build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Од светот
    Posted: 08-Jun-2009 at 22:36
Wiener Linien
Јавен транспорт во Виена, Австрија:

Минатата седмица имав прекрасна можност да појдам до Виена. Поради фактот што бев импресиониран од нивната организација на јавниот превоз, се скинав од сликање на метростаници што резултираше со повеќе слики за Билд, отколку за лична утпотреба... Нејсе Big%20smile

Виена релативно мал град со околу 1,6 односно 2,2 милиони жители во урбаната, односно метор зоната на градот. Тоа би му дошло малку помал од Белград или Софија.
Скоро целиот јавен транспорт во градот (или по моја слободна проценка повеќе од 90%) е шински. Тоа е многу видно забележливо. Јас не видов 3 цифрена бројка на автобус во град каков штто е Виена. Но, шинскиот ситем е неверојатно богат и раширен. Се состои од У-Бан (МЕТРО), С-Бан (ЛРТ), Штадбан (класичен трамвај). Сето тоа е поврзано со ОBB (Остерајше Бундест Бан или националната железничка компанија на Австија), LokalZug (или регионалниот ситем на возови), CAT City Airport Train (или возот кој го поврзува центарот на Виена со Аеродромот ВИА и WLB (возот кој ја поврзува Виена со St. Ploten-најголем град до Виена).

U-BAHN Подземна Железница:

Системот има 5 линии со 84 станици кои постојано се шири. Секоја линија е во различна боја, притоа линијата U6 е градена уште кон крајот на 19тиот век и е скоро целосно надземна. Токму староста на оваа линија налага користење на некласичен тип на возови со различна од стандардната широчина и повеќе потсеќа на ЛРТ. Јас бев токму сместен на едниот крај на линијата, станицата Floridsdorf која е голем транспортен јазол. Тоа подразбира голем Парк енд Рајд паркинг, метро, класична железница, С-Бан, Штрасбан, автобуси (Региобус и градски) и приградска железница:














Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 08-Jun-2009 at 22:41
Еве и како изгледаат тие возови, кои возат само по линијата 6:
Надворешно:



Внатрешно:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 08-Jun-2009 at 22:46
Потоа, скоро целата линија, која инаку е доста долга и се протега во правец север-југ, е надземна, освен во деловите под центарот, јужно од Вестбанхоф (Западна Жел. Ст.).

Ној Донау (Нов Дунав, бизнисцентарот на Виена):





Таму се наоѓа централата на ОББ:



И еден многу интересен начин, како да направиш уметничко дело од ругло како градска топлана:


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 08-Jun-2009 at 22:48
Поглед од станица Шпителау (У6) кон највисоката зграда во Виена:

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 08-Jun-2009 at 22:50
Еве и некои други слики, од рандом станици низ системот на Виена:









Интересно е што огромен дел од системот е граден надземно, или најмалку сосема плитко под земјата. Дури голем дел од мрежата не е ни покриена. Еве едно интересно решение на линијата 4, на станицата Шонбрун.






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 08-Jun-2009 at 22:57
Ознаките во Виена се апсолутно фантастични! Нема човек што би можел да се загуби во овој инаку многу густ и комплициран систем. Секоја линија си има своја боја. Станиците по кој минува сооднетната линија исто така се офарбани во соодветната боја.





Со бело на црно се означени различните влезови/излези на соодветната станица. Дури на Карлсплац (најголемата станица каде што се сечат 3 линии и ред други чуда) јас изброив дури 12 излези.



Многу ми се допаѓа следниот начин на означување на линјата. Големо табло е поставено карши платформата за патниците, на страната на колосекот:





Еве и како изгледа табелата која го означува името на станицата, поставена пероните. Ги има на секои 10 метри на станицата:

 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 08-Jun-2009 at 22:59
И јас нормално направив нешто слично за Скопје, поточно станицата под пл. Македонија (малку на криво е сликано, така што паралелност неможев да постигнам со Паинт): 


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 08-Jun-2009 at 23:07
Потоа доаѓаме до нивниот С-Бан, кој искрено многу не го користев затоа што бев сместен одма до метростаницата на 6 линија. Полу-подземна станица под еден плоштад (мислам дека е Фолкстеатер):



Друга подземна станица:



Зудбанхоф (Јужна Жел. Ст.), е најголемата Жел. Станица во Виена, која моментално е под тешка реконструкција. Еве како изгледа делот каде се движи ЛРТ-то:



Токму тој дел се реконстуира сега. Во Виена не им пречи да се реновираат со години станиците по методот на отворен коп, затоа што знаат какви бенефиции и олеснувања би им донело тоа подоцна. Така што јас не гледам причина нашите сељачини да не ја градат станицата под плоштад Македонија на овој, најефтин начин. Синки ќе им го уништи погледот кон упропастениот и темен Камен Мост или пак залимениот Кеј 13 Ноември!



Инаку станицата внатре е благо кажано во комунистички стил, но тоа не смета да биде функционална:








Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 08-Jun-2009 at 23:10
Навистина не само што се надевам но и ОЧЕКУВАМ И ИНСИСТИРАМ да видам нешто вакво во Скопје. Сега нормално јас импровизирав, но мислам дека е најпаметно да се ископира овој систем на сигнализација од Виена. Тоа е наш огромен проблем-сигнализацијата. Дури читам на ССЦ како впечатокот на странците за скопската обиколница е нарушен единствено од лошата сигнализација. Нема потреба ние сега на ново да измислуваме топла вода, доволно е паметно да се примени стратегијата што се покажала како функционална на други места. Инаку тоа знакчето, до знакчето на МЖ е мој предлога за логото на МетроСкопје (всушност ЛРТ, но во голем дел подземно, барем според моите замисли):




Edited by Andrej_LJ - 08-Jun-2009 at 23:11
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 08-Jun-2009 at 23:13
За крај, Виена Сити Бајк и дел од Рингот на градот:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 08-Jun-2009 at 23:15















Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 08-Jun-2009 at 23:17
СТРАШНО! Замислете си ја следнава слика на во Скопје, на пред клучката Хиподром, во правец од Куманово, кно Скопје (моја импровизација, бројките на патиштата може да не се точни):

ВИЕНА:



СКОПЈЕ:



Banana
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 08-Jun-2009 at 23:25
Ова е сосема друга лига од тоа што сме научени да го гледаме

Најблиску до ова што јас го имам видено во живо е Минхен со малтене идентична структура на превоз, веројатно погуста мрежа (треба да се потсетам), многу слични ознаки (обоеност, мапи на станици итн) па дури и онакви рент-а-точаци. Светлосни години пред нас.

Велиш првата линија е правена уште во 19от век. Кај нас во 20те години почнале да ја градат првата канализација, до тогаш имало отворени канали.

BTW на следнава слика има убав пример за подземни исклучувања какви и ние еден убав сончев ден би требало да имаме под плоштад.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 08-Jun-2009 at 23:35
Андреј, репортажава е за уживање   Cheers

Покрај импресивната транспортна инфраструктура, добро инфо/означување и сигнализација, мислам дефинитивно треба да се потрудиме да прекопираме и маскирање на топлани, поготово што топланата Скопје Исток ни е безмалку во центар.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 08-Jun-2009 at 23:51
Да Пбенкс, се согласувам дека е друга планета ова се, НО живееме во 21 век. КРАЈНО време е ние да почнеме да се угледуваме на таквите како нив, а не репер да ни бидат мизерните Балкани. Сигурно си имал доста гости странци и сите сме имале. Во такви ситуации сме буквално принудени да си ја зариваме главата во земја, како ноеви, ОД СРАМ од нашиот град, народ, менталитет, тоа што сме. А мислам дека имаме сила, волја и капацитет за кратко време Македонија да стане Словенија 2. Јас незнам што толку се чудат околу изградба на едно ЛРТ и тунел под Плоштад, како и за сите урбани автопати во Скопје, како да е незнам што! Додуша нашиве локални шерифи-селлјаци доколку мрднале до Виена или Минхен на пример, веројатно би знаеле што е добро а што не!
Околу линијата 6, таа е градена некаде 1880 години, и уште тогаш Виена била 2 милионска. Делот од север кон центар, вози по прекрасен класицистички мост, кој сеуште си функционира по дел од трасата:





Еве како изгледало тоа пред околу 100 години:



А делот од трасата кој сега не е во функција е па посебно интересен. Над него се изградени цел куп елитни бизнис згради, кафулиња, премини.... Поурбано неможе да биде:



Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 09-Jun-2009 at 03:08
I see you visited Wirtschafts Universitet! I spent one summer there. Vienna is great and we can only learn from it.

Edited by Forensic - 09-Jun-2009 at 03:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 14-Jun-2009 at 17:37
Нешто интересантно за гледање од Лисабон


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Iggy_K View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 25-Feb-2011
Location: Chengdu, China
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Iggy_K Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 15-Apr-2012 at 00:07
Ова е интересно да се види. Не е точно од регионов. Се работи за југозападниот кинески град Ченгду. Градот е со доста сообраќај и се бара решение во изградба на градски автопат врз веќе постоечки, односно за 2-риот ринг во градот.
Инаку, во градот на повеќето места има fly-overs, не знам како се викаат на македонски. Но се практично решение за возачите кои продолжуваат право така што искачуваат мост над раскрсница. Во наредна прилика ќе направам солидна слика.

http://www.gochengdoo.com/en/blog/item/2662/chengdu_to_restrict_car_traffic
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 17-Feb-2014 at 20:17
Хамбург планира во следните 20 години целосно да се ослободи од автомобилите.
А нивниот автомобилски отпад ќе заврши најверојатно во Македонија.


Hamburg working to eliminate cars within city limits by 2034 [w/poll]

GERMANY%20HAMBURG%20AERIALS

By Brandon TurkusRSS feedGoogle+

Posted Jan 16th 2014 7:00PM

Comments157


Hard as it may be to fathom, there are places in the world where cars simply don't make sense. Many of these places are the centers of major cities. And while most major American cities are fairly easy to get through via car, that's because they've benefited from more modern city planning techniques, utilizing things like the grid system.

In Europe, where cities were laid out centuries before the New World was discovered, cars are a far more difficult proposition. Streets are narrow and curvy, making them too difficult to manage in a modern car. In Hamburg, Germany, this factoid is leading the city to ban cars within its city center. Instead, Germany's second largest city is launching a plan called the Green Network.

The Indpendent reports that the Green Network is a plan to remove all cars from the city by 2034, and to then cover 40 percent of the city's 292-square-mile area in an intertwining network that will connect parks and gardens. According to city spokeswoman Angelika Fritsch, it will allow citizens to "explore the city exclusively by bike or on foot," within the next two decades.

While the move to ban cars is ostensibly to improve the quality of life for the city's 1.8 million residents (larger than Philadelphia, but smaller than Houston), who are crammed into an area roughly the size of Lexington, KY, there's also an environmental goal. Banning cars and encouraging residents to use more sustainable means of transport will help the city offset and absorb some of its CO2 emissions. Hamburg has been ravaged by severe weather, and it's status as a major North Sea port means it's equally susceptible to rising sea levels.

What do you think? Would you accept a ban on cars in your city? Even if it were over a geographically small area? Let us know what you think about the Green Network by taking part in our informal poll below.

Is it acceptable to ban cars in tightly packed city centers?
Yes, definitely.8390 (55.1%)
No, definitely not.3041 (20.0%)
It depends...3384 (22.2%)
I'm not sure.412 (2.7%)

News Source: The Independent


開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 23-Apr-2014 at 19:14
Откако ќе го изгледате видеово, сообраќајот во Скопје ќе ви се чини „европски“ Адис Абеба, Етиопија

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.