build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жолта лента

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Жолта лента
    Posted: 22-May-2008 at 00:23
Значи кога ќе наумат нешто.... Roll%20eyes  барем да беа волку упорни и ажурни  со важните проекти.
Него ова ќе биде интересно одма после имплементација, мислам ќе има доста интересни "случки" Yes Laugh
 

АВТОБУСИТЕ ФИЗИЧКИ ЌЕ СЕ ОДВОЈАТ ОД ВОЗИЛАТА


Метални граничници на булеварите


На повеќето булевари во Скопје каде што постои жолта линија ќе се постават и метални граничници, кои физички ќе ја одвојат лентата за движење на автобусите од делот на коловозот каде што возат автомобилите


На повеќето булевари во Скопје каде што постои жолта линија ќе се постават и метални граничници, кои физички ќе ја одвојат лентата за движење на автобусите од делот на коловозот каде што возат автомобилите. Тендерот што го распиша Градот за набавка на граничниците е завршен, а веќе деновиве се очекува и имплементација на проектот. Според надлежните целта е да се спречи паркирање и узурпација на лентата наменета за движење и застанување на автобусите од несовесните возачи.

- Металните рабници ќе бидат поставени на улиците Димитрие Чуповски, 11 Октомври, на булеварите Крсте Мисирков, Јане Сандански пред трговскиот центар Бисер, на Кочо Рацин кај Олимпискиот базен, на булеварот Гоце Делчев кај Мавровка, на Партизанска кај Буњаковец и на улицата Васил Аџиларски. Инаку, металниот граничник кој ќе биде прицврстен на асфалтот, е широк 30 и висок 10 сантиметри, со флуоросцентни ленти по цела должина за ноќни услови. Бидејќи граничниците се долги еден метар, деновиве ќе утврдиме дали тие ќе бидат споени или ќе се поставуваат на раздалеченост од по половина метар, објаснува Јован Христовски, раководител на Градскиот сектор за сообраќај.

Тендерот се однесува за 1.000 метри граничник, кој ќе се распредели по сообраќајниците, а веќе наредна година се планира да се постават и на останатите критични места, каде што е неопходно да се спречи узурпирање на лентата до тротоарот. Според Христовски, Градот веќе има разговарано со сообраќајната полиција за мерки кои би ги преземала доколку и овие граничници не бидат доволни да ги одвратат несовесните граѓани од движење и паркирање на оваа лента.
- Имавме средба на која е разговарано за казните, така што сметаме дека нивно поставување ќе има ефекти во средување на сообраќајот и овозможување на побрзо движење на автобусите, додава Христовски.

Vecer
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 22-May-2008 at 01:26
Навистина идиотско „решение“ Wallbash


А и ова...

Според Христовски, Градот веќе има разговарано со сообраќајната полиција за мерки кои би ги преземала доколку и овие граничници не бидат доволни да ги одвратат несовесните граѓани од движење и паркирање на оваа лента.

Еве самите си се контрадикторни -  признаваат дека ова е само глумење на решение и дека повторно се ќе зависи од доследно спроведување на прописите и ажурност на сообраќајната полиција. Зарем на полицијата и се потребни метални граничници за да може да си ја врши работата? Нека сообраќајната полиција си ја врши работата за која што постои и за која е платена и нека не ја интересира дали има или нема граничници! Јас мислам дека ова е многу просто!

А ова е класично однесување на Трифун - малкуте пари кои се на располагање на градот ги расфрла на глупости кои прават повеќе штета отколку корист.

Bash


Edited by Cloverstack - 22-Jun-2008 at 18:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 22-May-2008 at 01:45


И уште нешто. Зошто вакви работи нема во некоја нормална држава? Ај да го прашаме Трифке дали вака е решен проблемот со жолта линија во неговата љубена Виена на пример... Таму не, ама во Тирана смислиле нешто слично. Еве видете за какво „елегантно“ решение се работи...



Тој градоначалникот на Тирана е изгледа уште поголем генијалец од Трифун, па и велосипедската патека ја збутал у вака ограничената жолта лента. Баш ме интересира како функционира сето ова, пошто очигледно автобусите не можат слободно да ги заобиколат велосипедистите кои нормално се поспори. Али ај да не урочувам, можда и Трифун ќе најде начин глупавото решение да го зачини со нешто друго и да го направи уште поглупаво...

Wallbash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 22-May-2008 at 11:31
ова е изгледа само уште една глупост, наравно непродуктивна!!! Ќе доживеат мотика овие по се изгледа, како и со лежечките полицајци во некои нискокултуролошки средини.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 22-Jun-2008 at 18:26
Според она што го видов на Transpower работилницата што неодамна се одржа во Скопје, вака треба да изгледаат рабниците што ќе се поставуваат за физичко одвојување на жолтата лента (овие беа вклучени во презентацијата):





Од друга страна пак, пред извесно време во текст во Вечер беше пренесено дека рабниците ќе се широки 30 и високи 10 сантиметри, а овие на сликата не ми изгледаат како такви...

Но како и да е, го знаете моето мислење за физичкото одвојување, без разлика на типот на рабниците - тоа е погрешен „лек“ за проблемот кој што го имаме... Можеби ќе го ублажи тој проблем, но ќе предизвика други. Решението треба да го бараме во основна сообраќајна дисциплина, макар и наметната со строга казнена политика! Таков пристап ќе ни реши и многу други проблеми.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 31-Jul-2008 at 13:26
Аман више со ова физичко одвојување на жолтите ленти... Ова е еден од проектите за кој се надевам дека никогаш нема да се реализира...

Инаку од каде знаат колку ќе кошта една пречка кога не е завршена тендерската постапка и нели ви се чини дека 3000 денари е малку прескапо Question

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1464&ArticleID=95514

СООБРАЌАЈНИОТ ХАОС НИКАКО ДА СЕ РЕШИ
Поништен и веднаш распишан нов тендер за жолти пречки

Тендерот за најдобар понудувач за изработка на жолтите пречки, кои треба физички да го одделат движењето на автобусите на ЈСП „Скопје“ од останатите возила, е поништен. Од Град Скопје велат дека тие веќе имаат распишано нов, втор, тендер, за кој се надеваат дека успешно ќе финализира и со кој еднаш засекогаш ќе се реши хаосот во сообраќајот по улиците. Оттаму велат дека првиот тендер морало да се поништи затоа што не бил објавен во „Службен весник“, иако, како што велат од Градот, неколкупати испраќале дописи со барање да се објави. - Град Скопје веќе вторпат го објави јавниот повик за обележување на жолтите ленти. Најдобриот понудувач се избира во согласност со дадените критериуми и барања при објавување на јавната набавка, а за изборот одлучува комисијата за јавни набавки - објаснуваат од Град Скопје. Од ЈСП „Скопје“, пак, велат дека разбрале дека тендерот е поништен, без да им биде образложено од Градот, како распишувач, зошто се одлучиле на таков чекор. - Не бевме информирани зошто тендерот е поништен, исто како што сега не сме информирани дали истиот вторпат ќе биде распишан и дали тендерската постапка и натаму ќе продолжи - велат од ЈСП „Скопје“. Со поставувањето на жолтите пречки требаше да се издвојат коловозните ленти по кои ќе сообраќаат автобусите и такси-возилата во главниот град. Беше предвидено пречките, високи 11 сантиметри, а широки 30 сантиметри, најпрвин да бидат поставени на најфреквентните улици низ градот, како што се Димитрие Чупоски и 11 Октомври, булеварите Крсте Мисирков и Јане Сандански на потегот пред ТЦ „Бисер“, на улицата Кочо Рацин кај Олимписки базен, на булеварот Гоце Делчев кај ТЦ „Мавровка“ и на булеварот Партизански одреди кај пазарот „Буњаковец“. Издвојувањето на автобуските коловозни ленти треба да овозможи јавниот превоз да се одвива побрзо, а воедно и да обезбеди поголема сигурност на патниците што ги користат овие транспортни услуги. За возачите што ќе ги паркираат своите возила на просторот наменет за автобусите или ќе возат по него ќе следуваат казни. - Во првичната реализација на проектот е предвидено да бидат поставени само 1.000 метри, а со тек на времето, со обезбедување дополнителни финансиски средства, ќе се одделат сообраќајницата и на целата територија на градот - велат надлежните за сообраќај од Град Скопје. Се работи за скап финансиски проект бидејќи само една пречка чини 3.000 денари.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 04-Aug-2008 at 12:35
устари што и да стават не шкоди, више аман, мора ли од секој мал проект да се створи фрка Wallbash
добро е кај нас имаме велосипедски LOL, али ипак некој неумен стално се движи по улицата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 06-Aug-2008 at 13:09
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8BC42E5F8C77DD419000391058CF9C19

новина во хоризонталната сигнализациЈа

Жолти пластични ленти ќе се поставуваат на улиците

Овие пластични бариери на улиците треба да ги спречуваат возилата што не се дел од јавниот градски превоз да возат по првата лента


Пластифицираните физички пречки ќе се постават само
 во најкритичните делови од градот

Жолтите пластични пречки што треба да ја издвојуваат сообраќајната лента по која се движат градските автобуси од тие по кои сообраќаат другите возила не се се' уште поставени. На јавниот оглас што пред околу еден месец го распишаа градските власти за набавка и поставување на пречките се пријави само фирмата „Војта Ин“ од Скопје. Поради тоа е продолжен рокот за набавка на жолтите пречки. Истиот оглас е во тек, само процедурата се повторува и се чека на потенцијални фирми што ќе го спроведат проектот - вели Јани Христовски, раководител на Секторот за сообраќај на Град Скопје.Овие пластични бариери се очекува да го намалат досегашниот хаос во сообраќајот така што би спречувале возилата што не се дел од јавниот градски превоз да влегуваат во првата лента.

- Основната намена на препреките е да се обезбеди брз и точен јавен градски превоз. Другите возила не го почитуваат сегашното обележување, кое ги одвојува сообраќајните ленти и не ги спречува да го загрозуваат движењето на автобусите. Во согласност со буџетот со кој располагаме, се планирани пречки во должина од 1.100 метри - вели Христовски.Според огласот, се предвидува пречките да бидат 30 сантиметри широки, 12 сантиметри високи, еден метар долги и да бидат флуоресцентни за да се забележуваат од подалеку. Од внатрешната страна тие ќе имаат поблаг наклон, за да може автобусите и такси-возилата лесно да излегуваат од нив кон другите коловозни ленти. Ќе се зашрафуваат на две места во асфалтот и ќе се поставуваат во близина на автобуските постојки. Тие ќе бидат специјално изведени и нема да претставуваат опасност за другите возила. За оние што нема да ги почитуваат пречките ќе се изрекуваат казни што ќе ги одреди Одделението за безбедност во јавниот сообраќај - вели Христовски.Пластифицираните физички пречки ќе се постават само во најкритичните делови од градот - на улица 11 Октомври кај Зелено пазарче, на булевар Партизански одреди кај пазарот „Буњаковец“, на делови од улица Васил Аџиларски и на уште неколку сообраќајници во центарот на Скопје.Вакви пречки за безбедност во сообраќајот прво биле поставени во Бразил, а денес ги има во повеќе големи европски градови.

Катерина Митре

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 21-Aug-2008 at 14:32
УСПЕА ТЕНДЕРОТ ЗА ОБЕЛЕЖУВАЊЕ НА КРИТИЧНИТЕ ТОЧКИ
Жолти ленти во Центар од септември
Лентите ќе се ставаат на коловозот околу постојките и на критичните точки на повеќе улици, а тие ќе бидат од пластифицирана гума со флуоресцентна жолта боја и со висина од 11 сантиметри

Жолти ленти во вид на физички препреки градските власти следниот месец ќе ставаат на дел од улиците во централното градско подрачје. Овие препреки ќе се ставаат кај автобуските постојки и на накритичните делови на улиците во Мал и Голем ринг, како и на булеварот Партизански одреди околу пазарот Буњаковец. Жолтите ленти требаше да се постават уште во јуни, но поради грешка во тендерот за избор на фирма која ќе ги набави и монтира препреките, градските власти мораа да ја повторат целата постапка за јавна набавка.
Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај во градот, вели дека и на повторениот тендер, како и на претходниот, имале само една понуда, односно од скопската фирма "Бојта-инг", со која до крајот на овој месец треба да потпишат договор.
"Комисијата треба официјално да каже дека е завршена постапката, но бидејќи повторно се јави само една фирма, очекуваме со неа да го потпишеме договорот за жолтите ленти. Монтирањето ќе оди брзо и ако се оди според планираното, очекуваме до крајот на септември жолтите ленти веќе да бидат поставени на улиците", вели Христовски.
Жолти ленти треба да се стават на 1.000 метри коловоз. Тие ќе бидат од пластифицирана гума со флуоресцентна жолта боја и ќе бидат високи 11 сантиметри. Тие ќе се ставаат на крајната десна страна од улиците каде ќе може да се движат само градските автобуси, и тоа на булевар Кочо Рацин, на улицата 11 Октомври кај Зелено пазарче, на булевар Партизански одреди кај пазарот Буњаковец, на делови од улиците Васил Аџиларски и Димитрие Чуповски кај гимназијата "Јосип Броз Тито".
"Откако ќе ги ставиме лентите, планираме со полицијата да направиме поголема акција и ќе ги казнуваме оние што нема да ја почитуваат жолтата лента, која е наменета само за автобуси", вели Христовски.


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155930&idg=8&idb=2455&rubrika=Skopje
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 23-Oct-2008 at 23:28
Originally posted by Утрински весник

Гумени препреки за заштита на приодите на автобуските станици

Препреките се изработени од жолта пластифицирана гума, долги се еден метар, а високи 11 сантиметри

Приодите до автобуските постојки на најфреквентните улици во центарот на градот наскоро ќе бидат заштитени со пластифицирани препреки кои ќе овозможат полесен приод само на автобусите од јавниот превоз. Од вкупно 1.000 препреки, градските власти досега набавиле 800 и се подготвени да почнат да ги монтираат. Се чека само на мислење на Јавното сообраќајно претпријатие за најургентните локации каде што е најголема потребата од овие препреки.

Приватните превозници ги дале своите предлози, а според градските власти, веројатно тоа ќе бидат делови од улиците „Кочо Рацин“, „Димитрие Чуповски“, „11 Октомври“ и на „Партизански одреди“ кај Буњаковец.

Со препреките, покрај приодот кон автобуските станици, ќе се ослободуваат и лентите наменети за автобуси кои се заземени со паркирани возила. Во иднина, кога ќе се постават препреките, велат градските власти, секој што ќе се обиде да ја узурпира третата лента ќе биде казнет. Во меѓувреме ќе биде организрана и кампања за запознавање на возачите дека обидите да се преминуваат овие пречки е ризик да се оштети возилото.

Препреките се изработени од жолта пластифицирана гума, долги се еден метар, а високи 11 сантиметри. На средината имаат флуоросцентна лента, што значи дека ќе се распознаваат и ноќе. Набавени се од фирмата „Бојта“, а за нив Градот ќе плати 50.000 евра. Следната година, планирано е да има нова набавка, со што ќе се заокружи обезбедувањето ефикасност на јавниот превоз на најтесните сообраќајни грла. (С.Н.)

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 25-Nov-2008 at 00:41
Ова ќе биде интересно досега коли се кршеа само по дупки, сега има уште една опција Stern%20Smile
 
 

НЕДЕЛАВА ЌЕ СЕ ПОТПИШЕ ДОГОВОР, НАРЕДНАТА ЌЕ СЕ РАБОТИ?!


Конечно одвоени ленти за побрзи автобуси


Долгонајавуваното одвојување на жолтите коловозни ленти со пластични бариери од останатиот дел на коловозот, со што ќе се овозможи побрзо движење на автобусите, треба да се случи наредната недела. Од Градот велат дека тие се веќе пристигнати во Македонија, а неделава ќе биде потпишан договор со единствената фирма, која се јавила на конкурсот распишан од Градот.
- Жолтите пластични пречки ќе бидат широки 30 и високи 10 сантиметри, а долги еден метар. Ќе имаат флуоресцентна лента по целата должина, за да бидат забележани ноќе, а на асфалтот ќе се прицврстуваат со два шрафа. Бариерите во почеток ќе бидат поставени на улиците Димитрија Чуповски, 11 Октомври и на булеварите Партизански одреди, Јане Сандански, Кочо Рацин, и Гоце Делчев - објаснува Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај на Град Скопје.

Годинава од градскиот буџет се издвоени 3,2 милиони денари доволни за набавка на овие ленти во должина од 1.200 метри. Според надлежните, пречките ќе се поставуваат во близина на автобуските постојки и тоа во должина од 50 метри, со тоа што еден метар ќе има лента, а наредниот метар ќе биде слободен.

Од ЈСП "Скопје" велат дека се работи за голема придобивка за градскиот сообраќај со оглед дека би се спречило влегувањето на други возила на овие коловозни ленти, освен на автобуси и наедно би се овозможило нивно побрзо движење.
- Во Берлин жолтите ленти се поставени по должина на целата улица и таму ниту автомобилите, ниту такси возилата не помислуваат да возат по таа лента. За ова придонесуваат и високите казни кои таму се движат од 140 до 200 евра, и истото требало да се воведе и тука, вели Александар Бошковиќ, генерален директор на ЈСП "Скопје".

 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 28-Jan-2009 at 01:38
 

Жолтите пречки чекаат потопло време

Ако сега се постават граничниците на автобуските постојки, може да предизвикаат проблеми кај ненавикнатите граѓани и службите за чистење ако падне нов снег, велат од Градот


И сега постои жолта лента, но таа не се почитува

Жолтите пластифицирани гумени пречки кои треба да ослободат коловозна лента за јавниот градски превоз и за такси-возилата, чекаат потопло време за да бидат поставени на скопските сообраќајници. Иако требаше да се постават уште од октомври, прво поради неуспешниот оглас, а сега поради неповолните временски услови, граничниците чекаат во магацините на фирмата „Бојта инг“ од Скопје, која ја доби зделката на јавниот повик.

- Со добавувачот се договоривме да почекаме уште малку. Граѓаните, а и надлежните за чистење снег се' уште не се навикнати на овие пречки, па ако заврне снег, ќе се јават проблеми, потенцираше Јоани Христовски, раководител на секторот за сообраќај во Градот. Тој истакна дека фирмата е подготвена уште веднаш да ги монтира пречките.На почеток тие ќе бидат поставувани на булеварите Димитрие Чуповски и Кочо Рацин, и тоа на критичните места, околу автобуските постојки каде што има најмногу возила што го попречуваат нормалното движење на автобусите.

- Во договор со Јавното сообраќајно претпријатие и со приватните превозници утврдивме кои се најкритичните точки на кои треба да се монтираат жолтите пречки - вели Христовски.Тие ќе се монтираат на асфалтот во близина на автобуските постојки во должина од 50 метри. Жолтите граничници долги по еден метар ќе се поставуваат на растојание од еден метар. Христовски додава дека така би се спречило влегувањето на возилата што не се вклучени во јавниот градски и такси-превоз во поранешната „жолта лента“.

Пречките се високи 12 сантиметри, широки 25 сантиметри и долги еден метар. Преку нив автомобилите ќе можат многу тешко да преминуваат на лентата каде што треба да се движат само автобусите и такси-возилата. На средината тие ќе имаат флуоресцентна трака за да можат да бидат забележливи и ноќе.

Според Христовски, овие пластифицирани граничници нема да ги оштетуваат возилата, но и ако дојде до оштетување, несовесните возачи самите ќе си бидат виновни за тоа. Градот, заедно со полицијата, ќе спроведе акција за едуцирање на возачите да не дојде до несакани последици. Ако повторно се затекнат несовесни возачи во лентата за автобуси, тие ќе бидат казнувани.

Сообраќајна сигнализација која упатува на постоење лента само за автобусите, постои уште во времето кога и се исцртани жолтите ленти. Од градскиот буџет, за 1.000 метри жолти пречки се издвоени 70.000 евра. Иле Ѓеоргиевски, технички директор во ЈСП, вели дека и досега постоеше жолта лента, но таа не се почитува поради тоа што е исцртана само со боја. Тој се надева дека со физичкото одвојување на лентата ќе се постигне целта.

- Искуствата од светски рамки покажуваат дека ваквиот начин на одвојување на градскиот јавен превоз од остаанатите возила дава позитивни ефекти. Онаму каде што и тоа не се почитува, се оди на зголемување на висината на бариерите и до 80 сантиметри, потенцира Ѓеоргиевски.Вакви пречки се користат во европските градови Париз, Куала Лумпур...

Никола Крстановски, професор на Техничкиот факултет во Битола, вели дека ваквиот начин на превоз првпат почнал да се применува во Бразил, а се практикува во речиси сите јужноамерикански држави, како и во Индија, Индонезија и во други азиски земји.

- На овој начин автобуските стојалишта се одвоени и оградени. Автобусот непречено доаѓа, само ги собира патниците и непречено оди по својата лента - вели Крстановски.Тој е дециден дека пластичните бариери нема да претставуваат опасност за другите возила, бидејќи пречките се специјално изведени.

Во рамките на проектот е ангажирано и Министерството за внатрешни работи кое треба да излезе во пресрет со тоа што ќе ги санкционира оние што нема да ги почитуваат пречките. Според Лиза Бендевска, портпарол во Секторот за внатрешни работи - Скопје, се' уште не е прецизирано колкава ќе биде казната за непочитување на жолтите бариери.

Dnevnik
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Mar-2009 at 13:15

Од утре поставување на жолтите пречки

Жолти пречки за автобуските ленти ќе бидат поставени од двете страни на булеварот Партизански одреди, на потегот од булеварот Климент Охридски до улицата 29 Ноември. Поставувањето ќе почне в недела, а жолтите бариери ќе бидат со височина од околу 120 милиметри. Нивното поставување има цел да ја спречи злоупотребата од останатите учесници во сообраќајот на жолтите ленти, наменети за линиски превоз, како и обезбедување непречено движење на автобусите, што ќе овозможи поголема брзина и поголем капацитет на движење на возилата од јавниот превоз.

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 10-Mar-2009 at 06:12

Жолтите пречки за автобуските ленти

Викендов почнаа да се поставуваат надолжните жолти пречки за автобуските ленти на „Партизански одреди“. Бариерите се пластифицирано-гумени со височина од околу 12 сантиметри и се флуоресцентни

 
 
 
 
 
Посебна жолта линија за автобусите


Град Скопје, викендов, започна со поставување на надолжни жолти пречки за автобуските ленти од двете страни на булеварот "Партизански одреди", на потегот од булеварот "Климент Охридски" до улицата "29 Ноември".

Жолтите пластифицирани гумени бариери се со височина од околу 120 милиметри и се обележани со жолта флуоресцентна боја. Тие ќе бидат поставени на постоечките жолти ленти наменети за возилата за јавен превоз на патници во градот Скопје.

Целта на овие жолтите бариери е да се спречи злоупотребата од другите учесници во сообраќајот на жолтите ленти наменети за линиски превоз, како и обезбедедување на непречено движење на автобусите, што ќе овозможи поголема брзина и поголем капацитет на движење на возилата наменети за јавен превоз.

Сообраќајните инспектори на Град Скопје во соработка со Министерството за внатрешни работи ќе спроведат акција за санкционирање на возачите кои неправилно ја користат лентата наменета за јавен превоз на патници.

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 10-Mar-2009 at 06:18
 
 
... за кого бе  Wallbash 
 
 
(не ми изгледаат некако жолти)
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 10-Mar-2009 at 07:10
Гледам почетокот на употребата баш ветува... Nuts

Ама не дека беше баш неочекувано Roll%20eyes
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 10-Mar-2009 at 09:53
А што стана со ова.....
 
 
Жолтите граничници долги по еден метар ќе се поставуваат на растојание од еден метар.
 
 
Иначе еве ја страната на изведувачот  БОЈТА-инг 
 
Во каталогот имаат знаци со  Atina, Athina i Athena a од Athens ни трага ни глас Roll%20eyes
 


Edited by vardar - 10-Mar-2009 at 09:59
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 10-Mar-2009 at 16:07
Шест булевари ќе добијат жолти пречки
Скопје
Жолтите пречки за автобуските ленти што се поставуваа на булеварот Партизански одреди ќе бидат ставени уште на шест булевари, меѓу кои се приоритетни булеварите Крсте Мисирков и 11 Октомври, соопштуваат градските власти. Оттаму најавија дека МВР и сообраќајните инспектори во Градот ќе вршеле редовни контроли со кои ќе ги казнувале оние возачи што не ги почитуваат пречките наменети за движење на јавниот сообраќај. Жолтите гумени бариери се со височина од 12 сантиметри, растојанието меѓу нив ќе биде долго два метри, а ги поставува фирмата „Бојта инг“.
 
super malku po malku ce ostani gradot metropola Roll%20eyesLOL
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 10-Mar-2009 at 16:09
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 10-Mar-2009 at 20:17
до мене е нешто или жолтиве пречки се многу слабо видливи?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.121 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.