Надградба на Куманово - Табановце |
Post Reply | Page <1 45678 9> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #101 Posted: 01-May-2011 at 13:17 |
Јас го слушнав Јанакиески пред некој ден рече јуни.
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #102 Posted: 01-May-2011 at 14:00 |
Од ова отчетот, испаѓа дека цела патна мрежа ќе биде завршена „одма“ по изборите...
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #103 Posted: 01-May-2011 at 14:11 |
Ај пополека со отчетот ќе треба после да бришеме од кога ќе забега муебатов. Да фокусираме на крајниот рок, секој документ што иде во прилог на информација е добредојден, се што иде во насока на дискусии за избори не е.
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #104 Posted: 02-May-2011 at 06:47 |
Јас, како што знам автопатот требаше да биде пуштен во употреба во ноември 2010. Форумот го ценам како доста сериозен и мислам дека нема потреба од вакви хуморески. Излегле ли тие "писатели" на терен да видат до кај се работите? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #105 Posted: 02-May-2011 at 13:48 |
Да и мене ми е смешно, само го пишав тоа што е напишано, за да имаме некоја информација.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
bojanbole
Groupie Joined: 27-Mar-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #106 Posted: 07-May-2011 at 00:27 |
Inaku petljata za terminalot na DETOIL sigurno ne se pravi so negovi pari, taka da smetajte deka bez vrska ke izede petljata nekolku kilometri asfalt.
Na avtopatot ne se raboti ozbilno veke ima pogolem period. A uste eden komentar e deka za zemjisteto dade drzavata mn smesni pari pri eksproprijacijata, stvarno smesni. 5 evra za metar kvadraten. Ako na zemjiste so ist kvalitet vo juzna srbija, za istiot period pri eksproprijacija na privatnoto zemjiste, za izgradba na istiot avtopat, od istite fondovi, imaat zemeno 50Evra. Ne baram preku leb pogaca ama sakam da se plati kako sto treba, ova bese navistina eden grabez i toa tezok grabez. Koga izleze naselenieto da protestira vo seloto dojdoa poveke policajci i kombinja otkolku koga gi tepaa nasite deca na kale. Nejkam ni da zboruvam sto i pravea na zenata koja davase poglem otpor. A plus sega, uste, zagradile i od drugata strana stavile kolcinja i pocnale da poramnuvaat na mesto za koe nemaat plateno i e nase sto e bruka veke. Ako vaka gi gradime avtopatite i so ova tempo, tesko nam... Pazete pri eksproprijacija na suma koja ja poseduvavme pokraj avtopatot ni cenea bagrem so radius 20 cm drvo ubavo znaci, 20 denari od steblo, sto e veke stvarno bezobrazie Na sud sudijata vika vestakot taka kazal. Tatko mi mu vika donesi mi go ti mene toj vestak ja ke mu dadam po 20 denari za drvo neka mi najde da si kupam. Pa normalen li e, pa do pcuenje ke dojdese I na kraj si legnavme na brasno moravme da potpiseme za 4 i 5 evra kvadrat smesna suma navistina Vaka ne bi smeelo da se postapuva Edited by bojanbole - 07-May-2011 at 00:30 |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #107 Posted: 07-May-2011 at 10:43 |
pa istoto se slucuva i so trasata za koridor 8 na tatkomi mu platija po 5 evra a lozje 3 godini staro so se vika dzabe a za lozjeto parite uste ne se isplateni nemala pari drzavata
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #108 Posted: 07-May-2011 at 13:22 |
А колку објективно да вреди земјата. Како тоа државата гради и сега ај ќе удриме? Сте чуле некаде некој разбрал и си додал па после во србија давале 50 евра, како не давале. Таа цена 5 евра е најоптимална цена за некое земјиште надвор од град некаде во ниви. Јас знам примери, непосредно сум запознае со случувањата од кога се најави аеродромот во штип што се случи како се препродаваше земјата неколку месеци до експропријација. Знам дека се садат ореви зашто орев е најскапо што се исплаќа па луќе што не ги садат нивите, а и не им ни требаат нешто ореви, само ги садат за некогаш да земат оштета. Такви подмолни акции по сопствена држава не заслужуваат ни денар повеќе. Секој си го цени имотот многу повеќе од стварно ѓшто вреди, неможе ова веќно да се случува сите проекти да ни се заглавени заради вакви работи.
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #109 Posted: 07-May-2011 at 19:04 |
Да не шпекулираме:
BEOGRAD 27. 09. 2010 PRESS U Preševu zemlja 10 puta vrednija od vojvođanske?!„Putevi Srbije" prilikom eksproprijacije zbog izgradnje Koridora 10 zemlju kod Preševa plaćaju 1.000 dinara za kvadrat, a kod Subotice samo 70 Država krči put... Nema prepreka za Koridor 10 JP „Putevi Srbije" platiće vlasnicima zemlje u okolini Preševa i Bujanovca po 1.000 dinara (10 evra) za kvadrat njiva preko kojih će preći Koridor 10, što je čak 13 puta veća cena od one koju dobijaju građani iz okoline Subotice! U „Putevima" tvrde da vlasnici koji nisu zadovoljni mogu da se žale sudu, ali da do sada sudski niko nije dobio bolju ponudu! JP „Putevi Srbije" do sada su potpisali oko 5.000 rešenja o eksproprijaciji zemljišta na Koridoru 10. Međutim, cene po kojima se plaća kvadratni metar potpuno se razlikuju. Dok je u blizini Preševa i Bujanovca kvadrat oko 10 evra, vlasnicima parcela u okolini Niša ponuđeno je manje od osam. U Beloj Palanci su maksimalne cene „otkupa" bile 5,5 evra, a najgore su prošli Subotičani kojima su „Putevi Srbije" za najplodnije srpske oranice plaćali najviše 70 dinara po metru kvadratnom?! Инаку, за цена на земјиште надвор од град, некаде во ниви, морам да ви посочам дека земјиштето што се наоѓа помеѓу Куманово и Детоил граничи со зона опфатена со Генералниот урабанистички план на Куманово (види на АКН-ГИС порталот на www.katastar.gov.mk). |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #110 Posted: 07-May-2011 at 19:32 |
Денес поминав низ табановце, нема никаков напредок, немаше ни работници
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #111 Posted: 15-May-2011 at 15:24 |
СРАМОТА! Според програмата на ВМРО (треба да се земе како релевантна затоа што се владеачка партија), се наговестува дека оваа ептен кратка делница, која минува низ терен рамен како тепсија, ќе треба да се заврши во Септември 2011 година. Пак не успеаа да ја пуштат пред туристичката сезона. Навистина не ми е јасно како во договорот со компанијата градител нема клаузули кои жестоко го санкционираат истиот при неспазување на поставените рокови. Всушност можно ли е вината да не е во компанијата, туку во Владата, која не ги исполнила своите обрски? Во секој случај голем срам и неспособност демонстрираме дека неможеме да се справиме ни со најмал инфраструктурен проект, камо ли со ЛРТ, Јужен, Вардарска долина, Гостивар-Охрид итн. Жално навистина!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #112 Posted: 15-May-2011 at 21:03 |
Edited by Мартин - 15-May-2011 at 21:04 |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #113 Posted: 15-May-2011 at 21:08 |
ja nekolku pati imam zboruvano so vraboteni vo alpine sto rabotatna kumanovo tabanovce velat deka drzavata ne pustala redovno pari i zatoa se vlecat rabotite a kolku e toa tocno stv ne znam istoto se slucuvase so fitosanitarnata stanica na tabanovce mn docnese drzavata so plakjanje i zatoa namesto juli -avgust 2010 se pusti vo upotreba mart-april 2011
|
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #114 Posted: 02-Jun-2011 at 00:46 |
Автопатот до Табановце готов до септември
Од Агенцијата за патишта очекуваат делницата од Куманово до границата со Србија да биде готова до 30 јуни, додека градежниците проценуваат дека по неа ќе се вози дури во септември или октомври Возењето по модерен автопат од Куманово до граничниот премин Табановце најверојатно и летово ќе остане само пуста желба. И покрај тоа што изминатиов период интензивно се гради автопатската делница долга 7,4 километри, неизвесно е дали работниците ќе успеат да ја завршат до крајниот рок што истекува за еден месец. Релативно кратката делница, која е дел од стратегискиот Коридор 10, се гради речиси четири години. Иако првичните најави беа дека овој дел од автопатот ќе биде готов за 1,5 година, крајниот рок неколкупати се продолжуваше. Од Агенцијата за патишта објаснуваат дека градежните работи се одолжиле поради дополнување на првичниот проект, што биле направени по барање на граѓаните. Во проектот влегле и две нови клучки кај Речица и Табановце, изградба на нов мост и потпатник, како и регулација на речно корито. Но, сметаат дека с` ќе биде завршено навреме. - Изградбата на главната траса на автопатот Табановце-Куманово согласно склучениот договор треба да биде завршена до 30 јуни, а во текот на јули треба да се докомплетираат и останатите завршни работи. Во моментов на терен се работи со засилен интензитет и со оглед на тоа очекуваме делницата да биде завршена во рамки на рокот. Во спротивно, доколку постојат задоцнувања, изведувачот ќе плаќа пенали согласно договорот - вели Наташа Волкановска, директорка на Агенцијата за патишта. Автопатот готов во септември Од друга страна, процените на градежниците кои работат на автопатот се дека по него ќе може да се вози дури во септември или октомври. „Дневник“ ја извозе трасата од излезот на Куманово до граничниот премин со Србија за да видиме како се одвиваат градежните работи што ги врши австриската компанија „Алпине“, засилена со неколку фирми-подизведувачи. На различни делови од седумкилометарската делница распоредени се градежни работници, тешка механизација, багери, валјаци. Работата насекаде е стигната во различна фаза. На еден дел градежни работници во средишниот дел местат одводен канал за атмосферските води, на друг дел веќе има свеж асфалт, додека на трет се гребе стариот асфалтен слој за да се постави нов. Покрај деловите што се асфалтирани, градежни работници го подготвуваат просторот за да ја постават заштитната ограда. Тешката механизација, пак, е најактивна на делот каде што се градат пропустите, односно поврзувањата со споредните патишта. Машините се активни и кај новите потпатници. На едниот се поставуваше ограда, додека градежните работи на другиот, според најавите, треба да завршат за 15 дена. Работниците што ги затекнавме на терен велат дека работата напредува, но сомничаво вртеа со главите кога ги прашавме дали автопатот ќе биде готов до 30 јуни. Неочекувани проблеми - Роковите се варијабилни бидејќи се јавуваат многу дополнителни, непредвидени работи. Според договорот, автопатот треба да е завршен за еден месец, но има многу променети услови за работа од првичниот план. Затоа и никој нема да плаќа пенали, бидејќи доцнењето не е поради изведувачот на работите - велат градежните оперативци. Работејќи на автопатот, тие неколкупати се соочиле со проблеми со сопствениците на експроприраните земјишта, кои за извесно време ги стопирале градежните работи. Активностите дополнително биле забавени и поради конфигурацијата на теренот. На неколку места се појавиле подземни води кои, доколку не биле санирани, можеле да влијаат врз стабилноста на изградените столбови. Машините неколкупати наишле на многу тврдо земјиште и им било потребно подолго време за да го ископаат. - Поради сето ова, најверојатно ќе може да се вози по новиот автопат некаде околу септември или октомври. Главната траса може да е готова и порано, но сега е неблагодарно да се даваат какви било прогнози - велат оперативците. По завршувањето на делницата Куманово-Табановце, ќе остане уште делот од Демир Капија до Смоквица за да се комплетира македонскиот автопатски дел од Коридорот 10. Според најавите на Владата, патот Демир Капија-Смоквица ќе почне да се гради в година. Делницата долга 28,2 километри, според плановите, треба да биде готова за пет-шест години. Од Табановце до Ниш по автопат Србија планира во следните две години да изгради две делници од автопатот од Ниш до македонската граница. Според најавите на српските транспортни власти, летово треба да почне изградбата на автопатските делници Грабовница - Грделица во должина од 5,5 километри и Владичин Хан - Долни Нерадовац во должина од 26 километри. Изградбата на новите патишта ќе ги финансира Светската банка. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=5AE18AB7B6994F499639C901A4EF3F5B |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #115 Posted: 02-Jun-2011 at 08:49 |
интересно, ако навистина наредна година конечно почен да се гради ДК-Смоквица, тогаш Грдаљичка клисура ќе остане единствената точка непокриена со автопат од К10.
|
|
MGS
Senior Member Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply #116 Posted: 02-Jun-2011 at 14:08 |
Аман веќе.Нашиве 3 години градат автопат од 7 км на лесен терен,а Албанија за 4 г. изгради автопат од 100 + км во планински терен.Абе катастрофа сме.
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #117 Posted: 02-Jun-2011 at 14:10 |
Не заборавајте и северниот обиколен автопат се изгради во изминатиот период 30км значи не е само тие 7 км према српска граница!
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #118 Posted: 02-Jun-2011 at 15:08 |
Скопската обиколница започна да се гради во 2002. Должината и е 26,7км. Од 2008 наваму на потегот Куманово - Табановце се изградени 7,7км. Тоа значи дека за 9 години Македонија успеала да изгради 34,4км автопат. Тоа се 3,8км на една година и тоа на идеален терен за градба.
Бидејќи предвидениот автопат од Коридорот 8 ќе се нуди на концесионери, засега владата нема намера да го гради од сопствени средства. Средства, генерално преку кредити, се обезбедени за делницата Смоквица - Демир Капија која е во должина од 28км. Оваа година треба да се избере фирма која ќе ја гради а почнувајќи од следната година, делницата ќе се гради во наредните 6 години, односно до 2018. Тоа значи дека оваа влада планира да гради по 4км авотопат годишно во следните 7 години. За таа намена од буџетот беа издвоени само 6 од потребните 270 милиони евра. Повеќе од очигледно е дека патната инфраструктура не и претставува приоритет на оваа влада. |
|
MGS
Senior Member Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply #119 Posted: 02-Jun-2011 at 15:23 |
Наместо скопската обиколница,од 2002 требаше да се форсира автопат на коридорот 10.Дури и со градење 4 км автопат годишно(што е ПРЕ-бавно),до сега ќе се возеше по автопат од Табановце до Гевгелија.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #120 Posted: 02-Jun-2011 at 15:52 |
Зашто така цело време зборите со фетишизирање на автопатите. Тие коридори се континентални проект кои се градат со пари на тоа ниво. Државите никаде не финансираат сами такви проекти и ги чекаат парите од европските институции. Допрва цо Македонија влегоа тие пари еве за коридор 10. Така ќе биде и со коридор 8. Е сега нормално и државата е дел од тој проект и затоа и сдо толкав процент учествува. Соодносот на парите точно ќе ви го даде соодносот во интересот, дражава наспроти Европа. Од буџет исклучиво се градат патишта од исклучиво државно значење, дури и тие на кредитирање. Така да можеме да притискаме за патото кон Штип, кон Струмица, Битола-Ресен и слични кои не се дел од коридори. Европа не ги дава тие пари за нечив Атер, иако некои така ги толкуваат, иако некои биурократи од Европа така и ги замислуваат, главната идеја сепак останува. Допрва МАкедоија се отвара за тие проекти, и ќе ги има такви во наредните години, како што се очекува.Македонија не е виновна што досега немало одлука да се фиунансираат проекти на нејзина територија, дури и не треба да се користи овој збор виновна, едноставно не одговара државата пред некого затоа што тамо некоја институција не донела соодветна одлука.
Edited by lslcrew - 02-Jun-2011 at 15:53 |
|
Post Reply | Page <1 45678 9> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |