build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Урбанистички целини
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Предлог Плоштад Св. Климент Охридски (кај Соборна)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Предлог Плоштад Св. Климент Охридски (кај Соборна)
    Posted: 17-Oct-2010 at 12:19
Originally posted by lslcrew

Миракуликс имај ги во предвид и другите предвидени проекти од ГУП-от како идет целосен Јужен Булевар и мост кај Влада.


Ги имам ги имам само јас ги гледам повеќ од лгедна точка на тоа каде што јас живеам, а тоа е карпош 3.
Имено од моја перспективе си барам што е можно побрзи и подиректни патишта, тоа ми е сега за бутел и скопје север словенчка, за газибаба е по илинденска, за Кисела Вода е преку Иво Лола/ Јужен булевар, а за Аердром во моментов кога го нема тунелот и има гужва во центар а има доста често побрзо ми е да идам по јужен булевар, нешто што би се сменило со тунелот. Ама од дадените правци се гледа дека тунелот од моја гледан точка че го собере сообраќајот од карпош и ѓорче за накај аердром и кисела вода.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 17-Oct-2010 at 02:59
Миракуликс имај ги во предвид и другите предвидени проекти од ГУП-от како идет целосен Јужен Булевар и мост кај Влада.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 16-Oct-2010 at 20:35
Јас мислам дека една максимум до две ленти по правец имаат смисла да идат директно под земја а една до две по правец да си останат на површина и да се приклучуваат кон раскрсницата ко сега што е случај, бидејќи кога би постоел тунелот голем дел од луѓето кои возат по Иво лола/јужен булевар а идат од карпош кон аердром ќе се пренасочат пкон партизанска ради пократок пат, а моментално над 60% од сообраќајот на партизанска што се движи после соборна врти накај мостот гоце делчев накај чаир и гази баба.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 16-Oct-2010 at 18:10
Единствен проблем е што се губи конекцијата на Партизанска со ВМРО и Груев (или ниту во планот нема барем лента во правец која останува на нулто ниво од Партизанска?), што ќе ги оптерети 4те околни раскрсници. Не верувам дека ни 50% од сообраќајот по Партизанска ќе завршува во тунелот. Но ако ова оди заедно со проширување на раскрсниците, на Климент Охридски и на Чуповски (3х3 западно од Палома Бјанка), би се добило во целост убаво решение.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 16-Oct-2010 at 16:57
Originally posted by Supervisor

Јас мислам дека само денивелирање на Партизанска кај раскрсницата со Килмент Охридски е доволна со што би се избегнала семафоризација и голем проток во однос на тунелот. Исто така тунелот предничи и во однос на тежината пред се финансиска овој плиштад паѓа во вода секако во и во однос на приоритет тунелот е тоа што се бара на долг рок такада според мене овој плоштад е помалку непотребен и мегаломански.
Исто така во поголеми градови пред се во централното подрачје каде што се сечат два булевари се оди со денивелација која ја споменав на онаа поприоритетна страна (во случајов партизанска) под сегашната раскрсница со што евенутално се додаваат само излезни краци во однос на Климент Охридски.

Еден од мотиви за спуштање на раскрницата е да може тунелот да ја избегне онаа Ѕ-шикана кај тифани, што прашање е и дали може да се изведе така како што е нацртана во ДУП-от. Вака се добива можност многу подлабоко да може да почне да понира тунелот, дури и до 15-тина метри под сегашната површина кај Тифани. Втора работа што се добива се две градежни маркици со од прилика по 1000 метри квадратни површина од кои едната треба да идна поента на Партизанска, што на лицитација ќе си ја покаже вредноста. Овој тунел нема никаква намера да го стави под тепих тунелот и незнам зашто така тоа го протолкува, ниакде не спомнав дека треба плоштадотв да предничи пред тунелот, напротив овој плоштад се надополнува со тунелот и придонесува за полесна изградба на тунелот со тоа што ќе се избегне проблем со пробивање кај Тифани. А за потребата имам објаснувано наназад немора пак сега да пишувам. А за мегаломански, ова го фрли од ракав, веројатно зборов нешто е во мода па се употребува и кај што не треба. Плоштадов има логична форма, и не се работи за броење површина од влезови од околните згради за да се напумпа квадратура. Тоа е мегаломанија, ова тука не е.

Инаку знам како функционира дијамант раскрсница, немораше да објаснуваш, ако виде убаво се работи за дијамант, само што е дополнително уште едно ниво спуштен.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 16-Oct-2010 at 16:40
Originally posted by theMac3donian


Исто така дали ова ќе значи тие дрвјата што се како полукруг кај фонтаната, заедно со неа, ќе треба да се дислоцираат или во случајот на дрвјата исечат?
Не. Кај дрвјата нема ништо што да се копа. Нема потреба да се сечат. Единствено на крај ново партеро уредување на целиот плоштад со реконструкција на стариот пред Соборна и ќе се добие хомоген плочник без било какви линии каде е докрпено.
Originally posted by theMac3donian


Но дали при ваков плоштад, се би било рамно? Или сепак делот што е веднаш околу црквата би бил на повисоко ниво?
Делот околу црквата е некое пола метро до метро повисок од раскрсницата сегашна. Зашто не би бил и плоштадот на таа висина. Само дополнително ќе скрати од копање и нагибите ќе се повлечат за 5-10 метри по накај раскрсницата.
Originally posted by theMac3donian


Друго нешто, дали мислиш дека продолжување на линиите од сегашниот плоштад околу црквата во новиот плоштад би било соодветно?
Незнам за кои линии мислиш, веројатно за плочникот? Тој плочник мене не ми се допаѓа нешто посебно. Мислам дека би требало да се реконструира. За изборот на материјали би требало да се внимава да не се оптоварува непотребно со тежина.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-Oct-2010 at 14:15
Јас мислам дека само денивелирање на Партизанска кај раскрсницата со Килмент Охридски е доволна со што би се избегнала семафоризација и голем проток во однос на тунелот. Исто така тунелот предничи и во однос на тежината пред се финансиска овој плиштад паѓа во вода секако во и во однос на приоритет тунелот е тоа што се бара на долг рок такада според мене овој плоштад е помалку непотребен и мегаломански.
Исто така во поголеми градови пред се во централното подрачје каде што се сечат два булевари се оди со денивелација која ја споменав на онаа поприоритетна страна (во случајов партизанска) под сегашната раскрсница со што евенутално се додаваат само излезни краци во однос на Климент Охридски.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 16-Oct-2010 at 13:47
Убаво, навистина ми се допаѓа.
Како што кажа Фосил, можно е да дојде некако затворено, но можеби тоа ќе се искористи да се добие некаков посакан ефект.
Како и да е, нешто треба да се направи за пешаците да не мислат дека ова е крајот и од линијата на згради понатаму нема ништо.

Исто така дали ова ќе значи тие дрвјата што се како полукруг кај фонтаната, заедно со неа, ќе треба да се дислоцираат или во случајот на дрвјата исечат?

Исто така при ваков проект убаво е фасадите на овие зградите да се средат, фасадите на околните објекти да се средат и како што рече пред некој пост, да се пренаменат. Синодот треба да си остане така во дупка али МПЦ треба да го освежи објектот со некакво соодветно решение. Јас би сакал (на пример) со дрво да го обколат и трева да има на рамниот кров. Ама тоа е само мое

Но дали при ваков плоштад, се би било рамно? Или сепак делот што е веднаш околу црквата би бил на повисоко ниво?

Друго нешто, дали мислиш дека продолжување на линиите од сегашниот плоштад околу црквата во новиот плоштад би било соодветно?

Поздрав, идејата навистина ми се допаѓа. Applause
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 15-Oct-2010 at 17:27
хммммм.... е ова е тоа што се бара..... само со една забелешка како за почеток.... да не биде премногу затворено....
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 15-Oct-2010 at 17:15
Како би изгледало од Партизанска.


Или нешто вака.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 15-Oct-2010 at 16:13
Во контекст на муабетот со Андреј што го правевме, еве да го дополнам предлогов. Се работи за две подземни нивоа од раскрницата. Да не објаснувам многу, една слика илјада зборови. Црвеното е најдолно ниво, портокаловото е средно ниво и жолто ниво е најгорното односно на ниво 0.

Дополнето е со две маркици од кои квадратната има за цел да ја дополни градежната линија од градски ѕид, а кружната би била нова перспектива на Партизанска, во ред со кулите од градски ѕид. Би можела кружната да биде некој деловен простор со висина на градски ѕид, а квадратната катна гаража за паркинг на тој деловен простор и за посетеноста на новиот плоштад, со висина како околните згради во линија. Исто така се спојуваат двата паркинга од кулите кај градски ѕид и се добива еден. Преку оваа уличка се предвидува пристапот врз платото, доколку за тоа има потреба, на пример возила на комуналните претпријатија. Бонус може и две помали скулптури од страна на катната гаража. Исто така и нова фонтана, што и немора да е толку централно лоцирана на платото, може повеќе да биде према Соборниот Храм ако би имало некои статички проблеми.



На вторава слика се сообраќајните врски, на некој начин подземен дијамант. Линиите се доволно јасни да се разбере идејата.



Врската на Булевар ВМРО што ќе се изгуби со тунелот предвидувам да се надомести со проток без ограничувања во свртувања на околните четири раскрсници, на следнава слика обележани со зелени точки. 1 и 2 се со слободен проток, но 3 и 4 имаат некои ограничувања за свртување во лево, па би требало да се тргне тоа ограничување. 3-ка порано веќе има функционирано така. А 4-ка нема нешто посебно да се оптовари дополнително, особено ако имаме ситуација со пешачка зона Рекорд.



На крај страничен пресек од целиот потег. Во однос на нагибите колку што ми излегува пресметката би требало да биде нешто помеѓу 8% - 9%. Мислам дека се доволно јасни скиците.



Површината некаде би требало да биде околу 17.500 м^2. Нормално површината на црквата не иззема и не се пресметува како и онаа минимална неспоредлива површина на фонтаната.


Edited by lslcrew - 15-Oct-2010 at 16:28
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 03-Apr-2010 at 15:51
Ќе искористам прилика да го актуелизирам предлогот кому што всушност една од главните намени му е да ја опслужи цела таа гужва на денешниот празник и масовноста што се јавува пред Соборниот Храм. Нормално и гужвата преку сите денови.

Меѓудругото ја корегира онаа аномалија што се јавува како тифани, а еве и да дополнам со уште некоја идеја. Тоа е всушност по работ на источниот крај на платото да иде уличката (41°59'52.50"N 21°25'36.53"E  -  41°59'51.19"N 21°25'36.19"E). Со тоа што улицата Даме Груев - бул. ВМРО нема да има никаква врска со подземниот коридор и со тоа што меѓу оваа уличка и бул ВМРО би можеле да се вметнат уште две маркици. едната што ќе биде идната поента и централен објект на Партизанска, а другата само би ја комплетирала градежната линија долж бул. ВМРО.
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2185
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 10-Apr-2009 at 17:12
Originally posted by lslcrew

А соборна?! Нели имамe веќе една што треба да биде "The Huge One". Ај ѕирни го ова може ќе ти се свиѓа! http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=604


Свиѓа ми се,убаво,но дали е изведливо? А да се направи плоштад бред храмот Св Климент охридски?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 30-Mar-2009 at 16:02
Имам уште неколку работи да се дополнам во контекст на оној збор од насловот "алтернатива". предлогов немра да биде само алтернативен, него може да биде едноставно обичен предлог без разлика на случувањата од плоштад. вој предлог едноставно може само дополнително да и даде поголема цена на соборна како сентрален православен храм!
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 30-Mar-2009 at 15:07
Originally posted by lslcrew



Еве го предлогот. Се работи за комплетно денивелирање на целата раскрница кај соборна, односно формирање на лебдечки плоштад кој како централен објект во перспектива ќе ја има соборна, а воедно и влезот на соборна ќе биде свртен директно према плоштадот а не косо како што е случај на плоштад. Централноста на соборно дополнитлено ја наглсувам со косте краеви на подплоштадните правци односно на некој начин покажуваат и насочуваат поглед кон соборна. Сега малку ги имам утнато должините на патните правци 2 и 3 до тука се мисли на иста должина, сепак ова е само скица.


Предлогот е интересен и би можело да се реализира. Само една напомена. Влезовите на верските објекти имаат посебно значење и неможе било како да се ориентираат. Кај православните влезот во објектите е на западната страна, а олтарот на источната. Кај муслиманските влезот е на северната страна (барем мислам дека беше север, не ме држете за збор).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 29-Mar-2009 at 23:32
Originally posted by Vladimir P

Никаде нема класична раскрсница во тунел и семафори.

Зошто да нема? Особено во ваков случај кога тоа практично не е под земја, туку би било само покриено со со плоштадов, проблемите поврзани со сообраќај низ тунел се сведени на минимум.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 29-Mar-2009 at 23:21
Еве да ви покажам конкретно на што мислам со оние плавите кругчиња. Ова се дел од ајфеловата кула:


Инаку Владо незнам што останав нејасен. Нема што тука дополнително да се мисли околу сообраќајот. Значи ионака поради соовите би требало да ги тргнеме оние пешачки острови кои дпод земја и би имале сосема сппротивна улога односно на сообраќајни паравани. Озбилно, ако не сум јасен ќе скицирам што мислам, кажете! Мислам дека премногу е јасно за сообраќајот како ќе се одвива нема тука некои посебни дилеми!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 29-Mar-2009 at 23:14
Originally posted by lslcrew

Аман бе луѓе, какви скапи решенија, какви втори нивоа! ...

Аман бе lslcrew, Smile ти го реши сообраќајот, сега ти остана статиката проблем
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 29-Mar-2009 at 23:11
Originally posted by Vladimir P

Никаде нема класична раскрсница во тунел и семафори Smile
него одвојување на правци а тоа веќе тражи второ ниво и ширина за траките за исклучување, и ....
Погледајте ја нишката од Континентал и Бит пазар обични петли со толку проблеми ....


класични семафори секако не Big%20smile али семафор како регулатор на вклучување од една во друга подземна улица имам видено, таков е и тунелот во Баден. А второ ниво во секој случај ќе мора при дел од вкрстувањата. Инаку, овој тунел во Германија чинел 60 милиона евра, што значи со поефтината цена на чинење на работна сила и метеријали кај нас, сигурно сличен тунел кај нас би бил поефтин. Точната должина на тунелов е 2,5 км, сега проверив.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 29-Mar-2009 at 23:10
Аман бе луѓе, какви скапи решенија, какви втори нивоа! Сигурно дека сообраќајот ќе биде регулиран семафорски, ама  јас зборев за прегледност на оние кои свртуваат десно. Никакво второ ниво, него едносвано сегашната раскрсница да ја пресликаме под земја!

Инаку за статиката еве каква замислам имам:

Тука со црвено горе е обележана моменталната ситуација, асо црно е обележана како мислам да изгледа страничен пресек! Исто така на вотрата слика со тегет се обелажани оние 6 сводови кои треба да се потпора на платото, а имам уфрлено и плус о некој сводови долж четирите правци чисто како пример дека и натака тби требало да се инсталираат толку сводови пропорционално, нормално, со евентуалната должина на тунелскиот дел! А тегет кругчињата се уствари, незнам дали сте ги виделе темелите на ајфелова кула. Тоа се масивни блокови бетонски кои ќе бидат уствари главните рамења на целиов зафат!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.079 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.