build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2343
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Коридор 8
    Posted: 23-Jun-2018 at 09:48
Originally posted by geny

Дайте снимки на първите 8км готови релси стрелки и снимайте некой водосток!


Koи 8 километри? Допрва ќе се прави надвозникот следниве три месеци (читај шест) над улица Никола Тесла кој се наоѓа на 4.5 km oд почетокот. Па потоа ќе треба и надвозникот над ул. Доне Божинов на 5. 3 km (каде гледав дека до пред еден месец не е ставен ниту шљунак, туку е гола земја) и над Ѓорче Петров, на 6.3 км од почетокот на пругата во Лопате.


http://kumanovonews.mk/vesti/zatvorena-del-od-nikola-tesla-gradjanite-zaobikoluvaat-pola-grad-za-da-stignat-doma
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 296
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 22-Jun-2018 at 15:52
Дайте снимки на първите 8км готови релси стрелки и снимайте некой водосток!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3632
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 31-May-2018 at 10:20
tunel e napraven e zaradi ciganite /romitekoi ziveat vednas do prugata
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 296
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 30-May-2018 at 13:15
Не прилича да е тунел.Междудругото поздрави за първите 8км пруга
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 122
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 30-May-2018 at 12:35
Въпрос към живеещите в Куманово:

ТОВА нещо като тунел ли е и за какво го правят точно там?

Edited by katani - 30-May-2018 at 12:36
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 122
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 29-May-2018 at 10:57
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2343
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 09-Apr-2018 at 17:25
Нов шљунак поставен до пред Бејтова Њива. Понатаму, гола жолта земја.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 296
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 05-Mar-2018 at 16:56
Дайте нещо снимки на новите релси до Куманово ново!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2343
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 03-Mar-2018 at 22:49
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 122
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 23-Feb-2018 at 13:59
И в Google карти вече се вижда положения железен път до гара Куманово Ново, даже ми се видяха и две стрелки там, но изображението е лошо и не съм сигурен дали не греша.

Edited by katani - 23-Feb-2018 at 14:35
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 472
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 15-Feb-2018 at 14:01
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 296
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 14-Feb-2018 at 20:39
Браво Даци добри вести от Македония ! Снимай при първа възможност!!!!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1823
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 14-Feb-2018 at 14:36
Утринава поминав по автопатот Табановце - Скопје и да честитам. На пругата се работи со засилено темпо, станицата Куманово Ново е при крај со бетонскиот скелет. Забележав два колосека ,не видов дали има повеќе бидејќи брзо поминав, но пругата веќе е поставена и останува да се спои во еден колосек на излезот кој веќе е започнат и е до надвозникот. Имаше доста работници и машинерија.  Ако повторно ме носи патот ќе застанам и сликам.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11494
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 09-Feb-2018 at 10:15
За третата фаза од пругата кон Бугарија обезбедени нови 71,5 милиони евра

По обезбедените финансиски средства за првите две етапи од изградбата на железничката врска со Бугарија, македонската влада започна со собирањето на средствата и за третата делница од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир. Со ревидираната Секторска оперативна програма за транспорт 2014 – 2020 од ИПА 2 програмата, за овој инфраструктурен проект се обезбедени 71,5 милиони евра. Нашата земја веќе обезбеди кредитно задолжување во висина од 68,6 милиони евра за третата фаза од пругата кон Бугарија. Имено, дел од подигнатиот кредит од 145 милиони евра од ЕБОР за пругата Бељаковце – Крива Паланка се пренамени за последната и најтешка делница од капиталниот проект.

Од Министерството за транспорт и врски информираат дека вкупните средства од оваа ИПА програма изнесуваат 127,2 милиони евра.

http://build.mk/za-tretata-faza-od-prugata-kon-bugarija-obezbedeni-novi-71-5-milioni-evra/
За сè има вторпат
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 122
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 01-Dec-2017 at 12:34
Много интересни исторически данни. Благодаря!
п.п. Аз ви готвя още изненади: нови снимки от старата линия, този път в района на селата Кетеново, Вакъф и Шопско Рударе. Намерихме доста съоръжения (тунели, водостоци) на различно ниво на завършеност.

Edited by katani - 01-Dec-2017 at 12:35
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 549
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 30-Nov-2017 at 19:13


добро дали думале и за утре, ако веќе трасираат тешко пробивлив коридор, та да остават луфта и за вторнколосек но и евентуална нова брза пруга, иако такво нешто тука по К-8 сигурно ќе бара и тунели ако не нова траса, навистина штета што не остаиле простор за двосмерна т.е. пруга со два колосека, на толку милиони фрлени, проширување траса е далеку поефтино уште на почеток него покасно ... но ајде како ќе молиме пак за европски камен ако сме однапред оштроумни ...

еве и тро рекапитулар ... чинам овој текст го немаме во нишкава ... хм роковиве и сега што ги извадија пак ветуваат, но ко по обичај пак ќе си ги пробиваме и пролонгираме, нормално се додека не извадат поефтин воздушен карго та конечно и да кренеме раце од небулозиве на досегашните политичари, иако железницата секогаш ќе биде незаменлива, особено имајќи предвид кон каков апгрејт како транспорт истата тера [1]
08.06.2011 - Пругата кон Бугарија дамнешна неисполнета желба

Македонија е единствена држава на Балканот која нема целосно развиен сообраќај со сите соседни држави. И ден денес, дваесет години по осамостојувањето, Македонија сеуште нема воспоставено железничка линија со Бугарија и Албанија, додека патните правци се несоодветни и неразгранети. Доколку патните коридори преставуваат крвоток на секоја држава и основа за развој на економијата, тогаш сосема е јасно зашто македонската економија се развива со ова темпо.

Како и пред еден век економските експерти постојано укажуваат на потребата за сообраќајно поврзување со соседите и изградбата на коридорот 8, преку кој драстично ќе се намалат трошоците за превоз на домашните компании и ќе овозможат економски развој во неразвиените подрачја. Денес во 21 век, срамота е да немаме железничка линија која Македонија ќе ја поврзува со Црното и Јонското море, а да зависиме само од коридорот 10 преку кој Грција може постојано да не уценува.


Плановите за железничко поврзување се стари веќе еден век, а политичарите од осамостојувањето па наваму сеуште остануваат само на своите предизборни ветувања. Само да се потсетиме на информацијата од 10 октомври 1994 година, кога тогашната раководство на СДСМ по повод 11 октомври најави дека „Стартува изградбата на пругата кон Бугарија“. Во информацијата за медиумите се вели: „За 11 октомври предвидено е свечено започнување на работите на изградбата на железничката пруга кон Бугарија, како дел на коридорот „Исток –Запад“. Според динамиката на работите предвидено е пругата, во должина од 55 км и вредност од 120 милиони долари, да биде изградена за една година. 80 милиони долари се обезбедени од државниот буџет, а 40 милиони се очекува да обезбедат меѓународните финансиски институции и донаторите. За периодот до крајот на оваа година се обезбедени 20 милиони долари. Ќе бидат ангажирани 6.000 работници од сите поголеми градежни претпријатија во Македонија.“

Седумнаесет години подоцна пругата сеуште не е изградена, а парите потрошени. Како споменик на нереализираниот проект и неспособноста на тогашното раководство сеуште стојат подигнатите столбови за железничките мостови а најголем дел од дотогаш изграденото е или уништено или украдено.

Веќе спомнавме дека плановите за железничко поврзување на Македонија со Бугарија се стари еден век. Првите обиди кои се направени до Првата балканска војна и поделбата на Македонија 1912 година, не дале резултати. По окупацијата на Вардарскиот дел на Македонија од страна на Бугарите, во Првата светска војна, 1915 година, поврзувачката линија Куманово – Ѓуешево станала пак актуелна. Временскиот период од 1915 до 1918 година, Бугарија го искористила да го ревидира недовршениот проектот на Компанијата на источните железници и да изработи идеен проект според нивните потреби. Тоа ќе им овозможи на нивните стручни лица да отпочнат со одбележување на трасата и изработување на првата фаза на главниот проект во 1941 година, за време на Втората светска војна и нивната окупација на Македонија.

Градењето на првиот дел на линијата Куманово - Куклица, Бугарите го започнале во второта половина на 1941 година. Трасата на Кумановската секција била поделена во шест делници, а на нив работеле од 600 до 1000 работници поделени во бригади од 30 до 40 лица. Инжинерско-техничкиот кадар бил од Бугарија, меѓутоа стручните работи како минерски, тунелски, објекти, згради и друго ги изведувале главно Македонци. Поголемиот дел од земјените работи го изведувале трудовци, лица во кои бугарскиот окупатор немал доверба и кој биле повикувани на воена вежба и распоредени во работните групи под раководство на бугарските резервисти. Тие морале во текот на десет часа да изработат задолжителна норма.

Главниот проект на вториот дел Куклица до Ѓуешево бил готов до крајот на февруари 1942 година, и се почнало со градбата. Овој дел кој бил значително потежок за градење бил поделен на 10 делници и екипиран со поголем број на стручни лица. Седиштето на оваа делница била во Крива Паланка, а според обемот на затечените работи по ослободувањето, очигледно било дека на оваа делница се работело со засилено темпо се до самото повлекување на бугарските војски.

Веднаш по ослободувањето била основана Управа на државните железници во Скопје која со решение бр. 3048 од 21.IX.1945 година формирала Комисија со задача да ја прегледа затечената состојба на линијата. По излегување на теренот таа ќе забележи дека пругата била проектирана како главна со широчина на колосекот 1,435 м. На Македонска територија почнувала од железничката станица кај Куманово, па одела по должината на Кумановска Река – Пчиња – Крива Река, па преку Крива Паланка минувала на бугарска територија од средината на тунелот Деве Баир. Оваа релација била долга 100.880,55 м. Од Куманово до бугарската граница биле предвидени 11 станици меѓу кои: Куманово Ново, Шупли Камен, Кратово, Гиновци, Мождивњак, Крива Паланка, Разминувачка и Жедилово. Овој Бугарски проект предвидувал еден премин преку реката Пчиња, девет премини преку Крива Река и други премини преку долини, така што вкупниот број на мостови бил 19 и 53 тунели. Најдолгиот тунел бил граничниот со 2.262 м од кој половината бил на наша територија. Комисијата врз основа на пресметките на извршените и предвидените работи констатирале дека од пругата према Бугарија биле извшени само 16 проценти.

Веднаш по ослободувањето, односите со бугарските власти биле на такво ниво, што овозможувале да се водат преговори за продолжување на изградбата на започнатата линија. Во тоа време постоела желба и интерес од двете страни да се изгради оваа пруга, што било потврдено и со Бледскиот протокол. Формирана е мешовита југословенско-бугарска комисија која на состанокот одржан од 20 до 23 август 1947 година во Софија, донела одлука покрај другите да се изградат: линијата Куманово – Ѓуешево, со која би се воспоставила врска преку Албанија со Јадранско Море и линијата Струмица – Петрич, со која би се овозможила врска со Солун, Велес и Битола. Сепак од македонските линии приоритет имала пругата Куманово – Ѓуешево.

На друг состанок на комисијата кој бил одржан од 11 до 14 ноември 1947 година во Белград, било одлучено дека централната железничка врска треба прво да се изгради линијата Куманово – Ѓуешево и тоа како магистрална линија. За таа цел било потребно проектот на делот Куманово – Крива Паланка да се завршел до 1 мај 1948 година, а на делот Крива – Паланка – Ѓуешево до 1 август 1948 година и истовремено бил продолжен рокот за изградба на линијата до крајот на 1949 година. Елаборатот бил разгледан на третото заседание на мешовитата комисија во Софија од 31 мај до 3 јуни 1948 година, но комисиите не можеле да се усогласат за најдобрата варијанта. Сепак подоцна било утврдено дека четвртата варијанта, како најкуса и со најниски трошоци, била најповолна и била од двете страни усвоена.

Меѓутоа и покрај сите договори и преговори оваа пруга за време на Југославија од политички причини никогаш не беше завршена, Приближувањето на Скопје и Софија не му одговараше на Белград, посебно не по 1948 година кога се заладија односите со земјите од источниот блок.

Денес кога сме самостојни и кога бараме да влеземе во ЕУ и НАТО, како можеме тоа да го направиме ако сеуште не сме способни да се поврземе со железничка линија со нашите соседи, Бугарија и Албанија.

Според најновите студии и планови изградбата на пругата треба да се реализира од 2012 до 2014 година, а во функција да се стави во 2015 година, Новото раководство ќе мора овој план да го спроведе.

http://www.mn.mk/komentari/4333-Prugata-kon-Bugarija-damnesna-neispolneta-zelba


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11494
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 30-Nov-2017 at 18:31
Тоа се добри вести. Да се надеваме дека конечно работите ќе тргнат во позитивна насока. Крајно време е Софија и Скопје да се поврзат со железница.
За сè има вторпат
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 122
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 30-Nov-2017 at 15:49
Работеха, да! То и затова специално публикувах снимките с техника на тях. Очевидно се работеше.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11494
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 30-Nov-2017 at 15:19
Ти благодарам за фотографиите. Дали имаше знаци на работа додека беше таму?

Во меѓувреме, нова вест за дел од овој коридор:

Пругата од Кичево до Лин ќе чини 500 милиони евра

Охридскиот регион ќе добие пристап до железничка мрежа со проектот за изградба на пругата Кичево - граница со Албанија, во должина од 63 километри. Проектната и тендерската документација е подготвена, а во наредниот период од меѓународни кредитори ќе се бараат потребните 500 милиони евра колку што е проценетата вредност.

На денешната презентација на проектната документација, изготвена со 7,7 милиони евра од ЕУ, беше соопштено дека рутата на пругата е од Кичево низ планините до регионот на Мешеишта, од каде минува покрај Струга каде што ќе биде главната станица по што ќе продолжи кон западниот дел на Охридското Езеро, ќе минува низ Радожда и ќе се поврзе со границата со Албанија кај населеното место Лин.

- Режимот за станици и постојки почнува кај Железничката станица во Кичево, која ќе биде рехабилитирана и модернизирана со нова техника. Имаме еднократна железничка линија и потребни ни се премини низ кои ќе минуваат возовите. Првата постојка ќе биде во Прштани, потоа следат Сливово, Пресека, Издеглавје, Мешеиште, каде има можност за повзрување со Охрид и аеродромот во Охрид, по што следи станицата во Струга и постојката во Радожда. Максималната брзина на пругата треба да биде 100 километри на час -рече Хелмут Шилц, тим лидер на пректот во кој беа вклучени

Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески апелира до Европската унија да ја поддржат реалзиација на овој, како што рече, клучен проект за Македонија и за целиот регион.

Со изградбата на пругата Кичево до Лин, како и доизградбата на пругата кон Бугарија, за кој е поставен рок до 2025 година, посочи Сугарески, треба да се овозможи функционална железничка мрежа долж Коридорот 8.

- И покрај нашата цел да обезбедиме пари и да почне изградбата на пругата кон Албанија, врвен приоритет на Владата останува доизгрдабната и модернизацијата на пругата кон Бугарија - рече Сугарески.

Како што информира, изградбата на делницата Куманово-Бељаковце ќе биде завршена до 2019 година во рамки на роковите предвидени со меморандумот потпишан со Бугарија. За делницата од Бељаковце до Крива Паланка треба да се склучи договор со изведувач до средината на 2018 година и да почне изгрдабата, а за последната делница од Крива Паланка до Деве Баир во завршна фаза е изработката на проектната документација.

Евроамбасадорот Семуел Жбораг истакна дека ЕУ дава значење на овој проект со кој ќе се доградат деловите што недостасуваат за трансевроспка транспортна мрежа и ќе се решат тесните грла во инфраструктурата.

- Овој проект ќе ја овозможи врската од 63 километри на Коридорот 8. Националните аалсти ќе имаат проект што ќе можат да го спроведат на начин што е возможен финансиски - рече Жбогар.

Железничката линија на Коридорит 8 е со должина од 315 километри. Почнува од пристаништето Бургас во Бугарија, минува низ територијата на Македонија и завршува во пристаништето Драч во Албанија.

http://plusinfo.mk/vest/135684/prugata-od-kicevo-do-lin-kje-cini-500-milioni-evra
За сè има вторпат
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 122
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 30-Nov-2017 at 12:18
Албум, съдържащ всички снимки от новото трасе.

Edited by katani - 30-Nov-2017 at 12:19
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.