build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Битолски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 16>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 01-Nov-2009 at 00:16
3 такси возила по еден патник заглавија на Кукуш
Понеделник, 26 Октомври 2009 17:14

CVETANKA%20ulica%201

20 години жителите на Горно Оризари и Стрелиште кои најмногу ја користат улицата Кукуш чекаа нејзино асфалтирање. Желбата им се исполни, но се плашат дека радоста нема да им трае долго затоа што сметаат дека изведувачот не си ја дозавршил работата:

,,Има 10 дена откога завршија цревото за вода пуштено го оставија, тие требаше да ги завршат сите работи, вели Славе Долевски, жител на Улица Кукуш

CVETANKA%20ulica%202

Саботните обилни дождови направија голем проблем на местото каде што стариот дел од улицата се поврзува со новиот:

,,Беше пресечен за цревото и нетампониран и од водата пропадна. Во саботата тоа беше драма: 3 такси возила дојдоа за едн патник. Едниот го тргаше заглавениот, другиот за да го земе патникот дојде, вели Славе Долевски, жител на Улица Кукуш

CVETANKA%20ulica%20slave

Жителите од околните улици вчера сами го тампонирале овој дел, затоа што додека надлежните работеле не успеале да ги натераат да доасфалтираат:

,,Асфалт му остана. Ние им рековме турете го уште ова, а тие велат не било нивна надлежност, а колку сега ќе ја чини нискоградба да дојде со машинерија, вели Славе Долевски, жител на Улица Кукуш

CVETANKA%20ulica%203

Жителите се плашат дека и оваа улица може да го има истиот проблем кој е присутен на стотина метри од новопроблематичниот дел:

,,Оваа улица пропадна пред 5 години и за уште еден слој асфалт останати се голем број искршени возила, вели Славе Долевски, жител на Улица Кукуш

CVETANKA%20ulica%204

Жителите ги информирале општината, водовод и нискоградба. Од Општина Битола велат дека интервенции треба и натаму да има затоа што технички прием сеуште не е извршен и улицата не е предадена на Општина Битола.

Цветанка Ристевска



http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=13907:3-&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 01-Nov-2009 at 00:17
Општината за катните гаражи
Четврток, 29 Октомври 2009 19:01

TALESKI%20ZA%20KATNI%20GARAZI

-Има модул 10 и 16 кои треба да се доработат. Убеден сум дека до Нова година ќе се заврши измената на деталниот урбанистички план, каде се предвидува подземна катна гаража со два ката и позади хотел Македонија една надземна катна гаража. Убеден сум дека ќе има и финансиери, во подземната гаража ќе има и деловни објекти за кои има и инвеститори затоа што тие ќе го платат целиот износ, а за возврат ги добиваат деловните објекти - вели Владимир Талески, градоначалник.



http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=14013:2009-10-29-18-02-00&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 06-Nov-2009 at 04:37

Битола ќе добие булеварски влез

Битола ќе добие булеварски влез во градот со четири ленти од страната на Прилеп. Проектот се спроведува, а го финансира Владата со 90 милиони денари. Се очекува модернизацијата и проширувањето на влезот да завршат в година. Со ова градот конечно ќе се ослободи од стариот тесен пристап полн со дупки и крпеници, кој оставаше лош впечаток кај посетителите.

Во новото сообраќајно решение добро се вклопува и големиот кружен тек при влезот што го направи Општината со сопствени средства. Тој поврзува повеќе градски улици, меѓу кои Прилепска и Железничка, кои беа реконструирани годинава. З

аедно со градбата на новиот влез, се средуваат и околните парцели, кои треба да привлечат странски инвеститори, меѓу кои и словенечки „Туш“, кој се споменува дека од десната страна на влезот ќе изгради голем трговски центар.

По 2010 година се планира да се осовремени и влезот на градот од страната на Охрид со три ленти.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=6A35D4BDFFCC5342810FF15FA2E6C9AD
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 11-Nov-2009 at 10:35
Некако чудни стандарди имаме за профил на улици. Улички се кај нас булевари, раскрници се клучки, па сега еве и авении ќе слушнеме.






www.bitola.gov.mk
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 18-Nov-2009 at 17:18
@lsl

http://en.wikipedia.org/wiki/Avenue_(landscape)

Апсолутно е можно да направат авенија на влезот на битола. Профилот не клучен параметар.

Инаку навистина одлично што го реновираат влезот од кај Прилеп, навистина беше мизерен. Влезот од Охрид не ми текнува во каква состојба беше.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 18-Nov-2009 at 22:20
Originally posted by pbanks

Влезот од Охрид не ми текнува во каква состојба беше.
Исто мизерен 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 05-Dec-2009 at 00:59
Ќе се асфалтира во Јени маале
ПЕТОК, 04 ДЕКЕМВРИ 2009 18:06




Дупките низ битолските улици е проблем многупати инициран во нашиот дескод страна на граѓани кои се соочуваат со кал, прашина, вода и скинати чевли , минатиот месец посебен акцент беше ставен на улицата Гоце Делчев на која во Битола пред неколку години се вршел зафат за инсталација на водоводна или канализациона мрежа, па ископините останале така само тампонирани заедно со дупките во асфалтот, ја направиле улицата непогодна за движење ни за автомобилите ни за пешаците.




Денеска таму се работи улицата се подготвува за асфалтирање.Искршениот асфалт се корне и отстранува, наредно следело тампонирање по што ќе се асфалтира целосно улицата.Се работело активно известуваат од Општината, проблемот на граѓаните ќе се реши во целост откако ќе завршат овие предасфалтни фази.Општината во план има асфалтирање и на други проблематични улици, велат ќе се работи се додека работат и асфалтните бази.

Оливера Михајловска


http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=15186&Itemid=106

Ги менуваа азбестните цевки во цела населба (прилично голема), и замислете дупка на секои буквално 5 метри, на секоја можна улица. Катастрофа, а така стоеше цела година. Значи кон секоја куќа има една цевка која требаше да се замени, па после секоја куќа има засек во асфалтот широк ~60 cm а широк колку коловозот. Повеќе од 10 km/h не се вози таму.

Edited by гитардемон - 05-Dec-2009 at 01:01
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 05-Dec-2009 at 01:07


Штета што Битолчани не се воопшто активни на форумов (не те критикувам тебе, знам дека ретко си во Битола), таква глетка како што опишуваш дефинитивно требало да се фотографира и постира. Од оние сличките во веста само се насетува како било.


Edited by Cloverstack - 05-Dec-2009 at 01:08
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 27-Dec-2009 at 04:40
Подземни катни гаражи во Битола!?



Предизборните ветувања на градоначалникот Владимир Талески во центарот на Битола да изгради подземни катни гаражи со намера да се реши хаосот со парирањето на автомобили во градското јадро никако да се реализира. Талеси вели дека ова негово ветување ќе започне да се реализира пред Нова година иако не остнаа многу денови до 1 јануари.
„За да се реализира една работа од идеја до стварност има долга постапка. Јас сум убеден дека до Нова година ќе завршиме . Таму има дополнување и измена на деталниот урбанистички план значи во централното градски подрачје, каде предвидуваме катна гаража на два ката под земја , и некаде зад хотел Македонија уште една надземна катна гаража . Овие се двата модули кој треба да се подготват и спремат и законски да ја спроведиме процедурата потребна за тоа да биде реализирано.“

Заа своите предизборни ветувања Талески допрва ќе бара инвеститори. За политичките ветувања нема да се трошат пари од општинската каса.

„Убеден сум дека за двата проекти ке има финансиери , затоа што во вториот дел кога го разгледуваваме проектот за катните гаражи дополнивме со деловни објекти, значи во двата ката под земја на Гоце Делчев ќе има деловни објекти за што веќе се интересираат инвеститори , бидејќи целиот износ нема општината да го плаќа , туку ќе го плаќа инвеститорот , кој за возврат ѓи добива тие деловни простории кој би биле сместени во катните гаражи.“

И поранешните власти во Битола ветуваа подзени гаражи но за жал битолчани се уште секојденвно се соочуваат со хаосот во паркирањето. Од ситуацијата единствено профитира пајак службата на ЈП Комуналец.


http://bitolainfo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=373:2009-12-24-15-19-23&catid=1:novosti&Itemid=41
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 27-Dec-2009 at 06:39
По асфалтирањето на кружниот тек, сега се дислоцираат објектите наспроти црквата “Св. Недела“ заради пробивањето на булеварскиот влез кај Дулието.


Иако е крај на градежната сезона градежните работи кај Дулието, не намалуваат туку продолжуваат со несмален интензитет. По асфалтирањето на кружниот тек, поставувањето на осветлувањето, одбележувањето на хоризонталната и вертикалната сигнализација, работите продолжуваат на влезот во Битола од страната на Прилеп.



Сега се работи на дислокацијата на неколките објекти, а на нивно место да се пробие булеварот од кружниот тек до Горно Оризари.

Се дислоцира бензинската пумпа на “Макпетрол“ и таа ќе оди дваесетина метри во ридот. Иако оваа реконтрукција на бензинската пумпа беше планирана да се случи наредната година, сепак раководството на “Макпетрол“ донесе одлука поради завршувањето на градежните работи во Битола, предвидените пари да ги пренамени од источна Македонија за оваа пумпа.



Исто така и сервисот на поранешен “Авторемонт“ ќе се реконструира, а паркингот кој е пред сервисот сега ќе се префрли зад сервисот во ридот, а целиот овој простор ќе добие нов модерен урбан лик.

Неколкуте ресторани кои се на оваа локација на истата страна ќе се рушат, а нема да можат да се дислоцираат во ридот, туку ќе мора сопствениците да бараат друга локација.

До населбата “Стрелиште“ ќе се “сечи“ ридот за да се направи простор за новиот булеварски влез.

Напоредно со овои рушења и дислокации се работи на поместување на водоводната цевка која е дел од регионалниот водовод Битола-Могила-Новаци, а наместо старата која поминува под патот, ќе се дислоцира десетина метри покрај патот согласно проектот за овој дел од Битола.

Не е прецизирано кој е крајниот рок за завршување на овој проект, а како одат работите за брзо време битолчани ќе имаат убав влез во градот, како што и наликува на Битола.

Инаку околу финансирањето на овој проект, кружниот тек е финансиран од страна на локалната самоуправа, а булеварскиот тек се гради со средвста на Фондот за патишта, и е дел од регионалниот пат М-5.

Со завршувањето на овој проект ќе се реши едеб горлив проблем, а од клучката кај село Кукуречани па се до село Кравари возилата ќе се движат по комплетно нови коловози, без разлика дали поминуваа низ Битола или по новоотворената улица “Железничка“.


http://wwww.informator.ws/novosti-od-bitola/6939-2009-10-13-20-56-39.html
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 27-Dec-2009 at 12:55
Каде е хотел Македонија?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 27-Dec-2009 at 16:18


Сето тоа што е покриено со натписот Манаки е всушност хотел Македонија. Не знам најточно, но мислам дека е заробен во некои денационализациони постапки, и абер нема од решавање. Бил денационализиран но не сака едниот да му го продаде својот дел на другиот, а заедно да работат не доаѓа во предвид, и такви глупости.

А што се однесува на влезот од кај Прилеп, се надевам ќе можам да сликнам бидејќи времето многу ме зафркава. Таму се гради уште една бензинска на Лукоил (треба да се регистрира), се премести бензинската на Макпетрол и се гради бензинска од новиот тип, а рушен е и пола рид и изгледа интересно, барем за битолски услови.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 27-Dec-2009 at 16:38


Ова ли е:
41° 1'41.87"N  21°20'9.32"E
?

Не гледам баш некој простор зад него за надземна катна гаража како што најавува Талески... А за онаа подземната има ли абер каде би било тоа „во централното градско подрачје“ или допрва ќе смислуваат?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 28-Dec-2009 at 01:22
Хотелот е баш тој, а подземниот паркинг се планира на местото каде што има многу паркирани коли (тоа е веднаш спроти хотелот) ако ги видиш координатите во google earth.

Ова се планира подолго време, имавме еден пријател од Хрватска кој е официјален претставник за Балканот на една јапонска фирма која гради катни гаражи со лифт и колите се редат како во библиотека подземја, кој дојде да разговара пред 3 години со локалната самоуправа, но не дојдоа до договор. Баш ќе побарам нешто повеќе за тие подземни гаражи, кои што надземно зафаќаат место колку за една кола.

Edited by гитардемон - 28-Dec-2009 at 01:24
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 10-Jan-2010 at 19:13


Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 10-Jan-2010 at 19:20
Многу сум горд што го најдов ова:

http://www.kristibombol.com/uploads/proekti/Elaborat.pdf

Сепак некој направил многу детална студија за ова. Браво. Sирнете ја, интересно е кој не видел како тоа изгледа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 20-Jan-2010 at 02:53


Конечно стигнав да го разгледам елаборатот  Cheers

Навистина за пофалба - не само исклучително студиозниот пристап, туку и фактот што овој документ е достапен, макар само преку сајтот на професорката Бомбол. Нека се замислат оние од општината, зошто служи нивната веб страна...

Инаку имам слушано едно излагање на професоркава и морам да признаам дека ме воодушеви. Ите како отскокнува од сивилото на просечните македонски било експерти, било академски работници, вотевер.

Еве да ја постираме оваа мапа од елаборатот, може да ни се најде понатака во дискусијата:



Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 20-Jan-2010 at 03:06
Само за инфо, таа неизградената железничка е веќе изградена (таа е таа што беше толку помпезно градена до пред 6-7 месеци).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 03-Feb-2010 at 00:31

Во центарот на Битола ќе се гради нов плоштад

Проектот кој предвидува две катни гаражи и деловен простор ги вознемири борците и опозициските советници

БИТОЛА - Локалните власти имаат сериозна намера да градат нов плоштад, со две катни гаражи и деловен простор. Урбанистичкиот план за овие решенија е веќе готов. Проектот ги вознемири борците и опозициските советници. Тие прашуваат каде ќе завршат спомениците на двата Илиндена и на првиот снимател на Балканот, Милтон Манаки, кои сега се поставени во строгиот центар на Битола. Енигма е дали таму се планира простор за илинденските споменици и дали можеби споменикот на Филип Втори ќе се постави пред театарот наместо на малиот плоштад „Магнолија“.

Битолските борци почнаа да реагираат откако пред советниците беше презентиран нацрт-план за централното градско подрачје во Битола со кој се заговара да се урне плоштадот во Битола и да се изгради сосема нов. Изготвувачот на планот, архитектот Јорго Шундовски, најави дека физиономијата на центарот на Битола ќе се менува. Под плоштадот ќе се гради катна гаража, а уште една катна гаража ќе никне зад хотелот „Македонија“, кај зградата на ЈАТ. Двете гаражи ќе имаат 800 паркингот-места. Подземно, на површина од 2.500 квадратни метри е предвиден и деловен простор.

„Привремено, до изградба на новиот плоштад, и двата споменика што се наоѓаат тука ќе се дислоцираат. Плоштадот ќе има ново решение во целост, нема да се паркираат автомобили, туку ќе има две нови гаражи, фонтани, но и нови места за споменици“, најави Шундовски.

Само за изградба на споменикот посветен на двата Илиндена се потрошени 400.000 евра, потсетуваат борците. А, стотина илјади евра чини и споменикот на Манаки што го донираше бизнисменот Трифун Костовски, лоциран непосредно пред влезот на Центарот за култура. Борците велат дека за уредување на плоштадот во 2004 година ги обезбедиле сите општински дозволи. Но, тогаш никој не им навестил дека само по неколку години веќе изграденото ќе се преуредува.

„Самата помисла дека ќе се дислоцира споменикот премногу не' вознемирува. Зошто никој не кажа за тоа? Таму се вложени големи суми, 23 милиони денари. Направено е комплетно партерно уредување со гранит од Верона, Италија. Споменикот го направи Драган Поповски, а се лееше во Белград, кај браќата Јеремич. Поставени се скапи системи за осветлување и за наводнување на зелените површини. Споменикот е вметнат не само во Деталниот, туку и во Генералниот урбанистички план“, коментираа од седиштето на Сојузот на борци од Битола. Тие отворено прашуваат дали споменикот на двата Илиндена ќе заврши во општинскиот двор, на местото каде што повеќе од една година стои коњаникот Филип Втори, чекајќи да биде поставен на малиот плоштад „Магнолија“.

Архитектот Шундовски убедува дека проектот за целосна реконструкција на плоштад на Битола не е нов, туку постои од 1990 година, кога поранешното битолско раководство го нарачало планот. Но, не како катни гаражи, туку како изградба на двонаменски засолништа. Сега, вели Шундовски, само го пренамениле проектот.

Новите планови на локалната власт ги разбранува и советниците. „Ако планирате да ги тргнете спомениците оттаму, тогаш е многу коректно за ова да ги информирате борците, бидејќи тоа е нивна инвестиција. Ова што сега го најавувате личи на почеток на реализирање на изборните ветувања на ВМРО-ДПМНЕ. Колку време ќе трае изградбата на плоштадот и колку ќе чини новиот лик на централниот плоштад“, праша Наташа Струмениковска, советничка на СДСМ. Но, за жал, ниту советничката ниту, пак, јавноста добија одговор на поставените прашања.

Опозицијата смета дека Битола е препознаталива по својата стара архитектура и дека тој лик не треба да се менува, а дека на секаде во светот плоштадите се реставрираа. „Со овие планови тотално ќе се менува лицето на Битола, препознатливо како стар град. Со новите паркинзи ќе се наруши мирот на граѓаните од центарот. А, сега доаѓам до сознание дека споменикот на Филип Втори ќе се пренесе пред театарот наместо да се постави на Магнолија“, рече Борис Чоревски, советник на СДСМ.

Советниците уште обвинија дека наместо нов плоштад, во срцето на градот власта планира трговски центар со паркинзи, чија вредност на деловниот простор би имала астрономски цени. „Бидете отворени. Кажете дека на плоштадот планирате да градите трговско-деловни објекти со паркинг чии цени од кавадратен метар би биле енормно високи. Со тоа ќе ја уништите целата чаршија и ќе ги затворите сите дуќани на Широк сокак“, обвини социјалдемократот Златко Ќурчиевски.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=700328C57BAE8A4F81B810FA5C7CDB1D
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 03-Feb-2010 at 19:50
Originally posted by гитардемон

Многу сум горд што го најдов ова:

http://www.kristibombol.com/uploads/proekti/Elaborat.pdf

Сепак некој направил многу детална студија за ова. Браво. Sирнете ја, интересно е кој не видел како тоа изгледа.


Во студијава е наведено влезот/излезот да биде улица како што е и сега само реконструирана ама општината сепак се реши за Булевар. Што за мене мислам дека правилно постапи
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.