build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жолта лента

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 11-Mar-2009 at 01:55
Originally posted by vardar

А што стана со ова.....
 
 
Жолтите граничници долги по еден метар ќе се поставуваат на растојание од еден метар.
Ќути така ќе беше катастрофа. Инаку сепак уште на времето се мислеа помеѓу двеве опции (поставување со растојание или континуирано) и стално тоа се нагласуваше небаре е клучното прашање во целава работа.


Edited by Cloverstack - 11-Mar-2009 at 01:56
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 14-Mar-2009 at 00:18

Жолти пречки за уште поголем хаос во сообраќајот

Автобусите, наместо на постојките, застануваат во втората коловозна лента и патниците на свој ризик го напуштаат возилото, зашто на соседната лента сообраќаат други возила



Жолтите пречки за автобуските постојки, што од завчера се поставуваат на булеварот Партизански одреди, ќе бидат отстранети и ќе се поставуваат одново, зашто биле непрофесионално поставени и на несоодветно место, вели Александар Бошковиќ, директорот на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП). Гумените бариери се високи 12 сантиметри, а растојанието меѓу нив е два метра.

По нивното поставување, градските автобуси, наместо на постојките, застануваат во втората коловозна лента, а патниците на свој ризик го напуштат возилото, зашто по соседната лента сообраќаат други возила. Бошковиќ посочува дека фирмата „Бојта инг“, која е избрана на тендер распишан од градското собрание, е недоволно стручна за поставување на пречките. Уште поголем проблем, според него, е сообраќајната некултура на дел од возачите.

- Жолтите коловозни ленти ги поставуваме со цел да се воведе ред во сообраќајот и на граѓаните да им се овозможи целосна безбедност. За жал, со поставувањето на лентите добивме контраефект, зашто фирмата не ги поставила правилно. Згора, таксистите, посебно кај Буњаковец, не сакаат да го ослободат местото наменето за автобусите. Иако имаме добра соработка со сообраќајната полиција, оттаму велат дека е невозможно да дежураат 24 часа по должина на автобуските траси. Со Секторот за сообраќај при Градското собрание бараме решение како да го средиме метежот, иако ние не можеме да ги менуваме сообраќајните навики на возачите - вели Бошовиќ.

Градот планира наскоро да постави жолти ленти на уште шест булевари, меѓу кои приоритетни се Крсте Мисирков и 11 Октомври. Оттаму најавија дека МВР и сообраќајните инспектори ќе вршат редовни контроли со кои ќе ги казнуваат оние возачи што не ги почитуваат пречките што треба да го одвојат јавниот сообраќај. Во жолтата лента е дозволено да се движат само автобусите од јавниот превоз и таксистите, но такси-возилата не смеат да застануваат.

И сопственикот на приватниот автобуски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, е незадоволен од поставеноста на бариерите.

- „Слобода превоз“ е еден од иницијаторите за поставување на жолтите пречки, особено на места каде што имаме тесни грла и паркирање возила. Пречките така како што сега се ставени нема да ја постигнат целта, со оглед на тоа што се премногу ниски. Нашата заложба беше тие пречки да имаат поголема висина за да не можат другите возила да преминуваат преку нив. Преминувањето преку нив е многу лесно, така што не се соодветна замена за веќе постојната хоризонтална сигнализација. Се надеваме дека ќе се зголеми висината на бариерите - вели Јовановски.

Градските власти во минатиот викенд почнаа да ја одвојуваат со пластични пречки крајната десна коловозна лента. Првите жолти ленти се поставени од двете страни на Партизанска, кај пазарот Буњаковец. Од Градот велат дека вакви пречки со жолта флуоресцентна боја ќе бидат поставени и на булеварите 11 Октомври, Кочо Рацин, Гоце Делчев, кај ТЦ „Мавровка“ и на булеварот Крсте Мисирков, од Судската палата кон Бит-пазар.

Освен автобусите за јавен превоз и такси-возилата, сите други возила не смеат да влегуваат во одвоената лента. Прекршителите ќе ги казнува градската сообраќајна инспекција и полицијата. Со одвојувањето на лентата ќе се спречи и непрописното паркирање на тротоарите, бидејќи возилата ќе немаат пристап до нив.

Дневник - Марија Тасев - 11.03.2009

 класика,  кај нас не е само бељата во пречките, прво треба да се отсранат оние диво истурените бетонски рампи за полесн пристап по тротоарите па дури после да се оди на поставување пречки. еве и да бидат повисоки истите , повторно проблематично ќе биде за возилата вртењето во десно по приклучните улици.

мислам дека ова може да се реши добро единствено доколку третата лента се искористи како коловозна лента за јавен сообраќај, автобуси, трамови и такси, а средишниот појас за стојалишта. исто не би било лошо да се оди со кратење на тротоарите и додавање по уште една коловозна лента по булеварите, а  како капак мислам дека не би било лошо решение на главните раскрсници да се оди со денивилирање односно подвозници за приклучните улици и вкрстените булевари.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 14-Mar-2009 at 00:37
Originally posted by beTon

а  како капак мислам дека не би било лошо решение на главните раскрсници да се оди со денивилирање односно подвозници за приклучните улици и вкрстените булевари.

Ништо не разбирам
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Mar-2009 at 00:39

PreviousPrevious

LOL

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 14-Mar-2009 at 00:54
 ај да не остане спомнато, но ова е дигресија во однос на муабетот за идното сообраќајно блокирано скопје. не дека ваква артерија налик урбан автопат пример на потегот сандански - партизанска е изводлива едноставно и ефтино, но мислам дека за вакво нешто има простор за размислување во блиска иднина. да не ја ширам и како минатиот пат да ја затераме, но чисто ја нафрлам размислава како потенцијално долготрајно решение, инаку за класични клучки мислам дека нема доволен простор скоро на сите вкрстувања попат оваа идна артерија, па затоа и велат подвозници.  
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 14-Mar-2009 at 08:13


Не само што таква „дигресија“ не е изводлива ефтино, туку не е изводлива на било каков рационален и целисходен начин. Нема простор за размислување ни во блиска ни во подалечна иднина. Мислам дека сосема погрешно го имаш сватено концептот на урбан автопат. Ниту пак на маеста каде што има вкрстување, може клучка да се замени со обичен надвозник или подвозник (не знам колку пати ќе се навраќаш на ова, ама мислам дека е јасно како ден дека единствено клучка може да обезбеди движење во сите правци).

Скопје си има планирано урбани автопати и клучки таму каде што е пожелно и целисходно да се направат. Треба да се посветиме на нивна реализација, а не да размислуваме во нереални и нелогични правци и тоа токму додека вистинските планирани решенија се маргинализираат, опструираат, касапат, бришат...


Edited by Cloverstack - 14-Mar-2009 at 08:13
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 19-Mar-2009 at 17:20
Жолтите пречки во акција. Автобусот си брка работа во средна лента а колите си се паркирани во десната лента


Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 19-Mar-2009 at 18:38
Originally posted by pbanks

Жолтите пречки во акција. Автобусот си брка работа во средна лента а колите си се паркирани во десната лента


Денеска баш  имав прилика да го набљудувам сообраќајот во оваа околина, и морам да го констатирам очигледното, а тоа е ова е циркус! Автобусите (доколку не се престројат на време) не се престројуваат на автобусската, туку едноставно ги отвараат вратите на втората лента, таксистите исто така не се престројуваат, и ги оставаат патниците на втора лента(пошо лентата е за автобуси), престројување со мала брзина, ствара ушасен звук на чкрипење, коли шибаат по оваа “лентата“ за автобуси, настрана фактот што цел буњаковец е испопаркиран на тротоар, и шоферите од градски треба да чекаат/внимаваат на луѓе што се симињаат/качуваат на тротоар доколку возат по оваа лента.... Смешки!


Edited by Cloverstack - 21-Apr-2009 at 13:22
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 19-Mar-2009 at 18:51
Ајмооо тендер за вадење на жолтите пречки. Истата фирма што ги ставила, сега да ги извади!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 19-Mar-2009 at 18:57
Thumbs%20Downne taka islcrew, ima kazna za tie sto ne go pocituvat zakonot, nasi ulici treba da stanat evropski ulici
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 19-Mar-2009 at 19:22
па нели требаше да ги извадат и пак да ги монтираат како што треба?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 05-Apr-2009 at 23:42

Жолтите препреки собрани на куп

Деновиве, фирмата „Бојта“, која ги монтираше препреките, ќе ги врати назад сите откорнати делови

Дел од жолтите гумени ленти, кои Градот Скопје неодамна ги постави на булеварот „Партизански одреди“, се откорнати од асфалтот. Парчиња од гумените препреки се расфрлани по коловозот или на тротоарите во близина на автобуските станици кај трговскиот центар „Буњаковец“. Останатите делови од жолтата лента се уништени од постојаното газење од возилата кои поминуваат преку нив за да паркираат на тротоарите, но и од автобусите на ЈСП кои се принудени да ги избегнуваат автомобилите.

Тоа дека препреките не си ја вршат својата функција, се согласуваат и во Градот Скопје. Идејата за поголема проточност и ефикасност на возилата од јавниот превоз не се реализираше. Сепак, оттаму најавуваат дека не се откажуваат од нив, фирмата „Бојта“, која ги монтираше, ќе ги врати назад сите откорнати делови. Во идниот период, информираат во Градот, поактивно ќе се преговара и со Сообраќајната полиција за да ги казнува сите кои ги уништуваат или не ги почитуваат препреките.

„Дислоцирањето на деловите од жолтите ленти на ’Партизанска’ може да се третира како тргање или уништување сообраќаен знак, бидејќи тие се дел од хоризонталната сообраќајна сигнализација. Според тоа, ваква активност се смета како прекршок за кој е предвидена санкција. Сметаме дека возачите имаа доволно време сами да се навикнат на новината и дека сега е момент да почне санкционирањето на прекршителите. Во договор со Сообраќајната полиција, ќе побараме поактивно да се казнува онаму каде што има жолти препреки, а тоа да важи и за возилата и за ЈСП“, велат во Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=7A70F14961FF5148B00E801569F44FAD


Од ден ан ден се повеќе сум убеден дека пречкиве се погрешна иницијатива. Ако беше целта со пречкиве да се створи виртуелна колекторска улица долж булеварот тогаш длабоко се зафркнале од градот. Нека не ги враќаат ич, нека ги чуваат у некое депо, може ќе се најдат кога ќе го унаказиме ГУП-от по после ќе ни се најдат кога ќе имаме проблем со квази-јужен и квази-крушевска.


Edited by lslcrew - 05-Apr-2009 at 23:43
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 06-Apr-2009 at 00:06
Дека ова ќе биде дебакл беше јасно од сам почеток. И на членовите на форумов им беше кристално јасно и од сам почеток ги предвидоа проблемите што ќе настанат, тоа е документирано и во оваа и во други нишки. Само на оние кои се платени за оваа проблематика -  сообраќајните експерти во градската администрација, очигледно не им било јасно!

Originally posted by lslcrew

Ако беше целта со пречкиве да се створи виртуелна колекторска улица долж булеварот тогаш длабоко се зафркнале од градот.
Не знам од кај ја ископа сега оваа формулација. Секако дека не се работи за никаков концепт од типот на колекторска улица макар и „виртуелна“, туку јасно се работи за обид за заштита на жолтата лента. За жал, очекувано крајно неуспешен обид!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 21-Apr-2009 at 13:54
Агонијата продолжува, надлежните дремат  Bash

Уште еднаш се покажавме во вистинско светло - и како добри планери и како ефикасни спроведувачи и како совесни дисциплинирани граѓани...


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13



Edited by Cloverstack - 21-Apr-2009 at 13:56
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 21-Apr-2009 at 17:28
ДА НЕ СУМ ЈА ЧУЛ ВЕЌЕ ФРАЗАТА - ОВА ГО НЕМА НИ ВО ТУНГУЗИЈА ! ТЕЖОК СРАМ И НАВРЕДА ЗА ТУНГУЗИЈА Е ДА СЕ СПОРЕДУВА СО НЕ-ЗЕМЈА И НЕ-НАРОД КАКО МАКЕДОНИЈА! Е ОВА НИКАДЕ ГО НЕМА!!! 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 21-Apr-2009 at 23:22


Налет срамот, налет неодговорноста спрема потрошените средства кои очигледно се фрлени во ветар, налет тоа што наместо решавање на сообраќаен проблем успеаа да креираат неколку нови, но лежерното однесување спрема нарушената безбедност (дел од препреките се расфрлани и на средната лента, без никој ништо да превземе) е вистинската јаготка на шлагот. А да потсетам, проектов го спремаа и обмислуваа најмалку година и пол - план за физичко одвојување на жолтата лента имаме регистрирано на самиот зачеток на форумов:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=1552#1552


Што да се каже...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 22-Apr-2009 at 00:58
ДА ЦРКНАТ! ШТО ДА СЕ КАЖЕ...БЕЗДАРНИЦИ, ЛОПОВИ, ТОТАЛНО НЕКОМПЕТЕНТНИ, ПОЛНИ СЕЉАЧИНИ!!! ОД ВАКВИ ЛУЃЕ МИ СЕ ГАДИ И МЕ ПРАВАТ ДА СЕ СРАМАМ ШТО СУМ МАКЕДОНЕЦ! морав да се отворам BashLOL
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 22-Apr-2009 at 12:48
Originally posted by Andrej_LJ

... СРАМАМ ШТО СУМ МАКЕДОНЕЦ! морав да се отворам BashLOL

За полно работи можеме да се срамиме ко македонци но изгледа и други има кои го немаат тоа чуство


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
dimme.von.macedonia View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote dimme.von.macedonia Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 22-Apr-2009 at 13:21
No comment.
The beauty comes from within.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 23-Apr-2009 at 18:12
Градот направи неверојатно (иако предвидливо и очекувано) промашување со гумениве пречки, но се слагам дека главната вина за непочитувањето на жолтите ленти лежи кај сообраќајната полиција. Таа мора да делува и тоа без разлика дали има или нема гумени пречки!

УШТЕ НЕЗАЖИВЕАН, ПРОЕКТОТ СТАВЕН ВО МИРУВАЊЕ
Жолтите пречки уништени Проектот за поставување на жолтите пречки на најфреквентните улици низ градот е ставен во мирување. Надлежните од ЈСП „Скопје“ велат дека пречките што моментално се поставени само на булеварот Партизански одреди се нефункционални и дека нивната големина и височина не одговараат на потребните стандарди за непречено одвивање на сообраќајот. Покрај несоодветната големина на жолтите ленти, како дополнителен проблем од Јавното сообраќајно претпријатие ја посочуваат и неажурноста на полицијата, поради тоа што, како што велат, не им обезбедила 24-часовна асистенција како и отстранување на паркираните автомобили по тротоарите. - Овој проект во моментов е ставен во мирување и понатаму ќе се обидеме да најдеме соодветен начин за негова реализација. Побаравме од полицијата да ги тргне автомобилите од тротоарите и да обезбеди дваесет и четиричасовна контрола, но досега полицијата не го направи тоа “ вели Александар Бошковиќ, директор на ЈСП „Скопје“. Тој од самиот почеток се согласува дека примената на жолтите ленти не функционира најдобро во практиката поради дополнителниот сообраќаен метеж што се создал по нивното поставување, поради, како што вели, несовесното возење на приватните автомобили по лентата за автобуси. - Досега поставените ленти на Партизанска нема да се отстрануваат. Сепак, во последно време е забележано нивно крадење со што се прави дополнителен прекршок “ објаснува Бошковиќ. Од Град Скопје, пак, велат дека на проект каков што е поставувањето на жолтите пречки му треба подолг временски период за да заживее и дека ефектите од нивното функционирање треба да се разгледуваат подолг временски период. - Поставивме соодветна вертикална сообраќајна сигнализација, со што е исполнет условот полицијата да почне да ги санкционира прекршителите што возат несоодветно на Партизанска “ велат од Град Скопје. Од СВР Скопје тврдат дека почнале да казнуваат за направен сообраќаен прекршок, но притоа не даваат конкретни бројки за казнети прекршители. Оттаму велат дека казната за прекршителите ќе изнесува 25 евра или 15 евра негативни поени, а ќе се казнуваат и возачите на автобусите што не возат по сообраќајната линија предвидена само за нив, но и граѓаните чиишто автомобили ќе се движат по лентата наменета за градските превозници. За набавка на жолтите ленти, Градот има издвоено 50.000 евра, а набавена е 1.200 метри жолта пластифицирана гума од фирмата „Бојта-инг“ од Скопје. Секоја од пречките е висока 11 сантиметри, широка 25, а долга еден метар. За да можат возачите да ги забележуваат и ноќе, во својата средишна линија тие имаат флуоресцентна лента. Се работи за скап финансиски проект бидејќи само една пречка чини 3.000 денариБеше предвидено пречките да бидат поставени на најфреквентните улици во градот, како што се Димитрие Чупоски и 11 Октомври, булеварите Крсте Мисирков и Јане Сандански на потегот пред ТЦ „Бисер“, на улицата Кочо Рацин кај Олимписки базен, на булеварот Гоце Делчев кај ТЦ „Мавровка“.

Пречките добри за потпирање цигли

На булеварот Партизански одреди, особено во делот спроти Градежен факултет, пречките се речиси уништени, откорнати од нивното стојалиште и расфрлани по коловозот. Една од градежните фирми која тука гради објект дел од пречките ги употребила за потпирање на циглите на импровизираниот приод. Состојбата со пречките е катастрофална, особено ако се има предвид дека тие се монтирани пред само два месеца.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1684&ArticleID=112297
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.121 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.