build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А3] Охрид * - Делчево *

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 10>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 05-Oct-2011 at 11:24
Еве подобри слики од М5 Кочани-Штип
Влучувањето во м5 од Кочани







Овде завршува Општина Кочани има и знак


Низ оризовите полиња




Во тек е жетвата на оризот па земјоделска механизација поминува по патот

















Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 01-Nov-2011 at 02:24
Свежо изгребан делот од излезот на Ресен до раскрсницата со регионалниот пат за источниот брег на Преспанско Езеро.Најверојатно и за брзо време ќе е асфалтиран, возејќи нагоре накај Битола, од Ѓавато надолу се спуштаа 4-5 камиони со ознаки на Гранит, ама не успеав да ги сликам.


Овде стигнале дури и до коцката


Edited by Тркало - 01-Nov-2011 at 02:26
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 207
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 01-Nov-2011 at 11:43
Дали знајш одприлика за колкава должина се работи. Иначе арно му текна овде беше многу лоша состојбата резил беше, налето странци одат по овај пат за охрид и многу лоша слика даваше
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 01-Nov-2011 at 11:47
Она право на последната слика е стариот пат за Битола?

Edited by Cloverstack - 01-Nov-2011 at 11:47
Back to Top
Бомба View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Jun-2011
Location: DE
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Бомба Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 01-Nov-2011 at 14:37
право е за Претор,лево за Битола
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 01-Nov-2011 at 15:26
Асамати, Претор, Крани...покрај и над Преспанско Езеро...


Edited by OKA - 01-Nov-2011 at 15:26
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 01-Nov-2011 at 15:35
Originally posted by Бомба

лево за Битола
Да, лево е за Битола по новиот пат, односно по М-5. Прашував за стариот пат.


Originally posted by OKA

Асамати, Претор, Крани...покрај и над Преспанско Езеро...
Хммм, прилично сум сигурен дека за накај Претор, Крани и Асамати се врти десно на таа крстосницата што се наѕира малку понатака. Дилема ми е само тој патот што продолжува право, дали е тоа стариот пат за Битола.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 01-Nov-2011 at 15:46
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 01-Nov-2011 at 16:52


Како што пишав, право е стариот пат за Битола, а за Претор, Крани и Асамати е десно, на крстосницата што се наѕира подалеку.

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 01-Nov-2011 at 22:22
Originally posted by Cloverstack



Како што пишав, право е стариот пат за Битола, а за Претор, Крани и Асамати е десно, на крстосницата што се наѕира подалеку.


Точно, од право директно излегуваш на стариот пат за Битола, ама проблемот е дека тој дел (на сликата обележан со портокалово) не е асфалтиран и со доста дупки и камења, па возилата одат до раскрсницата за село Козјак и Претор и вртат лево за стариот пат за Битола (движењето обележано со жолто).
За време на забраната за движење по М-5 ,доста возила кратеа од тој дел иако не е асфалтиран ,особено ако имаше пред нив автобус или камион.
Не е лошо и на раскрсницата подолу да изведат кружен тек, многу проблематична раскрсница е.Барем беше тогаш за време на забраната за движење по новиот пат.

Edited by Тркало - 01-Nov-2011 at 22:24
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 05-Nov-2011 at 23:59
Originally posted by JOE

Дали знајш одприлика за колкава должина се работи. Иначе арно му текна овде беше многу лоша состојбата резил беше, налето странци одат по овај пат за охрид и многу лоша слика даваше


Не е некоја голема должина, можда третина од километражата од излезот на Ресен до клучката за Битола и Преспанско Езеро.
Поточно, од раскрсницата за селото Сопотско до клучката Битола/Преспанско Езеро.
Поминав и денеска и не знам зошто ,ама не ми е чудно дека состојбата е иста од понеделникот.Немаше ни работници.

Edited by Тркало - 06-Nov-2011 at 00:00
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 14-Dec-2011 at 18:39
Originally posted by Тркало

Originally posted by JOE

Дали знајш одприлика за колкава должина се работи. Иначе арно му текна овде беше многу лоша состојбата резил беше, налето странци одат по овај пат за охрид и многу лоша слика даваше


Не е некоја голема должина, можда третина од километражата од излезот на Ресен до клучката за Битола и Преспанско Езеро.
Поточно, од раскрсницата за селото Сопотско до клучката Битола/Преспанско Езеро.
Поминав и денеска и не знам зошто ,ама не ми е чудно дека состојбата е иста од понеделникот.Немаше ни работници.


Ситуација на 14.12.2011 на делот с. Соботско - раскрсница за Преспа и Битола

Си играле мозаик - овде десно е нов асфалт ептен минимален


Овде лево асфалт

Овде на двете ленти

И нешто од Битола - Прилеп сабајлево

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 22-Feb-2012 at 16:55

Автопат со 4 ленти од Велес до Делчево

Сто километри автопат во 4 ленти ќе ги спојува Велес и Делчево. Почна подготовката на техничката документација на автопатот М-5, а  делницата ќе се гради во три фази: Отовица-Кадрифаково, Три Чешми-Виница и од таму до Црна Скала, Делчево. 

 

Изготвувачите на проектот разгледувале две решенија, по што  се определиел за полесното и поевтиното, односно од левата страна на река Брегалница.

- Помалку имаме мостови, пропусти, надпатници и под патници и помалку зафаќаме земјоделска обработлива површина- изјави Ленче Јанева, експерт за изготвување студии за животна средина

Автопатот ќе ја спојува Централна со Источна Македонија и ќе значи развој за економијата и туризмот и побрз транспорт до бугарската граница. Во изградбата на патот ќе биде извршена  експропријација на 250 ха земјоделско земјиште, најмногу во Овче Поле, но без поголемо влијание врз животната средина, а најтешка и најскапа ќе биде делницата од Виница до Делчево.

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/avtopat-so-4-lenti-od-veles-do-delchevo

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 22-Feb-2012 at 17:19
Za zal, ova se ke ostane mrtvo slovo na hartija. Koga veke propadna izgradbata na koridor 8, togas na ovaj avtopat ne mu davam ni 5% sansi. Premnogu skapo, premnogu neisplatlivo....
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 28-Feb-2012 at 21:57


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 28-Feb-2012 at 23:25
Originally posted by Тркало

Originally posted by Тркало

Originally posted by JOE

Дали знајш одприлика за колкава должина се работи. Иначе арно му текна овде беше многу лоша состојбата резил беше, налето странци одат по овај пат за охрид и многу лоша слика даваше


Не е некоја голема должина, можда третина од километражата од излезот на Ресен до клучката за Битола и Преспанско Езеро.
Поточно, од раскрсницата за селото Сопотско до клучката Битола/Преспанско Езеро.
Поминав и денеска и не знам зошто ,ама не ми е чудно дека состојбата е иста од понеделникот.Немаше ни работници.


Ситуација на 14.12.2011 на делот с. Соботско - раскрсница за Преспа и Битола


27.02.2012 уште ништо не е чепнато на гребаниот дел, патот е скоро до земјата пропаднат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 29-Feb-2012 at 14:20
@ Ko4ani

Која е поточно локацијата на каде се направени фотографиите?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 27-Jan-2013 at 02:53
Пренесувам само дел од веста која е доста интересна со оглед на фактот дека се кажуваше нешто друго претходно во јавноста ,станува збор за делницата Велес-Кадрифаково односно наместо претходно најавената Миладиновци - Штип:

Во тек е, нагласи, и проектирање на делницата Велес- Кадрифаково во должина од 23 километри.

- До средината на годинава треба да заврши проектирањето, а потоа да се објави тендер за изведувач и во втората половина од годинава да започне изградбата на патниот правец кој ќе има четири ленти со вкупна широчина од 11,2 метра, скоро двојно повеќе од сегашната делница на која има 11 црни точки, посочи Георгиевски.


http://kurir.mk/makedonija/vesti/101005-Pustena-delnicata-Surdulica--Radicevo-na-magistralniot-pat-Stip--Strumica
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 10-Oct-2013 at 21:52

Почна реконструкцијата на делницата Велес-Кадрифаково

ЈП  „Државни патишта“ денеска ги започна  градежните работи на реконструкција и рехабилитација на државниот пат А3, односно на  делницата од Велес до Кадрифаково. Како што појасни директор Љупчо Георгиевски  на денешната прес конференција одржана на самата делница каде се изведуваа градежните работи, првата од трите планирани фази  на овој патен правец  која стартува денеска  е во должина од 4,7 километри ,  од клучката Велес до велешката депонија.

picture182resizefq0

- Од клучката Велес до велешката депонија ќе биде прва фаза и ќе чини околу 1,3 милиони евра, а треба да заврши до крајот на градежната сезона, истакна  Георгиевски.

Втората фаза од патот Велес-Кадрифаково која се планира да стартува во април 2014 година  е во должина од 8,9 километри, а ќе значи целосна реконструкција и проширување  на патот со нова трета лента до село Лозово од сегашните 6,4 на 11,1 метри, и ќе чини 6,4 милиони евра. Третата и последна фаза која  треба да стартува во мај 2014 година е  на релација  Лозово-Сарамзалино-Кадрифаково и е во вкупно должина од 10,7 км  а ќе чини 7,2 милиони евра.

- Оваа делница која е изградена пред повеќе од 50 години  претставува основна  и сообраќајно најоптеретена врска кон цела источна Македонија. Таа досега имаше недоволна широчина на коловозот, криточни хоризонтални и вертикални кривини, двоводен издеформиран и дотраен коловоз, со брзина на движење од 50 до 70 км/час и повеќе црни точки, рече Георгиевски

Истакна дека во периодот од 2009 до 2012 на неа се имаат случено 227 сообраќајни незгоди во кои 13 лица го загубиле животот ,а 206 биле повредени. Со целосно реновирање на овој патен правец наша цел е да се намали ваквиот црн биланс на човечки жртви на оваа делница.

Инаку сите три фази од патот Велес до Кадрифаково според планирањата на ЈП Државни патишта треба да бидат завршени до ноември 2015 година

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 12-Oct-2013 at 17:35
фотографијата е преземена од Фејсбук страницата на општина Велес



За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.126 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.