build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 505152
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 14321
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 04-Aug-2022 at 11:37




https://www.slobodenpecat.mk/revizija-samo-za-kamati-i-provizii-se-dadeni-58-milioni-evra-a-patishtata-i-prugite-nikade-gi-nema/

За сè има вторпат
Back to Top
toma.bacic View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 22-May-2022
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote toma.bacic Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 08-Aug-2022 at 21:35
Oprostite na pisanju na hrvatskom, ali makedonski razumijem, ali ne mogu pisati na njemu.
Nije li prije raspada Jugoslavije postojala pruga Kumanovo - Beljakovci? Zna li tko kad je ta pruga izgrađena, i kad je prestao promet na njoj?
Također, nisu li neki objekti na dionici Beljakovci - Kriva Palanka već izgrađeni? Zna li netko kad?

Hvala i pozdrav iz Zagreba
toma
www.zeljeznice.net/forum
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 15973
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 12-Aug-2022 at 10:38
Македонија доби 6,5 милиони евра КАЗНА од ЕБР за неградење на пругата кон Бугарија

Минатата година на Европската банка за обнова и развој сме му платиле 6,5 милиони евра казна во камати и трошоци за нереализирани средства поради договорен, а неповлечен заем за изградба на пругата Бељаковци – Крива Паланка, објави Фактор.мк

Станува збор за втората од вкупно три делници кои треба да се изградат за железничко поврзување со Бугарија преку Коридор 8.

Ова го потврдува Јавното претпријатие за железничка инфраструктура, во својот годишен извештај за минатата година, во која повторно влегло во загуба од 5 милиони евра со пресметана амортизација, иако приходите во 2021 биле за 1,5 милиони евра поголеми од една година претходно.

„Инфраструктура“ овие пари му ги исплатил од сопствени средства на ЕБОР во текот на минатата година кои изнесувале 393.930 милиони денари. Вкупните трошоци за камати и неповлечени средства кон меѓународниот кредитор изнесувале 405.413 милиони денари, затоа што 11.483.000 денари како казнени пенали кон ЕБОР биле платени и за делницата Куманово – Бељаковци.

Овие пари претпријатието вели дека се неисплатени и дека се капитализираат во инвестицијата се додека не се пушти во употреба. Минатата година минала во евалуација на операторите кои изразиле интерес да ја реконструираат и градат оваа фаза.

Поради ова, на претпријатието му останале само 290 милиони денари како пари за реални инвестиции, главно благодарение што 210 милиони денари биле обезбедени преку грант.

Минатиот месец Владата ги потпиша документите со кои ќе се реализираат две фази за железничкото поврзување со Бугарија. Инвестицијата „тежи“ 200 милиони евра., од кои дел се заем, а дел грант. Одбраните оператори се австриски „Штрабаг“ и турски „Ѓулермак“.

https://vecer.mk/ekonomija/makedonija-dobi-65-milioni-evra-kazna-od-ebr-za-negradenje-na-prugata-kon-bugarija
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 505152

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2022  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.