Битолски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 45678 18> |
Author | |
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #101 Posted: 02-Nov-2010 at 09:46 |
Добро што се сетиле дека има сообраќаен отсек на универзитетот.. Ако бидат отворени за сугестии, како што беа за касарните (мене ми прифатија 3 приговори нпр.) ќе биде одлично. Единствено ме загрижува дали ќе имаат доволно храброст да ги спроведат решенијата. Зголемувањето на пешачките зони, прекрасна заложба, ќе ги засегне сите оние со „баш таму паркирав“ филозофија, и ќе предизвика отпор. Сепак, ако вложат малку во едукација, брошурки и сл. ќе има подршка.
И добро е ако проектов го истакнува името на факултетот, чисто да биде малку отпорен на политичка идентификација (колку што е тоа можно кај нас). Еве тоа што лично ме интересира е дали ќе предвидат зони за интерен сообраќај - пешачки улици во старото градско јадро. Знам колку ова би наишло на првичен отпор.. Edited by mladen_s - 02-Nov-2010 at 09:47 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #102 Posted: 02-Nov-2010 at 10:44 |
Кога во Охрид не можат да го затворат старото jадро за возила, Edited by гитардемон - 02-Nov-2010 at 10:46 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #103 Posted: 02-Nov-2010 at 12:38 |
интересна поема
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #104 Posted: 02-Nov-2010 at 14:04 |
Па, некој мора да се осмели, и да испадне поголем кабадаја од Охриѓани .. Лично мислам дека ни Корзото не требало да се затвори, времен режим би бил сосем доволен, но штом тоа се направило и се затворила „природната“ врска (што има и позитивни страни, секако) следен чекор е да се затворат и околните блокови.. Многу од нив навистина биле возни и пред еден век, но немало возила
Edited by mladen_s - 02-Nov-2010 at 14:05 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #105 Posted: 02-Nov-2010 at 14:42 |
Младен ми се допаѓа фразава „баш таму паркирав“ филозофија. Многу е распространета, особено кога доаѓа до некои вакви значајни урбани реформи во сообраќајните режими секогаш има голема лоби група за задржување какво-такво решение одколку некое промислено. Силите на статус квото се длабоко навлезени и на микро ниво. Секако не треба да бидат причина за ретерирање пред проблемите.
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 207 |
Quote Reply #106 Posted: 12-Nov-2010 at 15:42 |
Многу бавно одат работите на влезот од Скопје и Прилеп,тампонирнао е се ивичњаци се пристигнати ама не се поставени,сега е убо времето наместо да го искористат се влечкаат.Срамота еден булевар од 1 километар цела година се прави,а да не збораме дека треба да се продолжи дури до петлето кизнај колку години ке не фати.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #107 Posted: 24-Nov-2010 at 16:59 |
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #108 Posted: 24-Nov-2010 at 18:25 |
Сигурен сум дека кого и да прашаме од другите градови ќе ви каже дека време е за промени. Се радувам што се направени првите чекори, па да видиме и резултати. Возењето во Битола е како луна парк. Дали да избегнеш дупка, шахта, паркирано возило, или да се разминеш со возилото отспротива. Сето тоа во 3 метри широка улица.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #109 Posted: 24-Nov-2010 at 21:20 |
Дефинитивно возењето во Битола е една една опасна,нервозна екскурзија.
Според мене лошото е што нема некоја голема можност за делување,бидејќи многу главни сообраќајници како што рече @гитар се широки по 3-4 метра,без тротоари,куќите се веднаш до улиците. Ако не го знаеш градот лесно можеш да попаднеш во заседа на некои семафори што ќе те изненадат од зад некоја куќа. А тоа си дупките дополнително ја влошува целата ситуација. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #110 Posted: 01-Dec-2010 at 05:33 |
Битола не ја познавам баш многу од сообраќаен аспект, но кога гледам на Гугл Земја, ми изгледа дека покрај два тунели под Широксокак:
- веќе предвидениот кај Хотел Епинал (41° 1'40.11"N 21°20'10.09"E) - уште еден насушно потребен - на улица Солунска (41° 1'33.06"N 21°20'12.17"E) , исто така очајно фали квалитетна сообраќајна врска север-југ низ јадрото на градот, помеѓу Партизанска и булеварот долж Драгор. Широксокак е сега пешачка улица (сосема оправдано), а ионака мислам дека подобро би било оваа врска да биде малку западно од Широксокак. Според мене идеална траса би била онаа што ја имам вцртано на скицата подолу (се разбира вклучувајќи и мост преку Драгор). Интересно, дури има и изградено нешто како почеток на булевар на спојот со Партизанска: 41° 1'25.60"N 21°19'48.48"E Ама после тој почетен дел продолжува во замрсени маалски сокачиња... Дали има некаков план за таква сообраќајница? Во секој случај, мислам дека оваа врска не мора да биде булевар, доволно би било и 2 ленти по 3,5 метри и плус проширување со дополнителни ленти каде што има поважни врски, со што сметам дека би имала прикладна проточност. Сепак и за таков проект би требало доста рушење. Колку што можам да заклучам се работи речиси исклучиво за стари куќи. Плус тоа просторот е урбанистички хаос, па логично ми изгледа да се оди на редефинирање. Ми изгледа дека рушење, нови градби и урбана трансформација се пожелни и сами по себе. Единствена дилема и прашање до Битолчани ми е дали на тој простор има нешто историски или архитектонски навистина вредно? Инаку важноста на оваа сообраќајница не би била само транзитна, туку би била многу значајна и за овие стари маала во внатрешноста, кои се со лоши сообраќајни врски до главните улици. И една сериозна забелешка во однос на ДУП-от за просторот на бившата касарна. Имено улиците не се поклопуваат со веќе постоечките од другата страна на Партизанска. Со тоа наместо четворокраки крстосници се добиваат поголем број трокраки крстосници, што не е баш пожелно. Сигурно имало фактори што придонеле за вакви решенија, ама сомнежот ми е дека тоа највеќе се должи на желбата за најлесна и најефтина можна реализација (според затекнатата состојба), а со запоставување на долгорочните ефекти. Кога веќе еден толкав простор се трансформира, логично би било и да се искористи можноста за ефикасно да се преуреди, а не само да се вцртаат маркички каде што е наједноставно: |
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #111 Posted: 02-Dec-2010 at 13:03 |
|
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #112 Posted: 02-Dec-2010 at 13:03 |
|
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #113 Posted: 02-Dec-2010 at 13:04 |
maka mi bese da gi secam ke mi izvinite
koncept za soobrakjajnicite na star plan za Bitola Edited by G.I. Joe - 02-Dec-2010 at 13:13 |
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #114 Posted: 02-Dec-2010 at 13:24 |
|
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #115 Posted: 02-Dec-2010 at 13:29 |
vaka nesto nabrzina obelezav kako treba da se probijat soobrakjanicite . e sega ulicata Boris Kidric treba da pominva niz objektot na Pelagonka 2 ( zaokruzeniot ) so znaci nekogas ili ke ima rusenje ili pod nego ke vrvi .... a drugi improvizacii neeee
Edited by G.I. Joe - 02-Dec-2010 at 13:33 |
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #116 Posted: 02-Dec-2010 at 13:35 |
tesko deka ovie cisti povrzuvanja nekogas ke se ostvarat , mozebi za edno 100 godini dotogas zig zag ulicinja ke imame
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #117 Posted: 07-Dec-2010 at 13:25 |
WOW G.I.Joe од кај го ископа планот? Има ли податок од која година е?
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #118 Posted: 07-Dec-2010 at 20:02 |
Што е финтата со знаците на сликава?
Edited by Danielbtmk - 07-Dec-2010 at 20:03 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #119 Posted: 07-Dec-2010 at 23:04 |
Хах што е финтата, изгледа збунка
Едино ако тоа десно е уличе отворено за сообраќај, па знакот во тој случај не би бил контрадикторен, ама сепак сувишен. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #120 Posted: 07-Dec-2010 at 23:45 |
Не, туку секцијата од ул. Солунска што е едносмерна, до пред неколку години не беше. А овој знак бил порано со право поставен со оглед на тоа што во целата должина улицата Солунска е со одделени ленти, и тука се спојуваат. Но, иако после „едносмеризацијата“ на овој дел од улицата, знаков стана непотребен, тој сепак беше поставен при освежувањето на сигнализацијата низ градот.
Edited by гитардемон - 07-Dec-2010 at 23:46 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Post Reply | Page <1 45678 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |