build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надградба на Куманово - Табановце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Надградба на Куманово - Табановце
    Posted: 04-May-2019 at 19:34
katastrofa e novata sredna lenta od veles prema motel Makedonija isto i nadole nakaj gradsko i obratno, ne go falam i noviot Demir Kapija Smokvica, pred tri dena bev prilicno neramnini i kosini na desno ili levo na pravec, prilicno neramnini iako e nov patot
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 03-May-2019 at 14:23
Standard , ne se nekolku godini , samo 2 godini pominaa od koga celosno se pusti vo upotreba i sega se raspadna ,istoto se slucuva i so Veles-Gradsko i so Negotino-Demir kapija , kvalitet nema ama nikakov .. Edinstveni delnici sto ke bidat so dobar kvalitet se samo ovie novite sto se gradat se ostanato e uzas...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 28-Apr-2019 at 15:41
I ovaa delnica ja faka makedonska boljka. Za samo nekolku godini se pojavija kolotrazi i dupki.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 06-May-2016 at 11:26
Читај: „Единствен услов на тендерот е да се избере НАЈНИСКАТА добиена понуда„. Ова е дури законска обврска за општините.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 06-May-2016 at 11:21
Originally posted by axel

<h2 ="statijaNaslov">Пуштен во употреба автопатот Табановце - Куманово</h2>
   
    <div = 08.09.2011 - 09:35 | <ul ="s inline"><li ="taxonomy_term_5 first last">Бизнис
    
             <div ="voved">

Вицепремиерот и министер за финансии
Зоран Ставрески денеска по повод Денот на независноста, во придружба на
министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески го пушти во употреба
автопатот Табановце – Куманово долг 7,6 километри.



         
     <div =
                                  
             

Делницата, која е дел од Коридорот 10, се градеше во изминатите
четири години. Вкупната вредност на проектот изнесува 15,5 милиони евра,
а го спроведе Агенцијата за државни патишта во соработка со Светска
банка.


- Станува збор за најзначајната инфраструктурна артерија во нашата
земја – автопат кој не поврзува со север и Европа од една страна,
односно со југ и за македонската економија важното Солунско пристаниште
од друга страна. Ова не е само асфалт, ова е инвестиција која ќе ја
подобри геостратешки добрата позиција на Македонија и нејзината
атрактивност за инвестирање, истакна Ставрески во обраќањето пред
пуштањето на делницата.


Патиштата поврзуваат и развиваат, а Македонија, нагласи
вицепремиерот, конечно го најде својот вистински пат по кој ќе обезбеди
посилен економски развој, подобри услови и животен стандард за своите
граѓани.


Во наредниот период Владата ќе се залага за почеток на изградба на последната делница од Коридорот 10, Демир Капија – Смоквица.


Како што информира министерот Јанакиески, тендерот е распишан на 30
август годинава, а во мај се очекува да почнат градежните работи.


- Приоритет остануваат и работите околу подобрување на регионалната и локалната патна мрежа, напомена Јанакиески.


Директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска рече
дека е гордост да се биде Македонец во време на напредок, во период
кога се гради и создава, кога се остваруваат капитални проекти.


- Денеска во функција го ставаме новоизградениот автопат од Куманово
до граничниот премин Табановце. Денеска и овој влез во државата добива
нов лик. Беше вистински предизвик да се реализира овој капитален проект
што почна во време на економска криза. Главната траса е со должина од
7,6 километри и широчина од 11 метри во секој правец. Автопатот ќе има
поврзување со две клучки - Табановце и Речица, ќе има повеќе објекти на
патот, а во следниот период ќе се изградат и пристапни патишта во
должина од 600 метри, нагласи Волкановска.


По завршување на Табановце – Куманово, македонскиот автопатски дел од
Коридорот 10 треба да се комплетира уште со делницата Демир Капија –
Смоквица во должина од 28,2 километри за чија изградба Владата обезбеди
270 милиони евра од ЕБРД, Европската инвестициска банка и ЕУ. Изградбата
треба да почне следната година и е предвидено да трае пет до шест
години.


Во Македонија последниве пет години како странски директни инвестиции
влегле 1,8 милијарди евра што е двојно повеќе од странските вложувања
во претходните 10 години. Странските директни инвестиции, како што
подвлече вицепремиерот и министер Ставрески, не значат само влез на свеж
капитал, туку и отворање нови работни места, како и пренесување знаења и
искуства. - На тој начин и македонскиот производ станува поквалитетен и
поконкурентен за извоз. Благодарение на константното вложување во
изградба и модернизација на инфраструктурата набрзо може да се очекуваат
нови инвеститори кои во Македонија ќе градат фабрики и ќе отвораат нови
работни места, рече Ставрески.

http://daily.mk/cluster3/6e07c7ce0c829788e80c06e8c52e81b8/894923



Веќе има дупки! После 5години од пуштањето во употреба.

Edited by Bojan10 - 06-May-2016 at 11:23
Од чаламот си патиме!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 26-Jul-2012 at 23:58
Еве мапа за тоа кои држави користат зелени, а кои користат сини знаци на автопатиштата:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1334&PID=133949#133949


BTW kultuzin не сум сигурен дали добро те разбрав... Твое лично мислење е дека сините треба да станат стандард во ЕУ, или мислиш дека си наишол на информација дека ќе станат? Ако е второво те молам побарај го изворот, за да не нагаѓаме.

Инаку отсекогаш ме чудело како ЕУ се занимава со стандардизирање на секакви баналности, а стандардизацијата на патната сигнализација се чини дека не ја интересира...
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 26-Jul-2012 at 23:46
Па не ги форсираме само ние, туку уште добар дел од Европа А ако се тргне по паметот на Германците, потоа ќе испадне дека се расфрлаат пари..

Шегата настрана, мислам дека овој систем е добар за земји како Македонија, каде само одредени магистрални правци имаат карактеристики на автопат, а останатите се со понизок стандард. Да не ги споменуваме регионалните патишта, кои се уште една класа подолу, а белата боја мора да остане за урбани делници и патишта вон категорија.

Ако еден убав ден сите магистрални правци во РМ станат автопатишта, може да направиме и мала замена Во меѓувреме, не би ме изненадило ако се почне со ваква замена, само за да се покаже дека некој работи нешто, а и некој да заработи нешто..   

Edited by mladen_s - 26-Jul-2012 at 23:47
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 26-Jul-2012 at 22:52
Чудно ми е зошто сеуште ги форсираме зелените знаци на автопатевите. Според мене најдобри се плавите со бели букви а мислам дека тие треба да станат стандард во ЕУ.


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 26-Jul-2012 at 20:17
значи кај нас нема ни две исти табли за сигнализација, секоја нова се прави произволно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 26-Jul-2012 at 00:03
Pred nekoj den ja izvozev ovaa delnica. Kako za prv pat ne mozev da najdam nekoja mana. Delnicata e dobra, asfaltot mazen, vertikalnata signalizacija isto taka dobra a sekako deka mozele da skratat nekoja krivina
Toa sto sakam da go napomenam e losata sostojba na asfaltot od Kumanovo do skopskata patarina. Na nekoi mesta vdlabnatinite na desnata pateka se tolku dlaboki sto covek si pomisluva deka vozi po shini. Tuka treba vnimatelno vozenje, posebno koga vrne dozd.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 11-Jul-2012 at 18:22
Da, treba da stoi Belgrad i ne mi e jasno sto bara Tabanovce pod Belgrad (vidi foto br.6). Da pojasnam, na foto br. 6 pod Belgrad treba da stoi "Granicen premin" a za Tabanovce ima informacija kaj samiot izlez (vidi foto br.10).

Inaku delnicata izgleda korektno no bi mozele da ja doizbrisat zoltata linija.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 11-Jul-2012 at 17:55
Солидно изгледа, само уште Belgrade да го видевме на македонски.   
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 11-Jul-2012 at 17:19
браво Н23,после толку време од пуштањето на автопатската делница конечно сега да видиме нешто поконкретни слики
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 11-Jul-2012 at 16:53
1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


23ka.wordpress.com
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 05-Feb-2012 at 00:17
Eve nekolku sliki slikani na dozdot od deneska (04.02.2012) so kamion i mozat da se zabelezat neramnini po asfaltot .. ne izgleda dosta kvalitetno


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 15-Jan-2012 at 07:46
Ај тие што со кола ќе шибаат накај Ниш, ако има такви на форумот, нека направат бар 10-тина слики од автопатов, да му ја видиме кондицијата.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 19-Oct-2011 at 22:38
Не сакам воопшто да дигам тензија, ама малку погоре во темава зборуваше нешто друго...баш ми е кеиф што се увери, а многу ми е криво што реалната ситуација стварно е таква...

Мене фирмата ми личи на се' само не на австриска. Ниту по рокот на изведба (кој btw уште трае), ниту по механизацијата која ја видов на лице место, ниту по квалитетот на изведбата...ме фрапираа некои слики што ги видов скоро, дека на места на мали премостувања биле вградени бетонски елементи веќе деформирани, со драматични угиби кои се видливи со голо око, а уште повеќе ме фрапираше податокот што тие свесно се вградени само за да се стигнат некакви фиктивни рокови (прослава на 8 септември исл.)...од ова може да се очекува дека веќе наредната санација ќе биде после 2-3 месеци (а може и порано)и тоа не е причината само некакво сечење ленти, туку веројатно има и некаква друга игра која не треба да ја знаеме, ама треба да си ја исплатиме фино лепо, а некој да си ги полни сметките...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 19-Oct-2011 at 22:08
Ја поминав делницата два пати и за жал можам само да констатирам „катастрофа„ навистина не ми е јасно како може толку важен пат, толку лошо да се изведе, и тоа згоре на се од Австриска фирма. Време е некој во државата да се покрижи за квалитетот на инфраструктурата. Пред се време е предност во тендерите да се дава на квалитетот на изведба наспроти цената на изведба. Конкретно за оваа делница можам уште да додадам дека е исклучително нерамна а за време на возењето постојано имав чуство дека асфалтот не е подебел од 5 цм.

Edited by kultuzin - 19-Oct-2011 at 22:09
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 26-Sep-2011 at 17:15
Доста квалитетно ми изгледа дека е средена делницава, а сигнализацијата колку што можам да видам - по старо.
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 26-Sep-2011 at 17:09
Браво.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.