build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Коридор 8
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 444546
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 06-Aug-2018 at 22:57
Originally posted by hcitrS

Подобро ич да не се гради отколку да се фрлат толку тешки пари само ради то шо веќе неколку моста биле изградени. Има многу други стратешки поисплатливи проекти кои можат да се остварат со вакви суми.

Ова е одење во друг, уште поголем екстрем. Да не губиме од вид дека пругава дури и со 100 km/h е совршено адекватна за нашите потреби за товарен сообраќај, а тоа е сосема доволна причина за изградба. Дури и со 100 km/h ова е многу значаен развоен проект кој ќе донесе значајни можности за развој на економијата и ќе учествува во создавање на посилна финансиска основа за да во некое идно време можеме да размислуваме и за нова пруга со поголеми брзини. А во муабетов воопшто и не ги спомнавме штетите и загубите од сите грчки блокади. Тоа е уште еден аргумент зошто пругава треба да се стави во функција што побрзо. Да не заборавиме што ни се случи во првата половина од 90-те кога бевме отсечени и од север и од југ, а со тоа останавме без железничко поврзување со светот. Преголема цена плативме заради нашата слаба железничка поврзаност, можеби си премногу млад за да се сеќаваш. Но блокадите реално никогаш не ни престанаа, само добија поблага форма... стално имаше по некој штрајк, де во грчките железници, де во солунското пристаниште, де генерален штрајк, де не знам какви други блокади се изродуваа. Во услови кога грците ќе спуштат рампа, дури и пруга за 40 km/h ќе ни изгледа одлично за товарен сообраќај. Да имавме макар таква алтернатива, веројатно они немаше ни да се глупираат со ембарго. А ми се чини и дека сите последовтелни блокади на железничкиот сообраќај кон грција придонесоа добар дел од нашите компании за кои железничкиот транспорт е економски поисплатлив, сепак долгорочно да се ориентираат на друмски превоз на стоки. Тоа е една индиректна економска штета за која не се зборува, но е од големи размери.

100 km/h?  It sucks, знам. И мене ми е криво за проектираната брзина, особено кога ќе се види колку години поминаа и допрва ќе поминат. Но да бидеме реални, пругава и со таква брзина има огромно економско и огромно стратешко значење за нас. Воопшто го немаме тој луксуз да размислуваме за недоградување на пругава.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8902
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 07-Aug-2018 at 10:40
Аргументацијата на Кловер ја разбирам до некаде, но не се согласувам ниту со него ниту со Бојан.

Кловер поставува дека ако не се изгради ова вака сега, нема воопто да се изгради. Пристапот е грешен. Ако се има волја, корекции може да се направат уште сега и проектот да се реализира како што треба. После СК2014, никој неможе да ме убеди дека пари нема. Се работи за приоретизирање, ако треба низа други проекти ќе се замрзнат, ама едниот да се направи како што треба. Ваквиот пристап ќе не чини многукратко на подолг рок.

Во врска со споредбата која ја даде Бојан за Словенија. Туѓите пракси неможе да се копираат под индиго. Словенија можеби може да патува со 100км/ч бидејќи за 1-2 часа во било кој правец стига до Трениталиа и ОББ.

Македонија пак е опкружена со рудиментирани железници. Затоа потребен е многу постратешки пристап на регионално ниво, не само на национално ниво. А пристапот може да почне и билатерално (во случајов со Бугарија). Ако сите го сметаме само времето кое е потребо да се стигне до националните граници, ништо не правиме.

Луѓе, пак ќе повторам никој не зборува за воведување на Маглев, но 100 проклети километри на час се навистина мизерна основа за долгорочен развој.


Edited by pbanks - 07-Aug-2018 at 10:41
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 595
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 07-Aug-2018 at 12:48

проклество и мизерија е навистина да паѓаш во очај ако нешто не ти е по ќеиф Панкс, но ко што вели Кло поарно врапче во рака него Гулаб на гранка, но понекогаш треба трпение а она што е наше ќе си дојде, бидејќи сме си го сакале барале и конечно сториле, интересно е што ко мед и млеко моменталната флоскула требало во вакви околности на земи или оставу еу а директно под европски ритисок, требаше бар да капнат од млекото една капка ако не сакаат да пуштат ронка од медот!

сега капките биле неопходни за другде, ок, но К8 е паневропски коридор а не само локален мост, по таа логика требало многу поодамна да не конектираат со европска членка ко Бугарија, а за тоа особено нив да ги принудат, та да ни се мотивација и нам за што е во наши сили да истераме колку можеме поозбилно, но не секогаш сме фокусирани озбилно на транспортот колку на производството, логично ако не друго имаме и други транспортни опции освен железничкиот сообраќај, но што направивме ние за Авио Карго да го промовираме поозбилно, или пак дали е возможно со Вардарска Долина бар по воден пат да сме поврзани со Солун, на некои проекти работиме но и она што почнало да се работи го забошотуваме, Карго Аеродром иако беше во пакет со инвестициите на ТАВ ништо не бидна со тоа, зар оваа влада не може да засука ракави и да се комплетира таа идеја!? што не значи дека треба К8 како патен коридор да се запостави ...

но кога сакаме преку Леб погача во право си ќе сонуваме гладни за просото, а сетне соно и некој ќе го оствари но по која цена, Кина предложи хајспидка Солун-Будимпешта [1] но на евроболшевиците тоа не им се свиѓа, така се плашат дека тие утре нема да имаат влијание тука, а сега не сакаат да одврзат ќесе бидејќи треба на ситно ушто долго да не играат, а додека чекаме тие да се разберат меѓусебно кој прв да почне маглев траса по К10 ќе дочекаме и хиперлуп опции на маса [2] цената велат ќе им биде слична [3] но ќе треба и долги/големи тунели 50км~10милј. [4] конечно со хајспидка тешко дека ќе тера Карго та пак ќе си тераме со постојните пруги за тоа, што значи и ваква со 100км/с на К8 ќе биде добредојдена, но најдобро ќе биде по неа да пуштиме и туристички патнички возови она нашите дотраени композиции па бар како маркетинг спин да се искористи дека сеуште некаде во еу функционира нормално Олд Скул Железнички транспорт, да можеш да извадиш од прозор глава ако некој прднал


Edited by Zelenikovo - 07-Aug-2018 at 12:53
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 444546

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.