build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 08-Oct-2014 at 02:54
Originally posted by gjoko

вероватно чекаат финансиска инекција однадвор.премногу скапо би чинело сами да ја градиме.тука мора да се земи во обзир и фактот што на албанска страна пругата не е во добра состојба,возовите возат со минимална брзина и треба голема инвестиција за реконструкција.

албанците не се многу заинтересирани за железничкиот сообраќај,вероватно поради камионџиското лоби.

Фиер и валона се поврзани со пруга,но таму воз не поминал многууу години.

е сега покрај таква ситуација ние да инвестираме над половина милијарда евреи,мислам дека не вреди.

мора заедно да се турка овој проект





Ѓоко, сигурно е тоа дека чекаат финансиска инекција однадвор у тоа нема сомнеж, него работата беше што се објави тендер за избор на консултант (значи европските фондови веќе обезбедија финансии за тој што ќе го прави проектот) што ќе го изработи проектот и ќе спреми тендерска документација за избор на градежна компанија и веќе одамна требаше да биде избран тој консултант ама сите можни рокови се пробиени и никој ништо не кажа околу сето ова.

А за тоа дека е скапо да инвестираме сами тоа е точно, ама и без албанците да се многу заинтересирани за железницата мислам дека за нас самите би било добро да се изгради таа пруга накај границата со Албанија (кредити од европски банки) и секако да не пропуштат и "заборават" да пуштат крак од таа пруга накај Охрид со тоа што така уште повеќе би добил на значење западниот дел од Коридорот 8 а туризмот би добил додатен импулс...значи да не чекаме други да бидат заинтересирани туку да си го завршиме нашиот дел (веќе кажав, секако со кредити од ЕБОР,ЕИБ итн.) а пошто коридорот е паневропски сигурно дека и Албанија кога-тогаш ќе се зафати со работа
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 08-Oct-2014 at 21:18
камионското лоби во Албанија е толку јако што можи во секое време да смени министер,а можеби и влада,и нема така лесно да дозволат некој да им го земи бизнисот.

Само да се присетиме на Австралија која е демократија во вистинска смисла,каде камионското лоби никако не дозволува да се изгради поглемата железница
Back to Top
mackomk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote mackomk Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 14-Oct-2014 at 20:18
Шпанска и француска компанија за две години ќе ја градат железничката пруга кон Албанија

Македонски Железници Инфраструктура го потпиша договорот за проектирање на новата пруга кон Албанија. Конзорциум од компании од Шпанија и Франција ќе ја проектираат пругата од Кичево до Лин, Албанија. За 22 месеци откако ќе се направи проектот ќе започне со изградба на пругата, изјави директорот на Инфраструктура, Асани за Канал 5.
Потпишан е договор со конзорциум од шпанската фирма „Типса“ и француската „Луи Берже“ за изведбениот проект и дизајн за изградба на пругата Кичево - Лин, граница со Албанија, дел од Коридорот 8, информира денеска директорот на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани.
Асани кој вршеше увид на градежните работи на новата железничка станица најави дека реконструкцијата на станицата ќе заврши најдоцна до мај идната година. Се очекува главната станица да се модернизира по теркот на европските. Ќе има три лифта за движење до пероните, нови чекални, информационен систем и електронски влез во станицата.

Пероните ќе се подигнат максимум до 55 сантиметри на ниво до влез во возовите. Парите за реконструкција се обезбедени од европските фондови
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 14-Oct-2014 at 20:30
Како што видов накратко на некои од вестите,одбарна е втората варијанта.Тоа е трасата која малку `скршнува` према патот за Битола,па оди низ с.брждани,с.Јудово па вероватно со тунел излегува кај с.Сливово(или Мраморец од Латас) па правец Охрид
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 22-Oct-2014 at 06:32
Консултант ќе работи на проектот за пругата Крива Паланка – Деве Баир

Делегацијата на Европската унија го одобри предлог – проектот за изработка на основниот проект за делницата Крива Паланка – Деве Баир, а кон средината на месецов беше распишан и оглас за избор на консултант што во рок од 22 месеци ќе треба да го изработи основниот проект за третата фаза од изградбата на железничкото поврзување на нашата земја со Бугарија. Министерството за транспорт и врски денеска соопшти дека заинтересираните компании треба да се пријават до 20 ноември. Со изготвувањето на основниот проект ќе се знае и конечната сума што ќе треба да се одвои за изведбата на пругата, која во моментов се проценува на околу 330 милиони евра. Од ИПА фондовите на Европската унија се обезбедени 3,5 милиони евра за подготовка на проектната документација.

Од надлежното министерство информираат дека во тек се градежните работи за реконструкција на железничката пруга од Куманово до Бељаковце со должина од 31 километри, која треба да се заврши во третиот квартал од 2016 година. За делницата од Бељаковце до Крива Паланка во должина од 34 километри веќе е потпишан договор за изработка на основниот проект со компанијата Обермаер Хелас ЛТД, која треба да ја изготви документацијата во рок од 24 месеци.

Процесот за избор на градежна компанија што ќе ја реализира втората фаза од железничкиот Коридор 8 веќе е започната. Предквалификацијата ќе започне наредниот месец, додека во март 2015 година ќе следува и финалната постапка за избор на изведувач. Договорот со најповолниот понудувач треба да се потпише во август 2015 година, а градежните работи ќе почнат во првиот квартал од 2016 година. Инвестицијата оваа делница е во висина од 145 милиони евра, за што преговорите со Европската банка за обнова и развој се веќе финализирани и се очекува потпишување на договорот за заем.

http://www.build.mk/?p=39926
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 22-Oct-2014 at 06:33
СЕ КОМПЛЕТИРА ПРОЕКТОТ ЗА ПРУГАТА КОН БУГАРИЈА

Според првичните процени, изградбата на делницата долга 23 километри, ќе чини 330 милиони евра

Сања Наумовска

За две години треба да биде готов проектот за изградба на последната делница од Коридорот 8, од Крива Паланка до „Деве Баир“, долга 23 километри. Деновиве беше распишан повик за избор на консултант кој ќе го подготви основниот проект за делницата која е последна од трите за железничкото поврзување на Македонија со Бугарија. Заинтересираните компании може да се пријават на повикот до 20 ноември, а проектот ќе треба да биде изработен за 22 месеци. Врз основа на него ќе се знае и точната сума пари за изградба на тој дел од пругата, која според првичните процени би изнесувала 330 милиони евра. За фазата на проектирање се одобрени средства од инструментот ИПА во висина од 3,5 милиони евра.

Со основниот проект се комплетира проектната документација за железничкиот дел од Коридорот 8, кој го опфаќаат и делниците Куманово - Бељаковце и Бељаковце - Крива Паланка. Како што информираат од Министерството за транспорт и врски, во март годинава почна обновата на 31 километар на делницата Куманово - Бељаковце. Изградбата ќе чини 39 милиони евра, а компанијата „Вибе“ треба да ја заврши до третиот квартал на 2016 година.

За делницата Бељаковце - Крива Паланка, во должина од 34 километри, е потпишан договор за изработка на основен проект со компанијата „Обермаер хелас ЛТД“. Претквалификацијата за избор на градежна фирма ќе почне следниот месец, квалификацијата на фирмите кои ќе влезат во изборот - во март, а договорот со компанијата која ќе ги врши градежните работи ќе се потпише во август следната година. Градежните работи треба да почнат во првиот квартал на 2016 година. Инвестицијата за оваа делница ќе изнесува 145 милиони евра, средства што се очекува да бидат обезбедени од ЕБОР по потпишувањето на договорот за заем.

Годинава, Министерството за транспорт и врски ќе избере фирма што ќе реконструира 10 железнички станици на Коридорот 10. На повикот објавен на интернет-страницата на Европската комисија се пријавија девет компании и во тек е евалуацијата на понудите. Со проектот ќе бидат опфатени железничките станици во Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино-Вардар.

Ќе се реконструираат водоводната и електричната инсталација, осветлувањето, санитариите, инсталација на системи за греење и ладење, системи за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт (јавен и индивидуален). Во рамките на проектот, меѓу останатото ќе бидат целосно заменети покривите, подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети. Посебно внимание, информираат од Транспорт и врски, ќе се посвети на подобрување на пристапноста за лица со намалена подвижност.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=AB2B21B87489EB48AA1DDB8FF1507C52

Edited by Џоле - 22-Oct-2014 at 06:33
За сè има вторпат
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 02-Nov-2014 at 17:58
http://www.economynews.bg/%D1%89%D0%B5-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BB%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80-%E2%84%96-8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82-%D0%BE%D1%82-ten-t-news59079.htmlhttp://www.economynews.bg/%D1%89%D0%B5-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BB%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80-%E2%84%96-8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82-%D0%BE%D1%82-ten-t-news59079.html
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 02-Nov-2014 at 17:59
YesЩе го построим ли до края на десетилетиетоLOL
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 02-Nov-2014 at 18:37
До 2022 година.
За сè има вторпат
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 07-Nov-2014 at 18:35

МЖ инфраструктура и Албански железници заеднички ќе бараат средства за пругата Кичево-Лин

07.11.2014 | 16:34ЕкономијаПрочитано: 199
Координирање и заеднички настап пред меѓународните фондови на ЈП МЖ инфраструктура - Скопје и Албанските железници за обезбедување средства за железничко поврзување на Македонија и Албанија, односно изградба на пругата Кичево-Лин предвидува Меморандумот што денеска во Скопје го потпишаа директорите на двете компании, Ирфан Асани и Генци Ализоти.

Покрај тоа, со Меморандумот се предвидува и размени на искуства, информации и идеи за поврзување на железниците на двете земји и за одредување на точките на поврзување меѓу железниците.

- Од македонска страна веќе е изготвен идеен проект за изгрaдба на пругата од Кичево до албанската граница и сега се работи на изведбениот проект, кој ќе ги покаже точките на поврзување на двете железници, рече директорот на МЖ инфраструктура Асани.

Тој посочи дека очекува до 2022 година целосно да биде функционален коридорот 8 и прецизира дека нема да може да се каже кои ќе бидат точките на поврзување меѓу железниците на Македонија и Албанија без да се изготви главниот проект за македонскиот дел од пругата.

- Македонија покрај со Албанија веќе има потпишани договори за соработка со железниците на Грција и Косово, а наскро се очекува да се потпишат со Бугарија и Грција, нагласи Асани.

Директорот на Албанските железници, Генци Ализоти рече дека Албанија е многу заинтересирана за железничко поврзување со Македонија.

- Албанија треба да доизгради само 2,8 километри железница од Лин до границата со Македонија, за што го има завршено главниот проект. Се чека само да се утврдат точките на поврзување меѓу двете земји, а токму овој Меморандум е база двете страни да го направат тоа. Радува фактот што и од македонска страна се придвижуваат работите, рече Ализоти.

Тој посочи дека е убеден оти железничкото поврзување ќе се случи наскоро.

24 Вести

Не верувам дека е некое придвижување ама да се евидентира веста.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 12-Nov-2014 at 13:24
Нови 305 милиони евра од ЕБОР за Македонија за подобрување на патниот и железничкиот сообраќај

Европската банка за обнова и развој и одобри на Република Македонија средства во вкупен износ од 305 милиони евра и тоа: 145 милиони евра за втората фаза од железничката пруга кон Бугарија, односно Бељаковце – Крива Паланка и 160 милиони евра за Програмата за национални патишта.

Средствата се добиени под исклучително поволни услови (условите се исти за двата кредита): рок на отплата 15 години со грејс период од 4 години и каматна стапка која во моментов изнесува 1,15% (6 – месечен ЕУРИБОР плус 1%).

Со 145-те милиони евра кои ги одобри ЕБОР за изградба и реконструкција на постоечките делови од железничката пруга од Бељаковце до Крива Паланка, обезбедени се сите потребни средства за да се заврши втората фаза за поврзување на пругата кон Република Бугарија . Со изградбата на оваа делница ќе се создадат поволни услови за насочување на економијата кон меѓународниот глобален пазар, потикнување на инвестициите и зголемување на бруто домашниот производ.

За квалитетна подготовка на втората фаза ЕБОР преку инструментот Инвестициска рамка за Западен Балкан на РМ и додели грант во износ од 5.700.000 евра за изработка на основниот проект и покривање на дел од трошоците за надзор на градежните работи. Дополнително, ЕБОР ќе обезбеди грант средства во износ од 670.000 евра за консултантска помош за имплементација на проектот.

За Делницата 3 од Коридорот VIII: Крива Паланка – граница со Република Бугарија средствата ќе се обезбедат по завршување на сите подготвителни активности за оваа делница. Финансирањето ќе се обезбеди со грант од ИПА 2014-2020 и заем од меѓународни финансиски институции.

...

Нетпрес

Edited by <Fresno> - 12-Nov-2014 at 13:26
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 12-Nov-2014 at 17:02
YesYesYesThumbs%20UpThumbs%20UpThumbs%20UpCheersCheersCheersBowBowBowBowBowBowMasterMasterMasterGrouphugGrouphugGrouphug
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 12-Nov-2014 at 17:02
davaite davaite samo takaThumbs%20UpThumbs%20UpThumbs%20Up
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 13-Nov-2014 at 09:32
Би било добро ако крајот на реконструкцијата на пругата од Куманово до Бељаковце се поклопи барем со почетните работи од изградбата на делот од Бељаковце до Крива Паланка. На тој начин, првиов дел би функционирал барем како траса за пренос на градежни материјали и опрема, ако за ништо друго.
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 13-Nov-2014 at 16:03
Как върви модернизацията на Куманово - Беляковце? Никакви снимки не поствате...
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 14-Nov-2014 at 19:47
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 14-Nov-2014 at 19:49
Една слика от Кюстендил-Гюешево 1км преди спирка ЦеровицаCheers
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 28-Nov-2014 at 19:10
Делница Проевце-Доброшане, Куманово







開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 06-Dec-2014 at 21:18
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 06-Dec-2014 at 21:21
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.