build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 25-Oct-2010 at 10:57
Па од Табановци до Ќафасан ништо чудно и повеќе километри да има него до Богородица. Не сфаќам како дополнителна пруга што ќе поврзува со соседна држава ќе ги намалела приходите.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 25-Oct-2010 at 11:09
Jas mislam deka Mz kje ima duri promet!Ima dosta lugje sto patuvaat do albanija!Juni i juli se bas onie meseci sto bi imal promet vo MZ vo ovaa relacija!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 25-Oct-2010 at 11:28
Originally posted by zookisk

Originally posted by Vladimir P


Дефинитиво ни треба алтернатива кон друго пристаниште кое е посигурно и поефтино.
Неминовност и приоритет ни е изградба кон Албанија па макар тие се движеле и со 40-50 км/ч.


Излезот кон Албанија би значело помалку приходи за МЖ...колку повеќе километри вагоните трчаат на македонска територија толку приходите се поголеми...Табановци-Гевгелија е одлична километража...а од Табановци до Албанска граница???


А колку не кошта само овие 5 дена урнебес на гевгелиска станица и низ целата мрежа, стави ги тука лежењето, пеналите, загубите не само на железницата него и на нејзините консументи кој ќе бидат принудени во иднина да потражат некој друг превоз, ... па дали не ни треба АЛТЕРНАТИВА
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 25-Oct-2010 at 12:03
Zookisk која е целта владата (државата, сеедно) да ја бејбиситува МЖ со плус километража само за да и обезбеди повеќе приходи. Нема никаква логика ниту економска, ниту сообраќајна ниту било каква. Во нормален пазар тоа се прави со регулирање на цената по километар, односно со приближување до некоја горна граница после која веќе на странските товари не би им било исплатливо да одат преку Македонија. Тоа се прави со анализа на пазар и со регулација на тарифници. А во однос на километражата секаде во свет здравата логика говори дека се иде кон секое можно ускратување на трасите, а не продолжување. Ниедна компанија во Македонија, па и секаде во свет нема логика да биде бејбиситувана на вакви неконвенционални непродуктивни начини. Како што имаше барања да тоа биде Колска, МЖ-Т, МЖ-И, еве сега и планирањето. Мислам дајте веќе да го трансформираме овој железнички сектор. До кога ќе се обидуваме во страв од новото да се фаќаме за старото кое колку толку некако живуркало. Неможеме во среде капиталистичка економија, да правиме социјалистички острови и оази, најмлаку со вакви навидум ефтини, а суштински прескапи трикови.

Edited by lslcrew - 25-Oct-2010 at 12:04
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 25-Oct-2010 at 15:27
Се сложувам дека и 100 километри на час пруга се подобри од ништо, но треба да се земе предвид фактот дека низ овој паневропски коридор нема да поминуваат пратки само од Македонија кон Драч, туку и од Турција, Романија, Израел кон Италија на пример. Не е сеедно дали пратката ќе стигне за 24 часа или за 48 часа.

Iscrew, твојата идеолошка определеност за да приватизираш СЕ не постои во ниту една држава во светот, па дури ниту во САД. Либерализација на железничкиот пазар е можна, но дај те молам прочитај како функционираат железничките претпријатија низ европски рамки, бидејќи како земја-кандидат за ЕУ треба да ги почитуваме нивните услови. Значи, инфраструктурата е на државата, а на пругите вози државното претпријатие во огромен дел(МЖ-Транспорт во земјава) плус неколку приватни претпријатија. Сите тие и плаќаат на инфраструктура за изминатите километри.

И пак ќе повторам, земја без квалитетна државна железница, образование, здравство, јавен радиодифузен сервис, социјалната политика итн. подобро да не постои.

Доколку Македонија треба да се базира само на државна полиција и судство, тогаш која е мојата полза од нејзе? Ваквата радикална идеологија е тоталитарна, барем според мене и води кон целосно угнетување на нејзините жители.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 25-Oct-2010 at 17:35
Не зборам за сеопшта распродажба на државата, ниту за сопственичка структура како треба да изгледа, најмалку за иделошки економски модели. Едноствано намерно продолжување на траса е вон секаква логика и вон принципите на било кој досега напишан и испробан во пракса економски систем. Светот ги крати делниците, нема логика да ние идеме обратно од здравиот разум и да ги продолжуваме. Тоа се регулира со цената.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 25-Oct-2010 at 21:50
Вкупна должина на коридор 8 од БГ до АЛ е ~309 км

Сега да збориме за профит, тоа значи товарен сообраќај не патнички кој секаде во свет е на граница на рентабилност.

Значи ако возат товарните вагони
- 100 км/ч (што не може, освен празни) ќе го преминат коридорот за ~ 3:10 часа,
- 80 км/ч коридорот ќе биде пројден за ~ 3:50 часа.

Разликата е замислете цели 40 мин.

Сега да ја поставиме истата теорија за патнички сообраќај ко рековме не е рентабилен

- 120 км/ч ќе го преминат коридорот за ~ 2:30 часа
- 100 км/ч ќе го преминат коридорот за ~ 3:10 часа

Тука не би бил сигурен но за да се подигне брзината на 120 или побрзо би требало да се изравни правецот на трасата, што значи нови усеци, виадукти, тунели за кој цената на изградбата во тој планински предел би се зголемила најмалку за 3-5 пати (претпоставка)

Дали за тие 40 мин се исплати на овакво мало растојание да се инвестира. Друго е растојанија од 1000-ци км каде времето прогесивно расте.

Мое мислење е да се инвестира во електрификација, вагони, локомотиви, гарнитури, целосна компутеризација и е еве го профитот, и среќни патници.

Друга добивка на делот кон АЛ веќе спомнав
- Поврзување на Охрид, Стуга а да не ја заборавиме и Преспа како туристички места. Исто и кон море како туристичка дестинација.
- Поврзување со коридор 10 д преку Сопотница со тоа се добива прстен и бекап на целиот систем на коридор 10.
- Поврзување со пристаниште многу поефтино и подобро поставено од Солунското, и секако „непроблематично“.

П.С. Ја спомнав копјутеризацијата која во некој друг ден ке ја промовирам ако добијам дозвола за тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 26-Oct-2010 at 04:07

Се сложувам дека и 100 километри на час пруга се подобри од ништо, но треба да се земе предвид фактот дека низ овој паневропски коридор нема да поминуваат пратки само од Македонија кон Драч, туку и од Турција, Романија, Израел кон Италија на пример. Не е сеедно дали пратката ќе стигне за 24 часа или за 48 часа.


U pravo si do nekade, samo racunaj tuka se prasanje za golemi pari na odrzuvanje na prugite, da ne zaboravime deka mora sekade kaj sto ima pat da se stavat zeleznicki rampi, da se napravi signalizacija, da se stavat novi semafori, pa obezbedvanje,video nadzor posto ima luge sto kradat zelezo ima vandali sto skrtaat,krshat i taka natamu. Treba da se vrabotat chuvari toa e golem trosok i sve ke bide teret na drzavata sto ke mora da go plati toa.

Toa sto drugite drzavi ke idat prema Albania ili bilo kade sie nivna rabota, Makedonija e mala drzava i mislam deka so 100km/chas ili 80km/chas so poln tovar kako sto spomna Vladimir e sosema dovolno za nashite uslovi i koga ke ja vidime distancata pa nema povise od 200km. Drugo e drzava kako Francija,Germanija,Turcija kade distancite se ogromni i tie drzavi se mnogu pogolemi pa mora da imaat i po brzi vozovi. Ako nekogas dojdeme vo moznost da se zabrza kilometrazata dobro bi bilo samo toa mora nekoj da go plati i da go odrzuva.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 26-Oct-2010 at 22:08
Прекинот на грчката железница удри врз бизнисот

Застој во испораките, поскапи алтернативи за транспорт. Штрајкот на грчките железничари предизвика сериозни проблеми и огромни штети за македонските компании. Најтешко погодени се металуршките компании кои се директно зависни од железницата и немаат алтернатива за друг вид на транспорт. Александар Панов, директор на Макстил за Алфа вели: Без наша вина доаѓаме во состојба да се прашуваме како ќе работиме. Ако ја загубиме довербата кај нашите партнери ќе имаме проблем, зошто во еден пострецесионен период е многу важно да се почитуваат обврските и роковите кон бизнис партнерите“, вели Панов.

Притиснати од проблемите бизнисмените алармираат дека е крајно време владата да го изгради железничкиот дел од коридорот 8 како алтернатива на коридорот 10. Според Панов, коридорот 8 е многу важен за земјава од стратешки, политички аспект: „Не сме сигурни дека сите овие пречки се од социјална природа. Се отвораат дилеми дали Македонија треба да биде заробеник ма состојбите во Грција или ќе се бара алтернатива која можеби на почеток ќе биде скапа, но стратешки неопходна. Ако тоа не се направи, Македонија ќе биде зависна и ќе мора да проектира производство не колку што може, туку колку што ќе биде способна да превезе“, смета Панов.

Последниов штрајк ќе биде најдолг во низата протести на железничарите во Грција кои се противат на предложената приватизација, со тоа и штетите на македонските компании ќе бидат значително поголеми. Компаниите кои имаат друг алтернативен превоз, се соочени со 40% поголеми транспортни трошоци.

http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=29349[/quote]
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 30-Oct-2010 at 13:20

Коридорот осум на слеп колосек

 

По пет години застој, Македонија продолжи со активностите за доградба на железничкиот Коридор 8. Потребни се близу една милјарда евра за трасите кон Бугарија и Албанија во должина од 124 километри.

 

Eкспертите го препознале eкономскиот интерес за железничко поврзување на пристаништата Бургас и Драч преку Македонија уште пред век и половина. Тогашните околности наложувале пругите да завршуваат до националните граници, а во Македонија до Куманово и Кичево .Проектот пруга кон Бугарија почна во 1994 година. Завршена е само една третина на трасата кон Бељаковце и се потрошени околу 120 милиони долари. Изграденото пропаѓа. Одново се мисли на коридорот. Годинава работите се придвижија, се работи физибилити студија  вели Владимир Пановски, помошник на генералниот директор за пруги во Македонски железници:

 

„Таа ќе биде виза за барање на финансиски средства. Стартот на работите на пругата кон Бугарија би можел да биде во 2013 и би можело да биде завршена пет години потоа. Вредноста е проценета на околу 550 милиони евра. “

 

Македонија%20уште%20десет%20години%20ќе%20чека%20на%20Коридорот%208Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  Македонија уште десет години ќе чека на Коридорот 8

И додека светот руши рекорди во брзината на возовите, по пругата на која Македонија ќе чека уште околу десет години, возовите ќе се движат  само со сто километри на час. Пановски уверува дека тоа е доволно:

 

„Тоа е планинска пруга . Брзина од сто километри на час е предвидена со договорот потпишан меѓу Албанија, Македонија и Бугарија. За овој терен и за потребите на товарниот сообраќај е сосема доволна брзина. Дистанцата помеѓу Скопје и Софија не е толку голема и сто километри на час не е мала брзина и за патничките возови.“

 

 

На другиот крај на коридорот во Македонија може само да се претпостави каде ќе минува пругата. До шеесеттите години од минатиот век, се` уште биле видливи трагите од старата пруга, која поради нерентабилност била напуштена. Деновиве во Струга беше презентирана Студијата за оценка на влијанието врз животната средина, која е пред усвојување во Министерството за екологија ја работеше фирмата „Декомс Ема “. Менка Спироска е децидна:

 

„Ова е безбедна траса. Во разговори со проектантите, одредени тесни грла беа надминати и доколку оваа линија се реализира со сите параметри како во студијата и проектите, ќе има најмали можни влијанија врз сите медиуми на животната средина.“

 

 

Од%20транзит%20ќе%20ќарат%20соседните%20државиBildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  Од транзит ќе ќарат соседните држави

Студијата за економската оправданост ќе биде готова за неколку недели, но има уште многу до стартот на градбата на оваа делница, вели Владо Паноски од Македонски железници:

 

„Идната година треба да аплицираме преку ИПА фондовите за средства за изработка на проектот потребни се околу 3 милиони евра. Следи решавање на експропријацијата на земјиштето. Ако потрошиме една година да бараме средства, уште две години да се направи главниот проект и една година да се изврши експропријација, стартот е можен во 2015 година, а завршувањето на оваа делница во 2019 година.“

 

На татнежот на локомотивите по железничкиот коридор 8 реално ќе се чека уште деценија. Дотогаш Македонија ќе губи милиони евра во зголемените трошоци за транспорт и од транзит ќе ќарат нејзините соседи.


http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6175094,00.html?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss

 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 09-Nov-2010 at 00:50
Еден настан од другата страна на границата

превод со google translate
Фотодокументална изложба "100 години на границата" во Ќустендил



Фотодокументална изложба "100 години на границата" по повод јубилејот од отворањето на железничката линија Ќустендил-Ѓуешево беше средена во куќата-музеј "Димитар Пешев". Организатор на настанот е Регионалниот историски музеј.

Изложбата е дело исклучиво на креативни колектив од Регионалниот историски музеј, изјави наш новинар н.с. д-р Ангел Джонев. Помош се покажале книгохранилищата во градот - државен архив, регионалната библиотека. Љубомир Желязков и Џулијан Кинтишев од РИМ се директни изведувачи на репродукции и изложени на фотографиите и другите документи.

Изложеноста беше отворена од директорот на музејот Валентин Дебочички, а интересни историски факти за изградба на линијата раскажа н.с. д-р Ангел Джонев. Тука беа заменик. градоначалникот на општина Ќустендил Надја каратно, историчари, новинари, граѓани.

Изложбата е ретроспективно, посветена е на 100-годишнината од отворањето на железничката линија Ќустендил-Ѓуешево, која е дел од еден голем проект - за изградба на железен пат Софија-Ќустендил-Куманово-Скопје.

Тоа покажува историјата од 70-тите години на 19 век до 40-те години на 20 век, појасни Ангел Джонев. Оваа железничка магистрала има суштинско значење да поврзе Бугарија со Јадранското Море и Беломорието.

Следниве перипетиите за изградба на било кој од делови: Софија-Перник; Перник-Радомир, Радомир-Ќустендил-Ѓуешево ... Станува збор и за противниците на овој възлов инфраструктурен коридор, кои се главно балканските земји (во лицето на Србија и Грција) и големите сили.

Претставена е и сагата во домашната план во тоа време, проблемите на претприемачот и некои интересни работи околу изградбата. Во тоа време тука се привлечени на работа тунелджии - Италијанци, има Срби, Црногорци, воопшто Гастарбајтерите од соседните балкански земји. Сето ова е ватирани со оригинални фотографии и предмети од тој период, документи и весници, покажува конкретни аспекти за изградба на линијата.

Елена Асенов, E79 news
Фотографии: авторот

http://www.e-79.com/?news_id=23980


Нови сознанија или ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 09-Nov-2010 at 11:57
Originally posted by Vladimir P

Еден настан од другата страна на границата

Нови сознанија или ....


Владимир, специjално ти го препорачувам еден документарен филм на Борис Десподов од 2005-6 мислам... Зове се "Коридор #8"

Еве ти го делот односно Гjуешево - Крива Паланка...



Некаде 8:20 има едни сборове на еден местен од Гjуешвево односно започнатиот 1941-ва и недовршен тунел, коj има 350-500 метри да стигне до границата... " При доагане на една делегагиjа од НАТО, jaс специално се обратих на германците, и им рекох: Нека да кажуват на своите деди, кои са уште живи, се разбира дел от нив, да доjдат овде и да си завршат работата, со наша помошт..."

Еве го првиот дел на овоj филм: http://www.youtube.com/watch?v=BhMW19e2uv4&feature=related (во десно ги има и останалите) Ако некоj му е интересно нека го види. Незнам смао дали ова не е за темата "Филмови кои ги сакаме"


Edited by pavche - 09-Nov-2010 at 12:01
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 09-Nov-2010 at 15:22
Стартот на работите на пругата кон Бугарија би можел да биде во 2013 и би можело да биде завршена пет години потоа
Мене ми изгледа дека ова е недозволиво споро. Башка ако има дополнителни одложувања и одолговлачења.

@ zookisk
Не те разбрав кои километражи ги споредуваш? Мислам грешка си и за километрите ама и за сржта на проектот. Коридоров нема едноставно да го пренасочи постоечкиот сообраќај туку ќе креира многу нов сообраќај и македонските железници може да видат само ќар кога ќе се изгради.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 09-Nov-2010 at 15:26
@pavche,

Го имам гледано тој документарец го имаше на HBO documentary во датотеката долго време.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 09-Nov-2010 at 16:29
Originally posted by Vladimir P

@pavche,

Го имам гледано тој документарец го имаше на HBO documentary во датотеката долго време.


Thumbs%20Up
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 23-Dec-2010 at 17:42

Железницата кон Бугарија ќе се гради во 2012!?

четврток, 23 декември 2010, 17:21

Уште најмалку две години ќе се чека на почеток на реализација на железничкото поврзување со Бугарија. Владата е оптимист дека градежните работи ќе стартуваат во текот на 2012 година. Веќе било договорено да се изработи физибилити студија од страна на Европската банка за обнова и развој, а имало и конкретен интерес од бугарска страна, изјави вицепремиерот Владимир Пешевски. Според него, железницата кон Бугарија двојно ќе ја зголеми трговската размена со Бугарија. Почетокот на реализацијата на проектот би требало да се очекува во 2012 година.

За изградбата на пругата кон Бугарија, според некои проценки потребни се најмалку половина милијарда евра. Ова е едно од клучните барања и на бизнис заедницата, која бара алтернативни патишта за извозот како клучна компонента за поттикнување на економскиот развој. Според Мирче Чекреџи од Сојузот на стопански комори инвестицијата во пругата кон Бугарија ќе се врати за неколку години. Железничкото поврзување со Бугарија, не само што ќе го раздвижи и поевтини бизнисот, туку и ќе поттикне поефикасен и поодговорен однос на грчки железници кон регионот. Дотолку повеќе што постојат шпекулации дека грчки железници поради мерки за штедење планирала по Нова година да ја укине железничката линија Скопје-Солун.

http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=31736
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 26-Dec-2010 at 02:17
Коридор 8 сериозен проблем за извозните компании

Македонските компании се соочуваат со големи проблеми и загуби поради неизградбата на железницата Коридор 8 кое е од клучно важење за да стигнат до други пристаништа



Една од најголемите извозни компании „Макстил“ вели дека 90 отсто од нивниот извозот е врзан за железничкиот транспорт, доколку се земе дека над 60 отсто е насочен кон солунското пристаниште и тешко се стигнува до другите пристаништа.
„Барското пристаниште дава поевтини услуги, но проблем е како да се стигне до Бар, истиот случај е и со Бургас и треба да бараме наши решенија, во услови на штрајкови во Грција ние немавме испорака 90 дена со што губиме клиенти“, рече Александар Панов, генерален директор на „Макстил“
Панов вели дека Коридор 8 е проблем кој под итно мора да се реши и додава дека сите влади во своите проекции го спомнуваат коридор 8 се додека не дојдат на власт.
„Кај нас политики не даваат резултати со високи стапки и немаме на нови работни места. Прашањето не е дали ние ќе одиме со раст од 1,5 или три отсто нас ни треба стапка од четири до шест отсто доколку сакаме да имаме значаен резултат“, изјави Минчо Јорданов, претседател на управниот одбор на „Макстил“.
Извозот на железо и челик претставува 24 отсто од вкупниот извоз на Македонија, а вредноста изнесува 550 милиони долари, Макстил во однос на минатата година производството го зголемиле за 20 отсто.


Извор: http://forum.com.mk/238832



Edited by Danielbtmk - 26-Dec-2010 at 02:18
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 26-Dec-2010 at 13:01
верувам затоа и се зајмивме кај ммф, но дали нешто од тој заем ќе заврши и тука или ќе се чека ебор да го кредитира овој коридор тоа незнам, премногу отпочнати проекти, премногу мал буџет, а уште па и килава администрација, се на се чекориме смело кон концесии ако ништо друго!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 26-Dec-2010 at 14:01
Кредитна линија за претпазливост е тоа од ММФ, нема врска со финансирање на вакви проекти. Прашање е дали и ќе повлечеме нешто од тие пари.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 04-Jan-2011 at 09:57

Обявиха изпълнителя на рехабилитацията на жп линията Пловдив - Бургас


от 29.12.2010, Автор: Строителство.инфо

Спестени са 110 млн. лв. за рехабилитацията на железопътната линия Пловдив – Бургас, съобщи министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков.

Това е разликата между най-ниската оферта от първия търг и предложението на фирмата, която вчера бе избрана за изпълнител.

На първо място е класиран консорциумът "Джи Си Еф – Ск 13 – Трейс рейлинфра", а цената за строителните дейности по цялото трасе е 316 968 850.42 лева, обясни министър Цветков.

Александър Цветков подчерта, че проектът Пловдив – Бургас е от изключително голямо значение и с огромни ползи за обществото, защото е "част от т. нар. железопътна "Тракия", която трябва да се движи паралелно с аутобана.
След приключването на проекта ще се постигнат скорости от 130/160 км/ч при средни скорости в момента от около 80 км/ч, а времето за пътуване ще се намали с 1 час и 10 минути. Ползите от това ще са големи, както за самите железници, така и за пътниците, категоричен е министърът.

Търгът за Пловдив – Бургас бе прекратен в началото на тази година, защото всички оферти надвишаваха с около 30% индикативната му стойност от 366.45 млн. лв.
Това принуди възложителят Национална компания "Железопътна инфраструктура" да повтори процедурата в максимално кратки срокове, припомнят от министерството на транспорта.

Проектът за рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на линията Пловдив – Бургас е разделен на обособени позиции, за които избраният изпълнител предложи следните цени:
Позиция 1 - Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово – Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец – 29 652 343.58 лв. без ДДС;

Позиция 2 - Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора – Ямбол и Завой – Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях – 151 536 000,19 лв. без ДДС;

Позиция 3 - Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски – Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски – 135 780 506,65 лв. без ДДС.

Поръчката обхваща проектиране на строителните работи и тяхното изпълнение за всяка обособена позиция.
Проектът се финансира по Оперативна програма "Транспорт" от Кохезионния фонд на Европейския съюз.


http://stroitelstvo.info/infrastructure/2010/12/29/1018017_obiaviha_izpulnitelia_na_rehabilitaciiata_na_jp/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.