Инспиративни урбани пејсажи од светот |
Post Reply | Page <1 2829303132 54> |
Author | |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #581 Posted: 06-Jul-2014 at 14:23 |
Бардејов, Словачка (старото градско јадро е заштитено од УНЕСКО)
Edited by Џоле - 06-Jul-2014 at 14:24 |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #582 Posted: 06-Jul-2014 at 14:30 |
Висби, Шведска (исто така заштитен од УНЕСКО)
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #583 Posted: 06-Jul-2014 at 18:01 |
Нант, Франција
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #584 Posted: 08-Jul-2014 at 19:16 |
Торун, Полска
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #585 Posted: 08-Jul-2014 at 19:24 |
Детроит, САД
|
|
За сè има вторпат
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2648 |
Quote Reply #586 Posted: 08-Jul-2014 at 20:49 |
Не е тоа вистинската слика на Детроит. Детроит изгледа застрашувачки пусто и очајно.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #587 Posted: 09-Jul-2014 at 00:43 |
па банкротира градот,што да се кажи повеќе
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #588 Posted: 09-Jul-2014 at 13:48 |
Испустен е дел од предградијата поради преселбата на голем број луѓе во потрага по работа откако многу фабрики го преселија производството во Кина. Центарот на Детроит (со исклучок на десетина згради) е во сосем добра состојба.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #589 Posted: 09-Jul-2014 at 16:21 |
На јутјуб е прикачен документарецот, погледнете го ако имате време. Убаво е претставено што се случува(ло).
Името на документарецот е: Detroit bankruptcy documentary on Crime: Gangs, drug dealers, decline of the economy |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #590 Posted: 09-Jul-2014 at 17:42 |
Комплетно е надвор од темава, но сепак морам да напишам:
Банкротот на Детроит се должи исклучиво на корумпираните власти, кои од една страна ги субвенционираа автомобилските компании за да не заминат од Детроит, а од друга страна даваа социјална помош на секакви локални преваранти и криминалци кои од една страна молат за социјална помош, претставувајќи се како сиромашни поранешни работници во автомобилската индустрија, додека од друга страна веќе си тераат свои бизниси, од кои добар дел се нелегални и казниви со закон. Но политиката е огромна арена на интереси, а Детроит не е изолиран од оваа арена. Американската федерална влада на чело со Барак Хусеин Обама виде добар начин да се претстави себеси како спасител на автомобилската индустрија во САД и како спасител на Детроит со тоа што превзеде протекционистички мерки - кои се карактеристика на социјалистичките и фашистичките режими, а не на капитализмот, односно на слободната пазарна еконоија - со кои ги купи управувачките акции од Џенерал Моторс, Крајслер и ред други автомобилски компании, кои не само што не се спасија со ваквите протекционистички мерки, туку и продолжија да го селат своето проиводство надвор од Детроит и надвор од САД. Како и да е, благодарејќи на спасувањето на Џенерал Моторс, Крајслер и ред други автомобилски компании од банкрот, Барак Хусеин Обама успеа да се претстави себеси како спасителот на американската автомобилска индустрија и на Детроит на редовните претседателски избори во 2012 година, што секако - му донесе повеќе изборни гласови. Единствените остатоци од автомобилската индустрија во САД кои останаа во Детроит, се административните згради на автомобилските гиганти, кои и понатаму се во Детроит, што не значи дека и ќе останат во Детроит. Работниците бараат работа во производствени погони, а не во администрација и бирократија. А дека спасувањето на Џенерал Моторс, Крајслер и ред други автомобилски компании од банкрот не резултираше со ништо добро, говори и самиот факт дека новиот електричен автомобил на Џенерал Моторс, кој во Северна Америка се продава под името Шевролет Волт, а во Европа се продава под името Опел Ампера, се покажа и докажа како индустриски и финансиски неуспех за Џенерал Моторс, а ова се должи делумно и на фактот дека за батериите кои ги користи овој електричен автомобил беше откриено дека можат да експлодираат на повисоки температури во градска средина, а за на отворено среде летни горештини па да не правиме муабет. Се на се, Детроит е жртва на корумпираните политичари кои ја уништија економијата на градот, а истовремено глумеа негови спасители за политичка корист. Овој пост нема никаква врска со оваа тема, но се надевам дека што е можно повеќе членови ќе го прочитаат пред да го избришат администраторите/модераторите. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #591 Posted: 10-Jul-2014 at 09:35 |
Братислава, Словачка
|
|
За сè има вторпат
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #592 Posted: 10-Jul-2014 at 10:21 |
Браво Декс,само да надополнам дека во меѓувреме италијанците го купија Крајслер,и сега Фиат има пристап на технологијата која очајно му требаше-возила со заден и 4 x 4 погон,како и мрежа на автосалони нос САД која ќе ја користат на готово за продажба на своите возила.
пс.и јас се извињавам за офтопикот |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #593 Posted: 11-Jul-2014 at 10:32 |
Москва
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #594 Posted: 16-Jul-2014 at 18:40 |
Хонг Конг
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #595 Posted: 18-Jul-2014 at 15:27 |
Катовице, Полска
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #596 Posted: 18-Jul-2014 at 15:33 |
Лублин, Полска
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #597 Posted: 20-Jul-2014 at 03:07 |
Предградие во Самара, Русија
|
|
За сè има вторпат
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #598 Posted: 21-Jul-2014 at 00:25 |
Дубаи
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #599 Posted: 21-Jul-2014 at 00:44 |
Берн
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #600 Posted: 21-Jul-2014 at 00:49 |
Кејптаун
|
|
Post Reply | Page <1 2829303132 54> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |