build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Градска инфраструктура (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 262728
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 13-Dec-2007 at 00:35
А што би било правото решение? Кружен тек би било пропаст, секаде се одбегнува, многу успорува сообраќај кај фреквентни места. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 13-Dec-2007 at 00:24
Previous
 
надвозник со кружен тек? Не викај два пати.....нашите експерти се способни за се!Rollin
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11828
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 12-Dec-2007 at 18:41


Па тоа е истата крстосница од минатиот пост (кај хрватска амбасада) Crazy

Муви без глави... сеа кружен тек или надвозник? Или можеби надвозник + кружен тек... Какво расфрлање со пари кои ионака ги има премалку Ohno


Алооооо! Ул. Мито Хаџивасилев Јасмин и Ул. Митрополит Теодосиј Гологанов треба да бидат во функција на Јужен Булевар! Што ли наумиле овие??? Wallbash

А и со кружниве текови почнаа стварно да ме иритираат. Као да кружен тек е којзнае колку добро решение, применливо насекаде... Roll%20eyes Изгледа тоа им е „адутот“ со кој ќе се справуваат со сообраќајните проблеми. Во светот се напуштаат, ама кај нас допрва на големо ќе се воведуваат Nuts



Во секој случај еве го линкот (чисто архивски)
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1276&ArticleID=82039


Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:34
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8788
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 12-Dec-2007 at 18:31


ista vest, komlpetno drugi informacii Crazy.. od Vreme

Clo te pogodija u srce brat, kruzen tek LOL

ЗА ДА СЕ НАМАЛИ СООБРАЌАЈНИОТ МЕТЕЖ
Кружен тек кај Католичката црква Градските власти планираат да изградат кружен тек на крстосницата меѓу улиците Митрополит Теодосиј Гологанов и Мито Хаџивасилев Јасмин кај Католичката црква, за да го намалат сообраќајниот метеж што постојано се создава во овој дел од градот. Иако станува збор за главни улици, оваа раскрсница не е семафоризирана, а возачите коментираат дека таму често се доведуваат во опасност од сообраќајни несреќи. За овој градежен зафат во градскиот буџет за следната година се предвидени околу 250.000 евра.
- Проектот треба да биде готов до крајот на годинава. Нашата цел е да го растовариме метежот оттаму, но да не поставуваме семафори, туку да изградиме кружен тек, така што возилата ќе можат полесно да се приклучуваат на улиците - објаснува Мичо Поповски од градскиот сектор за урбанизам.
Со буџетот се предвидуваат и нешто повеќе од 400.000 евра за реконструкција на клучката кај Бит-пазар. Овој проект беше планиран уште пред неколку години, а со него се предвидува краците на клучката да се преуредат во форма на детелина, така што на горниот дел од коловозот ќе се отстранат семафорите.
Веќе неколку години со градските буџети се предвидува реконструкција и проширување на коловозите на булеварите Илинденска и Србија. Сепак, таму се уште не почнале градежните работи, затоа што градот досега не успеал да обезбеди пари за нив. За наредната година се планира да се одвојат речиси 800.000 евра за Илинденска и околу 260.000 евра за Србија.
- На булеварот Србија има уште едно мало делче во близина на цементарницата „Усје“ што треба да се откупи, па да почнат градежните работи. За Илинденска, пак, се уште има некои дилеми околу проектот, па откако тие ќе се решат, ќе можеме да работиме и таму. Во секој случај, тоа е голем проект и за да се спроведе би биле потребни барем две години - додава Поповски.
Градскиот буџет за 2008 година, кој е нешто поголем од претходниот, советот треба да го усвои на седницата што ќе се одржи на 27 декември.
- Се надеваме дека ќе спроведеме барем две од овие сообраќајни решенија. Буџетот се уште не е усвоен, па ќе треба да почекаме прво тој да се одобри од советот, а потоа да видиме дали ќе обезбедиме доволно пари. Ако се исполнат овие услови, ќе немаме проблеми да ги изведеме градежните работи - смета Поповски.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11828
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 11-Dec-2007 at 01:58
Originally posted by pbanks

хмммм.... прв пат слушам за планирани клучки кај ТКС и Хрватска амбасада. Clover ти ги бараташ добро урбанистичките планови. Си чул за нешто вакво??


Прво, би било добро „новинаров“ да си расчисти што е надвозник а што клучка, ако и натаму треба да пишува на вакви теми. Преку глава више од вакви новинари.

Второ, да ти одговорам на прашањето: клучкиве не се планирани никаде освен во главите на Трифун и неговото опкружување...

Но да одиме по ред:

1. Кај Бит-Пазар... Каков е тој надвозник што требало да се гради??? Па таму веќе има надвозник, а идејата им беше да ја модифицираат клучката во детелинка. Не верувам дека станува збор за некаков нов надвозник... Изгледа пак нешто се изгубило во преводот Roll%20eyes
Нешто ме натера пред некој ден да ја обработам токму оваа тема. Тоа што имав да кажам го кажав во овој пост: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=1973#1973

2. Кај хрватска амбасада не е ниту планирана ниту потребна клучка. Не само тоа, туку нивново „решение“ оди против идниот Јужен Булевар и неговите едносмерни колекторски улици. Наместо да наметнуваат детски решенија, подобро нека размислуваат во насока на етапна реализација на Јужен Булевар. Дури и вакви ретардирани мајмуни можат да придонесат за подобрување на сообраќајот, само да се придржуваат до постоечкиот генерален урбанистички план!

3. Кај тутунски комбинат исто така не се планирани никакви надвозници, освен во врска со Бул. Крушевска Република. Тешко е да се верува дека планирањето одговорно го усогласиле со Крушевска (особено кога на големо се трудат да ја саботираат), но нема да коментирам додека немам подетални информации за ова. Иако не се сомневам дека ќе се обидат да бидат крајно нетранспарентни Bash


Заедничко за сите три најавени проекти е што сите се импровизации, и тоа лоши и штетни импровизации. И веројатно сите три се во спротивност со генералниот урбанистички план, што патем нив ги прави нелегални, а Трифун и компанија криминалци.

Вака ли ги фрлаат и тие мали средства со кои располага градот? За бедни квази-решенија. Зарем Трифун и неговите мрзливи & неспособни копуци мислат дека ќе добијат симпатии со вакви заебанции една година до избори?

Оштар сум затоа што ми е преку глава од аматерскиот и неодговорен пристап за важни работи како што е примарната сообраќајна мрежа. Вакви грешки тешко и скапо се исправаат. Ако дебиливе сакаат да си играат играчки нека играат SimCity, а Скопје нека го остават на мир. Подобро само да седат и буквално ништо да не работат, зашто кога нешто ќе наумат, очигледно прават само штета!

Се надевам дека овие нивни иницијативи ќе завршат како и многу други такви исти или слични... Дека од ова ќе има нула реализација. Зашто ова не е ниту фрлање пари за џабе, ова е давање пари за штетни проекти. И дополнително ќе треба да даваме пари ако имаме среќа наскоро да добиеме добар градоначалник, кој ќе мора да ги руши ваквите работи, за да може добро и систематски да ги решава проблемите.


Bash Bash Bash Bash Bash


Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:38
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8788
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 11-Dec-2007 at 00:09
хмммм.... прв пат слушам за планирани клучки кај ТКС и Хрватска амбасада. Clover ти ги бараташ добро урбанистичките планови. Си чул за нешто вакво??

Градот в година планира да го гради надвозникот кај Бит-пазар

Во буџетот за 2008 година за овој проект се предвидени 35 милиони денари

Идејата за изградба на надвозник кај клучката на Бит-пазар, реално е поткрепена со предвидените 35 милиони денари, планирани средства во буџетот на Градот за 2008 година. Доколку Предлог-буџетот помине пред советниците, ќе бидат започнати сите законски процедури за ангажирање на фирми кои ќе работат на изведбата. Покрај надвозникот на Бит-пазар, предвидени се и надвозници кај хрватската амбасада и кај семафорот кај Тутунски комбинат. Идејните проекти за нив ги подготвува Градежниот факултет. И за овие два проекта ќе бидат потребни од 30 до 35 милиони денари.

Проектот за надвозник на Бит-пазар, во форма на детелинка, е уште од времето на градоначалникот Ристо Пенов и тој има за цел да се избегнат семафорите. Со него ќе се обезбеди подобар сообраќаен проток од Автокоманда кон централното градско подрачје, потоа од центар кон булеварот „Никола Карев“, или таканаречената пластичарска улица и на спојот на булеварот „Крсте Мисирков“ со улицата „Цветан Димов“ во Општина Чаир.

„Ако се обезбедат буџетски средства, веројатно напролет ќе се гради надвозникот кај хрватската амбасада, бидејќи и на тој триаголник треба да се обезбеди сообраќајно растоварување. Третиот надвозник ќе се гради кај семафорите кај Тутунски комбинат“ , вели Мичо Поповски, заменик-раководител во Секторот за урбанизам. (Сн.К.)



Извор: Утрински весник
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 262728

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.