build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Коридор 8
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 48>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 12-Feb-2011 at 23:37
Мислам бев јасен која е мојата забелешка, тоа воопшто не е предлог за некаква нова траса. Забелешката беше дека Бугарија може да изгради и маглев на сегментот Софија-Бургас, но тоа автоматски не мора да значи дека се работи за посветеност на К8, затоа што спомнатиот сегмент воопшто не е ексклузивен за К8. Од друга страна за оној сегмент кој е ексклузивен за К8, допрва треба да ја видиме посветеноста на дело, а тоа го кажувам без да преудицирам ништо и наполно свесен за досегашниот крајно несериозен однос на македонската страна кон железничкиот К8 (за кој однос сесрдно се надевам дека конечно ќе се смени, особено со некаков импулс од ЕУ).
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 12-Feb-2011 at 23:58
Кловер малку е несериозно да се префрлува вината на Бугарија за нереализирањето на К8. Прво треба да признаеш дека од сегментот Софија-Бургас, само делот Софија-Пловдив е траса по која минуваат неколку коридори, додека Пловдив-Бургас е исклучиво К8. И токму нему му претстои сериозна реконтрукција. Тука ползите за Македонија би биле индиректни се разбира, заради подобрената достапност на најголемите бугарски градови (Софија, Пловдив и Бургас), како за пренос на патници, така и на стока до големите пристаништа во Варна и Бургас. Побрзи пруги значат полесен и поефтин транспорт, тоа на сите ни е јасно. Но, навистина незнам како мислиш дека Бугарија може да прави било каква сериозна реконструкција на пругата (таа се прави 160 за нормалните возови и 200 за возовите со наклонувачки ивици-што ја прави многу сложна и скапа) во сегментот Радомир-Ѓуешево, кога кај нас нема никаква сериозна најава за завршување на делницата на нашата страна. Бугарија својот дел од задачата го има исполнето пред многу декади, односно пруга до последното село на границата. Не гледам потреба нивната држава д инвестира стотици милиони евра во слепа пруга, која би го поврзувала само малиот Ќустендил со останатиот дел на Бугарија. Постоечката пруга Радомир-Ќустендил-Ѓуешево има слични карактеристики со нашата т.н. нова пруха од Белјаковце до Деве Баир, така што не гледам итна потреба за модернизација. Скопје-Софија е 220 километри, така што доколку се овозможи ова растојание да се зема за 2 часа, тоа би било одлично (е, се разбира дека пристигнувањето од едната до другата столица за еден час би било идеално и би овозможило сосема нови димензии во комуникацијата меѓу овие два центри, но тоа е премногу скапо, а во нашите весници се зборува дека ќе сме добиеле БРЗИ пруги за 20 години, при што се споменуваат брзини од 100-120км/ч).
Трето незнам зошто Бугарија би била задолжена да ни ја врши нашата работа при користењето на различните фондови (кои сум скептичен дека финансираат волкави проекти во земји кандидатки), кога кај нас нема нити волја, а се сомневам и во државниот капацитет за големи инфраструктурни проекти (гледајќи што се случува со останатите низ државата).
Да резимирам, ползите за Македонија се големи и при реконструкција и апгрејдување на било кој дел на К8 в Бугарија, а постоечката мрежа на земјата е сосема доволна за да ги задоволи основните потреби во делот Ѓуешево-Софија. Македонија е на потега и само ние сме кочничарите на К8, како на исток, така и на запад.

*Една проверка на сајтот на БДЖ покажува го следното времетраење на патување на патничките возови според сегашната инфраструктура:

Ќустендил-Софија 2ч 40мин
Ќустендил-Пловдив 5ч
Ќустендил-Бургас 9ч

По реконструкцијата на сегментите Софија-Пловдив-Бургас, ова време ќе биде намалено за додатни 2-3 саати, што кажува дека возовите од Ќустендил до Бургас би стигнувале за смешните 6-7 саати. Понатамошната пак реконтрукција на Софија-Радомир(-Ќустендил), сигурно би го скратило времето за патување за уште час на бугарска територија, т.е. од едниот до другиот крај на земјата возовите би можеле да стигнуваат за 6 саати.

Edited by Andrej_LJ - 13-Feb-2011 at 00:15
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 13-Feb-2011 at 10:57
Се додека чекаме некој друг да ни ги заврши работите никогаш нема да бидат завршени. Железничките пруги, впрочем како и било кој друг инфраструктурен објект во Македонија,  се од најголема важност на прво место за Македонија и соодветно оние пруги кои што се во Бугарија се од најголема важност за Бугарија. До скоро мислев дека парите се проблем а всушност не било до парите, бидејќи се фрлија големи пари за проекти кои што немаат допирни точки со напредокот на земјата. А тука се и разните студии за ова или за она.....До сега ќе изградевме 100 пруги до Бугарија само со парите за „физибилити студии“. Пругата за Бугарија е започната и треба да се заврши. Што побрзо , тоа подобро.


Edited by polval - 13-Feb-2011 at 10:59
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 525
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 13-Feb-2011 at 15:11
Originally posted by Cloverstack

Мислам бев јасен која е мојата забелешка, тоа воопшто не е предлог за некаква нова траса. Забелешката беше дека Бугарија може да изгради и маглев на сегментот Софија-Бургас, но тоа автоматски не мора да значи дека се работи за посветеност на К8, затоа што спомнатиот сегмент воопшто не е ексклузивен за К8. Од друга страна за оној сегмент кој е ексклузивен за К8, допрва треба да ја видиме посветеноста на дело, а тоа го кажувам без да преудицирам ништо и наполно свесен за досегашниот крајно несериозен однос на македонската страна кон железничкиот К8 (за кој однос сесрдно се надевам дека конечно ќе се смени, особено со некаков импулс од ЕУ).

Е,не разбирам как трасето Бургас-Софиja не е екслузивен дел от К8.
Даj некакво образложение зашто сметаш вака и от каj е трасето на К8 па да видиме. Дали Пловдив-Бургас се поврзува со друг коридор?

Edited by ink - 13-Feb-2011 at 15:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 13-Feb-2011 at 18:33
Originally posted by Andrej_LJ

Кловер малку е несериозно да се префрлува вината на Бугарија за нереализирањето на К8.
Несериозно е тоа што ми се ставаат зборови во уста. Посочи ми ја таа реченица или параграф каде макар приближно вината ја лоцирав на бугарска страна. Мојата забелешка беше многу прецизно насочена кон тоа дека не може да се зборува за „наполна посветеност“ на Бугарија на К8, бидејќи посочените сегменти сигурно ќе беа апсолутен приоритет на Бугарија дури и доколку К8 воопшто не постоеше. А дали постои „наполна  посветеност“ на К8 допрва ќе се покаже. Од друга страна, досегашната вина недвосмислено ја имам лоцирано токму на македонска страна и со претходниот пост и воопшто со моите дискусии на форумот. И како што кажав сесрдно се надевам дека е дојдено време таквиот однос да се смени.

Originally posted by Andrej_LJ

Прво треба да признаеш дека од сегментот Софија-Бургас, само делот Софија-Пловдив е траса по која минуваат неколку коридори, додека Пловдив-Бургас е исклучиво К8.
Пловдив-Бургас е сегмент од исклучително големо внатрешно значење за Бугарија и јасно е дека на него се работи пред се поради таа причина, а не поради тоа што на хартија е дел од К8. Како што кажав претходно, тој сегмент секако ќе беше врвен приоритет на Бугарија дури и доколку К8 воопшто не постоеше.

Originally posted by Andrej_LJ

Трето незнам зошто Бугарија би била задолжена да ни ја врши нашата работа при користењето на различните фондови
Се работи за меѓународен коридор каде апсолутно е потребен заеднички настап. И не само тоа, туку Бугарија како членка на ЕУ би имала поголема тежина во лобирањето, не само за Радомир-Ѓуешево, туку и за Бељаковце-К.Паланка. Ете тоа е теренот каде би се покажала „наполна посветеност“ на К8 (за разлика од Софија-Бургас).


Originally posted by polval

До скоро мислев дека парите се проблем а всушност не било до парите, бидејќи се фрлија големи пари за проекти кои што немаат допирни точки со напредокот на земјата. А тука се и разните студии за ова или за она.....До сега ќе изградевме 100 пруги до Бугарија само со парите за „физибилити студии“. Пругата за Бугарија е започната и треба да се заврши. Што побрзо , тоа подобро.
Апсолутно


Originally posted by ink

Е,не разбирам как трасето Бургас-Софиja не е екслузивен дел от К8.
Даj некакво образложение зашто сметаш вака и от каj е трасето на К8 па да видиме. Дали Пловдив-Бургас се поврзува со друг коридор?
Да не се вртиме во круг и да не ги пишувам истите работи по 100 пати, прочитај ги повторно миоте постови, ама навистина прочитај ги.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 13-Feb-2011 at 20:29
Извини, не беше мислено да ти ставам тебе зборови во уста, просто разговарав и се обрнав кон тебе, но не со намена да изгледа како ти да си го кажал тоа па јас ти реплицирам. Низ Бугарија се сечат многу коридори, од кои К8 е веројатно најмалку важниот за државата, заради двете мали и неразвиени земји кон кои ја поврзува. К10 од друга страна е портата кон Азија и Истанбул, а ги поврзува огромната Турција со Србија и Европа. К4 од друга страна пак ја врзува земјата со единствените соседки на Бугарија кои се членки на ЕУ и со нив се одвива огромна трговија. Нормално е една таква, добро позиционирана земја да има неколку приоритети одеднаш, но за жал К8 кон Македонија е најнискиот. Она што сакам да го кажам е дека на Бугарија не и е толку потребен К8 кон Македонија, колку што ни е нам нужно поврзувањето кон исток, кон растечката економија на Бугарија и Романија, сите Црноморски држави, вкл. и Турција, како и цела Азија.


Не сметам дека држи изјавата дека би се реализирал К8 во делот Пловдив-Бургас, доколку не беше дел од коридорот. Сметано така, Софија-Варна е поважен за Бугарија (Варна е поголема од Бургас, како по број на жители, така и по економска важност и има поголемо пристаниште), но бидејќи трасата не се поклопува со европски коридор, работите стојат во место на полето на железничката и патната инфраструктура.


Се согласувам дека за ваков меѓународен коридор и проект треба да се има заеднички пристап пред сите меѓународни фактори или финансиери. Она што мора да се истакне е дека работата мора да ја иницира Македонија, затоа што сметам дека К8 е многу поважен за нас, отколку за Бугарија делот кон Македонија. Се согласуваме дека од наша страна до сега немало никаква иницијативност.


Мое видување зошто Коридорот 8 за Македонија е значаен да се заврши во својата целосна должина, со апсолутна и недвосмислена приоретизација на К8 на исток, односно кон Бугарија:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 10-May-2011 at 04:34
Link na koj gi ima site podatoci za koridorot 8
e PDF file sto mozi da se dowload.
Corridor VIII, Analysis of Railway Infrastructure
Download the full version of the Corridor VIII: Pre-Feasibility Study on the Development of the Railway Axis. The Study was funded by the Italian Ministry of Economic Development, co-funded by CEI-Central European Initiative through Fiera del Levante Servizi, under the supervision of the Italian Ministry of Infrastructure and Transports.
The study was implemented by the Railway Working Group, with representatives from Albania, Fyr Macedonia, Bulgaria, Turkey and Italy, under the coordination of Pan-European Corridor VIII Secretariat. Technical supervision was provided by Ferrovie dello Stato S.p.A.-Italian Railways.

http://www.corridor8.org/index2.php?page=document&id=4
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 11-May-2011 at 06:34

Продолжеток од овде: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1197&PID=99468#99468

Originally posted by krale

Кловер,

еве за што зборувам. Го забележуваш остриот забец кој настанува кај Зелениково?

Тој природно би требало да се поврзе преку А.В. со трасата што оди накај Куманово. Ова е корисно и за сиот товарен сообраќај, кој сега мора да помине низ Скопје

Исто така, спомнувањето на Кичево (во подоцнежна фаза), е сосема во ред во она што може да се нарече приградска железница, бидејќи во една осовремена железница, растојанието би се поминувало за 1 час - што цело време го заговарам како концепт Скопје да се растерети, и навистина да прерасне во метропола.

Истото важи и на југ, се до после Неготино (практично до Д. Капија) каде исто би се патувало под 1 час до Скопје.

А за коридорот 8, немам позитивни коментари во моментов мислам дека е чиста глупа политичка инвестиција без дно, која ја упропасти железницата. Наместо тие средства да се вложеа во осовременување на трасата Куманово-Тетово, тие се фрлија во еден непродуктивен и неисплатлив проект, од чисто политички причини. Ете така ти е кога политиката ќе се замеша кај што не и е место.

 
Krale mora da te popravam koridorot 8 e isplatliva investicija kako celosen koridor evo fakti
evo link
 download pdf file i procitajgo celosno ke vidis deka celiot proekt e rentabilen i isplatliv samiot od sebe plus pridonesi za cela ekonomija Potocno od strana 120 do 130 tuka se faktite za rentabilnosta.
 


Edited by Cloverstack - 13-May-2011 at 14:28
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 11-May-2011 at 07:38
Ја имам читано студијата дека е исплатлив, но тоа е се разбира анализа на оние кои имаат интерес да биде исплатлив. Искрено нема теорија да биде толку доходовен за МЖ како што би бил правецот Тетово-Куманово.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 11-May-2011 at 08:30
Originally posted by krale

Ја имам читано студијата дека е исплатлив, но тоа е се разбира анализа на оние кои имаат интерес да биде исплатлив. Искрено нема теорија да биде толку доходовен за МЖ како што би бил правецот Тетово-Куманово.
Krale ne sporam koj e po isplatliv samo te koregiram deka finasisiki rentabilen kako proekt a koridorot 8 se dvizi po isti linija so taja zeleznica so sama izvedba kako so e proktiran brzinata se podiga na 100km na cas so toa sto ova sto go debitirame za progradska zeleznica ke se ostvari so samiot koridor no vo pogolem razmer a potoa mozi da se sminka so poveke stanici i se drugo sto se imame spomnato vo ovaj forum idejata za gradaska prigradska zeleznica e super nikoj ne spori ama za da se postigni ekonomski efekt mora da se gradi koridorot 8.
So koridorot 8 ke donese poveke potreba od rabotna sila sto ke ja potikne potrebata gradska zeleznica vo Skopje.


Edited by Goran - 11-May-2011 at 08:31
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 11-May-2011 at 11:18
Не мислам дека е така.

Всушност јас не ја спорам изградбата на коридорот 8 (во сегментот околу Скопје), туку ја спорам неговата рентабилност во насока кон Бугарија. Мислам дека тука се фрлени преголеми средства, а ништо не е постигнато. Замисли си тие 2-300 милиони досега потрошени мислам дека беше, да беа вложени на потегот Тетово-Куманово? Сиве овие години додека пропаѓа железницата, овој правец ќе овозможеше солиден профит и ќе обезбедеше подобри услови и побрзо да се направи и кон бугарија пруга, ако сметаме од политички причини дека е потреба (бидејќи од економски не е потребна)?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 11-May-2011 at 15:35
Зашто не ти текне дека можеби голем дел бугарски компании да работат увоз/извоз преку Албанија. Башка Скопја и Софија трасата се скоро 3 милиона населени, сигурно има причини да контактираат некако.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 11-May-2011 at 15:38
Originally posted by lslcrew

Зашто не ти текне дека можеби голем дел бугарски компании да работат увоз/извоз преку Албанија. Башка Скопја и Софија трасата се скоро 3 милиона населени, сигурно има причини да контактираат некако.


Веројатно ќе има и такви примери, но реалната ситуација е за жал единственото релевантно мерило. Се друго е „можеби ова, можеби она“.

Факт е дека границата со Грција и со Косово се најфреквентни по основ на трговија и промет на луѓе. Зошто границите со Албанија и со Бугарија не се тесно грло ако толку мнооооогу трговија треба да прави промет, ама ете нема како?


Кога и да отидеш на овие граници, нема живо пиле. И ние сега ќе градиме од ЧИСТО ПОЛИТИЧКИ МОТИВИ скапа железница? Нелогично.

Не викам дека понатаму е лошо да се направи, ама ако мисли некој дека тоа ќе ја направи МЖ рентабилна и профитабилна, и те како дебело се лаже.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 11-May-2011 at 15:55
Коридорот е предвиден како долгорочен коридор за развој на Европа. Тоа не го смислила Македонија, како тоа тебе ти текна и готово. Којзнае колку матерјал има физибилноста на коридорот каде е обработена. Како можеш д знаеш ти дка ќе нема сообраќај ако го нема коридорот. Да се изгради порво што ќе се случи е што ќе се слее голем дел од постоечкиот околен сообраќај по коридорот.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 11-May-2011 at 16:57
Не е ништо тоа спорно, дека таков коридор треба и дека е сигурно од помош.

Јас зборам за економската исплатливост и поврат на инвестицијата. Правците кои се исплатливи се запуштени, на сметка на овој политички проект, кој се претвори во бунар без дно.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 12-May-2011 at 06:24
Pak jas
Krale Koridort 8 e rentabilen ekonomski kako celosen koridor no ima delnici ako ge razdelis poedinicno ne se isplatlivi to e tocno kako Kumanovo do Bugarska granica i toa e spomnato vo studiata od koridorot na strana 59
No kako celina koridor 8 za Makedonija znaci monogu moli boga sto pobrzo da se ostvari se otvaraat novi pazari za nas konekcii za  Italija azija bliski istok Turcija Rusija  i pole za poveke investicii vo Makedonija
a toa sto imalo tenderski nepravilnosti od poranesnata vlada sto go pocnaja i ne go drzvrsija od poznati pricini e druga rabota
Kako celosen koridor 8 e isplatliv i ke donese revulucija vo industrija i  priliv na stranski kapital no samo ako pokraj toa treba da imame stabilna vlada i  podobreno sudstvo
 
Poarno e da se izgradi koridorot 8 sto ke ja razmrda ekonomijata  pa spored potrebite na taja ekonomija ke se napravi studia za brza zeleznica i ako se potvrdi ekonomski isplatliva mozi da se dadi na koncisioner
 a vo meguvreme koridirot 8 da se iskoristi do maksimum za prevoz na patnici po toj koridor.
sto vo stvarnost prestauva prigradska zeleznica gi povzuva Stuga Kicevo Tetovo Gostivar Skopje Kumanovo Kriva palanka so zeleznica so maximalna proektirana brzina od 100Km.
Ako se moderenizira koridorot 10 i XD toa ke znaci cela zeleznica ke bidi so 100KM brzina
ako ova se pokaze rentabilno pa moze da se kalkulira da se podigne brzinta na poveke pa moze da se dade cela zeleznica pod koncesija a operatorot da ima zadaca da ja podigne brzinata na izvesni delnici na poveke do kaj 200KM na cas
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 12-May-2011 at 08:03
Originally posted by Goran


No kako celina koridor 8 za Makedonija znaci monogu moli boga sto pobrzo da se ostvari se otvaraat novi pazari za nas konekcii za  Italija azija bliski istok Turcija Rusija  i pole za poveke investicii vo Makedonija
a toa sto imalo tenderski nepravilnosti od poranesnata vlada sto go pocnaja i ne go drzvrsija od poznati pricini e druga rabota
Kako celosen koridor 8 e isplatliv i ke donese revulucija vo industrija i  priliv na stranski kapital no samo ako pokraj toa treba da imame stabilna vlada i  podobreno sudstvo
 


Коридорот 8 нема да донесе никакво отворање на Турција, Русија и Азија. И понатаму природниот пристап до овие пазари ќе остане по друг пат - за Турција преку Солун ќе биде и побрзо и подобро, а за Русија ќе остане преку линијата кон Будимпешта.

Во таа насока коридорот 8, посебно во делот кон Софија е едно слепо црево. Само ги дуплира паралелните траси кои веќе постојат (Ниш- Софија-Истанбул; и Солун-Истанбул). За товарниот сообраќај, кој и онака не гледа многу дали поминува 100 или 200 км, пругата нема да има никаков економски ефект.

Во насока кон Албанија, коридорот е поинтересен, бидејќи отвора пристап до Албанскиот пазар и пристаништа. Тоа за Македонија е многу поважно од економски аспект, ама пак од политички причини се форсира пругата кон Софија.




Треба да се анализира политичкиот комплекс на македонските влади, во моментите кога се решија да го спонзорираат овој небулозен и неисплатлив проект. Тоа беше во ситуација во која Грција ни наметна ембарго, а Србија беше под ембарго од ОН. Во таква ситуација коридорите на железницата беа доведени во колапс. Но какви се шансите симултано да се случи тоа во иднина? Ако Грција, на пример, дури и наметне ембарго, северниот коридор овозможува пристап до Софија (и бугарските пристаништа), до Европските пазари, па и до црна гора или хр/словенија како алтернативни пристаништа.

Во исто време, дури кога би биле и двата коридора (север-југ) затворени, која е гаранцијата дека тоа нема да го стори и Бугарија? Никакви! Дури и од каква помош ќе биде коридорот кон исток, кога ќе биде доста тешко да се дојде до Европските пазари преку железница.

Албанија веќе отвора повеќе можности, и помалку шанси политички да биде во спрега со Србија и Грција, при блокада на македонската економија. Ама ете, кој седнал малку да размисли.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 12-May-2011 at 09:48

Krale cela poenta deka kordorot 8 e rentabilna investicija za Makedonija  toa celo vreme go tvrdis a evo ti Mapa za da svatis kolku toj koridor e vazen za Makedoniaja Albanija I italija 

 ovoj koridor se otvaraat novi perspektivi

zamisli Jabolka od Resen ili Tetovo domati od Strumica od na niva do na pazar vo Italia za eden den ili textil mermer ruda za Italia  isto za Rusija Ukraina pa nataka evtin trasport em brzo
Nemoj da pocnes pak moze preku Srbija Hrvatska Kolku poveke granici proaga tolku pabavno se dvizi tolku poke kosta.
Ako ne mozis da svatis sto e poentata na sevo ova sto go debitiram so tebe ne misli na malo od Tetovo do Kumanovo.
Ako nema industrija so potrerba lugeto da se vozat so voz ili samo da mu pomine vremeto.
 
Poentata e so samiot koridor8 se stvara  prigradska zeleznica Struga Kicevo Tetovo Gostivar Skopje Kumanovo Kriva Palanka so proktirana brzina do 100 km na sat  pa na ova posle moze da se nadgraduva.
CheersCheers


Edited by Goran - 13-May-2011 at 03:52
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 12-May-2011 at 10:22
И сам анализирај се што кажа, и ќе сватиш дека коридорот 8 во делот кон Бугарија, е најнерентабилната делница во целиот коридор.

Украина, Русија, Азија и Турција, ама воопшто не се отвораат преку Софија (истите се достапни преку Солун или Будимпешта).

За страната на Италија, држи до некаде вода, јас затоа и реков, многу поисплатливо и потребно за МК е да работи на коридор со Тирана/Драч, па зошто да не и со Ц.Г. преку северна делница во Албанија. Дури и од политички причини е попотребно.

Ама за жал место развој на постојната мрежа, правење на МЖ да биде профитабилна компанија, која ПОТОА ќе може да финансира ваква изградба, ние почнавме обратно, од НАЈНЕИСПЛАТЛИВАТА делница, и ја доведовме МЖ до банкрот.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 12-May-2011 at 10:38
Ova e premnogu gnavejne na forumov posledno otvori go linkot pa svati deka so edna granica progajne e poevtiono i pobrzo preku crno more imas Ukraina Rusija Gruzija Azebergan pa nataka toa ti market od eden Bilon Luge samo preku edna granica  da pustis  kontajner od Makedonija  za 3 dena ke stigne preku Solun treba 6 dena Evropa go saka ova da go rastereti Bosfor isto za Italija preku zeleznica preku Avstrija ke odi 2 dena a peku Albanija za eden den.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 48>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.