build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Интернет и телекомуникации

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 13-Nov-2010 at 02:24
Не сакам сега да навлеземе во економски теории поготово оние што и допирна точка немаат со телекомуникации и со комапнии за телекомуникациски сектор, но куповната моќ најмалку зависи од бројноста на населението и пазарот воопшто. Секој пазар си е пазар сам за себе, андвор од она што е регионална и меѓународна соработка. Во секој без разлика на големина секогаш ќе постои услови за развој на ист број фирми што ќе нудат една услуга. Дури и оние листи што ги пуштив каде што поголемите држави имаат поголем број оператори е поради тоа што тие се поголеми држави и имаат и регионални оператори што во Македонија ги нема, па набројани се сите во листата, без разлика што на голем број од нив полињата на интерес внатре во државите не им се преклопуваат. Но нема место каде што нема услови да оперираат повеќе од три-четири оператори без разлика тоа место во која држава се наоѓало.
Back to Top
NorthWind View Drop Down
Infraction Group
Infraction Group


Joined: 28-Sep-2010
Location: Neighborhood
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NorthWind Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 13-Nov-2010 at 02:40

па тоа ми е поентата, ако не си доволно информиран за некои области, не се однесувај како да имаш одлични познавања, пошто тресеш глупости.

Куповната моќ е само еден од факторите, кој јас го споменав во секундарден контекст. Поентата беше ако немаш кому да продаваш нешто, т.е. не одредиш кому ќе му продаваш, неможеш ни да помислиш да влезеш на некој пазар, а не па да кажеш дека тоа е незначајно. Колку фирми ке делуваат на одреден пазар зависи директно од она што за тебе е незначајно - Големината на пазарот, читај потрошувачи т.е. пазарни сегменти кои може да се задоволат и колку производот соодветствува со нивните потреби, притоа имајќи на ум да биде достапен за нив, како физички така и од финансиски аспект. 

Премногу од рака ги тресеш изјавиве, што човек незнае од каде да почне да реплицира, али само ќе потенцирам - услови за да се оперира на еден пазар не е толку едноставна работа како што се трудиш да го преставиш.

Би ти реплицирал и за ВИП али да не го дрвиме, веројатно ќе има следна прилика. Инаку драго ми е што се зголемува неговиот пазарен удел, за некој ден и јас ќе станам негов корисник, префрлувајќи се од Уан.

Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 13-Nov-2010 at 02:42
ВИП!? Уај Вип, но Уан!?
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 13-Nov-2010 at 03:01
NorthWind зашто одма со овој агресивен настап и одама личн квалификации. Нити сум економист ниту форумов бара диплома да се учествувса во дискусии од одредени струки. Не знам јас што си по струка, макар што тое и е најмалку битно зашто дискутираме како граѓани, но те молам барем уважи го тоа дека чим сум влегол во дискусија сигурно нешто сум следен и имам од каде да вадам заклучоци исто како што не змав јас да те дискредитирам него ти од првата реплика почна да збориш дека мојот пост е глупости слични спамови. Ако имаш ѓто да кажеш повели, не е тешко. Токму за телекомуникации сум инфомиран и од технички и од овој пазарен дел.

Не знам како поедноставно да го кажам тоа што го мислам но дефинитивно без разлика кој каде живее и во колкава држава е апсолутно небитен факт ок колку оператори можности да користи улуги. На крај памет не ми паѓа да зборам дека анализа на пазарот е безвредна хартија што никој не ја чита, ама пак и после се природно е да сите пазари коневргираат кон некој исти баланс. Тоа пред се се три до четири оператора класични со доделени фреквенции, пред се од некои технички "ограничувања" и виртуелни фирмички како препродавачи кои ниту целат ниту имаат улови да заменат некој голем класичен оператор. Нормално уште од почеток на дискусијава Науру и Кирибати не ги земам како нормални пазари, тоа се посебни случаеви, нту па држави со уредување кое налага државни компании со по една во секој сектор. Тоа се специјални случаеви. Ниту па викм дека некој влегува на одреден пазар само да си проба среќата. Простор за виртуелни оператори во Македонија постои и ќе постои допрва. Телекомуникациите во светот до толку се либерализираат до ситуација давањето телекомуникациски услуги да не е веќе привилегија на крупниот капитал, а Македонија за среќа го следи чекорот.

Edited by lslcrew - 13-Nov-2010 at 03:07
Back to Top
Gevgelija View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Apr-2008
Location: Gevgelija
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Gevgelija Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 16-Nov-2010 at 21:19
Мислам дека е само прашање на време кога ВИП ќе се бори рамо до рамо со Т-мобиле. Оне е тука изгубен играч. Многу корисници на Т-мобиле со години го игнорираа Оне или Космофон за сега да преминуваат на ВИП. Ако Т-Мобиле дозволи безплатни разговори во својата мрежа тогаш ке го успори растот на Вип. Но не верувам во Т-мобиле дека ке изиграат искрено спрема своите верни корисници кои ги молзат со години и со тек на време ке ги загуби.......
После 10 години на Т-мобиле еве 2 години со Вип добивам сметки кои паднаа од 4000-5000 на не повеке од 2000 со значително повеќе разговори ..........
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 18-Nov-2010 at 12:56
Значи, морам да споделам дека „оптичкиов” нет на „Т” е навистина кул. И да пренесам најважното. Со ревносен и дисциплиниран гард кон монтажерите на „Т”, можело, значи оптика да се вгради и без да се ископа половина зграда. И без китење со она грдине пластични канали.
Big%20smile
П.С. Оваа порака е процесирана за 0,000000000000013 секунди.
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 18-Nov-2010 at 19:34
Originally posted by OKA

Значи, морам да споделам дека „оптичкиов” нет на „Т” е навистина кул. И да пренесам најважното. Со ревносен и дисциплиниран гард кон монтажерите на „Т”, можело, значи оптика да се вгради и без да се ископа половина зграда. И без китење со она грдине пластични канали.
Big%20smile
П.С. Оваа порака е процесирана за 0,000000000000013 секунди.


Кул е, ама колку домаќинства и компании имаат можност за него? Сега засега покриеноста е доста слаба, иако одамна работат на поставување на оптички кабли низ цело Скопје (ова „цело Скопје“ е недефиниран поим иако излезе од нивна новинска изјава и не верувам дека во догледно време Скопје ќе има респектабилна покриеност. Кој може нека ужива. Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 22-Nov-2010 at 20:46
Македонија станува див запад за оптички кабли

Повеќе од 60-тина одобренија за поставување на оптички кабел во канализација, на територијата на Македонија, се издадени од 2002 година па досега. Македонија преку овој вид на технологија е поврзана со соседните земји и со светот. Низ Македонија постојат неколку траси низ кои минуваат оптички кабли. Бизнисот со изнајмување на оптичкиот кабел и пренос на податоци преку нив е особено вносен и се проценува дека една фирма во овој бизнис заработува неколку стотици илјади евра годишно од само еден оптички кабел.
 
Потребите на домашните, како и на фирмите од соседните земји за се’ побрз трансфер на податоци расте, а со тоа и цената на користењето на оптичките кабли.
 
Така, и покрај регулативите кои точно го пропишуваат поставувањето на оптичките кабли и нивното користење, познавачи на овој бизнис за Нетпрес велат дека постојат сериозни злоупотреби на одобренијата за поставување на оптички кабел. Имено, на многу места во кабелските канали, наместо одобрениот број на кабли, се поставуваат и два до три кабли повеќе, односно на диво.
 
Неофицијално во кабелската канализација од Крива Паланка до Куманово наместо две црева со оптички кабел како што е предвидено со одобрението, според нашите извори, има шест. Покрај две црева за постои уредна документација, иле поставени уште неколку.
 
 
Злоупотреби имало и на трасата Блаце - Скопје.
 
“На тендер се доделени еден пар оптички влакна, а фирмата опслужува сервис за Косово што технички е неизводливо со тој капацитет на оптика“, велат изворите на Нетпрес.
 
Овие злоупотреби се тешки за откривање, бидејќи каблите се наоѓаат под земја, а шахтите за контрола и поправка на дефекти се заобиколени од нелегално поставените кабли. Ваквата ситуација, според познавачите, ја загрозува лојалната конкуренција и работењето на фирмите, кои се обидуваат да го водат бизнисот легално.
 
Од Агенцијата за електронски комуникации која го изработила Правилникот за изградба на јавни комникациски мрежи велат дека тие само даваат согласност за поставување на каблите, но општините и Министерството за транспорт и врски се тие кои ги издаваат дозволите и треба да ги проверуваат работите на терен.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=79479&kategorija=2
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 22-Nov-2010 at 20:53
Наместо да се занимаваат со вакви тривијални работи дали е поставено влакно повеќе, може малку да се распрашат што е со државните dark-fiber-и кои се инсталирани на пример во далноводната мрежа на мепсо. Вие што ги викаат диви влакна од нив државата само користи има зашто станува hub за околните држави и си ја качува цената како држава, без разлика од тоа дали донело директно или не данок, пак придонесот е значаен. Е сега не се занимаваат со државните влакна што седат неискористени заради малодушни глупости и мењање директнори на три месеца во некои сектори и укинувањето на предходниот тендер од секоја смена на функција. Ради такви глупости неможе одгромен ресурс да се додели под концесија на Македонските фирми што градат и стопанисуваат вакви транспортни податочни мрежи. Едноставно сакам да кажам дека им побитни работи во прашањето со оптичките мрежи низ македонија одколку занимавање дали имало влакно повеќе. И да има не е на штета, фреквенција не е тоа, а и коридорот е доделен, па влакно повеќе ништо не менува. Уствари и незнам што го уредиле ова прашање вака глупаво со такса по влакно. Најдобро е фиксна цена по метар за коридор, па колку влакна има потреба толку нека се потават. Тоа сигурно нема да биде некојад ебелина што незнам колку ќе смета како подокеански кабли.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 09-Dec-2010 at 15:31

Бројот на корисници пораснал за 3.400 %

За 3.424 проценти пораснал бројот на корисниците на Интернет во Македонија од 2000 до 2010 година, со што влетуваме на врвот на листата европски земји рангирани според овој индикатор




Пред десет години беше незамисливо македонските граѓани за време на кафе-пауза во омиленото кафуле да седнат сами и на својот лаптоп да просурфаат на Интернет. Тоа и не треба да нé чуди бидејќи во 2000 година во Македонија имало само околу 30.000 корисници, а главна причина за малата пенетрација на Интернет беа монополските компании што за интернет-врска наплаќаа над 50 евра.

Денес оваа слика е драстично сменета, а најдобар показател за тоа е што во повеќе кафулиња во Скопје, па и во другите градови може бесплатно да се користи глобалната мрежа. За 3.424 проценти пораснал бројот на корисниците на Интернет во Македонија од 2000 до 2010 година, со што нашата земја е на врвот на листата европски земји рангирани според овој индикатор.

Овие податоци доволно опишуваат какви тектонски промени има во однос на користењето на интернет-мрежата во Македонија. Со либерализацијата на пазарот и влегувањето на неколкуте телекомуникациски компании од 2000 година до сега се намалија и цените на интернет-услугите. Поради тоа, во изминативе десет години постепено и континуирано се зголемува бројот на корисниците, за годинава да достигне бројка од над 1 милион корисници. Тоа значи дека повеќе од половината или околу 51 отсто од вкупната популација во земјава користат Интернет. Со овој резултат, нашата земја ги претрка повеќето земји од Балканот. Секако дека сé уште има простор за зголемување на интернет-пенетрацијата. Имено, во повеќето развиени европски земји, а пред сé во скандинавските, бројот на интернет-корисници изнесува над 70 отсто од вкупната популација, што е многу повеќе и од европскиот просек, кој за 2010 година се проценува на околу 58 отсто. Сепак, ако се земе предвид дека стапката на сиромаштија во Македонија во 2010 година е над 31 отсто и дека нашата држава е една од најсиромашните во Европа, тогаш неизбежен заклучок е дека Македонија е своевиден феномен кога станува збор за користењето на ИКТ-технологијата, а пред сé Интернетот.

Македонија е европско интернет-чудо
%20

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12910103282&id=10&prilog=0&setIzdanie=22153
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 09-Dec-2010 at 16:12


Одлична информација. Чекор бр. 2 би било тие 1.057.400 луѓе да баталат фејсбук и да го употребуваат интернет за корисни работи
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 09-Dec-2010 at 16:22
Како прикажуваат од Нова Македонија како интернетот да е една успешна приказна кај нас. Просекот на европа е ~68%(а не 58), Словенија е околу 65%, а Србија околу 55%. Скандинавските држави се и над 90%. Да не се лажеме, интернетот кај нас има пораст но сепак сме уште далеку од тоа што треба да бидеме
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 09-Dec-2010 at 16:37


Мислам дека процентите се одлични. Не гледам некоја битна разлика во тоа дали 50% или 60% од популацијата користи интернет, многу е побитно за што се користи.

Секако не велам дека Фејсбук и компанија се сајтови популарни само во Македонија, но сметам е преголем бројот на луѓе кои го користат интернет само за фаќање сеир и читање трач.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 09-Dec-2010 at 23:02
Бубо Каров (09.12.2010)

ТЕЛЕВИЗИЈАТА ЈА ПРЕДАДОВМЕ ВО СИГУРНИ РАЦЕ
Многу прашина се дигна во средината на минатиот месец околу влегувањето на познатата српска телевизија „Пинк“ во Македонија. Имаше повеќе шпекулации, со проверени и непроверени информации, но на крајот излезе онака како што се претпоставуваше од почетокот - газдата на „Пинк“ на купи „К15“. За тоа што ги натера Бранко Огњановски, Васко Тодоров и Бубо Каров да ја продадат телевизијата и како течеа преговорите, разговараме со еден од популарното трио, Бубо Каров...



Како и кога беше остварен првиот контакт со водечките луѓе од „Пинк“?

Ние имаме релации со таа телевизија преку нашиот партнер Тони Илиевски од австралиската фирма „Тарбс“ доста долго. Тие две компании соработуваат одамна и кога решивме да се откажеме од телевизискиот бизнис, меѓу првите на кои му испративме понуда беше Жељко Митровиќ.

Како течеа преговорите?

Многу лесно и едноставно, бидејќи Жељко е човек кој одлично ја познава оваа бранша. Евидентно е дека нивниот влез во Македонија не се темели на избрзана одлука, туку на добро и стратешко планирање. Претходно го испитаа пазарот и се запознаа со сите аспекти, кои нив им се потребни за да развијат успешен медиум. Тој е сосема сигурно најголемиот медиумски магнат на Балканот, а можеби и пошироко, па знам дека ја оставаме телевизијата во сигурни раце.

Колку време преговаравте?

Директните преговори траеја многу кратко. Требаше малку време за неговите луѓе да ја „снимат“ фирмата и да се завршат сите технички и административни работи. Инаку, конкретните преговори меѓу нас и него беа кратки и успешни.

Тоа кратки значи неколку недели или месеци?

Вака ќе кажам, не помалку од една недела, не повеќе од шест месеци.

Зошто решивте да ја продавате телевизијата?

Има само една причина, а тоа што тој проект нам не ни успеа. Сметавме дека ќе направиме ТВ куќа, која ќе биде вистински независна, за разлика од другите, кои само се удираат во гради дека се независни, а не само што знаеме дека се зависни, туку знаеме и од кого се зависни. Така, во овој „демократски амбиент“ во Македонија, за жал с è уште нема место за вистински независна телевизија. Се надевам дека „Пинк“ ќе има можност да го направи тоа, бидејќи е моќна компанија, која не зависи ниту од рекламите на Владата, ниту од рекламите на некоја фирма, и не мора да е блиска до никого за да прави успешна програма, ниту да им се улизува на големите тајкуни за да и фрлат некоја „коска“ за да опстане.

Кога почнувавте со телевизијата „К15“, каква ви беше замислата? Што сакавте да правите: забавна, информативна, колажна...?

Нашиот проект не опфаќаше една телевизија. Концептот беше сличен на „Пинк“, само со помал број програми. Меѓутоа, не успеавме да ги развиеме и оние телевизии кои имаат информативен дел и документарна програма. Ние имавме повеќе канали: „ K15 Music“ , „BOM“ ( Best Of Macedonia , специјализиран за македонска народна музика), имавме концесија за „ Balkan Music“ (музичка телевизија која требаше да го опфаќа целиот Балкан, инаку не беше активна), „К15 минус“ (сателитска телевизија) и „К15“ терестеријалната, за подрачјето на градот Скопје. Тоа беше комплексна работа, проект поврзан и со сателитскиот бизнис на нашиот партнер „Тарбс“. Но, со чуден сплет на околности, од причини кои до денес не можам да си ги објаснам, не успеа да се реализира. Сето беше поставено на здрави основи, ние имаме огромно искуство, сме работеле долго во телевизии и се чинеше дека ни се многу добро наместени коцките за тој проект. Ја купивме „МС телевизија“, ја преименувавме во „К15“ и навистина верувавме дека со целиот рејтинг што го имаме создадено во изминатите години ќе изградиме респектибилна ТВ куќа. За жал, и покрај с è не успеавме да го направиме тоа што го планиравме, а трошоците не беа мали, особено затоа што ние самите ја купувавме програмата. На крајот, продажбата беше неминовна, единствената опција.

Какво влијание во преговорите имаше информацијата дека „Пинк“ веќе ја купил „Алфа“? Сето тоа, отстрана гледано, изгледаше малку чудно, бидејќи со месеци се зборуваше дека „Пинк“ ќе ја преземе „К15“, потоа одеднаш „сигурна“ информација дека ја купил „Алфа“, па преку ноќ пропаѓање на тие преговори и следниот ден прес конференција на која се потврдува купувањето на „К15“. Беше ли тоа дел од преговарачката стратегија на Митровиќ за да ја намали цената на вашата телевизија и колку тоа ве исплаши?

Жељко сигурно не можеше да н è исплаши со било каква стратегија за преговори, затоа што ние веќе бевме доволно исплашени ( се смее). Ние моравме да ја продаваме телевизијата, бевме капитулирани и немаше потреба да калкулира со нас. Значи, не се работи за никаква преговарачка тактика, туку за професионален пристап кон работите. Тој во исто време контактираше со неколку телевизии во Македонија и ние знаевме за тоа, а претпоставувам оти и другите знаеја. Раководството на „Алфа“ беше цело време во комуникација со нас. Бидејќи одлично соработуваме со нив, тие замолија да им направиме линк со Жељко. Кои им беа намерите не знам, но постои информација дека и они ја продаваат телевизијата. Откако ги собра потребните податоци, газдата на „Пинк“ си ги измери сите елементи, виде што најмногу му се исплати и го купи тоа што му одговараше.

Нема да те прашам за конкретна цена, зашто знам дека е тоа деловна тајна, но ќе те прашам дали е продажбата на телевизијата најдобриот деловен дил на „К15“?

Не, далеку е од најдобар дил. Ако се гледа финансиски, би рекол дека дури и не е некој дил. Секако и тука важи теоријата на релативност, па зависи кој што подразбира под најдобар деловен договор. Ако си во ситуација да немаш што да јадеш денеска, и успееш да продадеш нешто за да купиш корка леб, тоа ти е најдобриот дил во тој ден.

Каков е сега односот на „К15 продукција“ со „Пинк“? Митровиќ најави дека соработката ќе продожи и оти тие ќе го промовираат шоуто „К15“ на своите телевизии во регионот.

Во моментов им помагаме. Сега се во фаза кога ја екипираат телевизијата и голем дел од нашите луѓе веќе работат за нив, вклучувајќи ги и административните работници. Дел и ќе продолжат да работат, а ние како продукција остануваме максимално отворени за соработка. Тие се исклучително организирана компанијата, така што кај нив многу бргу оди екипирањето.

Што ќе биде со најавата за ширење на шоуто? Би почнале ли да правите скечеви на српски јазик?

Апсолутно. Веќе се договараме за сите можни варијанти и разговараме што с è може да се направи како производ кој би излегол надвор од Македонија. Ние сме подготвени затоа што концептот го имаме разработено од поодамна, но досега немавме партнер со кој можевме да го реализираме. Сега, со влегувањето во системот на „Пинк“, се отвора голема шанса за да го извеземе тоа што го правиме.

Ова значи дека ќе почнете да ги „симнувате“ и српските дијалекти?

Пироќански и врањански (се смее). А може и нишки. Не се разликуваат многу од кумановски.

На што сте вие тројцата главни во продукцијата сконцентрирани во моментов?

Освен преокупацијата со преселувањето, за да може новата телевизија да почне со функционирање, сега се во тек редовните подготовки за зимскиот циклус емисии, кои заедно со пролетниот ги правиме секоја година. Штом ќе биде потребно веднаш сме подготвени за снимање.

Твојот син Илија тргнува на некој начин по стапките на таткото, односно и тој се занимава со телевизиска режија и продукција.

Да, Илија е режисер во „К15“, а неодамна заврши со снимањето долгометражен филм. Има направено и неколку краткометражни, како и голем број реклами. Исклучителнио е талентиран. Самиот си ги пишува сценаријата и не ме информира за ништо. Не ми дава ни да ги видам, зашто не сака забелешки дека добива некои работи поради татко му, преку врски. Ќе откријам една ексклузивна информација - моментно е во подготовка, заедно со неколку негови помлади колеги да формираат сопствена маркетинг агенција, која ќе работи во Македонија, но и во регионот. Инаку, с è се тоа млади луѓе, кои израснале заедно со „К15“ и се изградиле работејќи во продукцијата.

Кога зборуваме за скечевите, вие сте единствените во Македонија кои успеале да изградат препознатливи комични ликови, и тоа секој од вас по неколку, што не го направил ни еден професионален актер. По толку време пред камера, се чувствувате ли веќе како актери?

Не сум размислувал на оваа тема, иако се согласувам дека е интересна забелешката. Во суштина, секогаш се трудам, а така е и со Бранко и Васко, тоа што го правам да го сработам најдобро што можам. За да и се даде на публиката добар производ треба да се поседува одреден талент, а многу се важни љубовта кон работата и посветеноста. Мора постојано да размислуваш за нешто подобро. Ние никогаш не сме седнале да вежбаме глумење или да учиме улога, но знаеме како треба да изгледа добар скеч и одиме кон тоа да го изведеме. Мислам дека гледачите се приврзаа кон нас и заради нашата искреност. Во „К15“ нема измама. С è е направено со љубов, со душа и со срце. Инаку, јас себеси с è уште се сметам за новинар сатиричар.

Се чувствуваш ли понекогаш уморен?

Да, меѓутоа не од креативниот дел, туку од незрелиот, недемократскиот и непрофесионалниот амбиент којшто владее во нашава држава. Од тоа сум толку изморен, што понекогаш ми доаѓа да престанам да работам. Сум бил во ситуација да си речам, доста е веќе, ќе почнам друг бизнис.

Што друго би работел?

Можам да препродавам во Скопје грозје, вино и ракија од Кавадарци (се смее).

Си размислувал ли за друга форма на телевизиска емисија, на пример ТВ колумна? Не како Цацко, со перика и костими, туку како Бубо Каров.

Такви понуди веќе имав и тоа од повеќе ТВ куќи, па дури и од весници. Но, не се нафатив затоа што сметам дека моето излегување било каде во медиумите с è додека постои „К15“ би било зафаќање парче од медиумскиот простор каде што би можел да се искаже некој друг. Јас имам медиум на кој се реализирам и го кажувам своето мислење. За жал, кај нас не е многу развиена таа категорија, ТВ колумна. Своевремено тоа многу успешно го правеше Александар Сидоровски на „МТВ“, а сега има обиди и од Љубиша Николовски на „А1“. Постојат телевизиски жанрови, кои с è уште не се допрени од нашите ТВ куќи. Јас зборував уште на почетокот дека ако сакаме да имаме толку многу медиуми, мора да создадеме кадар, за што се потребни школи, а особено тренинг центри. Сите телевизии личат како јајце на јајце. Ако денес една има успешна турска серија, утре сите имаат турски, ако се појави индиска, сите одат на индиски. Имаше и хрватски, српски, јужноамерикански... За жал, само нема македонски. Првата македонска што ќе биде добро направена верувам дека ќе помине успешно. Немам податоци каква е гледноста на „Од денес за утре“ на „Сител“, која има одлична идеја и реализација, и во која е многу вложено, меѓутоа се чини дека таков лежерен хумор не поминува во Македонија. Тој вид на шармантна комедија, со блага духовитост секаде во светот би бил успешен, но кај нас не е така. А, се работи за навистина добра серија. Од друга страна, имало исклучително лоши серии, кои доживеале успех кај публиката, зашто народот е гладен за домашен телевизиски производ. Јас сум сигурен дека првиот што посериозно ќе се зафати за тоа ќе има голема гледаност. А, зошто не е можно сега, е долга приказна која може да ја отвриме во друга пригода.

Како економската криза се одрази на работењето на продукцијата? Имате ли помалку реклами во овој период?

Да, иако не е намален интересот за рекламирање. Напротив, повеќе фирми се јавуваат, зашто спасот го гледаат во презентирање на својот производ. Но, сегашните буџети се далеку од она со што се располагаше порано, а со тоа и од можноста да се направи квалитетна реклама од технички аспект. Идеите се тука, луѓето исто така, но пари нема доволно. Големо нарушување на пазарот внесе и она што се случува со рекламирањето на Владата, која моментно е најголемиот огласувач.

Гледаш излез?

Не сум оптимист. Моја претпоставка е дека многу медиуми ќе се затворат во наредните пет години. Од друга страна, тоа ќе придонесе да се искристализираат работите. Ќе опстанат неколку куќи, а тие ќе бидат принудени да работат професионално, што ќе мора и законски да се регулира. Значи, на подолг рок може да се надеваме на подобрување, меѓутоа се плашам дека блиската иднина на македонските медиуми не е баш блескава.

Миодраг Мишолиќ


http://www.intervjua.com.mk/mk/zapis.asp?id=127
__________________________________________________

Значи имаше шпекулации дека Алфа ТВ била продадена на Пинк, и тоа беше една од најлошите вести за годинава. Алфа е дефинитивно најпрофесионалната и најобјективната телевизија во Македонија. После излезе муабет дека можеби тоа е К-15 ТВ, а не Алфа.

Сепак продажба на телевизиска куќа што емитува на национално ниво не е мала работа, па да го евидентираме ова. Пинк колку и да е срање, имаше најави дека на македонската Пинк ќе се емитувала програма иста како на словенската Пинк, т.е. американски серии, а не Zvezde Granda или таков шунд.

Па ајде да видиме.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 09-Dec-2010 at 23:19
Originally posted by гитардемон


Значи имаше шпекулации дека Алфа ТВ била продадена на Пинк, и тоа беше една од најлошите вести за годинава.Алфа е дефинитивно најпрофесионалната и најобјективната телевизија во Македонија .

Дефинитивно се сложувам со тебе,и самата најава за некакво превземање од страна на Пинк ми влеваше морници.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 10-Dec-2010 at 00:43

Еве ја изворната листа за интернет пенетрација во Европа на која се повикува Нова Македонија:

 
или
 

Internet Usage in Europe

EUROPE

Population
( 2010 Est. )

Internet Users,
Latest Data

Penetration
(% Population)

User Growth
(2000-2010)

% Users
Europe

Albania

2,986,952

1,300,000

43.5 %

51,900.0 %

0.3 %

Andorra

84,525

67,200

79.5 %

1,244.0 %

0.0 %

Austria

8,214,160

6,143,600

74.8 %

192.6 %

1.3 %

Belarus

9,612,632

4,436,800

46.2 %

2,364.9 %

0.9 %

Belgium

10,423,493

8,113,200

77.8 %

305.7 %

1.7 %

Bosnia-Herzegovina

4,621,598

1,441,000

31.2 %

20,485.7 %

0.3 %

Bulgaria

7,148,785

3,395,000

47.5 %

689.5 %

0.7 %

Croatia

4,486,881

2,244,400

50.0 %

1,022.2 %

0.5 %

Cyprus

1,102,677

433,800

39.3 %

261.5 %

0.1 %

Czech Republic

10,201,707

6,680,800

65.5 %

568.1 %

1.4 %

Denmark

5,515,575

4,750,500

86.1 %

143.6 %

1.0 %

Estonia

1,291,170

969,700

75.1 %

164.5 %

0.2 %

Faroe Islands

49,057

37,500

76.4 %

1,150.0 %

0.0 %

Finland

5,255,695

4,480,900

85.3 %

132.5 %

0.9 %

France

64,768,389

44,625,300

68.9 %

425.0 %

9.4 %

Germany

82,282,988

65,123,800

79.1 %

171.3 %

13.7 %

Gibraltar

28,877

20,200

70.0 %

1,162.5 %

0.0 %

Greece

10,749,943

4,970,700

46.2 %

397.1 %

1.0 %

Guernsey & Alderney

64,775

48,300

74.6 %

141.5 %

0.0 %

Hungary

9,992,339

6,176,400

61.8 %

763.8 %

1.3 %

Iceland

308,910

301,600

97.6 %

79.5 %

0.1 %

Ireland

4,622,917

3,042,600

65.8 %

288.1 %

0.6 %

Italy

58,090,681

30,026,400

51.7 %

127.5 %

6.3 %

Jersey

93,363

29,500

31.6 %

268.8 %

0.0 %

Kosovo

1,815,048

377,000

20.8 %

0.0 %

0.1 %

Latvia

2,217,969

1,503,400

67.8 %

902.3 %

0.3 %

Liechtenstein

35,002

23,000

65.7 %

155.6 %

0.0 %

Lithuania

3,545,319

2,103,471

59.3 %

834.9 %

0.4 %

Luxembourg

497,538

424,500

85.3 %

324.5 %

0.1 %

Macedonia

2,072,086

1,057,400

51.0 %

3,424.7 %

0.2 %

Malta

406,771

240,600

59.1 %

501.5 %

0.1 %

Man, Isle of

83,859

--

--

--

0.0 %

Moldova

4,317,483

1,295,000

30.0 %

5,080.0 %

0.3 %

Monaco

30,586

23,000

75.2 %

228.6 %

0.0 %

Montenegro

666,730

294,000

44.1 %

0.0 %

0.1 %

Netherlands

16,783,092

14,872,200

88.6 %

281.3 %

3.1 %

Norway

4,676,305

4,431,100

94.8 %

101.4 %

0.9 %

Poland

38,463,689

22,450,600

58.4 %

701.8 %

4.7 %

Portugal

10,735,765

5,168,800

48.1 %

106.8 %

1.1 %

Romania

21,959,278

7,786,700

35.5 %

873.3 %

1.6 %

Russia

139,390,205

59,700,000

42.8 %

1,825.8 %

12.6 %

San Marino

31,477

17,000

54.0 %

580.0 %

0.0 %

Serbia

7,344,847

4,107,000

55.9 %

926.8 %

0.9 %

Slovakia

5,470,306

4,063,600

74.3 %

525.2 %

0.9 %

Slovenia

2,003,136

1,298,500

64.8 %

332.8 %

0.3 %

Spain

46,505,963

29,093,984

62.6 %

440.0 %

6.1 %

Svalbard & Jan Mayen

2,481

--

--

--

0.0 %

Sweden

9,074,055

8,397,900

92.5 %

107.5 %

1.8 %

Switzerland

7,623,438

5,739,300

75.3 %

168.9 %

1.2 %

Turkey

77,804,122

35,000,000

45.0 %

1,650.0 %

7.4 %

Ukraine

45,415,596

15,300,000

33.7 %

7,550.0 %

3.2 %

United Kingdom

62,348,447

51,442,100

82.5 %

234.0 %

10.8 %

Vatican City State

829

93

11.2 %

0.0 %

0.0 %

TOTAL Europe

813,319,511

475,069,448

58.4 %

352.0 %

100.0 %

NOTES: (1) The European Internet Stats were updated for June 30, 2010. (2) Detailed data for individual countries can be found by clicking on each country name. (3) The population numbers are based on data contained in U.S. Census Bureau. (4) The usage numbers come from various sources, mainly from statistics published by Nielsen Online , ITU , GfK, and other trustworthy sources. (5) Data may be cited, giving due credit and establishing an active link back to InternetWorld Stats . (6) For definitions and help, see the site surfing guide. © Copyright 2010, Miniwatts Marketing Group. All rights reserved worldwide.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 12-Dec-2010 at 19:33
Акциски план за воведување дигитална телевизија

Министерството за транспорт и врски соопшти дека  го усвоил акциски план за целосното воведување на дигиталната телевизија на територијата на Македонија.

Во него се дефинирани повеќе мерки, како што е реемитување на програмските сервиси на радодифузерите преку дигитален сигнал на терестријалните телевизии во периодот на истовремено емитување без надоместок и модернизација на Македонската радиотелевизија.

“Се предвидува изградба на потребната мрежа од страна на ЈП “Македонска радиодифузија“, модернизација на опремата во Македонска радиотелевизија и дефинирање на рок за аналогно исклучување и начин на пренос на програмите на радиодифузерите во периодот на истовремен  аналоген и дигитален сигнал“, пишува во лиферуваното соопштение од Транспорт.

Владата со препорака до Агенцијата за електронски комуникации да распише објава за изразување интерес на оператори за дигитална мрежа ДВБ-Т кои ќе оперираат во Република Македонија.

Утврдениот датум на престанок на телевизиско аналогно терестријално емитување на програмските сервиси на радиодифузерите во државата е први јуни 2013 година.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=80173&kategorija=1
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 12-Dec-2010 at 19:50
Во Грција од пред 6 месеци веќе 40% од населението (не од територијата) има достап до дигитална телевизија, и најдобриот опис за квалитетот на сликата е: „ЏАМ“. Доброто е што сигналот е компатибилен и со прилично постари телевизори, единствено што треба е MPEG4 декодер, кој чини околу 40€.

Ајде конечно да гледаме квалитетна телевизија.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 12-Dec-2010 at 19:59
Па нема што компатибилно посебно да биде. Првиот стандард на DVB-T е MPEG2, последниве години е MPEG4, а веќе има и еден софистициран начин за екомочност на мрежата со двостепен приемен сигнал, на јачина мислам па во зависност од далечината се добива различен квалитет. Да не објаснувам сега, ефикасен начин и требаше многу порано да почне да се спроведува.

A декодерот е обичен конвертер, претвара сигнал од MPEG во PAL стандард па и колку и да е стар телевизор ако има обичен влез оној жолт пин ќе си работи. Во Македонија што се продаваат телевизорите понови повеќето се со вграден декодер.

Највеќе од се, освен што добивката е квалитетниот пренос, мислам дека повеќе добивка ќе биде бројот на телевизии што може да се имаат во државата, па конечно ќе видиме и некоја тематска телевизија како музичка спортска, научна и каква и да е, доста е веќе со овие турлитавите од вести до турски серии и се на куп.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 12-Dec-2010 at 20:28
Samo kolku za da se ima pretstava, vo germanija odredeni natprevari od svetskoto vo fudbal 2006 ta posleden pat mozhea da se gledaat so analogna antena na ZDF bidejkji samo ZDF i ARD (prva i vtora drzhavna) pushtaa do kraj na 2006 ta analogen signal.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.