build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 07-Jun-2017 at 17:14
YesYesYesБравос значи това е пресен бетон -така да разбирам а още некоя слика има ли???
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 20-Jun-2017 at 07:00
От статия във вестник "Строителство Градът":

Железниците получават най-много европейски средства, но търговете за жп проекти се бавят
...
Подготвят се технически проекти за трасета, които ни свързват със съседните държави. Такъв е проектът София - Перник - Радомир - Гюешево - граница с Македония. Голямата част от него е завършена. Предстои да бъде възложено проектиране на трасето от Радомир до Гюешево и оттам до границата с Македония - това означава актуализация на идеен проект, разработване на технически проект и подготовка на ПУП. Трасето ще е по нова следа.
В Македония се изпълняват проекти по трасето Крива Паланка - Гюешево и връзката между двете държави ще бъде при тунела при Гюешево на Деве баир.
Предстои търг за проучване на участъка от Драгоман до Сърбия, той е част от жп връзката София - Драгоман - Република Сърбия. За останалите части от трасето има проекти, каза още инж. Янакиев.
...
Източник: Строителство Градът

Edited by katani - 20-Jun-2017 at 07:02
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 21-Jun-2017 at 08:23
Изграждането на жп линията София – Скопие остава приоритет в двустранните отношения между България и Македония

от 21.06.2017, Автор: Инфраструктура.бг



Фотограф: МТИТС

Изграждането на жп линията София-Скопие е приоритет в отношенията между България и Македония. Около това мнение се обединиха по време на днешната си среща министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски и министърът на транспорта и комуникациите на Македония Горан Сугарески. Транспортната връзка между Югозападните Балкани и коридор Ориент/Източно-Средиземноморски е от съществено значение за свободното преминаване на пътници и товари и за двете страни.

Реализацията на проекта е свързана с осигуряването на финансиране за изграждането на линията на македонска територия, модернизацията на съществуващото трасе София-Гюешево, както и строителството на липсващия участък от 2.5 км от гара Гюешево до македонската граница.

Министър Московски заяви, че очаква гаранции от македонска страна за изграждане на трасето на тяхна територия. Той подчерта пред своя колега, че за програмния период 2014-2020 г. по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" са осигурени средства за цялостната подготовка на проекта за модернизация на жп линията София-Перник-Радомир-Гюешево. При наличието на финансов ресурс, строителството на железопътния участък може да стартира през 2020 г., допълни още министър Московски.

Двамата министри се обединиха около тезата, че бюджетите на двете държави трудно могат да поемат цялата финансова тежест и е необходимо със съвместни усилия да се търсят външни инвестиции.

Горан Сугарески информира министър Ивайло Московски за напредъка на проекта за изграждането на нова железопътна линия от Крива Паланка до границата с България, като част от Общоевропейския коридор VIII, от Радомир до Беляковци. От българска страна ще участват експерти, които ще наблюдават дейностите и ще оказват съдействие на македонската страна. Проектът ще се изпълнява в близост до границата с България и в неговия обхват попада трансграничният тунел "Деве Баир".

Преди двустранната си среща двамата министри участваха в пленарното заседание между двете делегации, водени от премиерите Бойко Борисов и Зоран Заев.

Източник: Строителство Градът
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 13-Jul-2017 at 02:40


 


Одлични вести од самитот во Трст. Речиси половина од средствата доделени како грантови на ЕУ за проекти во западен балкан се алоцирани за Македонија и железничкиот Коридор 8, поточно за делницата Бељаковце - Крива Паланка (34 километри).

   Cheers

Овие 70 милиони евра што ќе ги добиеме како грант претставуваат 46% од вредноста на проектот, а за преостанатите 82 милиони евра изгледа дека е отворен патот за мек кредит од ЕБОР.

Со ова ваљда конечно завршуваат празните приказни кои ги слушавме 43726394526394974529 пати особено од 2008 година навака, и реализацијата на проектов станува реалност. Останува да се надеваме дека нема крупни пропусти во проектната документација што во даденава ситуација е единственото нешто што реалистично може да ја одолговлече реализацијата.

Чекаме наскоро слични добри вести и за делницата меѓу Крива Паланка и Ѓуешево  Smile




Edited by Cloverstack - 13-Jul-2017 at 02:43
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 13-Jul-2017 at 15:28
Aj da vidam sho ke ispadne od ova.

Анѓушев: Добивме 70 милиони евра грант од ЕУ за пругата кон Бугарија.

Од вкупно 194 милиони евра грант наменет за развој на инфраструктурата во Западен Балкан, Македонија на самитот во Трст добила 70 милиони евра за доизградба на пругата од Бељаковце до Крива Паланка, информираше денеска вицепремирот задолжен за економски прашања, Кочо Анѓушев, кој додаде дека оваа неповратна помош, доволна за да се покрие 46 отсто од вкупната сума што е потребна за изградба на втората делница од пругата кон Бугарија.

Edited by Denko - 13-Jul-2017 at 15:28
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 14-Jul-2017 at 09:25
Супер вест, но вкупно срамна сума за Западен балкан. Да, не се должни ништо да даваат, но сепак ова се трошки.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 14-Jul-2017 at 18:20
[[[[[[ Поздрави!!!!!
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 26-Jul-2017 at 14:32
България и Македония ще изградят железопътна връзка между София и Скопие
от Almanews -
26/07/2017

Правителството (на България - б.м.) на заседание днес одобри Меморандум за разбирателство между Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията на Република България и Министерство на транспорта и съобщенията на Република Македония за развитието на железопътните връзки между София и Скопие, съобщи пресслужбата на кабинета, предаде БТА.

Българската страна поема ангажимент за доизграждането на железопътната връзка по направлението София – Перник – Радомир – македонска граница до 2027 г.

Македония, от своя страна, се ангажира да изгради жп направлението Крива паланка – Деве баир – българска граница до края на 2025 г.

Правителството упълномощава министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията да подпише меморандума от името на кабинета.

Източник: Almanews
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 26-Jul-2017 at 14:54


Значи пак не им се брза ниту на едните ниту на другите.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 26-Jul-2017 at 16:38
Тешки глупости! Мислам дека нема подобар виц од железничкото поврзување на Македонија и Бугарија во овие 20-тина години независност. Ни го продаваат како да е нуклеарна централа. Па и тоа ќе се изгради за 10 години...
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 26-Jul-2017 at 16:48
А да воведе Wizz линија Скопје-Софија и еднаш засекогаш да престанеме со сите теми од типот "железничко и автопатско" поврзување со Софија. Нема смисла веќе, цел животен век истото...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 26-Jul-2017 at 17:02
Во средината на XIX век пругите биле градени побрзо. Овие недоквакани до 2025 нема да успеат ни да изградат пруга од Куманово до Клечовце, не пак до Деве Баир. Додека да направат железничко поврзување со Бугарија, во светот веќе ќе се вози по Хајперлуп.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 26-Jul-2017 at 17:07
Що ли ти вервам феномен!!!!!Dunno
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 08-Aug-2017 at 01:00
Македонија треба да се насочи првенствено кон изградбата на пругата кон Бугарија. Албанија во моментов е далеку од било какво поврзување. Имав можност и лично да ја видам пругата што оди до македонска граница и можам да кажам дека тука ќе треба голема инвестиција и многу, многу години работа. Албанската влада во моментов е сконцентрирана на реконструкција на пругата Драч-Тирана, која е исто така во очајна состојба.

Албанските железници пред пет години целосно го укинаа сообраќајот до Подградец поради небезбедноста на пругата, а од пред две години е укинат и превозот до Либражд. Во моментов има воз единствено до Елбасан, кој е пак на половина пат меѓу Тирана и Подградец. Многу, многу лошо.
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 08-Aug-2017 at 09:48
Силно се надявам като поемем председателството на ЕС от нова година, да се действа и в посока по-бързо намиране на средства за жп линията до България. Те, уж, от правителството заявиха такива мераци, но да видим. Все пак смятам, че като цяло има светлина в тунела, пък макар сега само на думи. А бъдещето ще покаже дали думите ще се превърнат в дела.
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 09-Aug-2017 at 07:05
Някой има ли възможност да се раходи по по-малка или по-голяма част от трасето между Куманово и Беляковци, да видим, аджеба, строи ли се или не?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 10-Aug-2017 at 08:04
Eве и един клип от Пловдив до Септември во веке изградената пруга, коja е дел от коридорот 8.
https://www.youtube.com/watch?v=Zxftoqxtlfo&t=861s

Тоа е планот за изградба до 2022 година за Септември-Софиja, каде е тежок теренот.
https://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo

Проценките за полна реконструкциja за делот Софиja-македонска граница са за 800 милиона евра и ако сега има пруга,но от Гуешево до Кустендил е многу стара и бавна.

Edited by ink - 10-Aug-2017 at 08:06
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 10-Aug-2017 at 08:21
Originally posted by alexsend

А да воведе Wizz линија Скопје-Софија и еднаш засекогаш да престанеме со сите теми од типот "железничко и автопатско" поврзување со Софија. Нема смисла веќе, цел животен век истото...

Железницата не е за превоз на луге,а предимно за превоз на товари. Авионското поврзуване не е панацеja и не може да замени железничкото и патното поврзуване.

Edited by ink - 10-Aug-2017 at 08:22
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 10-Aug-2017 at 11:48
Железопътната линия Кюстендил-Гюешево е в катастрофална состойба 34км се изминават за 1час и 50 минути ремонт не е правен от времето на социализма Дезирото се движи с 25 км на час влакавете прегряват линията се тресе -тежко е !!!!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 14-Aug-2017 at 18:51
Originally posted by ink

Originally posted by alexsend

А да воведе Wizz линија Скопје-Софија и еднаш засекогаш да престанеме со сите теми од типот "железничко и автопатско" поврзување со Софија. Нема смисла веќе, цел животен век истото...

Железницата не е за превоз на луге,а предимно за превоз на товари. Авионското поврзуване не е панацеja и не може да замени железничкото и патното поврзуване.


Нема да го дочекаш. Тоа е поентата. Ти тоа нема да го видиш.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.205 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.