build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 29-May-2013 at 22:23
знаат да влезат и крузери,ама оние помалите и се закотвуваат околу 500 метри од плажата,и доаѓаат со кајчина на обала.на едниот од нив им отидов со пливање и обезбедувањето малку матно ме гледаше,но беа пријателски расположени со напомена да не се приближувам поблиску од 10 метри,бродот беше дански со патници од Норвешка
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 30-May-2013 at 04:42
Mozebi se lazam medjutoa se somnevam deka dnoto na brodsko korito na eden "kruizer" koj doadja od Danska/Norveska iznesuva pomalce od 10 m.

Kako i da e, 8,5 m dlabocina na pristaniste ne se isto sto i 11,5 m.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 30-May-2013 at 09:25
Zatoa kruzerot se parkira na 500 metri od bregot
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 30-May-2013 at 09:29
Затоа што Драч не е пристаниште туку селендра! А Албанија не е логистички спремна држава (не дека ние имаме пак што да понудиме за извоз).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 10-Jul-2013 at 08:25
Ќе се гради пругата Белјаковце-Крива Паланка

Obrmеyer Hellas LTD е команијата што треба да направи проект за изградба на железничката пруга од Белјаковце до Крива Паланка- делот на Коридорот 8.

Денеска претставници од Македонски Железници и од Obrmeyer Hellas ќе потпишат договор за изработка на идеен проект.

Парите за изградба на пругата за овој дел се веќе обезбедиени, проектот треба да биде готов до крај на годината. Изградбата на делницата од Бељаковце до Крива Паланка ќе започне најдоцна во 2015 година, а ќе заврши во 2020 година. Се проценува дека ќе чини околу 145 милиони евра, од кои 2,5 милиони евра веќе се обезбедени како грант од ЕБОР со намена за изработка на проектна документација.

За делот од Крива Паланка до Деве Баир, кој е најтежок и најскап, Министерството за транспорт веќе поднесе барање до ИПА за обезбедување два милиони евра за изработка на основните проекти. Се проценува дека оваа делница ќе чини 332 милиони евра, кои треба да се обезбедат од ИПА, ЕБОР и од Европската инвестициска банка.

http://ekonomski.mk/?p=46832
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 10-Jul-2013 at 15:22
колку пати може да се изработи еден проект бре човече?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 10-Jul-2013 at 15:42
Многу пати е кажано дека за делот од пругата Бељаковце-Крива Паланка никогаш немало `главен проект`.Дали е така или само `филмови` се пуштаат-ќе се види
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 10-Jul-2013 at 17:17
Рок на изградба од 10 години!


Па американците (и тоа во сред цивилна војна) во 1869-та ја изградиле првата трансконтинентална железница со должина од преку 3.000km, за само 6-7 години. Тоа биле луѓе со визија.

140 години подоцна на Македонија и требаат 10 години за 50км!? И 30 години за поврзување со Бугарија.

Сте се запрашале некогаш што би било кога Македонија би станала независна во 1900-та година? Немаше ни до Велес да имаме железница...

Може да читнете тука

Edited by alexsend - 10-Jul-2013 at 17:18
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 10-Jul-2013 at 17:21
http://www.alfa.mk/News.aspx?id=59691
 

Пруга кон Бугарија за 10 години, се проектира Бељаковце – Крива Паланка

 
10.07.2013 17:41:24
 
За 10 години треба да заврши железничкото поврзување со Бугарија. Во наредните 24 месеци ќе се проектира делницата од Бељаковце до Крива Паланка.

 
За 10 години треба да заврши железничкото поврзување со Бугарија. Во наредните 24 месеци ќе се проектира делницата од Бељаковце до Крива Паланка. Задачата и е доверена на меѓународната германска компанија „Обермајер“. Проектирањето кое чини 2.4 милиони евра со неповратен грант го финансира ЕБОР. Истата институција обезбеди и кредит од околку 145 милиони евра за изградба на трасата долга 36 километри.
 
„Знаеме колку е важен проектот за оваа земја. Европската Унија сака да ја зајакне железничката мрежа во Македонија и ние ќе дадеме се од себе да ги понудиме најдобрите услуги според германски стандарди“ изјави Јоханес Киро, проект менаџер.
 
Инженерите ќе утврдуваат и колкав дел од изграденото во 90-тите може да се искористи. Пругата кон Бугарија почна да се прави во 93-та, но неколку години подоцна работите целосно замреа без да се изврши конзервација на сработеното.
 
„Најголем дел од постоечката инфраструктура е веќе украдена или уништена со текот на времето бидејќи многу години наназад е запрено градењето... Во делот на проектирањето се опфаќаат и постојните обејкти и се опфаќа што треба да се догради бидејќи за да се користат европски средства мора да се исполнат европските стандарди“ изјави министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.
 
Наредната недела завршува изборот на изведувач за обновата на делницата долга 30 километри од Куманово до Бељаковце. Во август ќе се знае кој ќе го добие тендерот вреден 46 милиони евра.
 
За последниот, најтежок дел, од Крива Паланка до бугарска граница допрва ќе се бара проектант. Изградбата се проценува на над 330 милиони евра.
 
Целосното железничкото поврзување со Бугарија ќе чини над половина милијарда евра.
 
Паралелено се инвестира и во ревитализација на оската Север – Југ.
 
„Завршивме две делници на Коридор 10, другата недела го потпишуваме договорот со фирмата која победи за делницата од Ногаевци до Неготино“ вели директортот на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани.
 
Надлежните најавија и реконструкција на железничките станици на Коридорот 10. За две години ќе заврши обновата на скопската, а потоа и на уште 10 станици.
 
Никола Крстиќ

Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 13-Sep-2013 at 09:24
 Да попитам иде 16 септември и според министер на транспорт и връзки на Македония Миле Янакиевски трябваше да има първа копка на Куманово -Беляковци дали забрави или заспа морам да ви питамо за ова трасаYesYesYes
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 13-Sep-2013 at 10:48
Јас не знам дали воопшто избраа градежна компанија што треба да работи на Куманово-Бељаковце. Ако му веруваш на министерот Миле Јанакиески, до сега ќе беше целосно готова пругата до Крива Паланка .
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 13-Sep-2013 at 19:31
веке 8 години слушаме ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАТАза било кој асален и поголем проект а нишсто не мрднува а шо е најтрагично  стагнира ... јасно ви е понатаму Smile


Edited by axel - 14-Sep-2013 at 00:04
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 17-Sep-2013 at 18:31
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 17-Sep-2013 at 19:02
Хахаха, Хорхе одлучен за изградба на коридорите, на кого ли тоа денеска раскажувал приказни за мали деца.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 03-Oct-2013 at 14:56
Нетпрес,
Македония:
Необходимо е Балканите да се свържат с европейските коридори,
заяви Георге Иванов
17 септември 2013 | 15:34 | Агенция "Фокус"

Начало / Македония

Скопие.
Нашият регион има необходимост от нова инфраструктура,
тъй като на Балканите има много затворени пътища,
които трябва да се свържат.
В този контекст Коридор номер 8 ще получи своето значение,
когато Адриатическо-йонийската магистрала ще стане европейски проект
и всички страни ще излизат на някои от европейските коридори.
Това е заявил президентът на Македония Георге Иванов
на пресконференция в албанския град Дуръс,
по повод края на Петата регионална президентска среща,
предаде македонското електронно издание Нетпрес.
Според Иванов символиката е,
че Европа е цел на страните от региона
и точно Коридор номер 8 е въпрос за европейското бъдеще на региона.
„С новата инфраструктура ще получим нов икономически,
културен, търговски и туристически обмен.
Затова в Македония настояваме за Коридор номер 8,
който сега стига до Гостивар,
да продължи и до Кяфасан”,
заявил Иванов.

ОВА СЕ ОДНЕСУВА ЗА ПАТНИОТ КОРИДОР 8,
А НЕ ЗА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ КОРИДОР 8.
КАКО ШТО Е НАЈАВЕНО ТАКА И ЌЕ СЕ РЕАЛИЗИРА,
СПОРЕД ВЛАДАТА НА РМ.

ДА БИДЕМЕ ТРПЕЛИВИ ПА ДА ЈА ДОЖИВЕЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈАТА.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 04-Oct-2013 at 15:27
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 04-Oct-2013 at 15:28
Thumbs%20UpThumbs%20UpThumbs%20UpBananaBananaBananaCheersCheersCheersBashBashBash
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 04-Oct-2013 at 15:32
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 04-Oct-2013 at 15:34
Big%20smileThumbs%20Downdo 5 to-to prishestvie na HRISTA ega pochnete purva kopka....
LOL
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 30-Oct-2013 at 21:20
На Интернет страницата кон која води наредниот линк има и видео клип поврзан со конкретната статија.
 
http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=31904
 

СЕ ШИРИ НЕЗАДОВОЛСТВОТО ОД ЕКСПРОПРИЈАЦИЈАТА ЗА ПРУГАТА ОД КОРИДОРОТ 8

 
30.10.2013
 

 
И жителите од кумановското село Лопате не се задоволни од цената што е понудена за експропријација на земјиште поради изградба на железничкиот Коридор 8 кон соседна Бугарија. Како и во Режановце и за мештаните од ова село цената е неприфатлива со оглед на квалитетот на обработливата почва, но и дворните парцели што треба да бидат одземени. Ако веќе има на располагање државно земјиште нека се изврши соодветна пропорционална замена зошто ние како земјоделци сме потполно оштетени- вели Снежана Мадиќ.
 
Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски денеска дојде во Лопате, но не за да договара повисока реална цена за експропријација туку да го промовира проектот за ремонт на пруги. Тој рече дека нема законска можност да преговара со месното население, а доколку некој  смета дека цената е ниска правото нека го бара на суд.
 
-Ние во оваа фаза не можеме ништо да направиме бидејќи Бирото за судски вештачења направило проценка, а ние врз основа на таа проценка доставивме предлог до државното правобранителство од таму до Управата за имотно правни односи и до граѓаните. Проценката е толку во зависност од местоположбата, локацијата. За таа цена ние немаме законска можност да преговараме, изјави министерот.
 
Жителите од селото Режановце веќе посочија дека со новиот закон за експропријација може со години да талкаат по судските лавиринти и повторно да не ја постигнат реалната пазарна цена на одземеното земјиште. Тие најавија блокада на градежните работи доколку не се изнајде начин да се постигне соодветна договорна цена. Во Лопате се вкрстуваат двата железнички коридора ,а населението стравува дека освен земјиштето ќе го загубат и мирниот живот во селото заради бучавата од брзите возови бидејќи пругата им поминува непосредно до домовите.
 
[ Фросина Лазаревска ]

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.510 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.