build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 52>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 05-Jul-2011 at 11:02

@Goran

Точно е дека не треба пребрзо да се задолжиме до 70% од БДП. Но имај во предвид дека овие инвестиции нема да се случат преку ноќ туку најоптимистички за 10 години би се оствариле во целост. За 10 години доколку имаме 4% раст на БДП (што и не е којзнае каков раст земајќи ги во предвид сите овие инвестиции) од сегашните $9.700 по жител би пораснале на $14.350 по жител или за 48%. Тоа значи дека и % на долгот споредено со БДП би се намалил. Освен тоа доколку успееме по 200 милиоми евра годишно од буџетот да одвојуваме за капитални инвестиции за 10 години 40% од овие пари би можеле да ги обезбедиме од сопствени извори. Затоа сметам дека без индиректните бенефити за нашата економија, остварувањето на сите наведени проекти не е невозможно и не би не задолжило повеќе од 55-60% од БДП, што воопошто не е лошо. Имај во предвид дека дополнителен импулс за економијата би било зголеменото производство на сопствена зелена електрична енергија и намлување на увозот на енергенси (дури можеби и би станле извозници на струја), зголемување на извозот поради подобрите железнички и автопатски врски, подобрувањето на комуникацијата внатре и кон соседите, како и огромнуиот % од инвестираните пари кои би завршиле во нашето стопанство.


Edited by UrbanFreak - 05-Jul-2011 at 11:05
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 05-Jul-2011 at 10:06
Можеби ова сме го дискутирале, но треба да потсетам дека со изградбата на пругата кон Албанија нам ни се отвора и пристаништето кон Бар по железнички пат, покрај пристаништето кон Драч. За многу пократко време од сегашното, товарните возови преку Тирана, Скадар и Подгорица би се упатувале кон пристаништето во Бар. Така што, мислам дека надградбата на пристаништето во Драч не би била проблем за да се гради пругата, бидејќи ни се отвора можност за брз транспорт кон пристаништето во Бар. Единствен проблем се брзините и состојбата со пругата во Албанија. Албанците ќе мора комплетно да ја заменат постоечката делница од Лин до Тирана, додека пругата од Подгорица до Скадар е во добра состојба, а Скадар-Тирана и Драч-Тирана се делници кои поминуваат низ полесен терен.

Edited by BOJAN - 05-Jul-2011 at 10:08
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 05-Jul-2011 at 02:17

Прво, на Хрватска ич нема да и е лошо од задолжувањето затоа што они веќе имаат готова инфраструктура и сеа само им доаѓаат инвестици. Најмалку 10 години нема да мора да се замараат со нови патни правци. Словенците да не зборам. Грците ќе ги ставам во друг кош, Грците се народ научен само да добива се без пари од државата, а да ги трошат парите на нерентабилни ствари. Има во нишката за железници да видиш колку Грците не плаќаат казни.
Факт е дека Македонија и да сака одма не може да се задолжи за толку пари. Со изградба на два автопати, ќе почнат да се враќаат пари од патарини. После изградбата на потребните сегменти за Железницата, ќе се зголеми извозот на стока. Со подобра инфраструктура и пристапен пат, ќе има повеќе инвеститори кои ќе можат полесно и поефтино да ги извезуваат своите финални продукти, наместо што е тоа сега. Со брза железница, народот повеќе нема да има потреба да оди до Скопје или било кој друг град по неколку часа, автоматски ќе се зголеми бројот на превезени патници, ќе има поголем број на туристи, на транзит-минувачи кои ќе оставаат по некое евро и уште низа други бенефити. Кога овие 4 и пол милијарди би ги позајмиле во наредните 10 години, нема да почувствуваме драстичен крах на економијата.
Истиот муабет го имам правено со професор по економија на факултет, кој се согласи со мојата теза дека требаше до сега да го преземеме хрватското сценарио. Но и сега не е доцна, ако знаеме правилно да ги сработиме замислените проекти. Нормално и ние како граѓани ќе треба својот однос кон државата да го подобриме за да може и таа позитивно да ни возврати. Да не заборавиме, поголем дел од тие средства ќе останат за македонските фирми и нови работници, кои ако разумно ги трошат своите средства домашната економија ќе акумулира нов, свеж капитал, аналогно на тоа ќе инвестираат во своите погони што би продуцирало поголема нивна рентабилност.
Но залудни се ваквите анализи ако некој од Владата сериозно оваа година не седне и да го разработи инфраструктурниот план до детали. Коридор 8 мора да се изгради што побрзо. Плус предност е што Бугарите се жалат на скапиот живот и стандард, па со железничкото поврзување нашите фирми ќе можат да искористат поефтин влез на бугарскиот пазар и поефтини производи. Но да не летам и јас, прво нека почнат со изградба.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 05-Jul-2011 at 01:51
 @urbanfreak
 
Se slosuvam so tvojata analiza.
No hipoteticki ako Makedonija se zadolzi na site ovie pari nasiot javen dolg bi dostignal duri 70% od BDP sto e premnogu za ekonomija kako Makedonija.
So toa sto nevrabotenosat e okolu 32% prosecna plata okulu $200 Evra toa bi bily prmnogu golem kolac za nas.Sto ke znaci treba pogolemi danoci da se servisra toj dolg avtomatski stanuvame po nekuretni za privlicuvajne na investcii od stranstvo.
Go pisuvam ova i se nadevam deka nasite vlada nema da gi povtori greskite sto gi imaat napraveno Grcija pa i Slovenija,Hrvatska da se prezadolzat za poborzo razvivjne na svojata infrakstratura nego poleka so privlekuvajne na privaten kapital da se ostvaruvaat tie proekti.
Na nekoj naci ovaa vlada pokusuva da go pravi toa so cebren galiste Avtopatite no i malite hidrocentrali no treba da go prosirat na se sto e mosno.
Priprmastvoto i privatni investicci se podobro resenie kade sto se mozi.


Edited by Goran - 05-Jul-2011 at 02:01
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 04-Jul-2011 at 08:42
Originally posted by Goran

Decki sumiram za Makedonija da postingne nekoj prifatliv level po evropski terk na infrasttura i trebaat minmalno.
O.5 Miljardi EvraKoridor8
1.4 Miljardi Evra Vardaska Dolina
0.7 Miljardi Evra Cebren Galiste
1 Miljarda Evra za gasovodod i modernnizirajne na prenostot na struja proprateno so pomali hidrocentrali.
1 Miljardi Evra Avtopati i patista vo celost niz cela drzava spored programata na Vmro.
Ili totalno sve zaedno
4.6 Milajardi evra za site investicii
Sto zmaci Makedoskite gragni ke bidat zadolzeni po zitel za dopolnitelni 2020 Evra
Plus pred nekoje vreme na sitel ojavija deka Makedonija vo momentov borci 2500 evra po zitel
Sto znaci toa ke bidi $4050 evra po zitel.
Ova e premnogu za nasata drzava ako ova se sluci ke snajde isto ko Grcija.
 
Се слагам со се освен со заклучокот околу задолжувањето. Реализацијата на било кој од овие проекти и тоа како би имало значајно влијани на зголемувањето на БДП а со тоа и би се намалил соодносто на надворешен долг спрема БДП. Од друга страна доколку поголемуиот дел од изведбата ја земат нашите градежни компании, голем дел од тие пари би останале директно и индиректно во Македонија па и би се вратил дел од нив повторно во буџетот. Наместо како досега да се позајмуваме за проекти како СК2014 или купување на социјален мир преку исплата на заостанати пензии или субвенции, би се задолжиле за нешто што би имало директно влијание за нашиот иден развој. Колку само нови работни места би отвориле енергетските проекти, колку би се намалил увозот на струја и тоа од обновлили извори, колку би се подобрил транспортниот сообраќај а со тоа и нашите производи полесно и поефтино би стигнувале до крајните потрошувачи. И на крај, Македонија е рангирана во ниско/средно задолжени земји. Дури и целата оваа сума да се позајми, без воопшто да се учествува со буџетски пари, не би стигнале до фантастичните 144% од БДП-то на Грција. Ноември 2010 нашиот јавен долг изнесувал 34,2%.
ЕДИТ: Податоците за јавниот долг ми се земени од CIA World Factbook:

Edited by UrbanFreak - 04-Jul-2011 at 08:48
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 04-Jul-2011 at 03:30
Decki sumiram za Makedonija da postingne nekoj prifatliv level po evropski terk na infrasttura i trebaat minmalno.
O.5 Miljardi EvraKoridor8
1.4 Miljardi Evra Vardaska Dolina
0.7 Miljardi Evra Cebren Galiste
1 Miljarda Evra za gasovodod i modernnizirajne na prenostot na struja proprateno so pomali hidrocentrali.
1 Miljardi Evra Avtopati i patista vo celost niz cela drzava spored programata na Vmro.
Ili totalno sve zaedno
4.6 Milajardi evra za site investicii
Sto zmaci Makedoskite gragni ke bidat zadolzeni po zitel za dopolnitelni 2020 Evra
Plus pred nekoje vreme na sitel ojavija deka Makedonija vo momentov borci 2500 evra po zitel
Sto znaci toa ke bidi $4520 evra po zitel.
Ova e premnogu za nasata drzava ako ova se sluci ke snajde isto ko Grcija.
 


Edited by Goran - 05-Jul-2011 at 01:24
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 03-Jul-2011 at 20:35
Цената на пругата кон Бугарија ја кажува секој според својата пресметка, тоа говори за тоа колку сме сериозна држава, а не знам како ќе добиеме кредит од ЕБРД ако не знаеме колку пари ни требаат.

Добра вест има во денешното издание на неделникот „Публика“, кинескиот амбасадор во интервју по повод јубилејот на Комунистичката партија на Кина на два - три пати ја спомна заинтересираноста на China Railway Construction за изградба на пругата на Коридор 8. Ако влезат кинезите преку оваа компанија, треба да сметаме дека истата ќе биде завршена!
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 03-Jul-2011 at 16:18
Албанска граница - Струга
12км. Непостоечка. 70 милиони евра.

Струга - Кичево
54км. Непостоечка. 130 милиони евра.

Кичево - Скопје (Ѓ. Петров)
102км. Реновирање. 12 милиони евра.

Скопје (Ѓ. Петров) - Куманово
52км. Нема податоци.

Куманово - Бељаковци
29км. Во изградба. 25 милиони евра.

Бељаковци - 66 км
37км. Во изградба. 66 милиони евра.

66 км - Бугарска граница
23км. Непостоечка. 105 милиони евра.

ВКУПНА ИНВЕСТИЦИЈА
408 милиони евра.

Извор:
Corridor VIII, Analysis of Railway Infrastructure (2007)
http://www.corridor8.org/index2.php?page=document&id=4

Средствата потребни за целосна изградба се проценуваат на околу 450 милиони евра и се планира да се обезбедат од меѓународни финансиски институции, ЕИБ и ЕБОР. (Рок: 2012-2020 година).

Извор:
Манифест за реформи и развој (2011)
http://vmro-dpmne.org.mk/Dokumenti/Manifest_za_reformi_i_razvoj.pdf
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 03-Jul-2011 at 14:14
А зошто цената за довршување на пругата постојано расне?!? Стигнавме и до 300 милиони? Тоа е речиси 3 пати повеќе од проекциите кои ги слушавме до пред некоја година, а во меѓувреме неколку пати значително се зголемија. Од друга страна, не слушнавме ништо за подобрување на карактеристиките на пругата, или за значителни промени во трасата, па навистина не ми е јасно како можеше цената да се зголеми во толкава мерка.


Edited by Cloverstack - 03-Jul-2011 at 14:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 02-Jul-2011 at 19:00
Се надевам дека ќе му се позлатат зборовите на Оливер Дерковски, па ќе почне изградбата на пругата.

Edited by BOJAN - 02-Jul-2011 at 19:00
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 02-Jul-2011 at 17:27

Власта повторно ветува пруга кон Бугарија

сабота, 02 јули 2011

Долгоочекуваната изградба на железничка пруга кон Бугарија и Албанија ќе почне кон средината на идната година, открива првиот човек на Македонски железници, Оливер Дерковски. Владата планира да се задолжи кај Европската банка за обнова и развој за проектот што според проценките, тежи над 300 милиони евра. Дерковски вели дека пругата кон Бугарија е од клучно значење за развојот на македонската економија, па оттаму задолжувањето ќе биде исплатливо за земјава.

“Имаше доста проблеми – беше запрена претходната изградба, имаше нерасчистени односи со изведувачите, судски постапки, многу проблеми оставени од минатото. Без раслика колку чини инвестицијата во железница, економската исплатливост е голема. Се отвораат нови можности за стопанството“ вели Оливер Дерковски – директор на „Македонски железници“.

Од „Македонски железници“ велат дека реализацијата на проектот за железничко, патно и енергетстко поврзување на Македонија, Албанија, Бугарија, Италија и Турција, ќе ги реши проблемите со непристапноста и постојаните блокади на солунското пристаниште.

Македонските стопанственици подолго време бараат од Владата да инвестира во железницата, зашто за превезување на стоките преку камиони, осудени се да плаќаат многу поскапо, отколку со воз. Коридорот 8 е особено значаен за компаниите од металуршката индустрија, зашто железничкиот транспорт е нивната единствена опција.

Извор: Алфа ТВ
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 14-Jun-2011 at 15:04
Мислам дека повеќе не се потребни објавувања на вакви текстови, затоа што освен нервоза, не можат да донесат ништо позитивно. Па за овие успех е што издвоиле пари за физибилити студии?????? Лесно е коа те возат со опасна црна мечка, што ќе се замараш дали народот да се вози со воз или не. Факт е дека кон целиот Коридор 8 се однесуваме тотално незаинтересирано што говори колку сме заинтересирани за проширување на можностите за извоз.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 14-Jun-2011 at 04:58
Доцни возот за Албанија


Изградбата на пругата Кичево - Лин, дел од коридорот Исток - Запад, ќе започне најрано во 2015



Ќе почекаме десетина години додека се качиме на првиот воз за Албанија. Почетокот на изградбата на кракот на Коридорот 8, од Кичево до Лин во Албанија, кој беше најавен за 2012 година, се одложува за најмалку три години. Со одлуките на грчките и српските железници да ги укинат линиите од Гевгелија до Солун и од Ниш до Бар, можностите за патување со железница на македонските граѓани во моментов се максимално ограничени. Со укинувањето на возовите кон Солун е укинат и туристичкиот воз „Меридијан експрес“, кој во летните месеци сообраќаше директно преку Скопје до Прага, Будимпешта, Братислава, Киев и Москва. Во моментов сообраќаат единствено возови кон Белград и Приштина. Во првите три месеци годинава се превезени само 3.000 патници на меѓународните релации, што претставува намалување за 25 отсто во однос на првото тримесечје од минатата година. Патниците поради условите во домашните возови, но и поради лошата поврзаност на нашата земја се' повеќе го избегнуваат овој вид транспорт. За разлика од кај нас, Европа се' повеќе се врти кон железницата, како поеколошко и поекономично решение.

Инвестициите во домашната железница, според Министерството за транспорт и врски, ќе започнат најрано во 2015 година во долгонајавуваната железничка врска на транспортниот коридор Исток - Запад. За поврзувањето на Албанија, Македонија и Бугарија, на потегот од Кичево до Лин, пред две години Министерството инвестираше близу еден милион евра за физибилити-студија со идејни проекти и студија за влијанието врз животната средина. Во моментов во тек се преговори да се обезбедат пари од ИПА- фондовите за изработка на основниот проект за трасата, железничките станици и за мостовите и тунелите за пругата долга околу 63 километри. Целиот проект ќе чини над 300 милиони евра. Тешките делници со комбинации на ридести и рамничарски делови и потребата од изградба на неколку мостови и тунели, ја качуваат цената на еден километар пруга на пет милиони евра. Според процените, пак, за изградба на вториот дел од Коридорот 8, пругата Куманово - Крива Паланка - Деве Баир во должина од 89 километри се потребни 480 милиони евра, додека за реконструкцијата на постојната линија Кичево - Скопје - Куманово, ќе треба да се потрошат околу 65 милиони евра.

„Со средства од буџетот во 2009 и 2010 година се изработуваа физибилити- студија, идејни проекти и студија за оцена за влијанието врз животната средина за делницата од Кичево до Лин, која е дел од Коридорот 8. Исто така, во февруари годинава се завршени ревизиите на проектната документација од страна на Градежниот факултет од каде што добивме позитивен извештај. Предвидено е изработката на основниот проект да биде финансирана со средства од одобрената ИПА-компонента за 2010-2011. Се очекува фазата за изработка на основниот проект да трае три години, што опфаќа период од распишување на јавна објава за прибирање понуди од заинтересирани компании, па се' до изработката и предавањето на документацијата“, информираат од Транспорт и врски.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=9B9D4F52391C25409231AA70D9FDF289
Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 01-Jun-2011 at 02:27
Galileo, you are contradicting yourself. You cite your conversation with a Bulgarian official who says that Corridor 8 is not a priority, but at the same time you list all projects which Bulgaria will complete and basically finish the construction of the corridor on the Bulgarian side with the notable exception of a highway from Pernik to Kjustendil. Even the newly opened highway Ljulin could be perceived as part of Corridor 8. Smile

Edited by Forensic - 01-Jun-2011 at 02:29
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1349
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 30-May-2011 at 20:06
Originally posted by Goran


Ja ne zboram za patnicki.Celo vreme insistiram posle energitikata vtor prioritet na Makedonija treba da bide Koridorot 8 i renovirajne na cela zeleznica vo Makedonija.
 
Krale e toj sto saka da ne ubedi deka poarno bi bilo da se iskoristi do maximum ovaa zeleznica sto ja ima i da se modernizira za da se sredel megugradskiot patnicki sobrakaj megu TE - Sk - Kumanovo so toa zeleznicata ke bidela profitabilna i posle se ke se gradelo.
 
Toa ti e gradejne na Mak nacin prajs kuka ama somo ke sredis edna soba pa posle dopravaja cela so godini i eden den sinot ili vnukot ke ja dozavrssi. Ama veke ke bidi mala ke treba pogolema.
Goran e prav. Pechalbata na seka edna jeleznicharska kompanie se osnovava na prevoza na stoki i tovari. Prevoza na patnici veke e vtorichna deinost ,ima socialen efekt ,vo sichki strani e na zaguba ( s izkluchenie na Japonia)i se subsidira ot drjavata.
Prevoz na patnici ne nosi pechalba i nitu edna drjava i vlada nema da investira samu v tova napravlenie.
Sega za koridor 8.
Tozi koridor nema da bide realiziran vo blizkite 20 godini.
Predi 10 dena imah razgovor sus slujitel ot bulgarskoto ministerstvo na transporta.
Vpredvid nedobrite  odnosi mejdu dvete strani  i slabite ikonomski vruzki , koridorot veke ne e prioritet na Bulgaria kakto ot politichesko ,taka i ot ikonomsko estestvo.
Do 2020 godina glaven prioritet se dava na Koridor 4 i trasata na koridor 8 ,no na bulgarska teritoria.
Glaveni prioriteti sa;
- izgradbata na autopatot Sofia-Burgas
-modernizaciata na jeleznichkata trasa Sofia-Plovdiv-Burgas
-Izgradba na autopatot Struma i Marica kako del ot koridor 4 i direktnoto svurzvane na Sofia so Solun i Istanbul
-izgradbata na prugata za skorostni vozove Plovdiv-Svilengrad -del ot koridor 4
- Izgradbata na Dunav most 2 i izgradba na nova pruga za skorostni vozove Sofia-Vidin kako del ot koridor 4
- izgradba na autopatot Sofia -Kalotina kako del ot koridor 10.
 
Tova e prodiktuvano ot ikonomski suobrajenia
1.Prevoz na stoki ot Azia preku koridor 8 - ot Burgas kon Sofia -Vidin - centralna i severna Evropa i obratno.
2.Prevoz na stoki ot Zapadna i Centralna Evropa preku koridor 4 -Vidin-Sofia - Solun -Istanbul i obratno
3 Prevoz na stoki preku koridor 10- Belgrad-Sofia-Solun-Istanbul
 
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 30-May-2011 at 19:35
Originally posted by StreetStruck

Цел живот истите муабети, на терен ништо.

Многу животи поминаха со истите муабети и пак на терен ништо.
Првиот план за поврзуване е некаде во почетокот на XX век.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 30-May-2011 at 02:37
Originally posted by zabegan

зошто воопшто ја водите оваа дискусија, кога целата железника инфраструктура ни е сведена на еден коридор и тоа недоволно разгранет?
како е можно да сметаме дека изградба на било кој нов железнички коридор или делница дека е нерентабилен

и зошто зборите за железницата како да се работи само за превоз на патници и како да железницата на секоја земја се состои само од домашен промет?
Ja ne zboram za patnicki.Celo vreme insistiram posle energitikata vtor prioritet na Makedonija treba da bide Koridorot 8 i renovirajne na cela zeleznica vo Makedonija.
 
Krale e toj sto saka da ne ubedi deka poarno bi bilo da se iskoristi do maximum ovaa zeleznica sto ja ima i da se modernizira za da se sredel megugradskiot patnicki sobrakaj megu TE - Sk - Kumanovo so toa zeleznicata ke bidela profitabilna i posle se ke se gradelo.
 
Toa ti e gradejne na Mak nacin prajs kuka ama somo ke sredis edna soba pa posle dopravaja cela so godini i eden den sinot ili vnukot ke ja dozavrssi. Ama veke ke bidi mala ke treba pogolema.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 29-May-2011 at 15:08
Цел живот истите муабети, на терен ништо.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 29-May-2011 at 10:46
Bulgarian, Macedonian Presidents Agree Corridor 8 Is 'Priority'


The launch of Pan-European Transport Corridor No. 8 is a priority for both Bulgaria and Macedonia, the Presidents of the two countries Georgi Parvanov and Gjorge Ivanov declared in Sofia.

Parvanov and Ivanov's agreement that Corridor 8 is crucial for both countries is the latest of many political declarations on the issue, while the actual large-scale international transport projects remains completely imaginary.

Pan-European Corridor No. 8 – a parallel linking the Bulgarian Black Sea ports to the Albanian Adriatic ports via Macedonia along and its extension to Italy, a supposedly vital chain in the proposed shortest route between East and Central Asia and Western Europe – has been talked about for years with grand expectations for boosting trade and development in the Balkans – but has seen little realization.

Probably the most important obstacle for the project is the lack of a railway connection between Bulgaria and Macedonia, with the Macedonian state balking at the construction of several dozen kilometers of line on its territory.

Macedonia's President Ivanov confirmed his country's readiness to construct the railway section between Kriva Palanka and the Bulgarian border at Gyueshevo.

During his meeting with Ivanov in Sofia Saturday, Parvanov did stress the importance of both the EU integration of Macedonia and the Western Balkans, and the crucial need to construct modern transport and energy infrastructure in the entire region.

Parvanov further said he hoped that the dispute between Greece and Macedonia over the latter's name would be resolved soon. The situation in Macedonia in light of the upcoming parliamentary elections on June 5 was also on the presidents' agenda. http://www.novinite.com/view_news.php?id=128684
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #880 Posted: 19-May-2011 at 17:29
зошто воопшто ја водите оваа дискусија, кога целата железника инфраструктура ни е сведена на еден коридор и тоа недоволно разгранет?
како е можно да сметаме дека изградба на било кој нов железнички коридор или делница дека е нерентабилен

и зошто зборите за железницата како да се работи само за превоз на патници и како да железницата на секоја земја се состои само од домашен промет?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.