build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Битолски сообраќај (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Битолски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 02-Nov-2010 at 09:46
Добро што се сетиле дека има сообраќаен отсек на универзитетот.. Ако бидат отворени за сугестии, како што беа за касарните (мене ми прифатија 3 приговори нпр.) ќе биде одлично. Единствено ме загрижува дали ќе имаат доволно храброст да ги спроведат решенијата. Зголемувањето на пешачките зони, прекрасна заложба, ќе ги засегне сите оние со „баш таму паркирав“ филозофија, и ќе предизвика отпор. Сепак, ако вложат малку во едукација, брошурки и сл. ќе има подршка.

И добро е ако проектов го истакнува името на факултетот, чисто да биде малку отпорен на политичка идентификација (колку што е тоа можно кај нас).

Еве тоа што лично ме интересира е дали ќе предвидат зони за интерен сообраќај - пешачки улици во старото градско јадро. Знам колку ова би наишло на првичен отпор..

Edited by mladen_s - 02-Nov-2010 at 09:47
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 02-Nov-2010 at 10:44
Кога во Охрид не можат да го затворат старото jадро за возила,
коj во Битола ке се осмели на таков смел чекор?
Башка во Битола овие улици се возни веке многу години/децении/векови
(дури и корзото беше до пред само 10-15 години),
а во Охрид улиците никогаш не биле наменети за возила.

Се надевам дека ке бидне нешто од ова, и конечно
ке се затворат улиците покраj широк сокак за сообракаj.



Edited by гитардемон - 02-Nov-2010 at 10:46
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 02-Nov-2010 at 12:38
интересна поема
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 02-Nov-2010 at 14:04
Па, некој мора да се осмели, и да испадне поголем кабадаја од Охриѓани .. Лично мислам дека ни Корзото не требало да се затвори, времен режим би бил сосем доволен, но штом тоа се направило и се затворила „природната“ врска (што има и позитивни страни, секако) следен чекор е да се затворат и околните блокови.. Многу од нив навистина биле возни и пред еден век, но немало возила

Edited by mladen_s - 02-Nov-2010 at 14:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 02-Nov-2010 at 14:42
Младен ми се допаѓа фразава „баш таму паркирав“ филозофија. Многу е распространета, особено кога доаѓа до некои вакви значајни урбани реформи во сообраќајните режими секогаш има голема лоби група за задржување какво-такво решение одколку некое промислено. Силите на статус квото се длабоко навлезени и на микро ниво. Секако не треба да бидат причина за ретерирање пред проблемите.
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 207
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 12-Nov-2010 at 15:42
Многу бавно одат работите на влезот од Скопје и Прилеп,тампонирнао е се ивичњаци се пристигнати ама не се поставени,сега е убо времето наместо да го искористат се влечкаат.Срамота еден булевар од 1 километар цела година се прави,а да не збораме дека треба да се продолжи дури до петлето кизнај колку години ке не фати.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 24-Nov-2010 at 16:59

Центарот на Битола - зона за пешаци

Ова се само некои од насоките за надминување на хаосот што ги предлагаат експерти за сообраќај

БИТОЛА - Сообраќајниот хаос станува неподносливо секојдневје за битолчани. Застарените технички решенија во сообраќајот воведени уште во минатиот век ги кинат нервите и на возачите и на пешаците. Возачите реагираат на тесните улици и на несоодветно поставените семафори. Пешаците се револтирани, бидејќи возилата ги истераа од тротоарите, а движењето по коловоз е опасно за нивната безбедност.

Поголемиот дел од централното јадро на Битола да стане пешачка зона, по улиците да се вози во една насока, да се изгради обиколница, се само некои од насоките што ги даваат експертите за сообраќај.

Во градот се движат 30.000 возила, но по улици каде што разминувањето е речиси невозможно, а нема хоризонтална и вертикална сигнализација. Згора на тоа, и инфраструктурата е проблематична, а нема и доволно паркинг-простор. Ваквата алармантна состојба го вклучи црвеното светло во локалната самоуправа. Преку Техничкиот факултет во Битола, општината реши да прави нова сообраќајна студија од која се очекува да го стави под контрола движењето на возила и пешаци. Битолската мрежа е мала, со само неколку главни улици. Засега хаосот низ сообраќајниците единствено успева да го расчисти пајак-службата на ЈП „Комуналец“ и казните за возачите од 1.600 денари.

На кого и да му поставите прашање од возачите каква е состојбата со сообраќајот во градот, многу ќе го изнервирате. Нема возач што е задоволен од сообраќајните решенија. Лошите примери веднаш ги редат како на филмска лента.

„Несфатливо е на најфреквентната раскрсница во центарот, кај Домот за народно здравје, на само десет чекори по семафорите, да има пешачки премин. По тргнувањето со возило, мора да се застане и да се пропуштат пешаците. Сите автомобили потоа што дочекале зелено светло одново ги фаќа црвено. Нервозата носи многу пцовки“, коментира битолчанец. Друг забележува дека на новоизградената обиколница Железничка две години немало ни хоризонтална ни вертикална сигнализација, а се' уште пристапот од ОУ „Коле Канински“ кон оваа обиколница е отворен.

„На улица широка само три метри се вози во две насоки, а на тротоарите покрај куќите редовно има паркирани возила. И кој ќе може да се размине со друго возило?“, прашува возач.

Сообраќајните решенија за Битола последен пат се направени во 1986 година кога имало двојно помалку автомобили. Сега во градот циркулираат 25.000 регистрирани возила и уште неколку илјади нерегистрирани.

„Од новата студија очекуваме големи промени и решенија на подолг рок. Во светот проблемот со тесни улици се надминува со еднонасочен сообраќај“, вели Александар Нечовски, началник на сообраќајната полиција во Битола.

Тендерот за студија во сообраќајот го доби Техничкиот факултет од Битолскиот универзитет. Проектот треба да биде готов до јули 2011 година.

„Очекуваме решенија за управување и контрола на сообраќајот, но и за паркирање. Потоа решенија за јавниот градски превоз, таксистите, велосипедскиот сообраќај“, најавува професор Никола Крстановски од Техничкиот факултет во Битола, координатор на студијата. Проектантите почнаа со целодневно снимање на сообраќајот, а во акцијата се вклучени околу 300 студенти.

„Битола ќе мора да направи источна обиколница, која би претставувала транзитен пат, дел од магистралата Велес - Грција. Дел од сегашните раскрсници со светлосна сигнализација ќе бидат кружни, а ќе има и еднонасочни улици“, додава Крстановски.

Битолскиот градоначалник Владимир Талески вели дека последниот збор за новиот сообраќаен режим ќе го имаат урбанистите.

„Нормално е градовите со стари јадра да имаат проблеми во сообраќајот. Се надеваме дека со оваа студија максимално ќе одговориме на потребите на градот“, рече Талески. (А.Б.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C1EAB0256E35B0448086F3C2048354BF
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 24-Nov-2010 at 18:25
Сигурен сум дека кого и да прашаме од другите градови ќе ви каже дека време е за промени. Се радувам што се направени првите чекори, па да видиме и резултати. Возењето во Битола е како луна парк. Дали да избегнеш дупка, шахта, паркирано возило, или да се разминеш со возилото отспротива. Сето тоа во 3 метри широка улица.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 24-Nov-2010 at 21:20
Дефинитивно возењето во Битола е една една опасна,нервозна екскурзија.

Според мене лошото е што нема некоја голема можност за делување,бидејќи многу главни сообраќајници како што рече @гитар се широки по 3-4 метра,без тротоари,куќите се веднаш до улиците.
Ако не го знаеш градот лесно можеш да попаднеш во заседа на некои семафори што ќе те изненадат од зад некоја куќа.
А тоа си дупките дополнително ја влошува целата ситуација.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 01-Dec-2010 at 05:33
Битола не ја познавам баш многу од сообраќаен аспект, но кога гледам на Гугл Земја, ми изгледа дека покрај два тунели под Широксокак:
- веќе предвидениот кај Хотел Епинал (41° 1'40.11"N  21°20'10.09"E)
- уште еден насушно потребен - на улица Солунска (41° 1'33.06"N  21°20'12.17"E)

, исто така очајно фали квалитетна сообраќајна врска север-југ низ јадрото на градот, помеѓу Партизанска и булеварот долж Драгор. Широксокак е сега пешачка улица (сосема оправдано), а ионака мислам дека подобро би било оваа врска да биде малку западно од Широксокак.

Според мене идеална траса би била онаа што ја имам вцртано на скицата подолу (се разбира вклучувајќи и мост преку Драгор). Интересно, дури има и изградено нешто како почеток на булевар на спојот со Партизанска:
41° 1'25.60"N  21°19'48.48"E

Ама после тој почетен дел продолжува во замрсени маалски сокачиња... Дали има некаков план за таква сообраќајница? Во секој случај, мислам дека оваа врска не мора да биде булевар, доволно би било и 2 ленти по 3,5 метри и плус проширување со дополнителни ленти каде што има поважни врски, со што сметам дека би имала прикладна проточност. Сепак и за таков проект би требало доста рушење. Колку што можам да заклучам се работи речиси исклучиво за стари куќи. Плус тоа просторот е урбанистички хаос, па логично ми изгледа да се оди на редефинирање. Ми изгледа дека рушење, нови градби и урбана трансформација се пожелни и сами по себе. Единствена дилема и прашање до Битолчани ми е дали на тој простор има нешто историски или архитектонски навистина вредно?

Инаку важноста на оваа сообраќајница не би била само транзитна, туку би била многу значајна и за овие стари маала во внатрешноста, кои се со лоши сообраќајни врски до главните улици.






И една сериозна забелешка во однос на ДУП-от за просторот на бившата касарна. Имено улиците не се поклопуваат со веќе постоечките од другата страна на Партизанска. Со тоа наместо четворокраки крстосници се добиваат поголем број трокраки крстосници, што не е баш пожелно. Сигурно имало фактори што придонеле за вакви решенија, ама сомнежот ми е дека тоа највеќе се должи на желбата за најлесна и најефтина можна реализација (според затекнатата состојба), а со запоставување на долгорочните ефекти. Кога веќе еден толкав простор се трансформира, логично би било и да се искористи можноста за ефикасно да се преуреди, а не само да се вцртаат маркички каде што е наједноставно:


Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 02-Dec-2010 at 13:03
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 02-Dec-2010 at 13:03
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 02-Dec-2010 at 13:04
maka mi bese da gi secam ke mi izvinite Smile

koncept za soobrakjajnicite na star plan za Bitola


Edited by G.I. Joe - 02-Dec-2010 at 13:13
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 02-Dec-2010 at 13:24
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 02-Dec-2010 at 13:29
vaka nesto nabrzina obelezav kako treba da se probijat soobrakjanicite . e sega ulicata Boris Kidric treba da pominva niz objektot na Pelagonka 2 ( zaokruzeniot ) Confused so znaci nekogas ili ke ima rusenje ili pod nego ke vrvi Roll%20eyes ....  a drugi improvizacii neeee Thumbs%20Down


Edited by G.I. Joe - 02-Dec-2010 at 13:33
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 02-Dec-2010 at 13:35
tesko deka ovie cisti povrzuvanja nekogas ke se ostvarat , mozebi za edno 100 godini BonkLOL dotogas zig zag ulicinja ke imame
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 07-Dec-2010 at 13:25
WOW G.I.Joe  од кај го ископа планот? Има ли податок од која година е?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 07-Dec-2010 at 20:02
Што е финтата со знаците на сликава? Roll%20eyes




Edited by Danielbtmk - 07-Dec-2010 at 20:03
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 07-Dec-2010 at 23:04
Хах што е финтата, изгледа збунка  LOL

Едино ако тоа десно е уличе отворено за сообраќај, па знакот во тој случај не би бил контрадикторен, ама сепак сувишен.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 07-Dec-2010 at 23:45
Не, туку секцијата од ул. Солунска што е едносмерна, до пред неколку години не беше. А овој знак бил порано со право поставен со оглед на тоа што во целата должина улицата Солунска е со одделени ленти, и тука се спојуваат. Но, иако после „едносмеризацијата“ на овој дел од улицата, знаков стана непотребен, тој сепак беше поставен при освежувањето на сигнализацијата низ градот.

Edited by гитардемон - 07-Dec-2010 at 23:46
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.