10-May-2011 at 17:20 | |
Катастрофално. Како прво тоа што го зборам цело време е дека Партизанска и Илинденска се само градски булевари и ништо повеќе. Се што може да се изведе е само да нема пешачки за да се оствари зелениот бран односно да има надземни или подземни. Се друго е катастрофално. Партизанска си ја одигрува својата улога и нема никаква потреба од нејзино проширување или не знам што. Ако ти ја денивелираш Рузвелтова под партизанска нема да постигнеш ништо на наредните раскрсници пак имаш семафори и на Рузвелтова и на Партизанска. Значи не е урбан автопат и вакви решенија се импровизација. Решението за се ова е Јужен Булевар и тоа за цело Скопје не само за делот Карпош. Крај на прича. Edited by Supervisor - 10-May-2011 at 17:23 |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #588 Posted: 10-May-2011 at 17:30 | |
Дефинитивно не е решение да се диневелираат Рузвелтова и Климент Охридски. Можеби подобра варијанта е да се проширатраскрсниците (кај Рузвелтова и не е толку критично, иако има простор самиот булевар да се прошири за уште 2 ленти). Кај К.О. треба откако ќе се прошири булеварот (наскоро!) да се прошири и Партизанска за да не бидат 2 ленти што одат право, туку 3, а по можност и 2 ленти што вртат лево (значи со 4 ленти од секоја страна. Не знам колку е ова изводливо (односно дали има простор), ама за по една лента има простор сигурно.
Кај Тифани не гледам лесно решение. |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #589 Posted: 10-May-2011 at 17:43 | |
Според мене, проблем е што целиот тој потег е многу лошо решен сообраќајно.
1. Св. Климент Охридски е многу блиску до Даме Груев и сега и на Илинденска, и на Партизански Одреди и на Димитрие Чуповски семафорите на раскрсниците со двата горенаведени булевари доаѓаат многу блиску. 2. Партизанска, што собира сообраќај од цело Западно Скопје, па да не претерам и добар дел од западна Македонија завршува неодредено, а изборот ти е да одиш по Даме Груев низ Центар или да одиш по Гоце Делчев,кој исто така знае доста да се закрчи. 3. Нешто вон темата, но сакам да ве прашам како се чувстувате кога пешачите од левата страна на Митрополит Теодосиј Гологанов, кога одите накај Центар и треба да ја поминете Даме Груев, за накај Рекорд. Ме интересира кој ли капацитет обмисли таков режим на семафорите. ПС. Јас секогаш тука трчам |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #590 Posted: 10-May-2011 at 18:01 | |
Потегот не е решен лошо туку проблемот е што не е изграден Јужен Булевар и целиот сообраќај се следа по Партизанска. Полошо беше и во времето кога немаше мост да го поврзе Теодосиј Гологанов во делот кај Хром према западен излез. Со изградбата на Јужен сообраќајот нема да се закочува и сите што прават транзит или излегуваат во Центар или кон Кисела Вода и Аеродром ќе користат излези кои нема да го закочуваат сообраќајот како што е случајот со раскрсниците на Партизанска и Илинденска бидејќи истите се колекторски булевари во градско подрачје каде едноставно не може да се избегнат семафорите и раскрсниците. Јужен булевар ќе го постигне својот ефект и со двете еднонасочни паралелни улици посебно во делот во Карпош при што ефектот би бил максимално ефикасен. Секое друго решение е катастрофално посебно импровизации на Теодосиј гологанов во проширување или па уште полошо "преадаптирање" на Партизанска.
Edited by Supervisor - 10-May-2011 at 18:01 |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #591 Posted: 10-May-2011 at 18:27 | |
Изградба на булевар Климент Охридски ПРЕКУ ВАРДАР и под калето, ќе го растерети сообраќајот кај Мавровка. Јужен булевар е добро, ама тешко остварливо решение. |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #592 Posted: 10-May-2011 at 22:59 | |
Ах, тој Јужен. По 500м годишно да се правеа сега ќе го имавме готов. Ама не, полесно е да се кука како е тешко, како е неостварливо, како нема пари...па дека има ниви, шупи, кафанчиња.. па незнам дека локалците свикнале со паркот и тополите.. а Скопје ќе се гуши и ќе се гуши.
Edited by fichot - 10-May-2011 at 23:00 |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #593 Posted: 10-May-2011 at 23:05 | |
Да не одам оф топик ама Јужен само со инвестиција и концесија може да се реши. На крај на краевите претставува јужна обиколница и за целосен транзит може да се плаќа на клучките на Е-65 и Е-75 додека вклучување пример од Карпош према Кисела Вода немора да се наплаќа па така ова е рационално решение за компанијата што би го градела со оглед на тоа дека врската со овие два важни патни правци (автопати) ќе се скрати и помалку би се користела северната обиколница такада решението е рационално додека за вклучување и исклучување ќе функционира без наплата како урбан автопат.
Ама се ова мора да биде јасно нагласено и да не се бега од ОРИГИНАЛНОТО решение кое предвидува денивелирање и паралелни еднонасочни колекторски улици. Само тогаш ќе има ефект секоја друга импровизација ќе биде катастрофална! |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #594 Posted: 11-May-2011 at 07:37 | |
Ха... не може така. Во тој случај, познавајќи го нашиот менталитет, сите ќе ги избегнуваат патарините, и ќе се приклучуваат на останатата градска мрежа пред да се приклучат кон автопатите. Решение е единствено комплетно финансирање од страна на владата, бидејќи гледаме дека градот не е доволно моќен. Некој што ги чита политичкиве програми (посебно на ВМРО и на СДСМ) да каже дали некаде во програмите се појавува овој булевар и кој е рокот? |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #595 Posted: 11-May-2011 at 15:29 | |
Без разлика на програми, го спомнуваа од град скопје дека ќе продолжува до обиколница а и на сител пред некој ден го спомнаа пак, веројатно не се до толку да си спомнуваат сами проекти за кои знаат дека нема да можат да ги реализираат. Сепак друга е листата неформлна што е наредно. Теодосиј Гологанов и Првомајска се на првоп место, доаѓаат после тоа Цветан Димов и Христијан Тодоровски Карпош. Така да не очекувај нешто порано, барем од она што досега се има како некоја неофицијална ситуација. За во програми можеш да очекуваш нешто ситно, не е локални избори па да ги има овие работи.
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #596 Posted: 11-May-2011 at 15:51 | |
Не го заборавај тунелот и продолжувањето на Илинденска према Карпош. А за Климент Охрдиски мост+тунел, дооформување на Северен Булевар, продолжување на Гоце Делчев+мост и мост од Аеродром према Кисела Вода што правиме? Тука би ги вклучив како потребни и булевар Хрватска и Крушевска Република... Работите тргнаа на добро почнувајќи од ланска година па се надевам дека ќе се продолжи во исто тема бидејќи има премногу сообраќајни проекти што чекаат реализација.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #597 Posted: 11-May-2011 at 15:59 | |
Што е во некаква фаза на реализација, не што ти сакаш, или што сметаш дека треба да е приоритет. Тунел и мост на Климент охридски беа владин проект затоа не го набројав. Гоце Делќчев, тунелот Кисел Вода Аеродром, северен булевар се желби што не се реализираат сега, барем нема ни предфази почнати.
|
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #598 Posted: 11-May-2011 at 20:27 | |
Мене ми личи дека се предимензионирани проекциите за цената на чинење на Јужен Булевар. Поготово дел од трасата, барем до студентскиот дом Гоце Делчев, теренот е речиси празен. Мислам дека главно лоби против изградбата се сопствениците на привремените објекти во кои се сместени некои од најелитните скопски ресторани. Уверен сум дека доколку има вистинска воља, овој проект барем дел по дел треба да почне да се реализира. |
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #599 Posted: 11-May-2011 at 20:47 | |
Јужен може реално да се започне да се гради.
Најголем проблем при негова реализација освен работите кои ги спомена URBANFREAK се, една зграда кај пругата во Кисела Вода, делови од населбата 11 Октомври, складот на ДХЛ и Макпетрол во Лисиче, како и дел од населбата Козле/Долно Нерези. Исто така ќе треба да има една кривина за заобиколување на Долни Крушопек. |
||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #600 Posted: 11-May-2011 at 21:33 | |
Не би се сложил дека главно закречување на сообраќајот на Партизнаска го прават автобусите. Автомобилите кои божем застануваат со трпкачи на трета линија, пешачките премини на мало растојание и паркирањето на тротоарите се главната причина поради која сообраќајот на Партизнаска се закречува.
|
||
Post Reply | Page <1 2829303132 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |