build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 17-Jul-2010 at 23:45
Сега тука ќе те оборам (дека не треба да бараме големи проекти). Минатата недела бевме на пеием кај градоначалникот на Љубљана (затоа што учествувам на Љубљана Самер Јуниверзити, каде што има студенти од 38 земји и тој не прими за добредојде). Во текот на разговорот се пофали дека буџетот на Љубљана (која има точно 279 000 жители, т.е. најмалку двојно помала од Скопје, ако не и тројно) е 350 милиони евра, градските комунални компании имаат годишен буџет од 250 милиони евра, а во овој момент (време на криза нели среќа што настана кризата, па да имаат алиби нашиве абдали да се оправдуваа) само во градот Љубљана течат проекти во вредност од 1 МИЛЈАРДА евра. Што побрзо се осознаеме и притиснеме (како граѓанско општество), толку побрзо ќе се извлечеме од ова мрачно доба кое ја има зафатено Македонија последниве 3 децении!Не смееме по никаква цена да бидеме задоволни со Илинденска, туку треба кога ќе се започне да речеме тунелот под Плоштад, да се спрема веќе проект за Јужен (на пример).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 03-Aug-2010 at 16:48
mostovite vo pristina i ako zabelezete, vednas dolu uste edna ulica se rekonstuira



Edited by Cloverstack - 29-Oct-2010 at 04:19
Back to Top
stvaen View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote stvaen Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 03-Sep-2010 at 09:37

Most preko Ade u Beogradu, pocelo je postavljanje kablova

Sa Kalemegdana:



Autor: Nurko7000, Beobuild





Autor: Bojan9, Skyscrapercity

I par bonusa, B23 na Novom Beogradu



Autor: Bojan9

Novi most, avalski toranj, belvil i delta city koji su sagradjeni u zadnjih par godina


Airport City Belgrade


Autor: Pavle4488

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 08-Sep-2010 at 19:25

stvaen- Београд е огромен!!!

Не сфатив баш.... како мост? тоа кулата - столб, не е превисока за мост? 

Може повеќе инфо...

Back to Top
stvaen View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote stvaen Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 09-Sep-2010 at 19:19
Originally posted by FoSsiL

stvaen- Београд е огромен!!!

Не сфатив баш.... како мост? тоа кулата - столб, не е превисока за мост? 

Може повеќе инфо...



U pitanju je novi most preko Save, gradi se na gornjem spicu beogradskog poluostrva Ade. Taj most treba da bude deo unutrasnjeg magistralnog prstena (nesto kao neki polu-ring oko centralnih delova bgd-a i novog beograda). Bice kombinovani metro/drumski most, sa 6 saobracajnih traka, 2 trake za metro vozila, 2 trake za bicikliste i 2 trake za pesake.

Stub mosta ce biti najvisa gradjevina u centru bgd,a konacna visina bi trebalo da bude tacno 200m.

Evo jos nekih svezih fotografija gradnje mosta, sa zvanicnog sajta www.savabridge.com


























ovako ce izgledati kad se zavrsi:



Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 10-Sep-2010 at 00:30
Јако!!! ApplauseИ голем е.... ми се допаѓа.Cheers
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 10-Sep-2010 at 12:06
Во време на криза и Белград во тотален инфраструктурен колапс (без метро и обиколница е град со 1,5-2 милиони жители, за споредба Виена со истата величина има 5 метролинии), сметам дека ваков авангарден мост (кој навистина е величевствен) е расфрлање на пари и недомаќинлук. Можело мостов да се изгради многу поскромно и да си ја врши истата функција и без 200 метарскиот столб. Како што прочитав на ССЦ од еден српски член, во Белград за жал властите се однесуваат исто како во Скопје: се плашат од големи проекти и се фокусираат на помалите, кои можат да се завршат во рамките на еден мандат, за резултатаите да се видни до следните избори.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 10-Sep-2010 at 21:09

Абе мораш нешто секогаш да искритикуваш или да не ти се допаѓа. Тоа е нивна работа. Дали им е потребен или пак дали средствата можат да искористат за друго. НИвна работа е да дебатираат за тоа. Нас ни е презентирано и ние можеме да коментираме и да прашуваме од аспект на архитектурниот изглед изведбата... информации како должина, висина, вредност да правиме компарации итн... дали би можеле ние да примениме ваков концепт некаде... А верувај ми секој мост, булевар, улица, тунел, автопат е плус за секој град... поради тоа зошто да не и мостот... како што рече стваен ќе има и две метро пруги... добро е што одсега се размислува за тоа.... а јас имав една можност да разговар со еден Србин и дознав дека работите и не се баш во застој... тие го имаат ископот... па може да се каже дека се еден чекор напред...  не е важно... мене мостот како мост ми се допаѓа... и секако дека е добра работа.... па дури има и некоја привлечност....

И уште нешто.... Зошто да се оди на нешто попросто или да се импровизира... мислам нема никаква логика... мостот е со сите потребни предиспозиции... и за идно метро, ќе задоволува и сообраќај... зошто да се одина попросто... секој мост има своја специфичност... па треба и овој да биде препознатлив по нешто.... не е мост во некое селце и некој мост некаде во нефреквентна област на некоја река или слично.... Белград е град кој заслужува ваков мост... зошто да не....

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 11-Sep-2010 at 10:18

Тој мост цини околу 200 милиони евра. Имасе доста расправи во јавноста, кои уште не стивнуваат дали навистина требаше да се гради вака скап мост или со тие пари да се направат два поедноставни и со помал капацитет. Но интересен е како се финансираат повежните инфраструктурни објекти во Белград и Србија. Државата нема пари, така да е принудена да се задолжува кај европските институции и банки. А тие инсистираат тендерите да бидат мегународни и каде редовно пбедуваат странски фирми. Дури и реновирањето на градските улици им го земаат странците кои потоа ангазираат домашни подизведувачи. Мене лично ми се допага овој модел на финансирање бидејки земјите на Западен Балкан никогаш ке немаат доволно пари за изградба на нешто големо. 

МОстот им го гради австриско-германски-шпански конзорцијум. Секако дека извесно ниво на корупција имало кога се работеше за конечниот избор каков мост ке се гради. Интересен е фактот дека странците многу брзо го прифакаат коруптивното размислуање кога ке дојдат на овие простори, така да воопшто не се имуни.

Да се вратам на мостот, секако дека ке биде монументална градба, веке сека столбовите се гледаат од голема далечина. Но останува прашањето дали ке биде добро изведено поврзвањето со постоечките сообракајници. Уште не е избран изведувачот на клучката од десната страна на реката која е навистина компликувана. Постои опасност мостот да не може да го искористи својот целосен потенцијал. 

А што се однесува до метрото тоа нема да почне да се гради уште минимум 10 години

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 26-Oct-2010 at 16:24
СОФИЈА КАНДИДАТСВТВА ЗА ПАРИ ОД ПРОГРАМАТА РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ ЗА ЗАПАДНИОТ ДЕЛ НА ОБИКОЛНИЦАТА, ОДНОСНО 5 КИЛОМЕТРОВАТА ВРСКА ПОМЕЃУ ЈУЖНИОТ ДЕЛ НА РИНГОТ И АВТОПАТОТ ЛЈУЛИН (СОФИЈА-ПЕРНИК). НА ТРАСАТА СЕ ПРЕДВИДЕНИ 3 ЕСКАДИ, ОД КОИ ЕДНАТА СО ДОЛЖИНА ОД 1440М, КАКО И ТУНЕЛ ВО ДОЛЖИНА ОД 1000М. СЕ ПРЕДВИДУВА ЛЕНТИТЕ ЗА ДВИЖЕЊЕ ВО СЕКОЈА НАСОКА ДА СЕ ПО 3, СЕКОЈА ОД  НИВ ПО 3,5М, А ВО НЕКОИ ДЕЛОВИ СЕ ПРЕДВИДЕНИ И ЛОКАНЛИ ЛЕНТИ, ПО 2 ВО СЕКОЈА НАСОКА.  ПРЕДВИДЕНИ СЕ И 3 КЛУЧКИ И ТОА:
 
1) СОП-БУЛ. ЦАР БОРИС 3. СОП ЌЕ МИНУВА НА ЕСКАДА, ДОДЕКА ПОД ИСТАТА РАСКРСНИЦАТА ЌЕ СЕ РЕГУЛИРА СО СЕМАФОРИ.
 
2)СОП-БУЛ. НИКОЛА ПЕТКОВ. СОП ЌЕ МИНУВА НА ЕСКАДА, ДОДЕКА ПОД ИСТАТА ЌЕ ИМА КРУЖЕН ТЕК СО ВНАТРЕШЕН РАДИУС ОД 27М.
 
3)СОП-ЗАПАДНА ТАНГЕНТА. СОП ЌЕ МИНУВА НА ЕСКАДА, ДОДЕКА ПОД ИСТАТА ЌЕ ИМА КРУЖЕН ТЕК СО ВНАТРЕШЕН РАДИУС ОД 27М.
 
*СОП-СОФИЈСКИ ОБИКОЛЕН ПАТ.
ИНДИКАТИВНАТА ЦЕНА НА ОБЈЕКТОТ НЕ Е СПОМЕНАТА, НО МОЖЕ ДА СЕ ЗАКЛУЧИ ДЕКА Е ИСКЛУЧИТЕЛНО ВИСОКА, ЗАРАДИ СЛОЖНОСТА НА БРОЈНИТЕ ОБЈЕКТИ ДОЛЖ ТРАСАТА.
Кандидатстваме по "Регионално развитие" с още 5 км от околовръстното
Тунел и три естакади включва отсечката от бул. "Бъкстон" до пътния възел за магистрала "Люлин"




С участъка от Софийски околовръстен път - Южна дъга от ул. "Василашко шосе" (в близост до бул. "Бъкстон") до пътния възел при автомагистрала "Люлин" (общо около 5 км) Столичната община ще кандидатства за финансиране от оперативна програма "Регионално развитие".
Това каза за "Строителство Градът" главният архитект на София Петър Диков.

Подробният транспортно-комуникационен проект е актуализиран в края на 2008 г. от "Софпроект - ОГП" с ръководител инж. Ангел Янев. Основания за разработката е решение на Общинския експертен съвет по устройство на територията от 26 септември 2008 г., когато са определени участъците, на които се разделя Софийски околовръстен път.

Участъкът е разделен на две. Първата част е от км 50+560 до км 53+900. Втората обхваща частта от км 53+900 до км 55+660. Смисълът на разделянето на отсечката е по-гъвкавото проектиране и евентуално изграждане на трасето на отделни участъци. Актуализацията на проекта е възложена за постигане на по-добри транспортни и пешеходни връзки между териториите в зоната.
Подробният транспортно-комуникационен проект на

първата част от проекта от ул. "Василашко езеро" при км 50+560 до км 53+900
включва тунелно съоръжение и естакада.
След подходната рампа тунелът започва от ул. "Василашко шосе" и стига до км 52+180, има по две ленти за движение в посока с по 3 платна по 3.50 м и разделителна ивица 1.20 м. Служебните тротоари са по 1 м. Потъването на тунела е на дълбочина 6 м, неговата дължина е 1 км. След завършването му при бул. "Пушкин" следва нова рампа с дължина 180 м при пресичането на улиците "Будилник" и "Преки път", която извежда към естакадата.
На ниво терен над тунела се осигурява възможност за движение на пешеходци и автомобили и връзка на северните с южните територии на околовръстното. Там остават локалните платна - 2х3.50 м в посока, без разделителна ивица, тротоарите там са с променлива ширина, но не по-малки от 1.50 м.
Естакадата е след км 52+180 , дължината й е 1.440 км (без рампите). Има две ленти за движение в посока - 3х3.50 м, разделителна ивица 1.20 м и служебни тротоари от по 1 м.
Под естакадата остават локалните платна на съоръженията, те поемат локалните транспортни движения и масовия градски транспорт. Габаритът на платната е с по две ленти за движение в посока по 3.50 м всяка. Тротоарите са с променлива ширина, но не по-малка от 3.50 м. Естакадата преминава над бул. "Цар Борис ІІІ", ул. "Любляна", над ул. "Боряна". Решението на ниво терен при "Цар Борис ІІІ" и "Любляна" е със светофарна уредба, а при ул. "Боряна" е кръгово.

Втората част от трасето от км 53+900 до км 55+660
при бензиностанцията на "Шел", срещу Нов български университет, също се решава с естакади. Първата е с дължина 360 м, с рампи преди и след нея с обща дължина 240 м. Основното пътно платно е в участъка от ул. "Народно хоро" до км 54+660. Така транзитното движение се извежда от кръстовищата на ниво терен, разтоварва се трафикът и се съкращава времето за пътуване. Естакадата минава над Западната тангента, която от своя страна ще е пряка връзка на северните и южните територии на София.
Естакадата е с по две платна за движение. Във всяка посока лентите са 3х3.50, разделителната ивица е 1.20 м, служебните тротоари са от по 1 м. Локалните платна при началото и края на естакадата - в зоната на рампите, на ниво терен са с ширина 6 м, участъкът извън естакадата е с две платна 3х3.50 и централна разделителна ивица от 3 м. Локалните платна са от двете страни и са широки по 6 м. Те са отделени от основното трасе с ивица по 3 м. Тротоарите в тези зони са с променлива ширина, но не по-малка от 2 м. Оста на платното се запазва изцяло, регулационните линии са променени само от източната страна - откъм Западен парк.
В участъка при жп линията София - Перник също е предвидено естакадно преминаване. Дължината на съоръжението е 60 м, то премоства железницата малко преди връзката с пътния възел при магистрала "Люлин".
Според проектантите нивелетното решение на участъците е обвързано с нивелетите на приетите комуникационни проекти на околовръстното, спазени са всички изисквания, заложени в Наредба 2 за планиране и проектиране на комуникационно-транспортни системи на урбанизирани територии. Според документа бъдещото трасе е скоростна градска магистрала ІА.

Транспортни възли в участъка

Софийски околовръстен път - бул. "Цар Борис ІІІ"
Директното трасе е повдигнато на естакада, като на ниво терен са осигурени всички развръзки. Кръстовището под естакадата е светлинно регулирано. Пространството под естакадата е използвано за отваряне на нови ленти за движение в различните посоки.

Софийски околовръстен път - бул. "Никола Петков"
Както и при бул. "Цар Борис ІІІ" директното трасе е повдигнато на естакада, на ниво терен са осигурени всички развръзки чрез кръгово кръстовище. Вътрешният радиус на оформения кръг е 27 м, има две ленти за движение в кръстовището по 6.50 м. В участъка от бул. "Цар Борис ІІІ" и бул. "Никола Петков" директното трасе е свързано с локала чрез слизаща и качваща рампа. Новото кръгово кръстовище изисква незначителни регулационни промени.

Софийски околовръстен път и Западна тангента

Директното трасе отново е на магистрала, на ниво терен са всички развръзки чрез кръгово кръстовище, радиусът на кръга е 27 м, двете ленти за движение са от по 6.50 м.
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
НА 31 ОКТОМВРИ ТРЕБА ДА СЕ ЗАПОЧНЕ СО РАБОТА НА СЛЕДНАТА ОТСЕЧКА ПО ЈУЖНАТА ОБИКОЛНИЦА НА СОФИЈА. ДОГОВОРОТ Е ВЕЌЕ ПОТПИШАН СО ГБС (ГЛАВБУЛГАРСТРОЈ), РОКОТ ЗА ЗАВРШУВАЊЕ НА ГРАДБАТА Е 2012 ГОДИНА. ОТСЕЧКАТА ТРЕБА ДА ГО ПОВРЗЕ ДЕЛОТ ПОМЕЃУ МЛАДОСТ (КАЈ БИЗНИС ПАРКОТ) И СИМЕОНОВО, ПРЕКУ БУЛЕВАРОТ СВЕТИ КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ. ДОЛЖИНАТА Е ОКОЛУ 2 КИЛОМЕТРИ. ПОВЕЌЕ ИНФОРМАЦИИ, НА 31 ОКТОМВРИ, КОГА И ЌЕ СЕ ЗАПОЧНЕ СО РАБОТА.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 31-Oct-2010 at 18:20
Едно видео на отворената за сообракаj после генерален ремонт една насока на бул. Брисел во Софиjа , коj што поврзува Цариградско шосе со Софискиот аеродром. Од 2.5 км. 2.2 се на ескада. 




Видеото е од Локум(SSC Bulgaria)
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 08-Nov-2010 at 09:13
Мост без дна

Вест да ће град Београд затражити још 90 милиона евра кредита од Европске инвестиционе банке (ЕИБ) за изградњу приступних саобраћајница ка мосту преко Аде Циганлије долила је уље на ватру у већ захукталој расправи да ли се најамбициознији грађевински пројекат претвара у финансијску рупу без дна. Четврти зајам (други од ЕИБ-а), према најавама челника у Скупштини града, биће искоришћен за финансирање две прилазне петље – у Радничкој и Улици Јурија Гагарина.

За изградњу три километара дугог приступног булевара са шест трака од Тошиног бунара до петље у Јурија Гагарина, град је од ове банке крајем 2009. већ позајмио 70 милиона евра. А од Европске банке за обнову и развој (ЕБРД) Београд је 2006. и средином ове године узео кредите за подизање саме конструкције моста.

Први зајам, из 2006. године, вредан 69,6 милиона евра узет је када је вредност комплетног пројекта процењена на око 160 милиона (мост 85, а приступне саобраћајнице 65, остали трошкови још 10 милиона). Веровало се да даљих задуживања неће бити. Кредитни уговор са ЕБРД-ом подразумевао је да град из сопственог буџета одвоји још 80 милиона, чиме је уз ранију донацију из Европе од 10 милиона финансијска конструкција била затворена. По пријему понуда извођача, постало је јасно да је процена од 160 милиона за мост и прилазе нереална. Аустријски ПОРР, чија је понуда била најповољнија, тражио је око 120 милиона „само” да би премостио реку (без изградње приступница).

У међувремену, градски буџет остао је без доброг дела очекиваних прихода, па је скупштина у јулу ове године била приморана да од ЕБРД-а тражи још од 60 милиона евра не би ли „покрпила” своје учешће у раније договореном аранжману. Пристанак ЕБРД-а да надомести оно што је град требало да исплати уједно је значио да ће у наставку изградње сваки шраф на мосту бити оптерећен каматом.

Сабрано, град је од 2006. године за изградњу моста преко Саве, приступних чворишта „Радничка” и „Јурија Гагарина” и прилазног булевара од Тошиног бунара позајмио 290 милиона евра. У овом тренутку, нико од надлежних, а првенствено у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу која је инвеститор пројекта, није јавно потврдио да ли је ово последње задуживање за мост који је кичма Унутрашњег магистралног полупрстена (УМП).

Махмуд Бушатлија, консултант за страна улагања, подсећа да се недоследност града као инвеститора најбоље увиђа поређењем садашњих изјава градских челника са оним што су говорили у изборној кампањи.

– Овај пројекат објективно је досегао цену четири до пет мостова, додуше не овог типа и изгледа. Тих 290 милиона, колико је позајмљено, је збир без камата и трошкова финансирања кредита који ће „дозидати” још најмање 120 милиона на ову цифру – истиче Бушатлија, додајући да у целој причи део одговорности сносе и банке.

У првом уговору са ЕБРД-ом, наиме, прецизиран је такозвани оквир кредитног задужења где је одређено колико се град може задужити у односу на буџет којим располаже.

– То се прати на основу четири параметра, и кад бисте затражили да видите однос „простирања и губера”, сигуран сам да би се испоставило да је граница задуживања давно пробијена. Банке су биле обавезне да кажу: „Изашли сте са игралишта” – закључује Бушатлија.

У Градској управи, међутим, подсећају да се цена самог моста није мењала од тренутка потписивања уговора са извођачем. Аранжман од 120 милиона није предвидео прилазне путеве који су, према речима градоначелника Драгана Ђиласа, посебан пројекат.

Александар Бијелић, градски менаџер, најавио је да се наредних седмица може очекивати почетак радова на приступним петљама.

– „Радничка” ће бити грађена по фазама како бисмо избегли саобраћајни колапс. Најлакше је затворити улицу и предати је радницима, али би то на овом месту имало озбиљне последице – рекао је Бијелић, додајући да би због тога обе петље требало да буду завршене до краја 2012. године.

Од рока за завршетак самог моста (крај 2011) тај датум разликује се за једну годину. Мост ће, истина, бити спојен са раскрсницом Царева ћуприја, али недостатак петље „Радничка” значиће да возачи из ове улице и Булевара војводе Мишића у том периоду неће имати приступ саобраћајници преко Саве.

----------------------------------------------

Топчидерски тунел дело краси

Најоштрији критичари позивају се на чињеницу да ће мост на Сави остати нефункционалан ако комплетна траса унутрашњег магистралног прстена не буде завршена што пре. То подразумева копање топчидерског тунела који ће Цареву ћуприју спојити са Аутокомандом. О овом, једнако сложеном пројекту, у јавности се не говори много, мада је познато да предрачун унутрашњег прстена предвиђа цену од 1,2 до 1,4 милијарде евра за изградњу свих потребних саобраћајница. Процене су стручњака да би овај пројекат био изводљив у случају да градски бруто производ годишње расте између пет и седам одсто, што је у овом тренутку далеко од реалног.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Most-bez-dna.sr.html

Se veli deka pametniot uci od iskustvoto na drugiot. Zatoa treba i nie vnimatelno da gi razgledame proektite koi se planiraat za Skopje, kako sto e na primer tunelot pod Kale, da ne ispadne i toa bure bez dno....

М. Луковић
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 08-Nov-2010 at 20:42
Originally posted by nenad

Se veli deka pametniot uci od iskustvoto na drugiot. Zatoa treba i nie vnimatelno da gi razgledame proektite koi se planiraat za Skopje, kako sto e na primer tunelot pod Kale, da ne ispadne i toa bure bez dno....

Дефинитивно треба да бидеме внимателни за сите поголеми инфраструктурни проекти кои не очекуваат, но да не губиме од вид дека не се работи за луксузи и каприци (за разлика од некои други тековни случувања), туку за нужни проекти... прокети кои ќе донесат вистински напредок, проекти кои во суштина ќе донесат и колосални заштеди и добивка. Слично како и Белград, ни во Скопје не сме далеку од закрчување на градот, па едноставно немаме избор освен да ги реализираме таквите проекти. Треба да се земе во предвид и дека мостот преку Ада Циганлија е неколкукратно поскап отколку класичен мост и дека во Србија има жестока дебата за тоа колку бил оправдан изборот на ваков грандиозен архитектонски концепт.

Еве уште нешто за UMP (внатрешниот магистрален полупрстен во Белград) и поконкретно за сообраќајните јазли што се спомнуваат во текстот. Материјалите ги најдов на:

www.beobuild.rs


Целата траса на полупрстенот





Мостот на Ада Циганлија со двата спомнати јазли





Врската со Јуриј Гагарин





Врската со Радничка





...и од друг агол




Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 04-Dec-2010 at 16:19
Во Варна беа претставени првите градски светилки на ЛЕД технологија. Тие се поставени во согласност со Директива 2005/32, за употреба на енергетско ефективни продукти. Светилките се подарени од компанијата SHARP и се поставени на влезот на Варна од Софија, поточно помеѓу Варна и нејзиниот Аеродром, во должина од 4 километри. Гаранцијата им е 15 години и 60 000 часа, при што расходите за струја се пониски за 40%, а расходите за одржување за 90% од обичните, жолти (натриумови) сијалици.











Во Софија пак свечено беше отворен булеварот Брјуксел, кој го сврзува Аердромот Софија со бул. Цариградско шосе. Должината на градската магистрала, на која сообраќајот се одвива без конфликти и со дозволена брзина од 80 км/час е околу 2 километри, при што биле потрошени 8 милиона евра. Освен целосната реконструкција на коловозите и мостот (сложна затоа што голем дел од авенијата поминува на ескада), се поставени и звучни бариери, ленти за средишно разграничување на коловозите (зелените на сликата, се поставуваат за прв пат во Бугарија, инаку во нашето соседство можете да ги сретнете на автопатот Солун-Халкидики), како и жардињери во кои се засадени растенија во форма на бугарскиот триколор.





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 04-Dec-2010 at 17:07
Андреј, зошто при реконструирањето се оставени жолтите линии? Има некоја посебна причина или? 
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 05-Dec-2010 at 01:05
Originally posted by Cloverstack

Ме интересира мислење од Кловер за инфраструктурата после ова, затоа
што токму тој ме поттикна кон правење на апдејтов, за што нормално му
благодарам за идеата.
Па конкретно за оние работи што веќе ги спомнав, мислењето ми останува непроменето. За град со 1,5 милион жители и каде се вкрстуваат 3 паневропски коридори, Софија воопшто не импресионира до таа мерка како што опиша во коментарот што ја поттикна мојата прва реплика.

Наполно си во право, просто состоjбата на инфраструктурата во Софиja е лоша поради неколко причини. Преди имаше софиjско државjaнство и не може некоj от Пловдив да иде да живее во Софиja. Таква миграциja беше забранета,само ако си многу стручен или се ожениш за софиjaнка/софианец.
Така Софиja се држеше около 1 милион-наполно вештачки.Целиот систем на градот е планиран за 1 милион,а днес Софиja надминува 2 милиона. Во транзициjaта, ништо не се реновираше. Државата беше во тотален колапс и само за 10 години банкрутира 2 пати. 1997 година се стигна до купонен систем.
15 години инфраструктурата стоеше както беше направена от социализма и состоjбата стануваше сеполоша и полоша. Дупките стануваха кратери како на месечината. Това малце по малце почна да се променува,но има МНОГУ што да се сака. На некои места инфраструктурата се уште е катастрофа.Во Софиja многу се користи jaвен транспорт. Има можност да не може да влезете во транспорта от гужва на хора,но винаги има место за уште един.

Edited by ink - 05-Dec-2010 at 01:10
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 09-Jan-2011 at 23:26
Kако што веќе беше соопштено пред неколку месеци, паралелно со изградбата на метрото во Софија, се градат и други пропратни проекти поврзани со транспортот во градот. Да повторам, тоа се целосното реновирање на булеварите Ломско Шосе и Черни Врх, изградбата на неколку големи буферни паркинзи, од кои најголеми ќе бидат двата на булеварите Цариградски и Ломско Шосе, како и клучката кај познатиот Лавов мост (раскрсницата помеѓу булеварите Сливница и Књагиња Марија Луиза). Т Весникот 24 часа објавува текст за почетокот на изградбата на клучката кај Лавов мост, со што освен подземната станица на метрото, опфаќа и изградба на тунели долж бул. Сливница, како и на голем кружен тек. Преку Лавов мост ќе продолжат да сообраќаат само трамваите.
Изградбата се финансира од ЕИБ, во големина од 26 милиони лева (13 милиони евра), треба да започне за некој месец, а се предвидува да заврши до септември 2012 и да се пушти заедно со линијата 2 на Метрополитен Софија.
 
Колите слизат под Лъвов мост заедно с метрото след 2 г.


Колите ще минават под Лъвов мост още в края на септември 2012 г., когато ще бъде пуснат вторият лъч на метрото. Изграждането на кръстовището на две нива трябва да почне до месеци, а обектът е заложен в списъка за строителство към проектобюджета. Столичната община обаче няма да го прави със собствени средства, а с пари от Европейската инвестиционна банка (ЕИБ).

"Готови сме с идейния проект. Очакваме банката да одобри окончателно новите обекти до края на месеца. Ако отговорът е положителен, строителството може да започне до края на годината", обясни зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.

Според прогнозите транспортният възел, който ще отпуши кръстовището и ще свали движението на нивото на р. Владайска, ще струва 26 млн. лв.
 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 25-Apr-2011 at 20:05
Новите знаци во општина Пустец, Албанија ...
































Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 26-Apr-2011 at 15:05
Originally posted by Andrej_LJ

... Да повторам, тоа се целосното реновирање на булеварите Ломско Шосе и Черни Врх, изградбата на неколку големи буферни паркинзи, од кои најголеми ќе бидат двата на булеварите Цариградски и Ломско Шосе...


Еве и един от тези буферни паркинзи(този под Цариградско шосе).Паркингот ке е на под самиот автопат со 1300 места,а тоj ке има и станица на метрото. Идеjaта е во цената на картата за колата да добивате карта за целиот градски транспорт и да не загадувате града и со това да се намалат гужвите во строгиот центар кадето улиците не са проектирани за ваков трафик.
Еве ja самата станица и паркингот.




До 2012 треба да са готови и да се извадат автомобилите от локалните ленти(тамо каде сега следате колите са локалните ленти ) на Цариградско,след като го завршат.

Edited by ink - 26-Apr-2011 at 15:10
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 26-Apr-2011 at 15:22
Originally posted by Danielbtmk

Новите знаци во општина Пустец, Албанија ...


































Go pozdravuvam ovaj cekorCheers
samo ima edna mala greska:Qender e centar a ne plostad.Plostad e SHESHI na albanski
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.