Надградба на Куманово - Табановце |
Post Reply | Page 123 9> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Надградба на Куманово - Табановце Posted: 15-Sep-2007 at 01:56 |
|
Делница Табановце-Куманово, км. 0+764.70 - км. 8+388.43
Цената се најавува да биде околу 11.000.000 €. Работите треба да почнат кон крајот на годинава или почетокот на наредната, а се надевам ќе бидат готови за неколку месеци. Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:10 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2 Posted: 20-Jan-2008 at 23:14 | |
Извор: Вечер Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:12 |
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #3 Posted: 20-Jan-2008 at 23:23 | |
Нели се ова премалце пари? Според некои груби проценки до кој јас имам дојдено 1км автопат на рамен терен е околу 1.000.000 евра. Куманово-Табановце е околу 8, а за комплексноста и должината на ДЕмиркапија-Смоквица и да не зборувам. Дали е ова дополнување на некои веќе одреденуи средства или се работи за средства доволни само за изработка на идеен проект?
Кловер ова е твоја област, дали можеби знаеш повеќе?
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #4 Posted: 20-Jan-2008 at 23:28 | |
Оваа цена од 1 милион мислам дека тоа е со све експропријација, мостови и тунели просечно, а само асфалт не чини толку, сега ако се работи за државно земјиште незнам колку би чинело, ама сигурно е многу многу поефтино.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #5 Posted: 20-Jan-2008 at 23:31 | |
Веројатно се работи за дополнителни средства. За Куманово-Табановце колку што знам финансира Светска банка. За Демир Капија-Смоквица исто има средства од други извори, колку што ми текнува во моментов меѓу нив е и Грчкиот план за обнова на Балканот. |
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #6 Posted: 20-Jan-2008 at 23:37 | |
И јас помислив на оваа варијанта. Се надевам дека сме во право. Во секој случај сумите за останатите правци делуваат разумно. Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:12 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #7 Posted: 21-Jan-2008 at 00:25 | |
Леле брат немој жити се со таа терминологија, тоа е најобична пропагандистичка етикета што ја имаат измислено грците. Тоа се во голема мерка европски пари за балканот, за кои на Грција (за жал) и беше доверено да ги планира, распоредува, контролира... Тие средства веќе долго им служат на грците за притисок и уцени. За среќа не се само нивни парите, па не можат премногу да беснеат, ама сигурно злоупотребиле максимум колку што можеле. Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:15 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #8 Posted: 21-Jan-2008 at 00:31 | |
абе во ред, муабетот ми беше дека ако добро ме служи меморијата, веќе се обезбедени пари и за таа делница, ова што го уфрла владава е само некој процент плус. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #9 Posted: 04-Feb-2008 at 00:17 | |
Зошто година ипол за 7.8km на најлесниот терен на светот? До кога со вакво темпо.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F390C74719112841927139E8F28C547F |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 04-Feb-2008 at 00:28 | |
И мене ова многу ме изненади... Остај другото, туку самите највуваа дека изградбата ќе траела неколку месеци. Абе кога треба да се ветуваат мегаломански проекти, немаат мерка... Ама кога треба навистина нешто да се реализира, слабо им оди, без разлика колку е мал и едноставен проектот. |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #11 Posted: 04-Feb-2008 at 01:19 | |
Стварно за толку краток дел од 8 км е многу година ипол. Добра е иницијативата за завршувње на оваа делница посебно од Демир Капија до Смоквица. Сигурен сум дека тука изградбата ќе оди многу многу подолго поради теренот. Edited by Cloverstack - 08-Jul-2009 at 15:31 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #12 Posted: 04-Feb-2008 at 01:22 | |
Па и таму не би требало да оди споро (а ќе оди). Хрватите направија чуда за само две години и тоа на многу потежок терен.
На нашиве само една делница им се лизна да ја завршат брзо како што треба а тоа е Гевгелија-Смоквица. Таа беше стварно експресна. Исто така за пофалба е релативно делницата на Скопската северна обиколница која ја гради Терна. Можеше и побрзо но сепак е во некаков разумен рок. |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #13 Posted: 04-Feb-2008 at 01:27 | |
Да се согласувам за Хрватска сигурно мислиш за Крапина. Како и да е штета што не е опфатен и патниот правец до Косово. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #14 Posted: 04-Feb-2008 at 01:40 | |
Па не само тој дел и автопатот накај Сплит е потфат. За само една година направија нешто над 100км, од Карловац до Задар скоро. Остатокот следната година. Не треба воопшто да спомнувам какви вијадукти и тунели има на тој автопат. |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #15 Posted: 04-Feb-2008 at 01:58 | |
Можеме само да кажеме дека располагаат со многу поголеми финансиски средства. Кај нас тоа е голем проблем.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
AKADEMIK
Newbiе Joined: 27-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #16 Posted: 07-Feb-2008 at 02:03 | |
Се согласувам во врска со средтсвата што ги имаат Хрватите, но ја имаат и ненормалната организација на нештата, многу добро се логистички организирани. Инаку во главнина поголемиот дел од патиштата ги реконструираше и градеше Гранит, а особено 3-те вијадукта кај Риека.
П.С. Не дека немаме стручњаци, него дома не ни се работи. |
||
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #17 Posted: 22-Mar-2008 at 00:50 | |
ОСУМ ПОНУДИ ЗА ИЗГРАДБА НА АВТОПАТ ТАБАНОВЦЕ-КУМАНОВО
Во трка за изградба на ова мало парче од патниот Коридор 10 влегоа и хрватските компании Виадукт и Конструктор инженеринг чии понуди се околу 14,3 милиони евра. За градење на автопатот понуда од 11,1 милиони евра пристигна и од хрватскиот конзорциум меѓу Ингра и Осиек Котекс. Алпине Бау од Австрија понуди 12 милиони евра, Страбаг од истата земја - 15,21 милион евра. Највисока е понудата на грчката Терна - 16,7 милиони евра. Терна и Бетон како подизведувач се ангажирани на изградбата на втората фаза од обиколниот автопат на Скопје. Делницата од Табановце до Куманово треба да се подигне на ниво на
автопат за 18 месеци и ќе биде финансирана преку заем што Фондот за
магистрални патишта ќе го земе од Светската банка. http://vecer.com.mk/?ItemID=382CA44974C3C848847795A1486C842E Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:15 |
||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #18 Posted: 22-Mar-2008 at 01:09 | |
"Пелагонија и бетон понудија најниски цени"
10.6 милијони и 12.97 милијони а потоа пишува " За градење на автопатот понуда од 11,1 милиони евра пристигна и од хрватскиот конзорциум меѓу Ингра и Осиек Котекс" значи понудата на бетон е поскапа од хрватската... |
||
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #19 Posted: 27-Mar-2008 at 02:04 | |
СПОРЕД ХРВАТСКИТЕ МЕДИУМИ
Хрватските медиуми пишуваат дека оваа е прва зделка која Ингра ја добила на македонскиот пазар. Станува збор за изградба на автопатот во должина од 7,5 километри, кој е дел од паневропскиот Коридор 10. Ингра, наводно, за реализација на овој проект, вреден околу 10 милиони евра, планирала да ја користи оперативата на "Маврово". Од Фондот за магистрални и регионални патишта вчера изјавија дека тендерската комисија треба допрва да ја избере најповолната понуда, а тоа, според нив, не значи дека најниската понуда ќе бидат избрана на меѓународниот тендер. Ингра на тендерот настапи во конзорциум со Осиек Котекс и понудија околу 11 милиони евра.http://vecer.com.mk/?ItemID=2B72BC02DE537C4E87D2E9CF219F7EA2 |
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #20 Posted: 30-Jun-2008 at 04:07 | |
Bi zamolil nekogo da mi odgovori na prasanjevo:gledam deka malata delnica na avtopatot od Kumanovo do Tabanovce stoi sekogas oznacena deka e vo izgradba, dali e taa veke zapocnata, koga ke zapocne i koga bi trebalo do zavrsi? Blagodaram odnapred.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Post Reply | Page 123 9> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |