build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Коридор 8
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Коридор 8
    Posted: 23-Mar-2009 at 08:00
Последниот наплив на вести за коридорот 8 дојде како иницијална каписла за одвојување на нишкава.

Досегашните муабети што сме ги правеле во врска со темава ќе останат во постојната општа железничко-инфраструктурна нишка, без да ги префрламе тука, бидејќи се испреплетени со тамошната дискусија и тешко би се издвоиле. Кој сака да види или да се присети на тоа што досега сме регистрирале за коридорот 8 (а има доста материјали и дискусија) нека ја ѕирне таа нишка:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476


Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 21:15
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8715
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 25-Mar-2009 at 17:00

Милијарда евра загуба поради неизградената железница

Земјите од регионот годишно губат најмалку милијарда евра поради недоизградената транспортна мрежа на Коридорот 8, кој се протега од бугарското пристаниште Бургас преку Скопје до градот Валона во Албанија. Ова се процените на бугарските власти, кои во соработка со македонските и албанските колеги во изминатите десетина години потпишаа повеќе меѓународни договори за изградба на овој коридор, како и за обезбедување пари од европските фондови.

И додека Бугарија во последниве години го интензивира довршувањето на нејзиниот дел од патната и железничката мрежа, Македонија повеќе од пет години тапка во место. По 15-годишно градење на железницата и потрошени повеќе од сто милиони евра, нашата земја единствено успеа да истрасира земјен дел кој стасува некаде пред Крива Паланка и неколку железнички мостови кои веќе имаат оштетувања.

Приоритет за македонските власти, според нивните најави, е довршувањето на железничката пруга кон Бугарија, односно изградба на уште 89 километри пруга. Но, со оглед на планираната динамика на градежните активности, железничкото поврзување со источниот сосед нема да биде можно ни во следните пет години. И изградбата на делницата од Кичево до Албанија, во должина од 66 километри нема изгледи во скоро време да биде готова бидејќи се' уште е во фаза на студија. Со тоа се намалува можноста за брзо железничко поврзување на Црното Море со Јадранското, делница што е особено значајна за трговската размена меѓу трите земји.

Според планираните активности на македонското Министерство за транспорт и врски, до септември годинава треба да биде изработен главен проект за делницата од Крива Паланка до Деве Баир. Откако ќе се обезбедат пари за изградбата, која ќе чини околу 157 милиони евра, процените се дека довршувањето на пругата кон Бугарија ќе заврши за четири години.

- При изработката на главниот проект разработени се неколку опции на траса поради планинскиот терен. Предвидена е изградба на неколку тунели и мостови кои ја зголемуваат цената на целиот проект. Стручните тимови ќе ја изберат онаа траса што ќе биде оптимална во технички и финансиски поглед. По обезбедување на парите и изборот на градежна фирма ќе почнат градежните работи - велат од Министерството за транспорт и врски.

Оттаму објаснуваат дека во вкупната сума е вклучен и надомест за штетите што ги претрпеа градежните фирми поради прекинот на работите на пругата пред пет години. Бугарските власти објаснуваат дека за нив приоритетна е изградбата на железничко-патната делница на трасата од Бургас до Дура, за што ќе се искористат пари од фондовите на Европската Унија, како и пари обезбедени по пат на јавно-приватно партнерство.

- Од бугарска страна, од Ѓуешево до македонската граница има 2,5 километра без железничка линија, но тоа е најмалата пречка за изградбата на коридорот. Во изминатиов период склучивме повеќе договори за успешно функционирање на овој коридор. Меѓу другото, за годинава е предвиден ремонт на железничката пруга на делниците Варна-Софија и Бургас-Софија, со што ќе се зголеми брзината на движење на возовите. Во процес на проектирање е магистралата Радомир -Ќустендил што ќе ја поврзува Бугарија со Македонија - вели Даниел Неделков, од извршната агенција „Железничка управа“ од Бугарија. Процените се дека комплетирањето на Коридорот 8 ќе чини 2,7 милијарда евра, но засега не може да се даде точен рок за довршување на сите работи. Само за изградба на железницата кон Бугарија Македонија досега потроши околу 2,2 милиона евра.

ИНФО-Пруга кон Бугарија

Земјите од регионот годишно губат најмалку една милијарда евра поради неизградениот Коридор 8, кој треба да ги поврзе Црното и Јадранското Море. Приоритет за македонските власти е довршувањето на железничката пруга кон Бугарија, односно изградба на уште 89 километри пруга. Но, со оглед на планираната динамика на градежните активности, железничкото поврзување со источниот сосед нема да биде можно во следните пет години.



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=B69A6177240C5D49BAE6F039B1BBBD28
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1122
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 07-May-2009 at 18:38

Ќе се гради пруга кон Албанија


Коментари (0)   
07.05.2009 18:41
Еден милион евра ќе чини само изработката на студијата

 

Воскреснува идејата за железничко поврзување со западниот сосед. Еден милион евра ќе чини само изработката на студијата. Избрана е бугарската компанија што ќе ја прави студијата.

Компанијата на терен ќе испитува каде ќе минува трасата за да се утврди која опција е поекономична. Од Кичево до границата со Албанија според првичните проценки ќе треба да се направи железничка линија од 60 до 70 километри.

Студијата треба да заврши за една година а потоа ќе се прави проектот и експропријација на земјиштето. Освен со Албанија, Македонија нема ниту железничко поврзување со Бугарија. Пругата кон Бугарија - проект за кои се потрошија огромни суми пари, а сето она што некогаш таму беше изградено сега пропаѓа.

Од македонски железници најавуваат дека веќе се работи и на овој дел - од железничката траса, но досега ниту една Влада не успеа да го реализира овој проект. И покрај бројните најави, министерски конференции и потпишани декларации, се остана само на хартија.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=108214

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 08-May-2009 at 08:48
Ќе се гради пруга кон Албанија

Истата вест во видео формат


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 08-May-2009 at 13:26
И истата вест од нејзината прва објава на министерит Јанакиевски

Јанакиески најави активности за довршување на железничкиот дел од Коридорот 8

Скопје, 4 ноември
Во буџетот за 2009 година се предвидени 10 милиони евра за изградба на железничкиот дел од Коридирот 8, а дополнително ќе има средства и за Коридорот 10, најави министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, одговарајќи на новинарски прашања на денешната прес-конференција, на која даде отчет за сработеното во првите сто дена од мандатот на Владата.


Јанакиески информира оти за докомплетирање на железничкиот дел од Коридидорот 8 во западниот дел на Македонија веќе е распишан тендер за потребната документација за проектирање, а до крајот на неделата ќе има тендер за физибилити студија со идеен проект.


Според министерот за транспорт, со консултантската куќа „Балкан консалтинг“ е во завршна фаза и утврдувањето на активностите за финализирање на железничкиот дел од Коридорот 8 во Источна Македонија.


- Во тек се преговори со градежни компании кои треба начелно да завршат до крајот на годината за да се ревидираат договорите од 1995 година за тој дел од железницата, рече Јанакиески.

....

http://vlada.mk/?q=node/1517


Па сега веста на А1 дали е нова, или ... !!!??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 08-May-2009 at 23:38
Пруга кон Албанија, потпишан договор за изработка на физибилити студија

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10989
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 09-May-2009 at 02:27
Од 2015 со воз до Албанија


Почна реализацијата на идејата за железничко поврзување со Албанија. Со околу 840 илјади евра ќе се финансира изработката на студија со која точно ќе се дефинира каде точно ќе поминува трасата од Кичево до Ќафасан, која опција е поекономична и со кои технички детали ќе биде пропратена изградбата на 63 километри долгата пруга до границата со Албанија од чија страна недостигаат само два километри за да ја постигне железничката врска со Македонија. Изработката на студијата ќе ја прави бугарската компанија Евротранс проект која има рок од една година да ја собере документацијата и да ја подготви физибилити студијата, по што ќе стартува експропријацијата на земјиштето, а од 2012 и изградбата на пругата која според проценките треба да чини 300 милиони евра. Железничкото поврзување со западниот сосед треба да профункционира за шест години.
-Ова е дел од владиниот инвестициски пакет од 8 милијарди евра. Парите за изработка на студијата во висина од половина милион евра се обезбедени со годинашниот Буџет, а исто толкава сума се предвидува и за 2010 година - вели директорот на Македонски железници-Инфраструктура, Бесир Деари.

Освен со Албанија, Македонија нема ниту железничко поврзување со Бугарија. Пругата кон Бугарија - проект за кои се потрошија огромни суми пари, а сето она што некогаш таму беше изградено, сега пропаѓа. Деари најавува дека веќе се работи и на овој дел од железничката траса. Се преговара со петте компании што беа ангажирани на пругата, на кои им се платени средства, а ги немаат извршено обврските.

Досега ниту една Влада не успеа да го реализира овој проект. И покрај бројните најави, министерски конференции и потпишани декларации, се остана само на хартија. Од Паневропскиот Коридор 8 низ Македонија поминуваат 309 километри од кои изградени се 152, а за доизградба остануваат уште 157 километри.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=43FF120D2F55F94D8C86159E43DC1D5C

Возот за Албанија ќе тргне во 2015

Бугарската фирма „Евротранс проект“ за една година треба да направи студија за трасата на пругата од Кичево до албанската граница

До 2015 година треба да тргне возот за Албанија, што е дел од проектот за железничко поврзување со западниот сосед преку Европскиот транспортен коридор 8. Владата од буџетот веќе обезбедила 839 илјади евра за изработка на студија што ќе ја прави бугарската фирма „Евротранс проект“, која победила на конкурсот на јавното претпријатие МЖ „Инфраструктура“.

Компанијата на терен ќе испитува каде ќе минува трасата за да се утврди која опција е поекономична. Од Кичево до границата со Албанија, според првичните процени, треба да се направи пруга долга 60 до 70 километри, а од албанска страна фалат уште 2 километра.Од годинашниот буџет се обезбедени половина милион евра за студијата, а остатокот ќе се обезбеди од буџетот за наредната година. Студијата треба да биде готова за една година, а потоа ќе се прави проект и ќе се експроприра земјиштето. Целиот проект чини 354 милиони евра и се планира да заврши во 2015 година.

- Ова е дел од инвестицискиот пакет на Владата вреден 8 милијарди евра. Коридорот 8 во земјава опфаќа 309 километри пруга, од кои 152 километра се изградени, а неизградени се 157 километри. Неизградени се делот Куманово-Деве Баир и Кичево- Ќафасан. Изградбата на Коридорот 8 ќе биде приоритет на Владата. Ќе се доврши пругата кон Бугарија и ќе се ревитализира постојната пруга Куманово-Кичево. Во тек се преговори со петте фирми што беа ангажирани за изградба на пругата кон Бугарија за завршување на заостанатите работи - изјави Бесир Деари, директор на МЖ „Инфраструктура“.

Во Железници велат дека на конкурсот за изработка на студијата се јавиле седум фирми, четири странски и три домашни, од кои за најповолна била избрана бугарската компанија, иако не била најевтина.Според претставникот на бугарската фирма „Евротранс проект“, Илија Илиев, тие работеле ваква студија и во Бугарија и се надеваат дека проектот ќе го завршат за една година, како што се предвидува со договорот.Според процените на Бугарски железници, земјите од регионот годишно губат најмалку една милијарда евра поради недоизградената транспортна мрежа на Коридорот 8, кој се протега од бугарското пристаниште Бургас преку Скопје до градот Валона во Албанија.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CF6978204758A24599258A649FE9F682




Edited by lslcrew - 09-May-2009 at 13:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 11-May-2009 at 22:04
2015 според мене е недозволиво опуштено темпо, а нормално се поставува прашањето колку може да се верува и на ваква најава со оглед на тоа што кај нас рокови за инфраструктурни зафати апсолутно не важат.
Но ајде да почекаме подетални вести и за кракот кон Бугарија, можеби тој се планира да се догради со забрзано темпо, па тоа да ја залечи ситуацијава...


Друга работа што ми боде очи е цената, која е значително повисока од досега спомнуваните. Всушност од каде таква прецизна сума наведена како потребна за изградба на пруга до албанска граница (354 милиони евра) кога допрва ќе се прави физибилити студија? Нешто најсвежо до што може да се дојде на нет е пре-физибилити студијата изработена од итаљанскиот секретаријат за коридор 8, каде што цената на Кичево-АЛ е проектирана на околу 200 милиони евра (во согласност и со дотогашните проценки):
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12959#12959


Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10989
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 11-May-2009 at 22:10
Па добро и 200 милиони и 354 милиони се некои бахати бројки за некоја ориентација, а и драасично се разликуваат. Е сега вероватно можеби е 354 милиони бројка за целосно и поврзување со Албнската мрежа и тука може би е застапемна и цената на албанскиот дел. Комбинации има милион, а додека не излзе изведбен проект нема ни конечната цена да ја знаеме за сигурно.Па сури и тогаш нема да имаме впредвид дополнителни трошоци што ќе се јават попатно. Во Македонија кај и да копаш или ќе наидеш на археолошки локалитет или на денационализациона постапка, или па може некоја инфраструктура која никој ја нема во евиденција. И не само средства што ќе земат него и дополнително може да ја одложат изведбата.

Но мене една работа воопшто не ми е јасна кога се работи за вакви зафати. Зашто на пример целата пруга не се подели на 20-тина делници и да се дадат на посебни фирми да ги градата истовремено, со многу повеќе механизација и кадар одколку што тоа би го работела ена фирма. Како на пример обиколница што беше две делници. Ионака парите ќе бидат некој априори кредит, а не тековно обезбедување средства.


Edited by lslcrew - 11-May-2009 at 22:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 11-May-2009 at 22:55
Па поскапо е да се подели на премногу субјекти кои би граделе бидејќи секоја фирма ќе треба да влечка механизација и да се организира, а сето тоа за мала делница и мал обрт, што значи неефикасно од финансиска гледна точка. Таа разлика некој ќе треба да им ја надополни... Исто така тука се наметнува и проблем со пристапноста - нема пристап до сегде, тој во голем дел се обезбедува како што се пробива прасата.

Сигурно кога се планира се мисли на овие работи и се балансираат, но и јас би рекол дека треба да направиме максимум, барем еден од двата краци што ни недостасуваат да го изградиме најбрзо можно колку што е разумно.


Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 12-May-2009 at 15:04
Гледиште од Турција

The Corridor VIII Project: Albania and Macedonia




Friday, 14 November 2008

After the fall of Berlin Wall, the project of "Trans-European Transport Corridors" has been emerged between the Europe and the Balkan countries. The main aim of the project was to make trade relations easier among the countries in the region and to develop ties on oil and other energy supplies, and telecommunication. Although, this was a complex infrastructure network, for Europe it had a strategic importance in the sense that these Corridors will also improve the stability in a region which has always been troubled.

The Corridor VIII is one of ten trans-European corridors which connects the Adriatic and Black Sea. It sets out from the Italian ports of Bari and Brindisi and knocks on the door of Durres in Albania before carrying on through Tirana, Skopje and Sofia, finally arriving in the Black Sea ports of Burgas and Varna. In this regard, it has a significant importance for Albania and Macedonia from a geopolitical and geo-economic point of view.

Corridor VIII will launch Albania and Macedonia towards the Eastern European markets. Besides, it will provide a large amount of investments from the West for the roads, railways, ports, logistic infrastructure. Therefore, it will guarantee business opportunities in short term and structural economic advantages in long term. On the other hand, it brings political benefits of breaking the isolation and provides a new geopolitical importance as a bridge between Eastern Europe and Asia.

However, the project faces some difficulties in terms of feasibility. The region is a mountainous district, especially between Albania and Macedonia. This current problematic is increasing the cost and extending the time period needed to finalize the project. Hence, last Tuesday (November 11th) Albanian Parliament Speaker Jozefina Topalli proposed and Macedonian counterpart Trajko Veljanovski came together in Skopje and decided to lobby in the EU in order to secure financial aid. Both country officials called for intensified bilateral economic ties.

Now it is time for Albania and Macedonia to reveal the studies for Corridor VIII in order to stimulate the integration with the EU.


Muzaffer Vatansever, JTW.
November 14, 2008


http://www.turkishweekly.net/news/61276/the-corridor-viii-project-albania-and-macedonia.html


Edited by Cloverstack - 12-May-2009 at 15:04
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 12-May-2009 at 17:22
Документарен филм за Коридор 8


Corridor #8
(Docu – Bulgaria)
An Agitprop production, in association with YLE Co-productions, with the participation of Television Suisse Romande. (International sales: First Hand Films, Zurich.) Produced by Martichka Bozhilova. Directed, written by Boris Despodov.
 
With: Argir Boyadjiev, Georgi Petrov, Gligor Taskovich, Mile Janakieski, Riza Haza, Xhevair Ngjeqari, Ted Ferguson, Gjin Marku, Argon Xhunga.
 

By JAY WEISSBERG


All the ironies and absurdities of the Balkans come into play in “Corridor #8,” a witty road trip proving you can’t get there from here. Produced and shot by the same team as Andrey Paounov’s award-winning docus, current pic, under Boris Despodov’s drolly inquisitive helm, views the region in a similar puckish manner as it asks why the neighboring nations of Bulgaria, Macedonia and Albania have no means of common transportation. Both delighting in the illogicality and pointedly commenting on the retarding effects of isolation, docu deserves a smooth ride along the fest circuit, with probable Euro cable pick-up.

In 1997 the European Union inaugurated Corridor #8, a project to link the Black Sea to the Adriatic by creating transportation channels between Bulgaria, Macedonia and Albania, all neighboring countries that, logically, should already be connected. However, as any good Balkan resident or visitor knows, logic is the last quality expected. What Despodov reveals as he travels the stated path from the Bulgarian Bourgas to Albanian Durres are a people mistrustful of their neighbors and unimpressed by grand claims from local and European politicos.

A perfect example are the train tracks in the Bulgarian town of Gyueshevo, on the border with Macedonia. Less than 550 yards of rail lines need finishing to connect the village with its neighbor across the frontier, but the incomplete tunnel begun by the occupying Germans in 1941 is still being used to grow mushrooms and store cheese. Plenty of delegations come, with hyperbole and promises, but it remains impossible to get from Bulgaria to Macedonia by train.

Most interviewees are vaguely aware of the term Corridor #8, but few know anything concrete, and in economically depressed regions where nationalities are deeply suspect of each other, there’s little support on the ground. Besides distrust of their neighbors, few have faith in the European Union, all with an attitude whose origins go back nearly a century to the redrawing of the map following the two world wars. Add to that a disturbingly underdeveloped infrastructure and it’s little wonder skepticism and apathy are rampant.

In keeping with the absurdist tone, Despodov, smoothly making his docu feature debut, uses a generally light, tongue-in-cheek approach without ridiculing any of his subjects. Of course, the underlying message is deeply serious, and stories such as an Albanian family’s horrific isolation following a blood feud threat are reminders of the multilayered problems the region has to conquer before significant change can occur.

Unsurprisingly, the Corridor #8 project, with all its fanfare, was canceled in 2007. Docu doesn’t say where all the funds have gone in the last decade, though it’s not really necessary to spell it out.

Top-notch HD quality has no problems maintaining sharpness on the bigscreen, and Despodov’s endlessly curious eye, capturing the general picture and then cutting to well-chosen close-ups, increase the welcome sense of exploration. Perhaps the most fitting commentary on Corridor #8 comes at the end, when Albanian composer Argon Xhunga sings the official song he wrote for its inauguration. Natch, he’s forgotten most of the words.

Camera (color, HD), Boris Missirkov, Georgi Bogdanov; editors, Gergana Zlatanova, Despodov; music, Petar Dundakov; sound, Momchil Bozhkov; line producer, Dobryana Petkova. (Reviewed at the Berlin Film Festival — Forum). January 8, 2008. Running time: 74 MIN. (Bulgarian, Macedonian, Albanian, English dialogue)

http://www.variety.com/index.asp?layout=cannes2007&jump=review&reviewid=VE1117936154


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4376
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 01-Jun-2009 at 08:00
Имам едно прашање за пругата кон Бугарија. Нели е завршена скоро цела до Крива Паланка? Зошто не сообраќаат (или не сообраќале кога можеле) возови кон тој правец, ете барем до селата да се опслужува, барем нема да 'рѓосува пругата џабе. И ме интересира, дали самото тоа што поминува воз ја прави пругата поупотреблива, или понеупотреблива? т.е. дали е подобро да 'рѓосува или да ја врви воз секој ден? И дали тоа што толку време не е искористена оваа пруга значи дека е бескорисна целосно?


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:32
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 01-Jun-2009 at 09:00
Previous
Да сообраќа воз на токлку кратка патека е стварно нерентабилно.
Секако ако поминува воз по трасата таа не само што не рѓосува него и се одржува, по нормите кој постојат.
Имам некаде постирано слики од таа траса но никако неможам да ги пронајдам каде сум ги ставил, со пропаѓање на трасата и објектите кој веќе се рапаѓаат, ЖАЛОСНО


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:33
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 06-Jun-2009 at 14:51
Интервју на А2 ТВ на министерот Миле Јанакиески за железничкиот коридор 8 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8715
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 01-Jul-2009 at 14:26

Албанија ќе гради пруга кон Македонија

Околу 53 милиони евра е донацијата што Брисел ќе и ја даде на Албанската железница за подобрување на инфраструктурата, сигнализацијата и брзината.
Ова, како што пишува Панорама, го соопшти Генералниот директор на железницата, Замир Рамадани појаснувајќи дека благодарение на ова инвестиција брзината на албанските возови ќе се зголеми од 60 на 100 километри.

Драч може да се поврзе преку железницата со Црното Море, само ако се инаугурира линијата Лин-Кичево со вкупна должина од 45 километри, албанската страна треба да изгради само 2,8 километри, додека македонската многу повеќе.
Изградбата на делот од селото Лин до Кичево ќеe овозможи транспорт на стоки на истокот кон бугарските градови Варна и Бургас, појаснува Рамадани и додава дека за меѓународниот транспорт на стоки со железница, албанската страна со 5 милиони евра ќе гради пруги до македонската граница.
Тој додава дека за три години Македонија и Албанија ќе се поврзат со железница



http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=18141
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 01-Jul-2009 at 14:42
Па нека фрлат некоја донација и навака и да го решиме проблемот Big%20smile
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 172
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 02-Jul-2009 at 08:53
Абе нешто да пробавме и сами, се додека чекаме донации ништо нема да се направи.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 02-Jul-2009 at 15:46


Мојот коментар беше повеќе шеговит, инаку одсекогаш сум се залагал дека барем клучните приоритети треба да ги туркаме без разлика дали ќе капне нешто од ЕУ фондови или слично.

Конкретно за веста, иако не е точно наведено на кои делници би се вложувале парите, би било логично коридорот 8 да добие најголем дел од колачот. Но тоа само по себе нема многу да вроди со плод доколку не се оствари поврзувањето помеѓу Македонија и Албанија. Па се надевам дека сепак ќе има финансиска инекција и за МК, барем колку работите да тргнат од мртва точка.

Мислам дека со оглед на многуслојното долгорочно значење на коридорот 8, логично е ЕУ да вложи значајно во овој пан-европски коридор.
Дополнително, со оглед на сите непријатности и изнудувања што ни ги има приредено ЕУ (капак на се е мижењето кога нивната членка Грција се јавува како сериозна пречка за нашата надворешна трговија), можно е „во Брисел“ да постои расположение да се обидат барем колку толку да компензираат, колку да задржат минимум позитивна перцепција кај нашиов народ, бидејќи сепак еден ден треба да бидеме членови на тоа семејство.

Донацијата за Албанија исклучително ме радува и е во корист и на Македонија, бидејќи во моментов и да имавме изградено пруга до албанска граница, немаше да ни биде од преголема корист:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12030#12030

До скоро немаше никакви позитивни случувања во албанските железници, ниту пак барем некакви поконкретни и пореални најави. Оваа вест е вистинско освежување!

А ние дефинитивно треба да почнеме да го третираме железничкиот коридор 8 како наш врвен приоритет и максимално да се посветиме на него. Неуморно нека се лобира за средства, но проектот нека се турка без разлика дали и во колкава мерка тие ќе дојдат од надворешни извори!


Edited by Cloverstack - 02-Jul-2009 at 16:00
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8715
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 18-Jul-2009 at 16:52
@Vladimir

презентацијата на Павче ми отвори едно прашање.

Со какви перформанси е пругата која се "гради" кон Бугарија? Значи дали зборуваме за електрифицирана траса од старт, за колкави брзини е проектирана пругата итн?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.