build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надградба на Куманово - Табановце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 789
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 26-Jul-2012 at 22:52
Чудно ми е зошто сеуште ги форсираме зелените знаци на автопатевите. Според мене најдобри се плавите со бели букви а мислам дека тие треба да станат стандард во ЕУ.


Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 26-Jul-2012 at 23:46
Па не ги форсираме само ние, туку уште добар дел од Европа А ако се тргне по паметот на Германците, потоа ќе испадне дека се расфрлаат пари..

Шегата настрана, мислам дека овој систем е добар за земји како Македонија, каде само одредени магистрални правци имаат карактеристики на автопат, а останатите се со понизок стандард. Да не ги споменуваме регионалните патишта, кои се уште една класа подолу, а белата боја мора да остане за урбани делници и патишта вон категорија.

Ако еден убав ден сите магистрални правци во РМ станат автопатишта, може да направиме и мала замена Во меѓувреме, не би ме изненадило ако се почне со ваква замена, само за да се покаже дека некој работи нешто, а и некој да заработи нешто..   

Edited by mladen_s - 26-Jul-2012 at 23:47
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 26-Jul-2012 at 23:58
Еве мапа за тоа кои држави користат зелени, а кои користат сини знаци на автопатиштата:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1334&PID=133949#133949


BTW kultuzin не сум сигурен дали добро те разбрав... Твое лично мислење е дека сините треба да станат стандард во ЕУ, или мислиш дека си наишол на информација дека ќе станат? Ако е второво те молам побарај го изворот, за да не нагаѓаме.

Инаку отсекогаш ме чудело како ЕУ се занимава со стандардизирање на секакви баналности, а стандардизацијата на патната сигнализација се чини дека не ја интересира...
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 06-May-2016 at 11:21
Originally posted by axel

<h2 ="statijaNaslov">Пуштен во употреба автопатот Табановце - Куманово</h2>
   
    <div = 08.09.2011 - 09:35 | <ul ="s inline"><li ="taxonomy_term_5 first last">Бизнис
    
             <div ="voved">

Вицепремиерот и министер за финансии
Зоран Ставрески денеска по повод Денот на независноста, во придружба на
министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески го пушти во употреба
автопатот Табановце – Куманово долг 7,6 километри.



         
     <div =
                                  
             

Делницата, која е дел од Коридорот 10, се градеше во изминатите
четири години. Вкупната вредност на проектот изнесува 15,5 милиони евра,
а го спроведе Агенцијата за државни патишта во соработка со Светска
банка.


- Станува збор за најзначајната инфраструктурна артерија во нашата
земја – автопат кој не поврзува со север и Европа од една страна,
односно со југ и за македонската економија важното Солунско пристаниште
од друга страна. Ова не е само асфалт, ова е инвестиција која ќе ја
подобри геостратешки добрата позиција на Македонија и нејзината
атрактивност за инвестирање, истакна Ставрески во обраќањето пред
пуштањето на делницата.


Патиштата поврзуваат и развиваат, а Македонија, нагласи
вицепремиерот, конечно го најде својот вистински пат по кој ќе обезбеди
посилен економски развој, подобри услови и животен стандард за своите
граѓани.


Во наредниот период Владата ќе се залага за почеток на изградба на последната делница од Коридорот 10, Демир Капија – Смоквица.


Како што информира министерот Јанакиески, тендерот е распишан на 30
август годинава, а во мај се очекува да почнат градежните работи.


- Приоритет остануваат и работите околу подобрување на регионалната и локалната патна мрежа, напомена Јанакиески.


Директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска рече
дека е гордост да се биде Македонец во време на напредок, во период
кога се гради и создава, кога се остваруваат капитални проекти.


- Денеска во функција го ставаме новоизградениот автопат од Куманово
до граничниот премин Табановце. Денеска и овој влез во државата добива
нов лик. Беше вистински предизвик да се реализира овој капитален проект
што почна во време на економска криза. Главната траса е со должина од
7,6 километри и широчина од 11 метри во секој правец. Автопатот ќе има
поврзување со две клучки - Табановце и Речица, ќе има повеќе објекти на
патот, а во следниот период ќе се изградат и пристапни патишта во
должина од 600 метри, нагласи Волкановска.


По завршување на Табановце – Куманово, македонскиот автопатски дел од
Коридорот 10 треба да се комплетира уште со делницата Демир Капија –
Смоквица во должина од 28,2 километри за чија изградба Владата обезбеди
270 милиони евра од ЕБРД, Европската инвестициска банка и ЕУ. Изградбата
треба да почне следната година и е предвидено да трае пет до шест
години.


Во Македонија последниве пет години како странски директни инвестиции
влегле 1,8 милијарди евра што е двојно повеќе од странските вложувања
во претходните 10 години. Странските директни инвестиции, како што
подвлече вицепремиерот и министер Ставрески, не значат само влез на свеж
капитал, туку и отворање нови работни места, како и пренесување знаења и
искуства. - На тој начин и македонскиот производ станува поквалитетен и
поконкурентен за извоз. Благодарение на константното вложување во
изградба и модернизација на инфраструктурата набрзо може да се очекуваат
нови инвеститори кои во Македонија ќе градат фабрики и ќе отвораат нови
работни места, рече Ставрески.

http://daily.mk/cluster3/6e07c7ce0c829788e80c06e8c52e81b8/894923



Веќе има дупки! После 5години од пуштањето во употреба.

Edited by Bojan10 - 06-May-2016 at 11:23
Од чаламот си патиме!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 06-May-2016 at 11:26
Читај: „Единствен услов на тендерот е да се избере НАЈНИСКАТА добиена понуда„. Ова е дури законска обврска за општините.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1599
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 28-Apr-2019 at 15:41
I ovaa delnica ja faka makedonska boljka. Za samo nekolku godini se pojavija kolotrazi i dupki.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 517
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 03-May-2019 at 14:23
Standard , ne se nekolku godini , samo 2 godini pominaa od koga celosno se pusti vo upotreba i sega se raspadna ,istoto se slucuva i so Veles-Gradsko i so Negotino-Demir kapija , kvalitet nema ama nikakov .. Edinstveni delnici sto ke bidat so dobar kvalitet se samo ovie novite sto se gradat se ostanato e uzas...
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 04-May-2019 at 19:34
katastrofa e novata sredna lenta od veles prema motel Makedonija isto i nadole nakaj gradsko i obratno, ne go falam i noviot Demir Kapija Smokvica, pred tri dena bev prilicno neramnini i kosini na desno ili levo na pravec, prilicno neramnini iako e nov patot
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 789

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.