build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Online
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 30-May-2009 at 06:16
Wow! Sofia look really ugly on these pictures.

Great job as always Andrej!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 30-May-2009 at 14:21
Ме интересира мислење од Кловер за инфраструктурата после ова, затоа што токму тој ме поттикна кон правење на апдејтов, за што нормално му благодарам за идеата.
Па конкретно за оние работи што веќе ги спомнав, мислењето ми останува непроменето. За град со 1,5 милион жители и каде се вкрстуваат 3 паневропски коридори, Софија воопшто не импресионира до таа мерка како што опиша во коментарот што ја поттикна мојата прва реплика.
Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Online
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 06-Jun-2009 at 05:20
Originally posted by Andrej_LJ

ЈУЖНИ СОФИЈСКИ БУЛЕВАРИ:
Бул. Булгарија (Булевард „България“):

Овој (заедно со Ботевградско, Тодор Александров и Цариградско) е најоптоварен булевар во Софија. Всушност бул. Булгарија се води како авенија. Градена во доцниот комунизам, нејзината намена била да го сврза културниот центар на Софија или поточно НДК со резиденцијата на претседателот на Бугарија, во подножјето на планината Витошка. Покрај тоа што ги поврзува голем дел од јужните населби, вилни зони и предградија, е дел и од најголемата клучка во Софија Патен Јазол НДК (за кој подоцна ќе стане збор). По средината на булеварот има трамвајски линии. Тролејбуските линии возат само покрај дел од булеварот и тоа до пл. Ручеј и нас. Гоце Делчев. Под него се предлага да оди 5тата линија на Софискиот Метрополитен, во форма на ЛРТ. Ова е НАЈИНТЕРЕСНИОТ И ПРЕСИЖЕН БУЛЕВАР ВО СОФИЈА ЗА ОФИСИ И БИЗНИС ЗГРАДИ.

Ова е дефинитивно еден од најубавите и репрезентативни булевари во бугарската престолнина.



Here are some more shots of the developments Andrej is talking about. Please note that these are not my own pictures.














































Edited by Forensic - 06-Jun-2009 at 05:25
Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Online
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 06-Jun-2009 at 05:23




















Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 16-Jun-2009 at 17:05
Очекувајте репортажи од:

Ринг Љубљана (Ljubljanska obvoznica/ Avtocestni obroč Ljubljana):





Новите 40+35 (двојни и единични) хибридни градски автобуси за ЛПП (Љубљански Потнишки Промет):
Видео:
http://dnevnik.si/video/3897
Слики:




Источен ринг на Марибор (Mariborska vzhodna obvoznica):



Западен ринг на Софија и А5 Софија-Перник:



Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 26-Aug-2009 at 15:41
A couple of photos from the air on Andrej_LJ's explanations on the previous pages:

Part1:

Originally posted by Andrej_LJ

Бул. Тодор Александров:

Тргнуваме од идеалниот центар на Софија, а имено пл. Ларгото, каде што се наоѓаат Президентството и Владата на Републиката. Поглед на запад, кон Љулин:






Originally posted by Andrej_LJ

Бул. Ситнјаково:
Започнуваме од клучката со Бул. Цариградско Шосе.




Originally posted by Andrej_LJ

ЈУЖНИ СОФИЈСКИ БУЛЕВАРИ:
Бул. Булгарија (Булевард „България“):

Ве поканувам да започнеме од центарот. Еве ја клучката под Мостот на Вљубените, кај НДК. Тука се создаваат ОГРОМНИ гужви, дење и ноќе, затоа што булеварот практично влегува во центарот:






Edited by pavche - 26-Aug-2009 at 15:44
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 26-Aug-2009 at 15:42
Part2:


Originally posted by Andrej_LJ

ЈУЖНИ СОФИЈСКИ БУЛЕВАРИ:
Бул. Булгарија (Булевард „България“):
За крај клучката со Софија РИНГ и погледи од истата кон центар и кон планината Витоша:




Originally posted by Andrej_LJ

Бул. Евлоги Георгиев: (еден од централните булевари на Софија):

Достигнуваме до пл. Орлов Мост и почетокот на Цариградско Шосе:





Originally posted by Andrej_LJ

Бул. Књагиња Марија Лиуза  (Княгиня Мария-Луиза)
Еден од централните булевари на Софија:

Преминуваме низ неколкуте плоштади во центарот, се до Централните Хали и Синагогата:





Originally posted by Andrej_LJ

Бул. Цар Борис 3 (Цар Борис III) :

Приближувајќи се кон центарот, доаѓаме до Хотел Родина, највисоката зграда во Софија:

На крајот булеварот завршува на пл. Руски Паметник, во периферијата на градскиот центар.




Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 27-Aug-2009 at 06:16
Don't know why but I love pics of boulevards, thanks pavche Cheers
 
 
 
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 30-Aug-2009 at 23:15
Како Загреб ги решава своите проблеми


За десет години се инвестирани 500 милиони евра во јавниот превоз и сообраќајот во Загреб

Билјана Ангеловска

Главниот град на Хрватска се бори со истите проблеми како и Скопје - сообраќаен метеж, јавен превоз, хигиена, урбанистичко дивеење. Но, за разлика од Скопје, во Загреб проблемите во голема мера се решаваат. Еден по еден, од ден на ден, со години.

Дали тоа се должи на долгото владеење на само еден човек, кој повеќе години во континуитет живее и се справува со секојдневјето на Загреб, дали на поинаквиот начин на менаџирање, или на порелаксираното однесување поради неспоредливо побогатиот градски буџет во однос на Скопје? Можеби од се' по малку. Впечаток е дека и покрај идентичните проблеми на двата главни града, Загреб полесно и побрзо се справува со приоритетите за своите граѓани.

Милан Бандиќ веќе го троши четвртиот мандат како градоначалник на Загреб. Иако не е роден загрепчанец (роден е во Груде, во БиХ), се чувствува како староседелец на градот во кој живее од своите студентски денови. Целосно посветен на обезбедувањето поквалитетен живот за сите 800.000 жители на Загреб, Бандиќ со своите на моменти контроверзни потези, сепак, за најголем дел од граѓаните на главниот град на Хрватска очигледно е добар градоначалник. Барем се' додека им се решаваат основните проблеми.

Милан Бандиќ, специјално за „Утрински весник“ говори за проблемите со кои се судира Загреб и начинот на кој ги решава.

„Сообраќајот е рак-рана на сите големи градови. Колку е поголем развојот на градот, толку се поголеми и сообраќајните проблеми и барањата за нивно Продолжение од 1 страница



решавање. Проблемот со јавниот превоз е поголем и од еколошките проблеми, од вработувањата, од сите други проблеми. Загреб во последните десет години вложи огромни средства во реконструкција на сообраќајниците, на трамвајските пруги, во обнова на возниот парк, во изградба на стратегиски сообраќајни трансферзали. Купени се 140 нови трамваи и 300 нови автобуси. Со комбинацијата на трамвај и автобус во јавниот превоз, решен е голем дел од проблемите. Всушност, во последните десет години се инвестирани околу 500 милиони евра во сообраќајот во градот“, појаснува Бандиќ.

Првиот човек на Загреб смета дека големите градови мора да имаат шински сообраќај, трамвај или метро, што во комбинација со автобус го решава проблемот со превозот. Со инвестирањето во нови трамваи, обновен е 70 отсто од капацитетот на шинскиот сообраќај, а со новите 300 автобуси преку 80 отсто од автобускиот потенцијал на главниот град на Хрватска.

Бандиќ вели дека Загреб е град-лидер во регионот по квалитетот на возниот парк што го има во своја сопственост, оти неговите граѓани се возат во нови современи трамваи и автобуси. Но, дури 65 проценти од загрепчани не плаќаат јавен превоз. На „сметка“ на Градот бесплатно се возат невработените, учениците, пензионерите, социјално загрозените лица...

Освен јавниот сообраќај, Загреб релативно добро го има решено и проблемот со паркирањето. Иако се' уште низ градот има многу повеќе автомобили отколку расположливи паркинг-места, се чини Скопје треба да учи од примерот на Загреб како да го ублажи овој проблем, барем во централното градско подрачје. Бандиќ вели дека проблемот најлесно се решава со изградба на паркинг-места по контурите на центарот.

„Граѓаните тука ги оставаат автомобилите и доаѓаат со трамвај или автобус до строгиот центар. Секако, најпотребни се катни гаражи. Во последните пет години изградивме пет нови катни гаражи, а се подготвуваме за уште две во првата зона. Сите се под земја, бидејќи не може во старото јадро да се интервенира над земја, тоа би било грдо и недозволиво. Гаражите се на три-четири нивоа под земја, што значи од 250 до 600 места“, вели Бандиќ.

И Загреб, како и Скопје, се соочува со бесправна градба. Градското раководство на Загреб има донесено стратегија за управување со јавниот градски простор и со градежното земјиште. Со донесување на Просторниот план на Загреб, решен е голем дел од проблемот, одредувајќи приоритети и правила на игра со градежното земјиште. Сепак, како што појаснува Бандиќ, останал проблемот со бесправните градители, што според него е последица на тоа што инспекцијата е префрлена на државно ниво, а Градот останал без ингеренции и без можност за навремена интервенција. Признава дека тој дел од урбанизмот е слаба страна на градската администрација.

Милан Бандиќ и во овој мандат ќе мора да соработува со централната власт. Бидејќи доаѓа од редовите на СДП, ќе треба одново да „балансира“ со владејачката ХДЗ. Досегашното искуство во водењето на Градот ќе му биде драгоцено. Вели дека ќе кохабитира со Владата исто како што кохабитирал и со своите колеги од СДП кога биле на власт.

„Да се води главниот град на Хрватска, не може без коректна соработка, без партнерски однос со Владата и обратно, Владата не може да управува без партнерски однос со главниот град. Тоа е заедничка судбина, сакале ние или не и независно од идеолошките и политичките определби. Мудар човек на чело на главниот град ќе има добра соработка со централната власт, независно кој да е“, не' уверува Милан Бандиќ.

Не скромно, туку бедно звучат 40-ината милиони евра, колку што изнесува буџетот на Скопје, во однос на милијардата колку што „тежи“ загрепскиот буџет. Оттаму, сигурно му е неспоредливо полесно на градоначалникот на Загреб да ги реализира своите замисли и да ги решава проблемите на граѓаните отколку што му е на првиот човек на Скопје. Сепак, мора да се земе предвид и фактот дека главниот град на Хрватска има над 50 отсто повеќе жители одошто Скопје.

Бандиќ потенцира дека буџетот на Загреб е поголем од буџетите на сите единици на локална самоуправа во Хрватска и изнесува 8 милијарди куни, односно над 1 милијарда евра. Ако на тоа се додадат и оние 7 милијарди куни во трговските друштва кои се во сопственост на Градот, тогаш може да се рече дека Загреб располага со 15 милијарди куни, или две милијарди евра.

Но, не е само да се има толку многу средства. Некој треба да ги изменаџира.

„Градоначалникот на главниот град мора да знае нешто повеќе од политичката абецеда, а истовремено мора да биде и извонреден организатор и врвен менаџер. Без тоа не може да се води главен град. Градоначалникот мора да живее со своите сограѓани 24 часа и 16 часа да биде во средиштето на нивните проблеми и да ги решава. Тој мора да биде прв службеник во градот“, ги објаснува Милан Бандиќ причините што го доведоа по четврти пат на местото градоначалник на Загреб.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=FB7222AC9508744592F4564B3A7D60B2
Back to Top
Готин_БГ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Готин_БГ Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 14-Sep-2009 at 16:26
Originally posted by VirginAtlantic

Браво Andrej_LJ!
Ако и да живеам во Софиjа много работи ги научих от тебе. Много хубаво си представил метрото и проектите за развоjа му!

Applause

И jас сум како тебе. Живеам во Софиjа, но многу нешта не ги знаех

Андреj,

Линиите во градскиот транспорт не са 604, а малку повеке од 150(трамваи, автобуси, тролеи, маршрутки). Не знам од каде ти е информациjата за четвртата линија на метрото, но такава jас не знам да е проектирана. Освен првата требва да има уште 2. По-големата част от втората се гради во моментот и ке биде готова 2012/2013. Третата ке биде целата надземна без станциите во центарот, кои ке минават под земjата и ке биде леко метро(light rail).

Наj-големиот проблем на Софиjа е патната инфраструктура, но причината не е само во пренаселването. Социалистичката партиjа никогаш не е печелила изборите во Софиjа, а допреди 2 месеца те беха на власт. Бjуджетот на Софиjа бе драстично намален за сметка на по-малите градове и селата, каде живеат повекето поддражници на социалистите. Жителите на Софиjа и другите големи градове беха подложени на социален геноцид от предишниот премиер- Станишев. Не е имало друг таков корумпиран изрод во новата историjа на страната.

Освен тоа, остави даржавата во многу лошо финансиско состоjание и сега нема пари за инфраструктура. Новиот премиер се е ангажирал да заварши магистралите Софија-Варна (остават малку над 100 километра), маигистралата до турската граница, втората линија на метрото, магистрала Лjулин около Софиjа, катко и обиколницата на Софија. Ако економијата се подобри кe започне да се гради магистрала Струма и магистрала Хемус.

Edited by Готин_БГ - 14-Sep-2009 at 16:29
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 14-Sep-2009 at 19:02
Originally posted by Готин_БГ

Новиот премиер се е ангажирал да заварши магистралите Софија-Варна (остават малку над 100 километра), маигистралата до турската граница, втората линија на метрото, магистрала Лjулин около Софиjа, катко и обиколницата на Софија. Ако економијата се подобри кe започне да се гради магистрала Струма и магистрала Хемус.


Тоа нели е истиот автопат? Софија-Варна нели е Хемус?
Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Online
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 14-Sep-2009 at 20:07
He meant Sofia-Burgas, not Sofia-Varna.

As to his description of the political situation in Bulgaria, I don't necessarily find it very accurate, but I agree that Sofia, as well as the whole country, needs billions of dollars in infrastructure investments if Bulgaria wants to catch up with the older EU member states.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 14-Sep-2009 at 22:25
Gotin, since your last post was all about roads, I moved it here:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=667&PN=3
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 18-Sep-2009 at 13:52
Здраво Готин и добредојде на форумов. Гледам дека се трудиш да зборуваш на македонски, така што и јас ќе ти се обратам на истиот.
Прво незнам зашто настапи со таков негативен тон. Линиите на СКГТ не сум ги броел, но највисоката цифра е 604, што ми дава да заклучам дека толку се линиите. Сметам дека рандом препишување на бројки за линии е најмалку глупаво, ако не и контра-продуктивно. Планови за МД 4 (кој секако би се градел по 2025 година) нема, но затоа има многу дискусии на таа тема. Затоа што и МД1 и МД2 имаат разграноци и тоа доста големи, како и фактот дека за 2 милиони жители, 3 линии се малку, се предлага 4 линија, во форма на ЛРТ да оди на местото на трамвајните линии по бул. Балгарија.
Не се согласувам дека Софија била пренебрегната, НИКОГАШ! И во комунистичко и сега во Станишево и Бојково време, Софија била и ќе биде привилегирана за сметка на другите големи градови и областни центри. Хаосот на улиците на Софија пред и се произлегува од провинцијата и новите доселници. Не за џабе се гради баферниот паркинг на Цариградско и Обелја. Друг фактор е 20 години седење во едно место, без скоро никакви инвестиции во патната инфраструктура на Софија, но тоа е присутно насекаде низ земјата. 
Кажи ми што станува со тн. северна скоростна тангента и околоврстното на Софија? Неможам да замислам град како Софија, да нема автопатска обиколница, по целата должина во 21 век.
Поздрав!


Edited by Andrej_LJ - 18-Sep-2009 at 13:52
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 18-Sep-2009 at 14:45


Па не сум баш сигурен дека си во право Андреј. Не ми текнува колкав точно беше Софискиот буџет во минатите неколку години но беше некаде во рамките межи 250 и 300 милиони ЕУР ако не се лажам. Тоа е прилично помалку од Белградскиот и Загребскиот еве за регионална споредба.

Скопје имаше пред некоја година кумулативен буџет (град и општини засебно) од ~80 милиони. Ако сметаме пропорционално според население тоа не е многу помалку од Софискиот буџет а сите знаеме како е Скопје осакатено од буџетски аспект.

Еве бугарските форумаши може да ни дадат некоја понова бројка за Софискиот буџет (2009 ако знаат) бидејќи мојата бројка од 250 милиони ЕУР беше од пред неколку години, верувам дека некаков раст имало.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 18-Sep-2009 at 15:10
Sofia's budget for 2009 was 983 mil. BGN or ~ 0.5 bil. EUR. Although i don't agree with all of Gotin's remarks it was for sure obvious that the previous PM(Stanishev) had some kind of a war with the new one(Borisov) and ex-mayor of Sofia. And that war was lead by stopping some state co-funding for some important projects etc. That's not the major problem though at least for me.

The first problem as Andrej already pointed out is the 15-20 years of chaos that can't be caught up so quickly.

The 2nd and major problem(for me) is the unadequate spending and the low quality rehabilitation works. For example many of the small streets get repaved with not 2nd but 10th quality asphalt(for the price of a top quality one), which get's new potholes not even a year later - then the same company wins again tender for it's renovation and receive's the same amount of money for doing the same thing year, after year, after year ... The same rutine happens with many other things connected with the infrastructure spendings of the municipality. Actually it was the major problem over the last not 4 but 8 years all around the country. It is hard to find even one tender of an infrastructure project that wasn't corrupt or made badly.  The probelm is not if the budget is half a billion, one or two billions but how those money were spent.  I know that corruption is a practice all over the world, bu it is one thing if you make such a scheme so a given company takes about 5 or 10% of the money under the table and other thing if it's 90% of the whole sum, which was the practice here.  The major brake-through of Sofia's municipality is the making of good projects and winnig big contracts from the Euro funding programms - the 2nd metro line etc. That's a big success considering the fact that the state failed in almost any other sphere with these things. In the end Sofia really moves ahead ... but a lot slowly compared with the potential it has.

Edited by pavche - 18-Sep-2009 at 15:28
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 18-Sep-2009 at 15:21


Much better than the 250 mil EUR I mentioned but still low per capita for a city of its size and profile.

That wouldbe 356EUR/capita (if we take official population statistics).
For Skopje it's twice as miserable 159EUR/Capita if we consider the cumulative budget of all the municipalities and the metro one.

And then we got the amazing ~1280EUR/Capita for Zagreb.

So IMO something stinks with the fiscal politics regarding Skopje and Sofia.

In addition to all this, for Skopje, the city hasn't seen any government subsidizing in the past 20 years for large projects if we exclude the latest "new ancient" buildings frenzy which will hopefully be dealt with by the next big quake.


Edited by pbanks - 18-Sep-2009 at 15:22
Back to Top
joro123 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote joro123 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 18-Sep-2009 at 17:24
Originally posted by pbanks



Much better than the 250 mil EUR I mentioned but still low per capita for a city of its size and profile.

That wouldbe 356EUR/capita (if we take official population statistics).
For Skopje it's twice as miserable 159EUR/Capita if we consider the cumulative budget of all the municipalities and the metro one.



As a matter of facts, this is the main problem and the main point where Sofia gets "discriminated" compared to other cities in our country. The state susbisides every city according to its population, but Sofia's population is at least 10-20% bigger than the official number, just because people don't register that they are living in Sofia. So others city have people living in Sofia, but they gain the money instead of Sofia .

In the end the projects for improvements of Sofia's infrastructure are good enough, they are working on some of them, but it will take time, and a lot of money. On the other hand the current state of the infrastructure in terms of nice asphault and staff like that is very bad, but my opinion is that we should concentrate on the bigger issues first, since better asphault is not going to help us with the incredible traffic jams on some of the boulevards .

The Metro is the best thing that is happening in Sofia and even though they were 2 years late, it's was going pretty well for our standards. The 2-nd line and the extention of the first are also going pretty well and they are working on relatively good speed. The ring road is at the oposite situation - the project is going reaaally slowly, but on the other hand they are doing it really nice - 3 lines in each direction + a local line and they are junctions on two levels on several occasions. I can imagine that if they've decided that instead of that they'll just make the road 3Х3 or 4X4 without any second level crossings and bridges, maybe the ringroad would be ready by now, but instead of that they are doing it the harder but for sure the better way . Btw, you have to bear in mind that the ringroad is long 60 km
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 18-Sep-2009 at 17:33


Welcome joro Cheers ... I feel your pain as I said we have the same problem in Skopje with the budget, the overwhelming unregistered population etc.. However many people from other towns think that the fiscal injustice goes in the other direction (altough I have never heard decent arguments for this).

Unfortunately we can't say that we have a capital project going on in the city (one in the range of the Sofia metro, of course scaled down to Skopje needs). We have been discussing a lot about the projects of such magnitude that are an imprerative for Skopje as certain urban freeways and an LRT system. There were some talks and semi actions in these direction but at the end we only had a fiasco on all fields, and the saddest thing is that we probably should be happy about it because the planning was awful (for example for the 1st anticipated LRT line).

Unfortunately, even purchasing new buses has become an abstract task for our city authorities.


Edited by pbanks - 18-Sep-2009 at 17:37
Back to Top
joro123 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote joro123 Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 18-Sep-2009 at 17:45

Hi, pbanks Cheers It really is sad since Skopje has ( at least on paper ) better base to have better infrastructure than Sofia since it's smaller and not as overpopulated as Sofia. On the other hand as far as I know you had a dissatreous earthquake in the 60-s, that despite all the bad things that bringed, gave you the opportunity to rebuild the city in a more modern way, unlike Sofia in which some parts of the city taked their shape some 100 or more years ago
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.113 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.