build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Атмосферска канализација

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Mk_01 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Mk_01 Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 12-Oct-2014 at 19:31
Минатата недела секојдневно минував кај подвозникот кај Бриколаж каде што се работеше на санација на атм. канализација. Решението изгледа добро и едноставно со попречни сливници на коловозот пред и по најголемиот пад. Цефките што се ставаа беа доста широки, дијаметар 70-90 цм по слободна проценка. Сигурно истото ќе се прави и под стоковна мост но пообемно. Значи сепак можело да нема поплави иако се касни доста со овие решенија.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 15-Oct-2014 at 19:33
РЕКОНСТРУИРАНА АТМОСФЕРСКАТА КАНАЛИЗАЦИСКА МРЕЖА НА БУЛЕВАРОТ КИРО ГЛИГОРОВ

Екипите на Град Скопје и на ЈП „Водовод и канализација“ ја реконструираа атмосферската канализациска мрежа на дел од булеварот Киро Глигоров со што проточноста на атмосферските води ќе се зголеми двојно. Оваа локација на булеварот Киро Глигоров беше посочена како една од десетте црни точки во градот кои редовно се поплавуваа во текот на обилните врнежи ова лето.

На терен најпрво беше извршена реконструкција на постојниот атмосферски колектор кај објектот „Бриколаж“, при што беа вградени полипропиленски цевки, со профил Ф 800 милиметри, во должина од 57 метри. Со овој зафат беше извршено исправање на атмосферскиот колектор којшто претходно имаше две прекршувања под агол од 90 степени.

Потоа, на јужната страна на булеварот Киро Глигоров, кон подвозникот, се поставени решетки од монолитен бетон. Моноблоковите се странично армирани и бетонирани со димензија RD 300 милиметри, во должина од 7,3 метри во правец од Аеродром кон Автокоманда, а во правец од Автокоманда кон Аеродром во должина од 5,3 метри. Истите се приклучени во шахтите на постојниот атмосферски колектор Ф 1.200 милиметри, а коловозот е асфалтиран.

За одведување на атмосферските води од северната страна на булеварот Киро Глигоров, исто така, се поставени решетки од монолитен бетон. Моноблоковите се странично армирани и бетонирани со димензија RD 300 милиметри, во должина од 5,25 метри на потегот од Аеродром кон Автокоманда на крајната десна лента пред семафорите кај „Фершпед“, а во правец од Автокоманда кон Аеродром на крајната десна лента во должина од 3,25 метри. Решетките се приклучени во постојниот колектор, а коловозот е асфалтиран.

Функцијата на моноблоковите е да ги прифатат атмосферските води пред тие да се слеат во најнискиот дел на подвозникот и да го поплават.

На терен работеа екипите на ЈП „Водовод и канализација“.








skopje.gov.mk

Edited by jyvation - 15-Oct-2014 at 19:34
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 15-Oct-2014 at 23:31
Ова може да е привремено решение но никако решение на подолг рок.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 16-Oct-2014 at 00:16
Originally posted by kultuzin

Ова може да е привремено решение но никако решение на подолг рок.
збориш за начинот на кој е прикрпен асфалтот, или има и подобри начини да се изведе атмосферска канализација?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 16-Oct-2014 at 10:26
Originally posted by zabegan


Originally posted by kultuzin

Ова може да е привремено решение но никако решение на подолг рок.
збориш за начинот на кој е прикрпен асфалтот, или има и подобри начини да се изведе атмосферска канализација?


Не сум експерт но со оглед дека атмосферската канализација претставува на мрежа од меѓусебно поврзани и зависни системи претпоставувам дека локално дејствување неможе да го реши проблемот долгорочно. Туку треба да се направи поопсежно планирање на севкупната мрежа. Тоа е исто со патната мрежа која не се решава со 500 метра проширување на некоја критична точка. Затоа што можеби тоа место ќе се растерети но после 500 метри повторно ќе се создаде тесно грло.

Уште еднаш ќе напоменам дека зборам од чиста логика а не нешто дека сум експерт по оваа област ниту пак ги занам деталите околу конкретниот зафат. А за асфалтот мислам дека може слободно да почека дури и таков крпен е многу подобар од други многу поважни булевари и улици во Скопје.

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 16-Oct-2014 at 13:02
СЕ ПОДОБРУВА АТМОСФЕРСКАТА КАНАЛИЗАЦИСКА МРЕЖА НА УЛИЦАТА ПАВЕЛ ШАТЕВ

Екипите на Градот Скопје и на ЈП „Водовод и канализација“ ги почнаа градежните работи за подобрување на атмосферската канализациска мрежа на улицата Павел Шатев, со поставување решетки од монолитен бетон.

Во правецот од населбата Пржино кон подвозникот, на раскрсницата, на двете коловозни ленти е извршен ископ и е поставена бетонска подлога. Градежните работи продолжуваат со поставување три попречни решетки од монолитен бетон со димензија RD 300 милиметри, во должина од 7,35 метри и еден сливник. Тие ќе бидат приклучени во постојната шахта на постојниот атмосферски колектор Ф 900 милиметри, по што ќе се асфалтира коловозот.

На истиот потег, кај црквата „Света Петка“, ќе се постават две попречни решетки од монолитен бетон на двете коловозни ленти, во двата правца. Решетките се со должина од 3,35 метри. Тие ќе се приклучат во постојната шахта на постојниот атмосферски колектор Ф 600 милиметри, по што коловозот ќе се асфалтира.

На раскрсницата дополнително ќе се постават три сливници - два сливника ќе се постават еден до друг, попречно, на самиот коловоз и тоа на влезот од улицата Павел Шатев кон улицата Огњан Прица, а еден сливник ќе се постави на влезот од улицата Огњан Прица кон булеварот Павел Шатев.







http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=6877&mid=482&tabId=1
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 16-Oct-2014 at 14:10
Originally posted by kultuzin

Originally posted by zabegan


Originally posted by kultuzin

Ова може да е привремено решение но никако решение на подолг рок.
збориш за начинот на кој е прикрпен асфалтот, или има и подобри начини да се изведе атмосферска канализација?


Не сум експерт но со оглед дека атмосферската канализација претставува на мрежа од меѓусебно поврзани и зависни системи претпоставувам дека локално дејствување неможе да го реши проблемот долгорочно. Туку треба да се направи поопсежно планирање на севкупната мрежа. Тоа е исто со патната мрежа која не се решава со 500 метра проширување на некоја критична точка. Затоа што можеби тоа место ќе се растерети но после 500 метри повторно ќе се создаде тесно грло.

Уште еднаш ќе напоменам дека зборам од чиста логика а не нешто дека сум експерт по оваа област ниту пак ги занам деталите околу конкретниот зафат. А за асфалтот мислам дека може слободно да почека дури и таков крпен е многу подобар од други многу поважни булевари и улици во Скопје.

генерален план на инфраструктурата во градот, во поглед на водовод, канализација, струја и телекомуникации, улици, јавен превоз и т.н. е секако потребен, само кај нас уште не слушнале за такво нешто Ohno
инаку тој предел од булеварот ума претерано ужасен асфалт... едно време дури и бетон имаше истурен на улицата и требаше долго време на некој да му текне да го среди тоа... се работи за еден од главните влезови во градот, не е тоа некоја селска улица човече Wallbash
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 17-Oct-2014 at 09:00
Originally posted by kultuzin


Не сум експерт но со оглед дека атмосферската канализација претставува на мрежа од меѓусебно поврзани и зависни системи претпоставувам дека локално дејствување неможе да го реши проблемот долгорочно. Туку треба да се направи поопсежно планирање на севкупната мрежа. Тоа е исто со патната мрежа која не се решава со 500 метра проширување на некоја критична точка. Затоа што можеби тоа место ќе се растерети но после 500 метри повторно ќе се создаде тесно грло.

Ако на 500м од критичната точка има цевка која има доволен капацитет, тогаш треба да се делува локално. Проблемите со подвозниците не настануваат поради преоптовареност на главните цевководи, туку поради слабиот капацитет на пумпите да се справат со надојдената вода.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 25-Nov-2014 at 19:24
РЕКОНСТРУИРАНА АТМОСФЕРСКАТА КАНАЛИЗАЦИСКА МРЕЖА НА УЛИЦАТА ПАВЕЛ ШАТЕВ

Екипите на Град Скопје и на ЈП „Водовод и канализација“ ја реконструираа атмосферската канализациска мрежа на улицата Павел Шатев, во близина на подвозникот, со што се зголеми проточноста на атмосферските води.

Оваа локација на улицата Павел Шатев беше посочена како една од десетте црни точки во градот кои редовно се поплавуваа во текот на обилните врнежи што паѓаа изминатото лето.

Имено, во правецот од населбата Пржино кон подвозникот, пред самата крстосница, на двете коловозни ленти се поставени три попречни решетки од монолитен бетон со димензија RD 300 милиметри, во вкупна должина од 7,35 метри и еден сливник. Тие се приклучени во постојната шахта на постојниот атмосферски колектор со профил Ф 900 милиметри.

На самата раскрсница дополнително се поставени три сливници. Два сливника се попречно поставени, еден до друг, на самиот коловоз и тоа на влезот од улицата Павел Шатев кон улицата Антон Попов, а еден сливник е поставен на влезот од улицата Антон Попов кон улицата Павел Шатев.

Функцијата на решетките и на сливниците е да ги прифатат атмосферските води пред тие да се слеат во најнискиот дел на подвозникот и да го поплават.

На терен работеа екипите на ЈП „Водовод и канализација“.






skopje.gov.mk
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 26-Nov-2014 at 14:52
Џабе ќе се овие сливници ако не се чистат најмалку еднаш годишно.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 01-Feb-2015 at 15:32
Еднаш годишно или уште подобро редовни проверки...Далеко е Америка...

© ohridnews.com / ohrid1.com / lihnid.com
Back to Top
picard View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 04-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote picard Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 08-Aug-2016 at 13:25
Во СКопје атмосферската канализација не може да се носи со интензивен дожд дури ни во траење од 5 минути ова се покажало 1000 пати до сега. За зафчерашниот дожд не ни правам муабет.

Ама зошто така се случува и на нови проекти?! На пример кога се прошируваше булевар Србија цело време Коце Трајановски и разни други функционери ни кажуваа дека правеле коклектор што засекогаш ќе го решел проблемот на многу пошироко подрачје. Кај е колекторот сега, што е проблемот со него.

Кај континентал клучката ја правеше бившиот градоначалник Трифун Костовски и тој цело време се фалеше дека таму направиле одлична атмосферска канализација. Колку беше добра канализацијата се покажа при првиот дожд. После на власт дојде Коце и се пофали дека ќе ја оправеле неадекватната канализација на претходникот. Се фрлија многу пари за таа намена. Глумеа дека копаат нешто, мислам кошташе скоро колку самата клучка. Еве сега таму редовно е поплава дури и при помал дожд.

Ваква симптоматична ситуација ни се повторува кај новите проекти после секој дожд. Како да се надеваме дека ќе се поправи ситуацијата со атмосферската канализација во градов кога дури и кај новите проекти не функционира како што треба, јас би рекол кај нив шансите се дека баш полошо е изведена. Не знам како ова е можно ама од ситуација на терен така ми личи.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 26-May-2017 at 11:52
Nesto ne gledam nasite "nezavisni" mediumi da se potresuvaat so toa sto se sluci vo Strumica. Srekja sto e vo Strumica a ne vo drug grad inaku nemase da se simnat od mediumite "nezavisnite" gragjanski aktivisti so zalenje i kukanje kako ne cinela atmosfesrkata kanalizacija. Vaka neli u Strumica e si molcat mudro.

http://republika.mk/781447
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 26-May-2017 at 12:06
Веројатно ги истражуваат пропустите на локалната самоуправа во справувањето со непогодата. Очекувам набрзо да излезат со истражувачките стории, по примерот на документарецот на Телма за Стајковци.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 26-May-2017 at 12:27
Originally posted by Navigator

Веројатно ги истражуваат пропустите на локалната самоуправа во справувањето со непогодата. Очекувам набрзо да излезат со истражувачките стории, по примерот на документарецот на Телма за Стајковци.


Сигурен сум дека тоа спремаат. Еве го спремаат веќе 12 години тој документарец. Затоа што во Струмица жаргонски кажано жаба да се измоча поплави има на сите страни. Да не зборам за ѓубрето што го носат водите. Тешко на општина струмица сега Телма, Вести24 и сите невладини организации кои во врат им дишат на другите градоначалници кога ќе им искочат со критики. Исто едвај чекам Амина Мунди да искочи со критика за кучињата скитници во Струмица кои ги има насекаде.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 18-Sep-2019 at 12:00


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 28-Dec-2020 at 10:24
Ах тие шахти: Нов асфалт среде Скопје, ама и нови вирови при прв дожд



Врнежите кои вчера паднаа врз градот брзо покажаа како обновената крстосница кај Црвен крст во центарот на градот има фалинка. А таа е во тоа што на неа како да нема предвидени одводни шахти. Па, така, на најголем дел од пешачките премини се собира големо количество вода кое им прави проблеми на граѓаните. Тие мора да ги заобиколуваат, да ги прескокнуваат небаре се атлетичари или да газат по нив…

https://skopskoeho.mk/ah-tie-shahti-nov-asfalt-srede-skopje-ama-i-novi-virovi-pri-prv-dozhd/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 28-Dec-2020 at 12:05


Фотографијата е совршена илустрација за непрактичноста на велопатеките на работ од улиците, посебно при најмали врнежи од дожд.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 28-Dec-2020 at 14:34
Ова е влезот на училиштето 11 Октомври у Центар..(твитер)

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 11-Jan-2021 at 16:25
На ул.Фрањо Клуз-Стар Аеродром





Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.138 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.