build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 22-Oct-2015 at 00:34
Rekordniot rok za gradba e 2022 godina a do koga che se gradi ne se znae, ako me prasate mene do sega trebase da bidi izgradena, kolku ja izgradat pobrzo tolku poubavo posto ova delnica treba da povrzuva tri drzavi i dve morinja
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 22-Oct-2015 at 18:02
OhnoOhnoOhno
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 22-Oct-2015 at 18:04
неприемливи са нещтата ако тая пруга не я направите до 2-3 години нема никога да стане -само на ОНЗИ СВЯТOhnoDroolSleepy


Edited by geny - 24-Oct-2015 at 18:09
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 24-Oct-2015 at 18:12
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 24-Oct-2015 at 18:14
БДЖ ПУСКА РЕНОВИРАН ЛОКОМОТИВ ОТ 1936 ИЗВЕСТЕН КАТО БАБА МЕЦА Big%20smileBig%20smileBig%20smile ЗНАМ ЛИ НЯКОЙ ДЕН МОЖЕ И НА ДЕВЕ БАИР ДА СЕ ВИДИ ИЛИ ПРЕКО НЕГОYesYesYes
Back to Top
kengur View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kengur Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 28-Oct-2015 at 03:03
Originally posted by King

Originally posted by kultuzin

Originally posted by Dexter26

Previous  Во Македонија - земјата на чудата, нема рокови.  За волја на вистината, има рокови на хартија, но во пракса истите тие рокови не постојат.



Vo Germanija zemja na uste pogolemi cuda nadstresnici od maksimalno 50 metri na zeleznicka cekat po tri godini da dobijat odobrenie za gradba a za pocetok i kraj na gradba da ne zboruvame. Prosiruvanjeto i modernizacijata na avtopatot Stuttgart Karlsruhe se gradi poveke od 20 godini trebase 2006 da bide gotov a uste ne e i tuka ne zborime za Kriva Palanka Kumanovo koj ima dnevno po 100 patnika tuku za najtranzitnata avtopatska delnica mozebi vo Evropa. Treba li za aerodromot vo Berlin ili za Filharmonijata vo Hamburg da pravime muabet. Prvo informirajte se posle generalizirajte Makedonija onaka vo Makedonija onaka. Ona sto vo Makedonija se pravi so budzetot sto go Imame e ramno na cudo. Zatoa sto Budzet od 3 milijardi evra e VIC vo sporedba so bilo koja zemja.

Во Германија, а богами и во Бугарија тешко ќе најдете човек кој што во разговор со странец, сочно и со задоволство ја блати својата земја.

Секаде е така и во Аустралиа се дешава истото се збори за брза пруга од Мел До Сиднеј во последниве 15 год се имаат еден куп пари потрошено на физибилити студии и пак ништо од тоа.
Има многу сопирки - големо камионско лоби плус Авио лоби кој не му е во интерест да се изгради таа пруга.
А за трошејне народни пари ваму една клупа во парк да се исфарба отидоа повеќе од 1000 долари.

Edited by kengur - 28-Oct-2015 at 03:24
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 28-Oct-2015 at 03:07
Previous
 
Растојанието помеѓу Мелбурн и Сиднеј е над 800 километри, а тука во Македонија, конкретно кога зборуваме за железничката пруга Куманово - Бељаковце, не станува збор за изградба на нова железничка пруга, туку за обновување на веќе постоечка железничка пруга, која е долга смешни 30 километри наспроти 800-те километри помеѓу Мелбурн и Сиднеј, а проектот сеуште дреме во место.
 
Колку време чекавте таму за да ја исфарбаат клупата ?


Edited by Dexter26 - 28-Oct-2015 at 03:09
Back to Top
kengur View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kengur Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 28-Oct-2015 at 03:37
Originally posted by Dexter26


Previous  Растојанието помеѓу Мелбурн и Сиднеј е над 800 километри, а тука во Македонија, конкретно кога зборуваме за железничката пруга Куманово - Бељаковце, не станува збор за изградба на нова железничка пруга, туку за обновување на веќе постоечка железничка пруга, која е долга смешни 30 километри наспроти 800-те километри помеѓу Мелбурн и Сиднеј, а проектот сеуште дреме во место.  Колку време чекавте таму за да ја исфарбаат клупата ?



Има голема бирократија треба да помине низ многу фиоки и потписи за да се направи нешто така не е подмачкано секаде е исто затоа кошта многу плус на крај ко ќе стигне до тендер така се направени условите само мал Број на компании можат да достват нивни понуди. А ваму поголемите општини имаат поголем буѓети него цела Македонија и пак сме секој ден закопани во собраќај градски автопат делница 15 км повеќе од 30 мин да стигниш до крајна дестинацијa
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 28-Oct-2015 at 11:40
@kengur istoto e i vo Germanija. Zboruvav za nadstresnicata na peron vo edno gradce od 20 iljadi ziteli. Inaku se na se ima dva perona i plus pruga za brzite vozovi. Pred nekoj den povtorno pominav i ne e cepnatao. Znaci 3 godini stoi i uste ne e cepnato. Postaven e samo provremen krov i zastita. Eve vi fotografii pa sami kazete. Znaci tri godini e vaka uste ne e ni pocnato so gradba poradi birokratii.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 28-Oct-2015 at 13:48
Originally posted by kengur

Има голема бирократија треба да помине низ многу фиоки и потписи за да се направи нешто така не е подмачкано секаде е исто затоа кошта многу плус на крај ко ќе стигне до тендер така се направени условите само мал Број на компании можат да достват нивни понуди. А ваму поголемите општини имаат поголем буѓети него цела Македонија и пак сме секој ден закопани во собраќај градски автопат делница 15 км повеќе од 30 мин да стигниш до крајна дестинацијa

 
Можеби таму проблемот е во бирократијата, и тука исто така бирократијата е сериозен проблем, но во овој конкретен случај, за овие конкретни 30 километри железничка пруга завршени се сите бирократски постапки и официјално е започната обновата на пругата.
 
Но старите навики на постојано соборување на нови рекорди во прекршување на зададените рокови за завршување на веќе започнатите градежни работи, си го прават своето, поради што од една страна државата не е заинтересирана да ја финансира обновата - иако веќе ги има обезбедено финансиските средства од ЕБОР, а од друга страна градежните компании работат според принципот колку пари - толку музика, поради што проектот си дреме во место.
 
Тука не станува збор ниту за бирократски проблем, ниту за финансиски проблем, туку за чиста корупција, бидејќи или парите се фрлаат на други глупости - што е тешко изводливо бидејќи станува збор за позајмени пари, или актуелната влада ги чува за до година повторно да се сликаат политичарите при втор почеток на градежните работи за потребите на нивната изборна кампања, а во меѓувреме проектот си дреме во место бидејќи неговата брза реализација не е во корист на исполнување на хировите на политичарите.


Edited by Dexter26 - 28-Oct-2015 at 14:46
Back to Top
kengur View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kengur Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 29-Oct-2015 at 01:10
Originally posted by Dexter26





Originally posted by kengur

Има голема бирократија треба да помине низ многу фиоки и потписи за да се направи нешто така не е подмачкано секаде е исто затоа кошта многу плус на крај ко ќе стигне до тендер така се направени условите само мал Број на компании можат да достват нивни понуди. А ваму поголемите општини имаат поголем буѓети него цела Македонија и пак сме секој ден закопани во собраќај градски автопат делница 15 км повеќе од 30 мин да стигниш до крајна дестинацијa
 Можеби таму проблемот е во бирократијата, и тука исто така бирократијата е сериозен проблем, но во овој конкретен случај, за овие конкретни 30 километри железничка пруга завршени се сите бирократски постапки и официјално е започната обновата на пругата.  Но старите навики на постојано соборување на нови рекорди во прекршување на зададените рокови за завршување на веќе започнатите градежни работи, си го прават своето, поради што од една страна државата не е заинтересирана да ја финансира обновата - иако веќе ги има обезбедено финансиските средства од ЕБОР, а од друга страна градежните компании работат според принципот колку пари - толку музика, поради што проектот си дреме во место.  Тука не станува збор ниту за бирократски проблем, ниту за финансиски проблем, туку за чиста корупција, бидејќи или парите се фрлаат на други глупости - што е тешко изводливо бидејќи станува збор за позајмени пари, или актуелната влада ги чува за до година повторно да се сликаат политичарите при втор почеток на градежните работи за потребите на нивната изборна кампања, а во меѓувреме проектот си дреме во место бидејќи неговата брза реализација не е во корист на исполнување на хировите на политичарите.



Dexter Секаде има корупција каде се пари во прашајне.Чист пример пред дуќан кај што работам заменија 100М2 трева со цвеќа и поствија табла со ознака дека општината инвестира 100000 долари да ја разубави и направи поатрактивен тој дел за малите бизниси а целата работа во претворена во реални цени нема да е повеќе од 20000 долари некој си полни приватни каси.Но ваму на луѓето му се полни фрижидерите и не обврнуваат многу пажна на такви работи. На федерално ниво портошија огромини суми пари за субвенција стари куќи да добијат подобра изолација. Се јавија бизниси кој никогаш не биле во таа гранка само за брза зарботувачка. Има милинони примери да ти набројувам.Сакам да ти кажам дека секаде е исто.
Се трошаат народни пари за без везе.А дете ваму ако е од сиромашна фамилија ке има скапани заби затоа што државата немала пари да понуди државно бесплатни заболекарски услуги.Ако ти треба операција која не хитна ке те држат на седативи со месеци или години додека не ти дојде редот на листа на чекајне.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 29-Oct-2015 at 03:29
Previous
 
Не знам како е таму во Австралија, но не можеме да негираме дека корупцијата е секаде присутна.
 
Но како што кажа и ти самиот, со полн фрижидер, или подобро кажано, со полн стомак, човек не обрнува внимание на корупцијата и криминалните активности при реализирање на инфраструктурните проекти.
 
Но тука во Македонија, фрижидерите и стомаците не се полни до врв, а на некои не им се ни до половина полни - јас лично не спаѓам во ваквата група на луѓе, но познавам такви луѓе, поради што секогаш има простор и расположение за дискусија за ваквите одолговлекувања.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 29-Oct-2015 at 04:40
Неможе да се спореди Австралија со Македонија кога се во прашање градежни проекти бидејќи колку и да не е ефикасна економијата е сепак силна и создава голема вредност што компензира за бирократски одолговлекувања и финансиска моќ нешто да се изгради дури и ако е релативно скапо и ако проектот испадне поскап ради постигнување на многу повисоки стандарди.
Дадениот пример за брза копнена врска помеѓу австралиските метрополи на источниот брег се споредливи само со многу мал број светски проекти (обично железнички врски внатре во Кина и Кина со Русија).
Освен тоа цените во Австралија се диктирани од скапата работна рака која овозможува и луѓе со занат да имаат финансиски лагоден живот.
Еден пример за амбициозност во инфраструктурни проекти како и претстава колку се тоа чини повеќе во Австралија:
https://en.wikipedia.org/wiki/Legacy_Way
(4.6 км подземен тунел под град - цена 1.5 милијарди австралиски долари)

Edited by mirakuliks - 29-Oct-2015 at 04:42
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 25-Nov-2015 at 17:35
http://ohridpress.com.mk/?p=31151

Закон на џунглата!

МЗ Радожда: Фирмата која ја гради пругата навлегува во места од приватна сопственост




Струга, 25. ноември 2015 (ОХРИДПРЕС) – Во последниов месец во селото Радожда сведоци сме на грубо кршење на сопственичките права на жителите, информираат од Советот на Месна Заедница Радожда, Струга.

Оттаму додаваат дека геодетска фирма вршела ископувања во атарот на селото истражувајќи погодна траса за изградба на железничка пруга.



Месното население е запознаето за траса за пруга кој би поминувала под селото Мали Влај над Радожда. Сега се работи за испитувања на комплетно нова траса која е замислена да поминува низ селото Радожда. За вакви активности селото не беше запознаето ниту пак дало одобрение или некаква согласност. Фирмата која ги врши испитувањата секојдневно влегува во места во сопственост на жителите без притоа да побара некаква согласност или пак да ги информира.
На населението не им се даваат точни информаци и се манипуира со сопствениците. Ваквата замислена траса не е од интерес на жителите на Радожда, објаснуваат од Месната заедница.

Според мештаните, се работи за траса која би предизвикала целосна трансформација на туристичка Радожда. Пругата, која би поминувала веднаш до фудбалско и детско игралиште, низ историски значајниот пат Виа Игнатиа, низ карпа во која е сместена една од најстарите цркви на балканот, пештерската црква Св.Архангел Михаил од XIV век, низ извор од кој населението се снабдува со вода, би предизвикала еколошка катастрофа,децидни се од МЗ Радожда.



– Ова за Радождани не е прифатливо. После неколкукратното интервенирање од Месната заедница до Министерството за транспорт и врски и до Македонски железници повторно се случува истото, градежната механизација е на терен. Се надеваме дека преку информирање на сите релевантни фактори и невладини организации за заштита на животната средина и културното наследство, сите ќе застанат во одбрана на заштита на Радожда од еколошка катастрофа, место кое e заштитено од Унеско, додаваат од Советот на Месна Заедница Радожда. (Крај)

извор: ОхридПрес фото: МЗ Радожда

ПРОЧИТАНО: 254
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 06-Feb-2016 at 16:37
Е има ли  някакво  движение по проекта или след революцията с Груевски нещата се протакахаOhnoOhnoOhno
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 08-Feb-2016 at 10:20
Originally posted by geny

Е има ли  някакво  движение по проекта или след революцията с Груевски нещата се протакахаOhnoOhnoOhno

Каква револуција бе другар?
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 08-Feb-2016 at 17:15
Ма вашата комунистическа партия му спретна сиртак YesYesYesLOLLOLLOL та коридор 8 който беше той обещал да изгражда ускорено в следващите 5 години ще види ГРАДБА на кукуво лето май или си е вярно че до 2030 нема да си давате зор БОГ ВИСОКО -ЦАР ДАЛЕКО ВСИЧКИ ЩЕ УМРЕМ АМИН !!!!!Cheers
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 08-Feb-2016 at 18:10
Originally posted by geny

Ма вашата комунистическа партия му спретна сиртак YesYesYesLOLLOLLOL та коридор 8 който беше той обещал да изгражда ускорено в следващите 5 години ще види ГРАДБА на кукуво лето май или си е вярно че до 2030 нема да си давате зор БОГ ВИСОКО -ЦАР ДАЛЕКО ВСИЧКИ ЩЕ УМРЕМ АМИН !!!!!Cheers



Afk. Probaj angliski ili politeraturen bugarski bez idiomi.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 08-Feb-2016 at 20:22
Originally posted by geny

Ма вашата комунистическа партия му спретна сиртак YesYesYesLOLLOLLOL та коридор 8 който беше той обещал да изгражда ускорено в следващите 5 години ще види ГРАДБА на кукуво лето май или си е вярно че до 2030 нема да си давате зор БОГ ВИСОКО -ЦАР ДАЛЕКО ВСИЧКИ ЩЕ УМРЕМ АМИН !!!!!Cheers

 
На тотално погрешна карта се кладиш.
 
Лажните комунисти/социјалдемократи/предавници, исто како и лажните демохристијани/конзервативци/патриоти и исто како и сите останати лажливи македонски политичари се исти позади партиските бои - измамници, крадци и БАНАНА ПОЛИТИЧАРИ.
 
Не знам како е таму кај вас во Бугарија, но тука, се што е западно од Ќустендил, Благоевград и Сандански од другата страна на границата, се вика БАНАНА РЕПУБЛИКА.
 
А во банана република напредуваат само банана бизнисите кои се блиски со банана политичарите.
 
Истото важи и за железничката пруга по должината на Коридор 8. Таа пруга ќе постои и по нејзе ќе врват возови кога И САМО КОГА некој банана бизнисмен близок со банана политичарите кои се на власт, ќе оствари мултимилионски профити од изградбата на таа железничка пруга.
 
Во банана република важат банана правилата, а не интересите на народот.


Edited by Dexter26 - 08-Feb-2016 at 20:24
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 08-Feb-2016 at 22:34
@geny....

Слободно заборавете на овој проект можда до 3016 година ќе се изгради. Очигледно перење пари како и секогаш.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.