Коридор 8 |
Post Reply | Page <1 3233343536 52> |
Author | ||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #661 Posted: 15-Oct-2015 at 17:24 | |
|
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #662 Posted: 15-Oct-2015 at 17:25 | |
дали това е пътната част
|
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #663 Posted: 15-Oct-2015 at 18:11 | |
И ние ще модернизираме нещо но -какво един господ знае и стари баби
|
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #664 Posted: 15-Oct-2015 at 18:12 | |
|
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #665 Posted: 15-Oct-2015 at 18:15 | |
зеленото старата линия -черното връзката с жп гара кюстендил съществуваща червеното обходи на коняво северен и южен и тунел под конявска планина за 160 км
Edited by geny - 15-Oct-2015 at 18:16 |
||
Gox
Groupie Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #666 Posted: 16-Oct-2015 at 17:09 | |
Mislam deka gledav edna emisija, po skroz druga trasa sakale da ja gradat uste vo vremeto na SFRJ ama nisto ne ispadnalo od planot, eden tunel samo iskopale i tolku i sega toj tunel mislam deka se koristi za nesto nekoj privatnik gp kupil, a za ovaa nasa trasa posle beljakovce deka se izgradeni nekolku mali tuneli i mostovi ti garntiram, ako ne planiraat nesto drugo |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #667 Posted: 17-Oct-2015 at 10:23 | |
Доцни изградбата на пругата Бељаковце – Крива Паланка
Реализацијата на железничкото поврзување на нашата земја со Бугарија се соочува со нови проблеми. Покрај тоа што доцнат градежните работи на првата фаза од железничкиот Коридор 8, во моментов доцни и објавувањето на двата тендера за изградба на пругата од селото Бељаковце до Крива Паланка во должина од 35 километри. Публикувањето на огласите за пронаоѓање на компанија што ќе ги изведува работите и на фирма што ќе го врши надзорот на градежните активности е одложено за првата половина од 2016 година. За овој исклучително важен инфраструктурен проект беше подигнат заем од Европската банка за обнова и развој во висина од 145 милиони евра. Најновите информации од Европската банка за обнова и развој доаѓаат речиси една година по соопштувањето на податокот дека оваа финансиска институција е подготвена да и одобри на Република Македонија кредит за изградба на пругата Бељаковце – Крива Паланка. Македонското собрание кон крајот на минатата година го одобри кредитното задолжување на земјава, со најава дека железничката врска ќе почне да се гради во текот на оваа година. „Очекуваме врз основа на потпишувањето на договорот и направените подготвителни работи некаде после летото 2015 година, значи за осум до девет месеци да почне изградбата на втората фаза“, изјави вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески во декември 2014 година. Пругата од Бељаковце до Крива Паланка е со должина од 35 километри низ сложен ридско – планински предел со 14 тунели, 11 мостови, две железнички станици, надвозници, подвозници, а во проектот е планирана и реконструкција на 33 мостови што беа изградени на почетокот од 90-те години на минатиот век. http://www.build.mk/?p=46771 |
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #668 Posted: 17-Oct-2015 at 15:42 | |
|
||
katani
Senior Member Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #669 Posted: 21-Oct-2015 at 09:21 | |
До кога беше срокът за завършване на Куманово - Беляковци?
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #670 Posted: 21-Oct-2015 at 16:04 | |
Во Македонија - земјата на чудата, нема рокови. За волја на вистината, има рокови на хартија, но во пракса истите тие рокови не постојат. |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #671 Posted: 21-Oct-2015 at 18:26 | |
Ако не се лажам до септември или октомври 2016. |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #672 Posted: 21-Oct-2015 at 18:30 | |
Vo Germanija zemja na uste pogolemi cuda nadstresnici od maksimalno 50 metri na zeleznicka cekat po tri godini da dobijat odobrenie za gradba a za pocetok i kraj na gradba da ne zboruvame. Prosiruvanjeto i modernizacijata na avtopatot Stuttgart Karlsruhe se gradi poveke od 20 godini trebase 2006 da bide gotov a uste ne e i tuka ne zborime za Kriva Palanka Kumanovo koj ima dnevno po 100 patnika tuku za najtranzitnata avtopatska delnica mozebi vo Evropa. Treba li za aerodromot vo Berlin ili za Filharmonijata vo Hamburg da pravime muabet. Prvo informirajte se posle generalizirajte Makedonija onaka vo Makedonija onaka. Ona sto vo Makedonija se pravi so budzetot sto go Imame e ramno na cudo. Zatoa sto Budzet od 3 milijardi evra e VIC vo sporedba so bilo koja zemja. |
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #673 Posted: 21-Oct-2015 at 18:36 | |
Таман за 10 месеца -35 км ама дали си вервате е друг въпрос
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #674 Posted: 21-Oct-2015 at 18:38 | |
Во германија исто така ,на делница помеѓу Веил дер Штад и Сингерфилд еден тунел го градат веќе 3та година и никако да го изградат (не е подолг од 1 км) а да не правиме муабет за проширување на магистрали кој стојат во место. Главниот автопат помеѓу Улм и Штутгард секој божји ден има по 5-6 км колони бидејќи се решиле да го прошират ама работата иде многу споро.
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #675 Posted: 21-Oct-2015 at 18:41 | |
сите обожавата да споредувате ситуации во Македонија и во странство, ама никој не се обидува да ги анализира малку повеќе за да ги ставиме на исто ниво... инаку секаде во светот има одолговекувања (без разлика на нивото на развој во земјата), и тоа е факт и тука не збориме за еден културен проект, како оној за филхармонија, туку за инфраструктурен проект за меѓународна делница... секогаш изговорите биле дека немало средства, време и институции кои ќе го спроведат тоа, ама до сега се докажа дека имало од се по нешто... затоа луѓе се бунат што земјава нема квалитетно и разноврстно поврзување со соседните земји, ама затоа се фрлаат огормни средства и внимание на некаква промена на ликот на центарот на главниот град... ...а во меѓувреме, се чека да пропадне било каква економска исплатливост на инфраструктурните проекти, за истото да биде изговор |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #676 Posted: 21-Oct-2015 at 18:55 | |
Од тие 3 милијарди евра буџет, во период од 7 години се потрошија над половина милијарда евра за споменици, административни згради, менување на фасади, карусел и бројни други тотално непотребни глупости, додека железницата си дреме запоставена и оставена на милост и немилост на времето. Тука не говориме за изградба на нова железничка пруга - за која допрва ќе се изначекаме, туку говориме за обнова на веќе постоечка пруга - обнова која дреме заглавена во место, додека во Скопје се прават подготовки за изградба на панорамско тркало и таканаречена скулптурална композиција.
Никој не негира дека и Германците си имаат свои инфраструктурни проблеми. Но истовремено, никој не може да негира дека Германците не ги расфрлуваат народните пари на глупости од типот на споменици и административни згради, додека железницата им дреме запоставена и оставена на милост и немилост на времето. Барем досега на форумов никој не објавил информации за расфрлување на германските народни пари на непотребни глупости и истовремено запоставување на железничката инфраструктура во Германија, добредојдени се Македонците кои живеат/студираат/работат во Германија да објават таква информација со конкретни линкови од статии кои би ја потврдиле таквата информација. А и згора на се, тука не говориме за изградба на нешто ново, туку говориме за обнова на нешто веќе постоечко - обнова која никако да мрдне од мртва точка. Edited by Dexter26 - 21-Oct-2015 at 19:08 |
||
King
Senior Member Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
Quote Reply #677 Posted: 21-Oct-2015 at 18:57 | |
Во Германија, а богами и во Бугарија тешко ќе најдете човек кој што во разговор со странец, сочно и со задоволство ја блати својата земја. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #678 Posted: 21-Oct-2015 at 18:59 | |
Најверојатно немаат причина за тоа, или ако имаат, свесни се дека самите си се криви за ситуацијата во која се наоѓаат. |
||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #679 Posted: 21-Oct-2015 at 22:52 | |
За мене е неприфатливо ЕДНОКОЛОСЕКНА пруга да се гради со децении. Еве да речеме целиот коридор 8 да се заврши до 2025 година, што е малку нереално. Три главни града со градовите по пругата кои за 10-тина години би имале можеби и повеќе од 5 милиони жители, би требало да се поврзат со едноколосекна пруга. Тоа значи дека повеќе од 5-6 воза дневно би претставувало сериозен проблем за капацитетот на пругата. Дали едноколосекна пруга реално би можело да ги задоволи потребите на населението што гравитира на коридор 8!? Зборот ми е дека пругава ја губи трката со времето. Кога целосно ќе биде готова, потребно ќе биде да се направи нов план за нова пруга, соодветна за новото време.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #680 Posted: 21-Oct-2015 at 23:03 | |
Пругата може да ги задоволи условите доколку се направи според плановите ,односно на секој 10тина км да има повеќе колосеци по кој ќе може возовите да се разминуваат и за моменталните потреби ваква пруга би била искористена околу 20% ако не и помалку.
|
||
Post Reply | Page <1 3233343536 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |