Коридор 8 |
Post Reply | Page <1 45678 52> |
Author | ||||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #101 Posted: 21-Jan-2011 at 17:34 | |||||||||||||||
Edited by Danielbtmk - 21-Jan-2011 at 18:55 |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #102 Posted: 21-Jan-2011 at 18:07 | |||||||||||||||
Зашто никој не сваќа дека не е ова никаков подарок. Од кога се изнаредија на наводните двеста милиони за ск14 сега ова е втора рунда, сите експерти за буџет. Овој еден текст не е ништо со она допрва што веројатно ќе го читаме. Единствено Македонија ќе има поголем дозволен минус. Кога ќе земете кредитна картица одма ли го повлекувате целиот дозволен минус или се оддржавате на позитивна нула, па минус е некоја само флексибилност за вонредни потреби и издатоци. Ќе се ослободи малку повеќе стопанството, стамбена изградба веројатно, но ништо спектакуларно.
Не исклучувам можности ни некој близок до владата да погрешно го сватил ова и да го гледа како вреќа пари на подарок. А изградбава не знам конкретнокако стои Бугарија во желбата да се поврзе со Македонија железнички. Некако мислам дека се многу ноншалантни по прашањево. Барем да сакаа некако многу, ќе имавме некои гласини од економски причини, од идеолошки причини, од многу, ќе имаше бугарско лобирање да се доделат на Македонија европски пари. Не исклучувам ни нивно учество. Некако мноу тишина по ова прашање. Edited by lslcrew - 21-Jan-2011 at 18:09 |
||||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #103 Posted: 21-Jan-2011 at 18:55 | |||||||||||||||
Сепак од како ќе се прочита внимателно, се гледа дека е Непрофесионално напишано. Иако тие се 475 милиони евра, тие се во случај Македонија да влезе во поголема финансиска криза и да се искористат во исклучителни моменти за покривање на загуби. А не за слободно искористување за што сакаме..
|
||||||||||||||||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #104 Posted: 29-Jan-2011 at 14:20 | |||||||||||||||
Za vakvi kapitalni investicii ich ne treba da mu se misli samo da ne se napravi golema dupka vo budzetot inache sto po brzo treba da se napravat. Ovie investicii ke donesat poveke stranski kapital a isto taka transportot ke se razraboti pogotovo preku Albania i Bugarija ete sega i vo Kosovo pravat prugi taka da ke mora i na toa da se misli. Makedonija e naj malku zadolzena od site drzavi vo Bivska SFRJ pa duri i Kosovo, toa se dolgorocni i mnogu bitni kapitalni investicii a ke se dobijat i dosta sredstva od EU pogotovo prema Bugarija koja e chlenka na EU i dvete nashi drzavi ke apliciraat zaedno za grantovi ke bide dobro za site posto i drugite drzavi od EU ke dobijat moznost da gi koristat ovie Zeleznici,Gasovodi,Hidrocentrali i taka nataka ova ke bide zaednicka investicija. Slovenija duzi 35 miljardi evra a po mala drzava e od Makedonija taka da mislam deka so 400 miljoni evra nema do tolku da se zaglibime, so domakinski budzet i so Evropski grantovi i kredeti mislam deka moze da pocnat i da ja gradat zeleznicata. |
||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #105 Posted: 29-Jan-2011 at 18:09 | |||||||||||||||
Нашиот буџет веќе 3 години наназад секогаш е со дефицит од 200.000.000 евра (пред ребалансите, после излегува уште повеќе дефицит). Годинава имавме проектирани приходи 1.400.000.000 евра, а расходи 1.600.000.000 евра, така што место тие 200.000.000 да одат за плати за вишокот во јавната администрација може слободно некој некогаш да ги инвестира во инфраструктура. Три буџетски години по 200.000.000 евра вложени во нешто корисно, а не во „сигурни гласови на следните избори“, ете ти ја цела држава во ред.
|
||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #106 Posted: 29-Jan-2011 at 22:45 | |||||||||||||||
Това што можам да кажам е дека Бугариja има изградена пруго до последното село Гуешево. Границата ке се поминува во тунел и Бугариja има почнато да го копа. Реално от последната пруга до границата има 1-2 км. Има проект за рехабилитациja на самата пруга со европски пари,заштото е стара,но е предвидена во новиот програмен период от 2014-2020. Еве и приоритетите на владата за изградба и рехабилитациja на пругите до 2020 година. Еве А това е целата мрежа на железницата. Еве Вакви големи капитални инвестиции не можат да се случат преди да влезете во ЕУ. Предпристапните фондови нема да финансират един ваков голем обект. Това е работа на оперативна програма "Транспорт",но за членки на ЕУ. Во моментот се дава приоритет на автопатиштата во БГ,като един дел от нив са по коридор 8(автопатот Тракиja) ,а се предвидува за подобруване на трасето на пругата по коридор 8 от Бургас до Софиja. Edited by ink - 29-Jan-2011 at 22:59 |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #107 Posted: 31-Jan-2011 at 00:56 | |||||||||||||||
Plugger,
И јас сум целосно за тоа разните проекти од К8 да бидат врвни државни приоритети (вистински, а не само декларативно) и на нив навистина да се работи многу посветено, а не само да се верглаат фалби и флоскули. И да, ќе се сложам дека тие проекти треба да се туркаат и по цена на позамашно задолжување (иако е факт дека има прилично домашни средства, само што ужасно лошо се менаџираат и насочуваат)... Но во твојот пост со преголема леснотија нафрлаш работи кои едноставно не се точни. На пример кои се тие пруги што се градат на Косово? Или по кој критериум Словенија е помала од Македонија и каква врска има тој критериум со надворешниот долг? Словенија има БДП многукратно поголем од нашиот и кога правиш споредби за задолженоста, тоа е цифрата која треба да се земе во предвид, бидејќи клучен е процентот на задолженост во однос на БДП. Патем треба да разграничиш дали зборуваш за државен долг или вкупен надворешен долг (кој ги вклучува и приватните субјекти), но и во двата случаи веќе не стоиме воопшто розево, а бидејќи статистичките податоци вообичаено се малку постари, со оглед на темпото на задолжување што го имаме во последните 2 години, не би било ништо чудно веќе да сме таму некаде во словенечко друштво. Edited by Cloverstack - 31-Jan-2011 at 01:00 |
||||||||||||||||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 723 |
Quote Reply #108 Posted: 31-Jan-2011 at 11:21 | |||||||||||||||
Треба многу внимателно да се гледа на секое ѕадолѕување, посебно за вака гоелми проекти. Дали навистина ке донесе економски бенефит. НИсто од К8 ако бугарија не биде ѕаинтересирана. А не е бидејки тоа е чист политички прект, без економска оправданост, а сега не е време ѕа градење политички проекти. Мислам дека таа повеке е ѕаинтересирана да го модерниѕира правецот Софија Ниш, тоа и е единствена врска за поврзување со Европа.
Ако веке се најдат некои пари поарно е тие да се вложат во модернизација на постоечките пруги, а К8 ке чека подобри времиња |
||||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #109 Posted: 31-Jan-2011 at 14:19 | |||||||||||||||
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=13111735475&id=10&prilog=0&setIzdanie=22194
Edited by Cloverstack - 31-Jan-2011 at 20:31 |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #110 Posted: 02-Feb-2011 at 00:43 | |||||||||||||||
Се разбира дека кон секое задолжување треба да се пристапува внимателно. Но дека К8 е неисплатлив и дека е чисто политички проект никако не можам да се сложам. Правени се студии за исплатливост, не дека не се правени. А во политиката треба да ја бараме причината зошто тој досега не е изграден, а не обратно. Нема ништо економски логично во тоа да немаме железничка врска со два од нашите четири соседи. И уште се прогласуваме за крстосница на балканот... Исто така не можам да се сложам дека единствено треба да се насочиме кон постоечката мрежа, а К8 да сме го оставале за „подобри времиња“ (а тие подобри времиња со таков пристап всушност никогаш нема да дојдат). К10 секогаш ќе има поголема тежина од К8, но тоа не значи дека треба да запоставиме се друго за сметка на К10. Тоа во нашиот случај е уште поважно поради константните грчки блокади. Еве разгледај на следниов линк, состојбата е буквално критична и ја гуши нашата економија: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=967 Зошто сите средства да ги вложиме таму, а да ја игнорираме алтернативата за излез од таа ситуација? Тоа ми звучи максимално мазохистички. Да се навратам на студиите за железничкиот К8 низ Македонија. Од тоа што имам јас прочитано, неговата финансиската исплатливот не е спектакуларна и зависи од доста фактори, но сепак е реално остварлива, дури и доколку не ги земаме во предвид грчките блокади на К10. Многу поважно од тоа, никако не смееме да се ограничуваме само на бројки како време на поврат на инвестицијата и слично. Приказната не завршува со салдото на субјектот кој ќе оперира со таа пруга. Постои и поширока економска исплатливост, односно бенефитот на целата економија. Пругата и коридорот ќе овозможат создавање на значителен обем на дополнителен бруто домашен производ кој уште повеќе ја оправдува оваа стратешка инвестиција. Треба да се земе во предвид и генералниот позитивен општествен ефект од поврзувањето на региони, зголемување на мобилност на населението, еколошки придобивки и редица други. Тоа се сврзани садови и позитивните ефекти се мултиплицираат. Исто така К8 нема да функционира единствено сам за себе, туку и во пракса ќе се оствари вкрстувањето на коридорите во Македонија, што ќе донесе многу поволности и ќе отвори огромни нови можности. Единствено можам да кажам дека е неодговорност од криминални размери, што толку долги години надлежните не се посветија сериозно на проектот. Устите им се стално полни со прикаски за К8, а реализација нула. Дури и да поверуваме во последната тура ветувања, па дури и се да тече без никакви одолговлекувања, поврзување со Бугарија би имале дури во 2018, а со Албанија сеуште не кажале прецизно. Зарем тоа не е доволно бавно, па да ни треба уште дополнително одлагање за „подобри времиња“ ? А еве баш и една денешна статија околу големите проблеми што ги имаме со К10. Не е преголема случајност што се погоди баш денеска, бидејќи грчките блокади на К10 се практично секојдневна појава:
|
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #111 Posted: 02-Feb-2011 at 02:13 | |||||||||||||||
Коридорите треба да се евроспки проекти и освен тамо Македонија и неможе не ни треба со совојата големи на ги спроведува. не се балканските држави германија франција да спроведуваат проекти што кај нас што се државни во овие земји да се регионални на една регионална државна единица. Па така и тие тамо што се државни тука се регионални на повеќе држави. Македонија првенствено треба да и биде задача да ги има покриено овие коридори со добри магистрални правци кои ќе чекаат надоградба до автопат кога ќе се реши европа да ги крена на ниво, и да си ја покрие домашната регионална мрежа без да и недостасуваат ни малку од правците што се предвидени. Тие и не се градат толку за нас колку што се за надворешниот сообраќај. Нормално треба да си имаме зафати да бараме европско инвестирање во овие коридори и регионална соработка.
|
||||||||||||||||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #112 Posted: 02-Feb-2011 at 08:36 | |||||||||||||||
Pa falat 37-8 kilometri do Bugarska Granica, ke im trebaat celi 6 godini da izgradat tolkava pruga? Se nadevam deka e greshka i deka toa ke bide celiot Koridor 8 posto toa e previse sporo da se cheka tolku mnogu za edna zheleznicka pruga. Srbija najavi deka celiot Koridor 10 od nivna strana ke bide gotova do 2012 godina a nie ushte se vlechkame.
|
||||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #113 Posted: 02-Feb-2011 at 11:32 | |||||||||||||||
Plugger, информацијата е точно наведена, всушност кога за ремонт на пругата Битола-Кременица предвидуваат 2-3 години за 20-тина километри, тогаш што останува за овој недограден дел до бугарската граница. Инаку не станува збор само за доградба, состојбата од Куманово до Бељаковце во моментов е таква што би било подобро одново да се почне со градба. |
||||||||||||||||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 723 |
Quote Reply #114 Posted: 02-Feb-2011 at 13:27 | |||||||||||||||
Постои и поширока економска исплатливост, односно бенефитот на целата економија. Пругата и коридорот ќе овозможат создавање на значителен обем на дополнителен бруто домашен производ кој уште повеќе ја оправдува оваа стратешка инвестиција. Треба да се земе во предвид и генералниот позитивен општествен ефект од поврзувањето на региони, зголемување на мобилност на населението, еколошки придобивки и редица други. Тоа се сврзани садови и позитивните ефекти се мултиплицираат. Prvo, ne velam deka ne e dobro da se ima povrzanost so Bugarija i Albanija. Mojata teza e deka toa ne e isplatlivo i deka pred se e politicki proekt. I toa na site zainteresirani zemji, bugarija, Makedonija, Albanija. No surov fakt e deka tie dve zemji ne se tolku zainteresirani za K8, posebno zeleznickiot del. Malku e izvikano toa regionalno znacenje, ne veruvam deka golem kvantitet na stoki i patnici bi idele po taa pruga. Drac nema kapacitet za golemi brodovi, Burgas e daleku. Po mene greska ke bide ako nasata zemja SAMA pocne so izgradba, takva greska veke ja napravivme, zatoa stojat nedoizgradenite mostovi i tuneli. mora da se cekaat evropski krediti ili ke vlezeme vo uste edna promasena investicija. tie pari bi mozele da se upotrebat za vnatresni soobrakajnici i da se investiraat vo sektori koi navistina ke go podgnat GDP-to. Blokadata so Grcija ke mora da se resava po politicki pat, za zal, Solun e nezamneliv. |
||||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #115 Posted: 02-Feb-2011 at 19:14 | |||||||||||||||
Има една стара народна изрека „Подобро врапче во рака него слон на гранка“ или уште една за крајот од твоето размислување „Никој не е незаменлив“. Веќе ќе се повторам по којзнае кој пат. За мене кракот кон Албанија е приоритетен. 1, Драч алтернативно многуууу поевтино пристаниште и за нашиот извоз доволно голем. 2, Извоз на производи со евтин транспорт, нарочно од западниот дел кон Албаниа и понатаму. 3, Врска со нашето наголемо историско и туристичко место Охрид. 4, Доближување на овој крак со постојниот во Сопотница (или Битола) т.е. коридор Xd 5, Македонија конечно да добие прстен во железничкиот сообраќај, т.е. затварање на еден од правците не значи и прекин. 6, Ако добро се препрочитат предходните постови ќе стане јасно зашто не е изграден кракот кон Бугарија и какви се чак и мегународни пречки и сплетки се вплетени. |
||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #116 Posted: 11-Feb-2011 at 21:59 | |||||||||||||||
Изградбата на пругата кон Бугарија планирано да продолжи во 2012
СКОПЈЕ / 11.02.11 / 13:32
|
||||||||||||||||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #117 Posted: 11-Feb-2011 at 23:37 | |||||||||||||||
Бугариja со последните си проекти покажува,дека е наполно заинтересирана от К8. Реално е останало да се модернизира Софиja-Гуешево. Пруга има, има проект за модернизациja. Преди неколко дни беше тендера за модернизациja на пругата Пловдив - Бургас. Има тендер за модернизациja и рехабилитациja на пругата Пловдив - Софиja. До краja на 2013 година(ако се е по план) ке имаме едно 85-90% модернизирана пруга от К8 во бугарскиот дел. |
||||||||||||||||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #118 Posted: 11-Feb-2011 at 23:45 | |||||||||||||||
Дали е поизплатливо рускиja петрол да ти оди до Солун или брода ти от Солун да оди за Одеса или Севастопол? Бургас е многу поизплатлив когато се зборува за трговски врзки со црноморските држави-со изклучок на Турциja. |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #119 Posted: 12-Feb-2011 at 01:03 | |||||||||||||||
Со Пловдив-Бургас и со Софија-Пловдив, Бугарија единствено покажува дека е наполно заинтересирана за еден свој исклучително важен коридор, кој не мора да има никаква врска со К8. Сегментите што ги спомна го тангираат цел сообраќај од Истанбул кон Европа, а и се очигледно најважни за внатрешниот сообраќај во Бугарија, ама не значи и дека по автоматизам треба да се заклучи дека постои „наполна заинтересираност“ за К8. Свесен сум и за „наполната заинтересираност и посветеност“ на надлежните во Македонија за реализација на овој проект, така да воопшто не ми е целта тука да премерувам кој е повеќе крив, само посочувам дека работата врз Софија-Бургас не може безусловно да се толкува како посветеност на К8. Бугарската посветеност за К8 допрва ќе може вистински да ја измериме, преку интензитетот на лобирање и големината на обезбедени ЕУ финансии за довршување на Бељаковце-К.Паланка и за модернизација на Радомир-Ѓуешево. Се разбира двете земји треба да настапат заеднички, но бидејќи Бугарија е членка на ЕУ, нејзината посветеност или непосветеност ќе има многу поголема улога во контекст на ЕУ финансии. |
||||||||||||||||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #120 Posted: 12-Feb-2011 at 17:45 | |||||||||||||||
Извини,но што предлагаш? Да се изгради ново трасе за К8? Трасето е Деве Баир-Софиja-Пловдив-Бургас. Имаш проект и за модернизациja на Софиja-Гуешево,но финансирането ке стане во наредниот програмен период,заштото не беше вклучено во периода 2007-2013. Коридор 8 во бугарскиот дел се поклопува на 100% со Бургас-Софиja. И трафика Истомбул - Софиja преминува само деловно през Софиja-Бургас(Свиленград-Пловдив-Софиja). Edited by ink - 12-Feb-2011 at 17:53 |
||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 45678 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |