build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надградба на Куманово - Табановце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 02-Jun-2011 at 15:52
Originally posted by OCB

Скопската обиколница започна да се гради во 2002. Должината и е 26,7км. Од 2008 наваму на потегот Куманово - Табановце се изградени 7,7км. Тоа значи дека за 9 години Македонија успеала да изгради 34,4км автопат. Тоа се 3,8км на една година и тоа на идеален терен за градба.

Бидејќи предвидениот автопат од Коридорот 8 ќе се нуди на концесионери, засега владата нема намера да го гради од сопствени средства. Средства, генерално преку кредити, се обезбедени за делницата Смоквица - Демир Капија која е во должина од 28км. Оваа година треба да се избере фирма која ќе ја гради а почнувајќи од следната година, делницата ќе се гради во наредните 6 години, односно до 2018. Тоа значи дека оваа влада планира да гради по 4км авотопат годишно во следните 7 години. За таа намена од буџетот беа издвоени само 6 од потребните 270 милиони евра.

Повеќе од очигледно е дека патната инфраструктура не и претставува приоритет на оваа влада.


Сепак на Владата приоритет и е патната инфрастуктура! Да не заборавиме дека се работи за 25 км делот кај Демир Капија што и не е којзнае каков проблем дури и да не се изгради. Тоа што 15 години ништо не се изгради Владата не можеше многу да промени за само 4 години. Делницата од коридор 8 е исто така приоритет и убеден сум дека ќе биде почната.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 02-Jun-2011 at 17:33
Момци ви ја разбирам јас логиката но за жал не го делам оптимизмот како и вашите мислења дека владата направила колку што можела. Најпрвин, точно е дека се работи за Пан-европски коридори од интерес како за нас така и за целиот континент па оттаму и поволните кредити со долг рок на отплаќање. Таквите позајмици сме согласни дека не смеат да се пропуштат.

Во врска со активностите на оваа влада. По 5 години, таа успеа да изгради половина од скопската обиколница и оние скоро 8км. од Куманово до Табановце. Значи во просек не повеќе од 5км. автопат годишно. Во најновиот проект Смоквица - Демир Капија, владата учествува со само 2% од целокупната инвестиција. Го променија името на автопатот од коридорот 10 и со тоа ја изгубија најавената инвестиција од 50 милиони евра од Грција (18% од трошоците) за делницата Смоквица - Демир Капија. Да не се случеше тоа, најверојатно тој дел веќе ќе се градеше. Погледнето го „Манифестот“. таму стои дека нема да дочекаме завршеток на ниту еден предвиден автопат се до 2018. Имајќи ги предвид овие факти, како да се дојде до заклучок дека патната инфраструктура е приоритет, освен се разбира декларативно.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 02-Jun-2011 at 17:43
Како прво не се 50 туку 70 беа што Грција требаше да ги даде како нејзин дел од Европскиот пакет пари за коридорот. Тогаш чудно проблематично беше имаето на атопатото нејќам да го отвараме тоа прашање сега повторно само накраткоп ќе кажам името е најирелевантниот параметар дали ќе се добијат тие пари или не. Денеска автопатот се вика сеуште Александар Велики па европа даде 245 милиони наспроти 70 за кои беше пречка името. Денеска Грција пари нема да даде за регионални проект од нејзин директен интерес, од причина што за плати зема европска помош. Така да тие приказни се само со една цел да натераат повеќе население да се сомнева дека можеби грешката што државата не добила пари е може би во нејзниата влада, едноставно се дисциплинира население со тие сказни и тоа е. Е сега далеку од тоа дека нашата влада направила најмногу што можела. Тука ниедна влада не го извадила максимумот од тоа што го има на располагање, тука може и треба да се притиска да биде уште подобро. Буцетот не е ни ебор ни ебрд, колкав е толкав.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 03-Jun-2011 at 04:46


Ептен ги измеша работите. Има огромна разлика помеѓу кредитно задолжување и неповратни средства.

А за ова прашањево што „нејќеше“ да го отвориш, ама сепак го отвори, што да се каже... Беспредметно е да се дискутираме дали тотално нерационалното преименување можеби имало негативен ефект врз грантот (не мора да имало, доволно е дека можеби имало), затоа што имаш импресивен капацитет за (свесно) пикање на главата во песок. Едно време дури тврдеше и дека немало преименување во вистинска смисла, ама откако ти беше предочено дека за тоа постои владина одлука, гледам си го баталил тој „аргумент“.

Енивеј, бидејќи не еднаш си не окфалификувал како наивни нас кои сметаме дека именувањето на автопатот можеби имало негативен ефект врз финансиската конструкција на проектот Демир Капија - Смоквица, се надевам можеш да ни објасниш кој е резонот, која е логиката зад таквото несоодветно име за автопат и да не убедиш дека не се работи за најпримитивна форма на популизам, патетично квазипатриотско чукање во гради и државна политика сведена на ниво на детска градинка.

Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 03-Jun-2011 at 11:54
Во право си дека меѓу кредитно задолжување и неповратни средства има огромна разлика. Исто така во право си дека преименувањето е сосема непотребен потег кој искрено мене ништо не ми значи.
Меѓутоа од друга страна е стварно наивно да се мисли дека Грција би ни дала пари за автопатот (не ги даде 20 години па сега ќе ги даде). Единствено што е негативно е што грците го искористија моментот да кажат е сега не ви даваме пари, што мене исто така не ми значи, бидејќи кажав посекако немаше да ги дадат парите.
А исто така за европските средства. До пред 5-10 години ни кредит не ни даваа што се вика поголем од 100 милиони евра. Ние не ни можеме да очекуваме дека некој парите ќе ни ги даде на тацна, без потоа да ги враќаме. Така да овие 240 милиони евра изгледаат далеку подобро отколку грчките 70 милиони кои никогаш немаше да ги добиеме, да бидеме реални.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 03-Jun-2011 at 15:30


1. Грција (веројатно мислиш ЕУ) не ни давала пари пред 20 години за автопатот бидејќи немавме пристап до истите фондови како што имаме сега (откако сме земја-кандидат за членство во ЕУ). Како неважна информација, Грција дала повеќе пари за Македонија од што можеш да замислиш, преку програмата Hellenic Aid (втор најголем донатор за Македонија до пред 5 години).

2. Едно е кредит, друго се претпристапни фондови за развој на инфраструктура, а трето се фондови за прекугранична соработка. Ние земаме кредити и грантови од ЕУ по разни основи. Грција не ни ги блокира парите со вето или некоја таква процедурална сопка, туку едноставно не сака прекугранична соработка за автопат со такво име (државна политика им е, да не требаше да прифатат и да си ја саботираат позицијата?). Штом требаше да добиеме пари врз основа на прекугранична соработка - здружен проект на Македонија и Грција, а не врз основа на развојни фондови за инфраструктура на ЕУ, кој ни е крив? Да имавме преку друга програма основ за барање пари, Грција немаше да може да направи ништо, бидејќи не се носат тие одлуки преку ЕК, или Советот на Европа, туку едноставно за секој европски фонд си има комисија која одлучува кој проект ги заслужува европските пари, а кој не. Нема таму вето и такви работи.

Мислам дека бев јасен. Грција ни беше партнер за автопатот, и ги зафркнавме, а немаше никакво блокирање од нивна страна, имаше само повлекување од партнерството.

3. Едно се грчки пари, друго се европски. Бакојани со финтите ќе ви дадеме пари ако си го смените името се смешки, кои не знам како поминаа и кај нив, и кај нас во јавноста.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 10-Aug-2011 at 17:35
Пред 2-3 дена минав по делницата и изгледа до крајот на годинава ке биде пуштена делницата на поголем дел е поставен и вториот слој на асфлат а некаде се поставува, за 14 дена кога поминав и кога се вратив имаше голема разлика. ке следат и слики само да ги средам
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 10-Aug-2011 at 22:44
До крајот на годинава???Аман веќе нека заврши оваа агонија.4 г.,7 км автопат.Кретени.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 14-Aug-2011 at 00:05
Staven e asfaltot na celata delnica nekoi sitini raboti rabotat
Back to Top
jonny View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Oct-2009
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jonny Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 18-Aug-2011 at 19:51
Вчера патував, и асфалтот на цела делница е турен, само на некои места не беше ставена банкината од страните. Колку што можев да забележам, само тоа се работеше.
Иначе добро изгледа, дупки не осетив воопшто. И срамота ќе беше да има, цел век го прават тој дел.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 05-Sep-2011 at 03:12
За прославата на независноста.
Во 12.30 часот свечено ќе биде пуштена во употреба  новата автопатна делница Табановце – Куманово на Коридорот 10

http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=91174&kategorija=1
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 05-Sep-2011 at 05:18
Аирлија нека е, после толку време!
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 07-Sep-2011 at 00:04
НА 8 СЕПТЕМВРИ


Во употреба делницата Куманово - Табановце


На Денот на независноста на Македонија - 8 Септември, ќе биде пуштена во употреба делницата од патниот Коридор 10 од Куманово до граничниот премин Табановце во должина од 7,4 километри.
Оваа делница, што е дел од Коридорот 10, се гради веќе четири години, а вкупната вредност на овој проект е 15,5 милиони евра. Иако првичните најави беа дека овој дел од автопатот ќе биде готов за година и пол, крајниот рок неколкупати се продолжуваше.
По завршувањето на делницата Куманово - Табановце ќе остане уште делот од Демир Капија до Смоквица за да се комплетира македонскиот автопатски дел од Коридорот 10. За изградба на оваа последна делница Владата обезбеди 270 милиони евра од ЕБРД, ЕИБ и средства од ЕУ, а нејзината изградба треба да почне следната година.
Делницата долга 28,2 километри, според плановите, треба да биде готова за пет-шест години.

http://vecer.com.mk/?ItemID=B55740C701021A4E96ED055015CA5896
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 07-Sep-2011 at 14:40
Аха за 5-6 год.Ако ја градат со темпо како Ку-Табановце тогаш би рекол 20-30 г.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 07-Sep-2011 at 14:49
               Грдата вистина е дека околу една третина од автопатов  уште не е заградена со мрежа.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 07-Sep-2011 at 16:32
Најдеов некои слики од Хуљуси Комерц од нивниот фејсбук профил пишува дека ја асфалтираат Куманово-Табановце но очигледно се гледа дека само го вградуваат асфалтот другото го работи АЛПИНЕ се гледа и по работниците а и по машините на хуљуси е само финишерот се друго е на алпине еве неколку слики






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 07-Sep-2011 at 17:02
Ќе оди некој од вас утре на отворањето, многу ме интересира како се сработи ова после толку години влечкање, особено што пред неполни два месеци имаа доста работа останато, вклучително и на мостовите. Треба да се поздрави фактот што на новиве делници на сите клучки има поставено столбови за осветление. Исто така профилов на кој треба да се обесат знаците, ме окуражува дека делницава ќе биде соодветно и без грешки сигнализирана. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 07-Sep-2011 at 18:06
Не мора да ја земеш за озбилно информацијава, без да вадам имиња или нешто слично, од inside-ри од повеќе страни - квалитетот на работите е очаен, не дека нешто посебно ќе ве изненади...инаку се работи под невиден притисок (се знае од кого)и логично е нешто што се влечка три години, дека сега ќе се замачка и за брзо време ќе го немаме....не дека до сега се работеше made in germany, ама сега се проголтуваат катастрофални грешки, само заради смрдената црвена лента и ножиците пред камера...

Не ја разбирам стварно поентата,...стварно!!!....што е битно дали е 8 септември-11 октомври, Илинден-Велигден!? Каде во светов премиер сече ленти на проширување на улица или 15км пат!? Скопје денешниов ден буквално стоеше во место заради некоординираните (дивјачки) градежни активности и парадирања на поголем број локации само за да изгледа се' се преградува, надградува...па врв на се' - уште ова со автопатов!?

Со среќа празников и Бог да не чува!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 07-Sep-2011 at 19:41
Исто така бог да чува од партиска обоеност и искомплексираност. Која за жал од авион се гледа и опасно се стреми форумот да го претвори во партиска пропаганда. Очигледни се црно белите гледишта кон проектите со кој се нарушува и квалитетот на форумот. Очигледно е и постојаното барање на влакно во јајцето , целта е јасна. А уште полошо е кога тоа влакно се бара не со свои очи туку врз база на „инсајдер„ информации или информации од партиски штаб народски кажано. Значи ако сакаш веќе да плукаш тогаш направете напор и одете сликајте ги сите недостатоци па потоа ќе разговараме како и што му доликува на формот. Жал ми е што морам ова јавно да го пишам но штетите кои ги трпи форумот се очигледни.

П.С. Извинување до Администраторите кои најмалку заслужуват да бидат малтретирани со вакви постови а уште помалку заслужуват постојано да бришат постови.



Edited by kultuzin - 07-Sep-2011 at 19:47
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 07-Sep-2011 at 21:47
Originally posted by kultuzin

Исто така бог да чува од партиска обоеност и искомплексираност. Која за жал од авион се гледа и опасно се стреми форумот да го претвори во партиска пропаганда. Очигледни се црно белите гледишта кон проектите со кој се нарушува и квалитетот на форумот. Очигледно е и постојаното барање на влакно во јајцето , целта е јасна. А уште полошо е кога тоа влакно се бара не со свои очи туку врз база на „инсајдер„ информации или информации од партиски штаб народски кажано. Значи ако сакаш веќе да плукаш тогаш направете напор и одете сликајте ги сите недостатоци па потоа ќе разговараме како и што му доликува на формот. Жал ми е што морам ова јавно да го пишам но штетите кои ги трпи форумот се очигледни.

П.С. Извинување до Администраторите кои најмалку заслужуват да бидат малтретирани со вакви постови а уште помалку заслужуват постојано да бришат постови.

па некој друг упорно ја врти на политика страната само колку да се забатали некоја дискусија... можеби пишал и нешто што не треба, ама главната поента на Дејв е што фрустрира фактот што еден едноставен проект се влечка со години и на крај за два дена се избрзува, само колку проектот да бил завршен за некој празник, и притоа се прават пропусти и грешки на кои подоцна не им се обрнува внимание
и сето ова се кажува од гледна точка на искуство од сите досегашни проекти кои биле иницирани од политика (без разлика на партии и власт)
и не знам, објасни ми како со фотоапарат, да доловам квалитет на асфалт, и дали подлогата на асфалтот е добро изведена, како и дали делницата е осигурана од геолошки аспект, за да немаме куршлузи како со обиколницата на пример?
плус, што се однесува до искуство, ете ти ги градските улици, види само колку лошо беше сменет асфалтот и дека веќе ќе почне да пропаѓа...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.