build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 14-Oct-2010 at 19:27

Ќе се разгледува повторно пругата кон Бугарија

Иако со години се најавува, па дури делумно почна и да се гради, за железничката пруга кон Бугарија дури сега ќе се прави студија за да се утврди дали ќе има финансиски ќар и дали воопшто е изведлива. Студијата ќе треба да покаже и во каква состојба се неколкуте железнички мостови кои беа изградени пред десетина години и потоа заборавени од властите. Ќе се утврди и крајната сума за овие 89 километри пруга. Како што денеска беше договорено меѓу претставниците на Европската инвестициска банка и министерот за финансии Зоран Ставревски, половина од парите за изградбата ќе ги даде банката.

„ Околу Кордорот 8 што се однесува до железницата ние сме задоволни од напредокот што се постигнува во овој проект и секако финансиските средства за него ќе бидат брзо реализирани. Околу енергетиката ние сме навистина заинтересирани да го поддржиме искористувањето на хидропотенцијалот на вашата земја“Дарио Сканапиеко, Европска инвестициска банка

Проценките направени во текот на изминатите години се дека железницата кон Бугарија ќе чини околу 150 милиони евра. Инаку од ЕИБ велат дека ќе го кофинансираат и довршувањето на автопатот на Коридорот 10 од Демир Капија до Смоквица, гасификацијата, браната и системот за наводнување во проектот Злетовица... Од банката најавија и дека ќе го продолжат кредитот за малите и средните фирми кој беше потпишан минатата година во износ од 100 милиони евра од кои пак досега бизнисмените искористиле околу 54 проценти.    

„Уште еднаш ги охрабруваме малите и средните претпријатија да ја искористат кредитната линија која им стои на располагање со субвенционирана камата и во тој контекст ветуваме дека врз база на она што го слушнав денеска од потпретседателот на ЕИБ дека ќе има и нови средства над тие 100 милиони евра за македонските претпријатија“Зоран Ставревски, министер за финансии

Ставревски инаку вчера се врати од годишните средби на Меѓународниот монетарен фонд и Светската банка во Вашингтон со отворена понуда земјава да земе кредит во износ од вкупно 600 милиони долари со ниска камата. Тој најави дека за понудата прво ќе треба да се изјасни стручната јавност, стопанството и владата по што евентуално ќе се определи и во што ќе се инвестираат.

http://alsat.mk/ekonomija/1408887.html
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2185
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 21-Oct-2010 at 07:47
Брз воз ќе татне во охридско и струшко

http://ohridnews.com/sliki/vesti1/2010/10/20/19-34-08_5776/voz2.jpg

Експертите ги усогласија ставовите за трасата по која треба да поминува пругата од Коридорот 8, која охридско стушкиот регион треба да го поврзе со пристаништата на исток и запад. Изготвена е и  студијата за оцена на  влијанието на пругата врз животната средина, која вчера беше презентирана на јавна расправа во Струга.

Железничката пруга „Еуробалкан“ која треба да ги поврзе пристаништата Бургас и Драч, преку Кичево ќе поминува низ селата Брежани, Сливово, Издеглавје и Мешеишта, по што продолжува кон Струга, која е предвидено да се поврзе со албанскиот град Лин. Вкупната должина на трасата од Кичево до Лин е 62,6 километри.

Пругата претежно ќе биде наменета за товарен сообраќај, проектираната максимална брзина е 100 километри на час, а предвидено е да има повеќе мостови и тунелски решенија. Почетокот на изградбата на пругата е неизвесен и зависи од изнаоѓање на финансиски средства, посочија експертите, според кои проектот е еколошки издржан и нема да има значајно влијание врз животната средина.

Реализацијата на овој проект ќе значи многу за економскиот развој на Охрид и Струга, бидејќи регионот железнички ќе биде поврзан со Европа.


http://ohridnews.com
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 21-Oct-2010 at 10:20
Направиле некоја забуна со трасава. Сливово, Издеглавје и Мешеишта се дел од трасата на коридорот 8. Но Брежани не е дел од трасата на коридорот, туку е дел од онаа траса што треба да се затвори прстенот Кичево-Битола односно од страна на Прилеп пруга има до Сопотница. Од Сопотница треба да се пробие до Брежани како потежок терен и после тоа некаде помеѓу Издеглавје и Ботун треба да се спои со Коридор 8 со што ќе се затвори западниот прстен. Веројатно Издеглавје ќе биде разводната станица. Е сега всушност ќе има алтернативна траса на Коридорот 8, односно ќе има две можни патеки од Скопје до Издеглавје. Наместо преку Тетово, Гостивар, и Кичево, ќе може да се оди и преку Велес, Прилеп и Демир Хисар. Ако има некој информација со должината на пругите па да каже колку е таа разлика меѓу двете можни патеки од Скопје до Издеглавје.

Edited by lslcrew - 21-Oct-2010 at 10:29
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 21-Oct-2010 at 13:02
Јас мислам дека е забуна со името на селото (не треба да е Брежани туку Брждани)

Еве каде е Брждани -  41°26'46.56"N  20°54'44.25"E
А еве каде е следната спомната точка, Сливово -  41°24'15.24"N  20°50'34.25"E

Со оглед на рељефот, можеме да очекуваме еден солуден тунел измеѓу. Не колку Буковик, но солиден


Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 13:04
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 21-Oct-2010 at 13:53
Да, дефинитивно е Брждани, еве еден корисен документ на кој наидов:
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/zeleznica/_k8/pismo za namera kicevo-al.pdf

Еве мапа, значи за делницата 1 е избрана варијантата 2




Реално колкаво ограничување претставува големиот број на кривини со радиус од 500m?
- Делница 1 Варијанта 2

При повлекувањето на траста на оваа варијанта проектантот водел сметка за новопредвиднета брана Подвис и проектниот услов зададен од браната да котата на нивелетата во пределот на браната биде на кота 780. Од станица Кичево проектантот ја води трасат по долината на Бржданска река во правец на југ до селото Брждани каде со подолг базен тунел трасата се насочува на запад и кон трасата на првата варијанта. Во с. Брждани предвидена е првата вкрсница после станица Кичево. Вкупна должина на првото меѓустанично растојание е 10,2 km на кое има 13 хоризонтални кривини од кои 7 се со радиус од 500m. Второто меѓустанично растојание е помеѓу вкрсница Брждани и вкрсница Пресека кое е со вкупна должина од 9,2 km. На оваа делница проектиран е базен тунел со должина од 5625 m во правец, а последните 300 m на излезниот портал се проектирани во кривина со радиус од 500 m. Вкрсницата Пресека е службено место каде се спојуваат варијантите на првата и втората варијанта. Од вкрсницата Пресека до крајот на оваа втора варијанта од Делница 1, трасата се поклопува со трасата на првата варијанта и нејзината вкупна должина од вкрсницата Пресека до станица Струга е 50,76 km што дава пократка траса за 2880 m од онаа во првата варијанта. Максималниот наклон на нивелетата е 22,76‰ на делница пред влез во базниот тунел Бигла во кој се врши ублажување на нивелетата заради тунелски отпори и во тунелот истата е сведена на 14,00‰. Бидејќи е предложен попречен пресек на тунел поголем од 50m2, согласно швајцарските стандарди може да се смета дека не се јавуваат 7 тунелски отпори за ваков светол отвор на тунелите. Проектантот во идејните проекти може да направи оптимизација на трасата со занемарување на отприте од тунели за попречен пресек на тунел над 50m2 и водење на трасата со наклон на нивелетата кој би бил поголем од проектираниот. Разликата во ископаниот и насипаниот материјал за оваа варијанта е околу 1,4 мил. m3 што значи дека треба да се предвидат соодветни места за депонии на ископаниот вишок на земјан материјал. Вкупната должина на тунели 13 тунели за оваа варијанта е 9000 m, односно 17,73% од вкупната должина на трасата. Вкупната должина на мостови е 2,94 km (5,79% од должината на трасата).



Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 14:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 21-Oct-2010 at 16:01
Еве ја и студијата за оценка на влијание врз животната средина, за делот од Кичево до албанската граница. Нормално, темата е опфатена максимално широко, па во тие 454 страници може да се најдат секакви податоци. Кого го интересира нека повели

http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/zeleznica/_k8/sovzs kicevo-al.pdf




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 21-Oct-2010 at 18:48
Незнам таа акумулација каде точно треба да биде и колкава треба да биде но трасава не ми изгледа најповолна. Не се сомневам дека не се истражило и ставило на маса секоја можна опција, сепак не ми е јасно зашто неможе да иде покрај идното езеро. 5км тунел и не е ниту мала, ниту ефтина работа во ситуација кога има можна траса што немора да иде со тунел.


Edited by lslcrew - 21-Oct-2010 at 18:50
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 21-Oct-2010 at 19:08
Ни јас не знам кај треба да е акумулацијата, ама тунелот е ради планината, не ради акумулацијата
Се работи за базен тунел кој треба да поминува под масивот специфичен за оваа варијанта, а акумулацијата се спомнува и кај варијантата 1, така да веројатно тунелот нема никаква врска со акумулацијата. Енивеј, акумулација или не, и на гугл земја се гледа дека таа планина едино со тунел може да се реши. Друга варијанта е пругата да оди по долината долж сегашната траса на магистралниот пат (официјалната варијанта 1), но таа е уште понеповолна. Ако тунел со должина од 5 километри носи значителен квалитет на трасата, тогаш јас немам забелешки, бидејќи еден едноколосечен железнички тунел сигурно не е нешто особено поскап отколку било какво друго решение за ваков терен, кое секако би морало да содржи многу тунели и мостови и сигурно не би било којзнае колку поевтино, ако воопшто.


Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 19:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 21-Oct-2010 at 19:41
Еве мапа каде е таа акумулација. Не се гледа многу убаво од мапата, браната треба да е тука (41°28'53.77"N 20°53'41.30"E).


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 21-Oct-2010 at 19:53
Да, се потврдува дека акумулацијата нема врска со тунелот, но сега не ми е јасно каква врска има со втората варијанта воопшто и во кој контекст е спомнато дека се водело сметка за нејзе... хммм....
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 21-Oct-2010 at 21:20

Интересно. 

Во кој случај и да е, ако се обезбеди брзина од 100км на час (солидно) и сигурен транспорт ќе биде од одличен бенефит за цела држава...

Сум го гледал тој терен од ГЗ, навистина е зафркнат, и сум правел свои варијанти, но како што гледам овде е доста размозгано....

И ми е мило што барем има некој концепт, студија.... еден чекор напред...

Ако се обезбеди и собраќај на патнички возови, ќе биде одлично..... ~170-180 км за ~2 часа и најмногу 30 минути со се застанување....

Ако се обезбеди ова време.... мислам дека оваа линија ќе биде доста искористена и профитабилна.... многу луѓе поготово летно време би користеле воз до Охрид, за повратна, па и ~600 денари да е.... а и поатрактивно, поинтересно е со воз..... поготово младите кои би оделе.....


Е сега неколку прашања....

1. Кривина со радиус 500м? Нормално е тоа, во дозволеното и дали е пригодно за самите возови? На кратко, колку изнесува, некоја претстава ако може....

2. Кои локомотиви би влечеле.... Најверојатно и тие сега што се за Кичево, ако во меѓувреме не се подновиме со нешто ново, или пак ако се електрифицира трасата.... ?

3. ова не е прашање.... мислам дека најдобро од Струга до Ќафасан да се оди по варијанта 1, пошироко е, а и полесен терен е..... поефтино сигурно....



Edited by FoSsiL - 21-Oct-2010 at 21:28
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 21-Oct-2010 at 21:25

Уште една работа која ме засегна... 

Зошто не се изгради делница по автопатот Скопје - Тетово, пократко е, а и не е некој зафркнат терен.... веќе е пробиено со автопатот....

И дали има некои такви идеи, од официјалните лица....



Edited by FoSsiL - 21-Oct-2010 at 21:26
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 21-Oct-2010 at 22:39
Долго сме дискутирале за оваа работа, имам замерка и за трасата и за проектираната брзина. Во 2010 година да се проектира максимална брзина од 100 километри на час за да се гради во наредните 10-тина години истата пруга е катастрофално.

Во развојните европски и светски фондови нема да не разберат сериозно, бидејќи сите пруги што денес се проектираат имаат минимална брзина од 160 километри на час, а да не говориме тоа што се работи за паневропски коридор.

Ова е како да правите автопат со коцки или макадам или да направите автопат и да ја ограничите брзината на 60 или 70 километри на час.

Втората моја аматерска замерка е тоа што се потрудиле трасата да мине што е можно подалеку од Охрид!

Знам дека покрај сегашниот магистрален пат, треба да се гради и нов автопат во иднина има и аеродром а конфигурацијата на теренот е лоша, но барем да се потрудиле да направат и план за евентуално поврзување на Струга-Охрид со пруга која би минувала покрај езерото, барем да има план за пруга која нема да биде магистрална.

Охрид е туристички центар во пошироки рамки и тие десетина километри пруга до Охрид неколкукратно ќе се повратат од домашниот и меѓународниот патнички сообраќај барем на дестинациите од Софија, Белград и Тирана.
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 22-Oct-2010 at 00:01
Originally posted by BOJAN

Долго сме дискутирале за оваа работа, имам замерка и за трасата и за проектираната брзина. Во 2010 година да се проектира максимална брзина од 100 километри на час за да се гради во наредните 10-тина години истата пруга е катастрофално.

Во развојните европски и светски фондови нема да не разберат сериозно, бидејќи сите пруги што денес се проектираат имаат минимална брзина од 160 километри на час, а да не говориме тоа што се работи за паневропски коридор.

Ова е како да правите автопат со коцки или макадам или да направите автопат и да ја ограничите брзината на 60 или 70 километри на час.
Се слагам 100%, мада дури и со 100km/h ќе има огромен ефект и бенефит од пругава.


Originally posted by BOJAN

Втората моја аматерска замерка е тоа што се потрудиле трасата да мине што е можно подалеку од Охрид!

Знам дека покрај сегашниот магистрален пат, треба да се гради и нов автопат во иднина има и аеродром а конфигурацијата на теренот е лоша, но барем да се потрудиле да направат и план за евентуално поврзување на Струга-Охрид со пруга која би минувала покрај езерото, барем да има план за пруга која нема да биде магистрална.

Охрид е туристички центар во пошироки рамки и тие десетина километри пруга до Охрид неколкукратно ќе се повратат од домашниот и меѓународниот патнички сообраќај барем на дестинациите од Софија, Белград и Тирана.
Апсолутно Охрид треба да се поврзе, без трунка дилема. И мене ме зачуди што не фигурира во планов, ама ваљда таа врска не спаѓа формално во Коридорот 8. Ваљда се планира посебно, а и реално доколку се пробие онаа тешка траса низ планините, поврзување на Охрид (без разлика дали со Струга или со Мешеишта) би било многу полесна работа.


Originally posted by FoSsiL

Уште една работа која ме засегна... 

Зошто не се изгради делница по автопатот Скопје - Тетово, пократко е, а и не е некој зафркнат терен.... веќе е пробиено со автопатот....

И дали има некои такви идеи, од официјалните лица....

Сигурно имале некаква математика кога ја граделе пругата во 50-тите години на минатиот век. Прво што ми паѓа на памет е Југохром (сега Силмак)... нормално е железничката мрежа во голема мерка да се планира за тешката индустрија. Плус тоа, од око тешко се проценува дали теренот покрај автопатот е баш толку поволен. Патишта многу полесно се провлекуваат отколку пруги (пругите се лимитирани со потреба за далеку помали нагиби)

А дека сега кога веќе има сосем добра пруга низ Дервенската клисура, ќе размислуваат за изградба на нова покрај автопатот, тоа нема шанси. Барем да ја планираа новата пруга после Кичево за поголеми брзини, па да останеше некој простор за размислување што помеѓу Скопје и Тетово. Вака нема ни шанси ни било каква реална потреба.



Edited by Cloverstack - 22-Oct-2010 at 00:02
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 22-Oct-2010 at 13:39
Originally posted by Cloverstack

Се слагам 100%, мада дури и со 100km/h ќе има огромен ефект и бенефит од пругава.

Секогаш товарниот сообраќај носел пари, а за него брзината е ограничена на максимум 100 км/ч.
А за патнички за толку мала земја разликата би била максимум 30-тина минути.
Да се подигне на високи брзини прв услов помеѓу другите е да има правец, што во овој планински предел би коштало премногу.

Originally posted by Cloverstack

Апсолутно Охрид треба да се поврзе, без трунка дилема. И мене ме зачуди што не фигурира во планов, ама ваљда таа врска не спаѓа формално во Коридорот 8. Ваљда се планира посебно, а и реално доколку се пробие онаа тешка траса низ планините, поврзување на Охрид (без разлика дали со Струга или со Мешеишта) би било многу полесна работа.

Тој крак е нормално дека ќе се врзе, точно не е коридор 8.

Originally posted by Cloverstack

Сигурно имале некаква математика кога ја граделе пругата во 50-тите години на минатиот век. Прво што ми паѓа на памет е Југохром (сега Силмак)... нормално е железничката мрежа во голема мерка да се планира за тешката индустрија. Плус тоа, од око тешко се проценува дали теренот покрај автопатот е баш толку поволен. Патишта многу полесно се провлекуваат отколку пруги (пругите се лимитирани со потреба за далеку помали нагиби)

А дека сега кога веќе има сосем добра пруга низ Дервенската клисура, ќе размислуваат за изградба на нова покрај автопатот, тоа нема шанси. Барем да ја планираа новата пруга после Кичево за поголеми брзини, па да останеше некој простор за размислување што помеѓу Скопје и Тетово. Вака нема ни шанси ни било каква реална потреба.



Веќе е речено се со одговорот на Clov. Плус замисли пруга на тој веќе „урбан“ дел на правецот Тетово - Гостивар.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 24-Oct-2010 at 21:20
Владимир,максималната брзина за движење на товарните возови според возен ред е ограничена на максимум 80 km/h а не 100 km/h...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 24-Oct-2010 at 22:54
Originally posted by zookisk

Владимир,максималната брзина за движење на товарните возови според возен ред е ограничена на максимум 80 km/h а не 100 km/h...

Зоки, лоше се изразив празни можат и до 100, но смислата ми беше колку на таја должина ќе се заштеди за разлика од 20 км/ч.

Ма нека се направи и нека трча бруто извоз и со 60 би бил пресреќен.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 25-Oct-2010 at 05:50
Interesna diskusija, mislam deka sto pogolema brzina toa po skapo ke chini za oddrzuvanje na prugite i vozovite. Da ne zaboravime deka i poveke struja ke se trosi a se znae deka Zeleznicite se zaguba i ne moze nikako da se napravi profit na niv taka da skoro celiot tovar ke bide na drzavata. Se soglasuvam da se napravi pruga do Ohrid, ali za sporedba so sega mislam deka so 100km na cas e preubavo za nasite uslovi. Nie sme mala teritorija ne ni treba nekoja ogromna brzina, so dva sati mozes cela makedonija da ja pomines od istok-zapad ili sever-jug.

Se soglasuvam deka treba da imame po brza i po efikasna zeleznica ali kolku vredi i se isplati toa? Kako vikame kolku pari tolku muzika so 100km/chas ke bide puna kapa za site nas.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 25-Oct-2010 at 09:29
Ние дискутираме за 20 км/ч повеќе или помалку, а денешната вест вели дека возовите ќе стојат 5 дена на железничката станица Гевгелија неможејќи понатаму.

Дефинитиво ни треба алтернатива кон друго пристаниште кое е посигурно и поефтино.
Неминовност и приоритет ни е изградба кон Албанија па макар тие се движеле и со 40-50 км/ч.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 25-Oct-2010 at 10:50
Originally posted by Vladimir P


Дефинитиво ни треба алтернатива кон друго пристаниште кое е посигурно и поефтино.
Неминовност и приоритет ни е изградба кон Албанија па макар тие се движеле и со 40-50 км/ч.


Излезот кон Албанија би значело помалку приходи за МЖ...колку повеќе километри вагоните трчаат на македонска територија толку приходите се поголеми...Табановци-Гевгелија е одлична километража...а од Табановци до Албанска граница???

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.