build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Деловни
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

НЛБ Тутунска банка

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 19>
Poll Question: Оценка
Poll Choice Votes Poll Statistics
5 [9.62%]
2 [3.85%]
5 [9.62%]
6 [11.54%]
10 [19.23%]
7 [13.46%]
4 [7.69%]
9 [17.31%]
1 [1.92%]
3 [5.77%]
You can not vote in this poll
Total votes: 52   Average: 5.63

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 26-Feb-2008 at 22:07
Originally posted by lslcrew

Ја сум обожавател на стаклени згради, така да овој има повише стакло од првиот.


абе и јас сум ама не по секоја цена. Во Скопје има неколку страшно грди стаклени примероци...

сепак мислам дека НЛБ ќе биде добра Yes
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 26-Feb-2008 at 22:10
Новиот рендер има баш помалку стакло BTW
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 10-Mar-2008 at 22:27
Еве една замашна рунда фотки од денеска. Последниот кат се привршува во делот на НЛБ а во делот на City Plaza е веќе готов. Веќе се реди и фасадна цигла на повеќе места како што може да видите.

Една работа скроз ме збуни. Делот City Plaza кој треба да биде и катна гаража воопшто не ми личи на тоа. Се утепав од гледање но неможев да заприметам рампи за качување на колите. Дали под катна гаража мислат неколку нивоа под земја (мислам дека објектот има 2 нивоа под земја) а горниот дел ќе биде комплетно деловен простор незнам.

Објектите се комплетно одвоени физички во надземниот дел (бр. 8).

1

2

3

4

5

6

7

8



Edited by pbanks - 10-Mar-2008 at 22:28
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 10-Mar-2008 at 23:19
ne e toa fasadna cigla,obicna cigla e toa.fasadna cigla ti e onaa na zgradine u kapistec so e
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 10-Mar-2008 at 23:21
Кај и да е, за месец дена максимум ќе ја биде скроз!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 10-Mar-2008 at 23:25
Originally posted by se_manda

ne e toa fasadna cigla,obicna cigla e toa.fasadna cigla ti e onaa na zgradine u kapistec so e


имаш право се заебав Bonkбрза кучка, слепи кучиња..............
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 10-Mar-2008 at 23:26
Originally posted by lslcrew

Кај и да е, за месец дена максимум ќе ја биде скроз!!!


Не верувам ова е побрзиот дел, тоа што следува има повеќе цепидлачење. Колку што јас знам во Август треба да биде предадена во употреба. И до тогаш да биде брзината ќе е пак импресивна.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 10-Mar-2008 at 23:32
Абе ја да видам фасада, па однатре што сакаат нека и прават!!!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 11-Mar-2008 at 00:16
Originally posted by lslcrew

Абе ја да видам фасада, па однатре што сакаат нека и прават!!!


Хаха, да.

@pbanks исто и јас кога и да поминам пробувам да ги видам рампите што би требало да се видливи , ама нема ништо слично на тоа? Можеби е тоа што викаш, да бидат паркинзите под земја, ама тогаш рендеров би немал смисла:



Гледате како на делот што би требало, нели, да биде катна гаража, најгоре се паркирани коли како што е кај сите катни гаражи. Ако не е целиот тој дел катна гаража, тогаш колите би требало со кран да се паркираат горе Smile Исто има измени кај рендеров, најочигледна е тоа дека City Plaza и НЛБ се сега комплетно одделени, а на рендерот се споени и мислам дека изгледа подобро така.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 11-Mar-2008 at 00:21


Да и јас размислував на овој рендер. Тука е логично да се споени зградите, доколку беше до горе катна гаража има логика да има директен влез со зградава, бидејќи во голема мера вработените во НЛБ ќе ја користат зградава можеби ќе го закупат последниот кат да речеме. Доколку не е катна гаража до горе спојки и не мора да има. Не ми смета што зградите се раздвоени може да биде убаво и вака иако беше убаво и да се споени.

Единствено решение е колите да се качуваат горе со лифтови но тоа ми звучи чудно/неефикасно. Со толку катови ќе треба да има барем 4 лифта (јас колку што видов има инсталација за два лифта) за да иде работата како што треба и веројатно ќе треба колите да ги качуваат спуштаат авторизирани лица а не секој да се вози горе доле. Сепак ова ми звучи нереално но останува да видиме.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 11-Mar-2008 at 00:23
BTW спојки има и на новиот рендер. Можеби ќе ги насадат на крај Dunno




Edited by pbanks - 11-Mar-2008 at 00:24
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 11-Mar-2008 at 01:19
Браво пбанкс гледам си се изнасликал. Зградава ми се допаѓа, не е нешто спектакуларно али е ок,  темпото на градба е скоро невидено за наши услови. Новиот рендер(боја) повеќе ми се допаѓа, делува поозбилно, одговара за банка Thumbs%20Up.
Ако нешто ми смета тоа е што стаклената површина е намалена во  однос на оригиналниот рендер (лично хоризонталните плочки би ги заменил со стакло), и второ зошто не одат нагоре уште 5-6 спрата? Одлична централна и прометна локација, сигурно може да идат нагоре, па нип-от и околните згради се 10-ина ката, доколку не им е потребно на НЛБ нека ја издаваат.
Се некако касно влегувам со овие мислења и измени што ја мислам треба да се направат али шо да праам таков сум Dunno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 11-Mar-2008 at 01:25
Да сакаат и комерцијална да ја средат онаа грдосијата преку мост!!! На такво видливо место а грдо ко ноќ!!!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 11-Mar-2008 at 01:32
Previous На ова ли мислиш? Спроти ГТЦ?

Не верувам дека вооопшто им паднало на ум да го средат тој дел... дефинитивно сум за, особено кога веѓе се планира да се изгради и зградата на филхармонијата...
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 11-Mar-2008 at 01:40
Стварно треба малце да ја средат зградава, па нели само се фалат со рекордни профити, па нека фрли Хари некој денар. И на мнт му треба малце боичка, па после кога ќе се изгради филхармонијата (најдобар нов проект во мк според мене) целиот тој простор да трешти.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 11-Mar-2008 at 01:45
На ништо не личи. Сега хари ќе дал 700000 евра за мостот на аларова. А кај него пред врата не си погледнал. Или па погледнал ама тендерите за мостот поубави му се виделе!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 16-Mar-2008 at 16:20
Еден друг агол


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 24-Mar-2008 at 18:35
Зашто имам впечаток дека малце се успори работата тука?!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 04-Apr-2008 at 23:57
Тектов е полн со типичен новинарски булшит како споредувањето на Скопје со другите европски метрополи и напумпани фрази од типот „единствено во регионот“. Но ќе одговори на многу прашања околу катната гаража и бев пријатно изненаден од тоа што го прочитав. Cheers


Во Скопје се раѓа деловно-банкарски центар

Во рамките на овој „сити центар“ се гради и модерна катна гаража за 500 возила

Деспина Трајковска

Скопје полека, но сигурно го добива својот нов деловен центар во централното градско јадро. На растојание од нецел километар, веќе се сконцентрирани голем трговски центар, факултет, седиштето на Европската унија, се гради комплексот на НЛБ Тутунска банка, а наскоро се очекува на едно место, во поранешната зграда на НИП-от да се преселат голем дел од буџетарите и централата на ИК банка. Во непосредна близина на „Рамстор“ пак, наскоро треба да се постават темелите на уште еден деловен објект и ексклузивен хотел.

Сите овие субјекти меѓусебно одвоени со мали растојанија ги исцртуваат контурите на „сити центар“ на Скопје, сличен на оние во европските метрополи. Современата нишка на комплексот дефинитивно ќе ја „влече“ првата катна гаража во градов, која се гради како дел од банкарскиот комплекс на НЛБ Тутунска банка. Таа ќе треба да ги задоволи потребите за паркирање. Паркирањето е еден од главните проблеми во центарот на градот, па со изградбата на катната гаража тој проблем треба да се намали.

Инвеститорите на гаражата, која практично претставува дел од проектот за деловниот објект на НЛБ Тутунска банка, се убедени дека таа ќе претставува полн погодок за центарот на Скопје. Посочуваат дека гаражата ќе има капацитет за паркирање за околу 500 возила, а банката, за своите потреби, ќе има сопствен подземен паркинг.

Ајдован Адемовски, сопственик на фирмата „Сити плаза“, која е делумен инвеститор на катната гаража и деловниот објект, вели дека комплексот треба да биде комплетно завршен најдоцна до септември. Според проектот, и двата објекта имаат приземје и пет ката. Катната гаража ќе биде една од најсовремените во регионов и ќе има осум нивоа за паркирање, ако се има предвид дека покрај приземјето и петте ката, објектот има и две нивоа за паркирање под земја. Единствено во тој дел возилата ќе се паркираат преку рампа-систем, додека на катовите ќе се искачуваат со товарен лифт.

„Овој современ принцип на паркирање ќе го спроведуваат специјално вработени лица, односно, возачите само ќе го остават клучот од возилото, а се' друго ќе биде наша работа. Оваа услуга воопшто нема да значи дека паркирањето ќе биде прескапо, ќе чини приближно колку и услугата што се нуди на блиските јавни паркинзи“, вели Адемовски.

Предвидено е приод до катната гаража да има од кај „Рамстор“, односно од насока на Јужниот булевар, додека за излезот од гаражата треба да се одлучи деновиве. Карактеристично за катната гаража, што не е случај со другите во регионов, е тоа што објектот ќе биде целосно затворен, а можност за паркирање ќе има и на покривниот дел од објектот. „Единствено тоа ќе остава впечаток дека станува збор за катна гаража и тоа доколку се гледа од некој повисок објект“, посочува Адемовски.

Тој категорично ги отфрла шпекулациите дека наместо катна гаража таму се гради хотел. Увид во досегашните градежни активности неделава направи и Градежната инспекција од Општина Центар. Инспекторите велат дека работите на терен се изведуваат според предвиденото и додаваат дека „засега, секоја шајка е на место предвидено со проектот врз основа на кој е издадена дозволата за градба на катна гаража и деловен објект“.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3403FAE272380549B04EC17BCDB2EEE9



Edited by La Linea - 04-Apr-2008 at 23:57
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 05-Apr-2008 at 00:34
Предвидено е приод до катната гаража да има од кај „Рамстор“, односно од насока на Јужниот булевар, додека за излезот од гаражата треба да се одлучи деновиве.


WTF?!?

 Crazy
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.204 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.