build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 15-Oct-2015 at 17:24
Applause
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 15-Oct-2015 at 17:25
дали това е пътната частYesYesYes
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 15-Oct-2015 at 18:11
И ние ще модернизираме нещо но -какво LOLLOLLOL един господ знае и стари бабиYesYesYes
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 15-Oct-2015 at 18:12
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 15-Oct-2015 at 18:15
зеленото старата линия -черното връзката с жп гара кюстендил съществуваща червеното обходи на коняво северен и южен и тунел под конявска планина за 160 кмYes


Edited by geny - 15-Oct-2015 at 18:16
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 16-Oct-2015 at 17:09
Originally posted by daci92

ништо не е комплетирано Гокс , како што кажав овие се градени во деведесетите години и ќе се користат за новата траса, ама баш ниеден мост не е комплетен (нема долен и горен строј на пруга) и ниеден тунел не е готов (не се комплетирани ниту сливници ниту се комплетно бетонирани а не пак горен строј да имаат ставено во тие години), еден дел се почнати со градење (мостови) и стојат само столбови а за тунелите има дел што само се почнати со копање и не се ни до пола ископани ,а има ископани кој немаат ни капка бетон (претежно во карпест регион) . Ова ти го кажувам со сигурност ,а има поназад по странава и студии постирани и од мене мислам кој ти го укажуваат истово.Незнам кога се планирало пруга од Бељаковце до Бугарија по сосема друга траса, ако можеш ова објасни го.



Mislam deka gledav edna emisija, po skroz druga trasa sakale da ja gradat uste vo vremeto na SFRJ ama nisto ne ispadnalo od planot, eden tunel samo iskopale i tolku i sega toj tunel mislam deka se koristi za nesto nekoj privatnik gp kupil, a za ovaa nasa trasa posle beljakovce deka se izgradeni nekolku mali tuneli i mostovi ti garntiram, ako ne planiraat nesto drugo
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 17-Oct-2015 at 10:23
Доцни изградбата на пругата Бељаковце – Крива Паланка

Реализацијата на железничкото поврзување на нашата земја со Бугарија се соочува со нови проблеми. Покрај тоа што доцнат градежните работи на првата фаза од железничкиот Коридор 8, во моментов доцни и објавувањето на двата тендера за изградба на пругата од селото Бељаковце до Крива Паланка во должина од 35 километри. Публикувањето на огласите за пронаоѓање на компанија што ќе ги изведува работите и на фирма што ќе го врши надзорот на градежните активности е одложено за првата половина од 2016 година. За овој исклучително важен инфраструктурен проект беше подигнат заем од Европската банка за обнова и развој во висина од 145 милиони евра.



Најновите информации од Европската банка за обнова и развој доаѓаат речиси една година по соопштувањето на податокот дека оваа финансиска институција е подготвена да и одобри на Република Македонија кредит за изградба на пругата Бељаковце – Крива Паланка. Македонското собрание кон крајот на минатата година го одобри кредитното задолжување на земјава, со најава дека железничката врска ќе почне да се гради во текот на оваа година. „Очекуваме врз основа на потпишувањето на договорот и направените подготвителни работи некаде после летото 2015 година, значи за осум до девет месеци да почне изградбата на втората фаза“, изјави вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески во декември 2014 година.

Пругата од Бељаковце до Крива Паланка е со должина од 35 километри низ сложен ридско – планински предел со 14 тунели, 11 мостови, две железнички станици, надвозници, подвозници, а во проектот е планирана и реконструкција на 33 мостови што беа изградени на почетокот од 90-те години на минатиот век.

http://www.build.mk/?p=46771
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 17-Oct-2015 at 15:42
OhnoOhnoOhno
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 21-Oct-2015 at 09:21
До кога беше срокът за завършване на Куманово - Беляковци?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 21-Oct-2015 at 16:04
Previous
 
Во Македонија - земјата на чудата, нема рокови.
 
За волја на вистината, има рокови на хартија, но во пракса истите тие рокови не постојат.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 21-Oct-2015 at 18:26
Originally posted by katani

До кога беше срокът за завършване на Куманово - Беляковци?

Ако не се лажам до септември или октомври 2016.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 21-Oct-2015 at 18:30
Originally posted by Dexter26

Previous  Во Македонија - земјата на чудата, нема рокови.  За волја на вистината, има рокови на хартија, но во пракса истите тие рокови не постојат.



Vo Germanija zemja na uste pogolemi cuda nadstresnici od maksimalno 50 metri na zeleznicka cekat po tri godini da dobijat odobrenie za gradba a za pocetok i kraj na gradba da ne zboruvame. Prosiruvanjeto i modernizacijata na avtopatot Stuttgart Karlsruhe se gradi poveke od 20 godini trebase 2006 da bide gotov a uste ne e i tuka ne zborime za Kriva Palanka Kumanovo koj ima dnevno po 100 patnika tuku za najtranzitnata avtopatska delnica mozebi vo Evropa. Treba li za aerodromot vo Berlin ili za Filharmonijata vo Hamburg da pravime muabet. Prvo informirajte se posle generalizirajte Makedonija onaka vo Makedonija onaka. Ona sto vo Makedonija se pravi so budzetot sto go Imame e ramno na cudo. Zatoa sto Budzet od 3 milijardi evra e VIC vo sporedba so bilo koja zemja.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 21-Oct-2015 at 18:36
Big%20smile Таман за 10 месеца -35 км ама дали си верватеOhnoOhno е друг въпросYesYes
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 21-Oct-2015 at 18:38
Во германија исто така ,на делница помеѓу Веил дер Штад и Сингерфилд еден тунел го градат веќе 3та година и никако да го изградат (не е подолг од 1 км) а да не правиме муабет за проширување на магистрали кој стојат во место. Главниот автопат помеѓу Улм и Штутгард секој божји ден има по 5-6 км колони бидејќи се решиле да го прошират ама работата иде многу споро.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 21-Oct-2015 at 18:41
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Dexter26

Previous  Во Македонија - земјата на чудата, нема рокови.  За волја на вистината, има рокови на хартија, но во пракса истите тие рокови не постојат.



Vo Germanija zemja na uste pogolemi cuda nadstresnici od maksimalno 50 metri na zeleznicka cekat po tri godini da dobijat odobrenie za gradba a za pocetok i kraj na gradba da ne zboruvame. Prosiruvanjeto i modernizacijata na avtopatot Stuttgart Karlsruhe se gradi poveke od 20 godini trebase 2006 da bide gotov a uste ne e i tuka ne zborime za Kriva Palanka Kumanovo koj ima dnevno po 100 patnika tuku za najtranzitnata avtopatska delnica mozebi vo Evropa. Treba li za aerodromot vo Berlin ili za Filharmonijata vo Hamburg da pravime muabet. Prvo informirajte se posle generalizirajte Makedonija onaka vo Makedonija onaka. Ona sto vo Makedonija se pravi so budzetot sto go Imame e ramno na cudo. Zatoa sto Budzet od 3 milijardi evra e VIC vo sporedba so bilo koja zemja.
да, ама да споредиме што е комплексноста во проектите и кои се причините за одолговекување, кога веќе сме тука
сите обожавата да споредувате ситуации во Македонија и во странство, ама никој не се обидува да ги анализира малку повеќе за да ги ставиме на исто ниво... инаку секаде во светот има одолговекувања (без разлика на нивото на развој во земјата), и тоа е факт

и тука не збориме за еден културен проект, како оној за филхармонија, туку за инфраструктурен проект за меѓународна делница... секогаш изговорите биле дека немало средства, време и институции кои ќе го спроведат тоа, ама до сега се докажа дека имало од се по нешто... затоа луѓе се бунат што земјава нема квалитетно и разноврстно поврзување со соседните земји, ама затоа се фрлаат огормни средства и внимание на некаква промена на ликот на центарот на главниот град...
...а во меѓувреме, се чека да пропадне било каква економска исплатливост на инфраструктурните проекти, за истото да биде изговор
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 21-Oct-2015 at 18:55
Originally posted by kultuzin

Vo Germanija zemja na uste pogolemi cuda nadstresnici od maksimalno 50 metri na zeleznicka cekat po tri godini da dobijat odobrenie za gradba a za pocetok i kraj na gradba da ne zboruvame. Prosiruvanjeto i modernizacijata na avtopatot Stuttgart Karlsruhe se gradi poveke od 20 godini trebase 2006 da bide gotov a uste ne e i tuka ne zborime za Kriva Palanka Kumanovo koj ima dnevno po 100 patnika tuku za najtranzitnata avtopatska delnica mozebi vo Evropa. Treba li za aerodromot vo Berlin ili za Filharmonijata vo Hamburg da pravime muabet. Prvo informirajte se posle generalizirajte Makedonija onaka vo Makedonija onaka. Ona sto vo Makedonija se pravi so budzetot sto go Imame e ramno na cudo. Zatoa sto Budzet od 3 milijardi evra e VIC vo sporedba so bilo koja zemja.

 
Од тие 3 милијарди евра буџет, во период од 7 години се потрошија над половина милијарда евра за споменици, административни згради, менување на фасади, карусел и бројни други тотално непотребни глупости, додека железницата си дреме запоставена и оставена на милост и немилост на времето.
 
Тука не говориме за изградба на нова железничка пруга - за која допрва ќе се изначекаме, туку говориме за обнова на веќе постоечка пруга - обнова која дреме заглавена во место, додека во Скопје се прават подготовки за изградба на панорамско тркало и таканаречена скулптурална композиција.
 
Originally posted by daci92

Во германија исто така ,на делница помеѓу Веил дер Штад и Сингерфилд еден тунел го градат веќе 3та година и никако да го изградат (не е подолг од 1 км) а да не правиме муабет за проширување на магистрали кој стојат во место. Главниот автопат помеѓу Улм и Штутгард секој божји ден има по 5-6 км колони бидејќи се решиле да го прошират ама работата иде многу споро.

 
Никој не негира дека и Германците си имаат свои инфраструктурни проблеми.
 
Но истовремено, никој не може да негира дека Германците не ги расфрлуваат народните пари на глупости од типот на споменици и административни згради, додека железницата им дреме запоставена и оставена на милост и немилост на времето.
 
Барем досега на форумов никој не објавил информации за расфрлување на германските народни пари на непотребни глупости и истовремено запоставување на железничката инфраструктура во Германија, добредојдени се Македонците кои живеат/студираат/работат во Германија да објават таква информација со конкретни линкови од статии кои би ја потврдиле таквата информација.
 
А и згора на се, тука не говориме за изградба на нешто ново, туку говориме за обнова на нешто веќе постоечко - обнова која никако да мрдне од мртва точка.


Edited by Dexter26 - 21-Oct-2015 at 19:08
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 21-Oct-2015 at 18:57
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Dexter26

Previous  Во Македонија - земјата на чудата, нема рокови.  За волја на вистината, има рокови на хартија, но во пракса истите тие рокови не постојат.



Vo Germanija zemja na uste pogolemi cuda nadstresnici od maksimalno 50 metri na zeleznicka cekat po tri godini da dobijat odobrenie za gradba a za pocetok i kraj na gradba da ne zboruvame. Prosiruvanjeto i modernizacijata na avtopatot Stuttgart Karlsruhe se gradi poveke od 20 godini trebase 2006 da bide gotov a uste ne e i tuka ne zborime za Kriva Palanka Kumanovo koj ima dnevno po 100 patnika tuku za najtranzitnata avtopatska delnica mozebi vo Evropa. Treba li za aerodromot vo Berlin ili za Filharmonijata vo Hamburg da pravime muabet. Prvo informirajte se posle generalizirajte Makedonija onaka vo Makedonija onaka. Ona sto vo Makedonija se pravi so budzetot sto go Imame e ramno na cudo. Zatoa sto Budzet od 3 milijardi evra e VIC vo sporedba so bilo koja zemja.

Во Германија, а богами и во Бугарија тешко ќе најдете човек кој што во разговор со странец, сочно и со задоволство ја блати својата земја.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 21-Oct-2015 at 18:59
Previous
 
Најверојатно немаат причина за тоа, или ако имаат, свесни се дека самите си се криви за ситуацијата во која се наоѓаат.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 21-Oct-2015 at 22:52
За мене е неприфатливо ЕДНОКОЛОСЕКНА пруга да се гради со децении. Еве да речеме целиот коридор 8 да се заврши до 2025 година, што е малку нереално. Три главни града со градовите по пругата кои за 10-тина години би имале можеби и повеќе од 5 милиони жители, би требало да се поврзат со едноколосекна пруга. Тоа значи дека повеќе од 5-6 воза дневно би претставувало сериозен проблем за капацитетот на пругата. Дали едноколосекна пруга реално би можело да ги задоволи потребите на населението што гравитира на коридор 8!? Зборот ми е дека пругава ја губи трката со времето. Кога целосно ќе биде готова, потребно ќе биде да се направи нов план за нова пруга, соодветна за новото време.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 21-Oct-2015 at 23:03
Пругата може да ги задоволи условите доколку се направи според плановите ,односно на секој 10тина км да има повеќе колосеци по кој ќе може возовите да се разминуваат и за моменталните потреби ваква пруга би била искористена околу 20% ако не и помалку.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.336 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.