build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 26272829>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 01-Apr-2008 at 18:46
Пред стара железничка сепак не е коцка туку асфалт. А да се зачувува коцка на само толку краток сегмент ми е малку бесмислено...
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 01-Apr-2008 at 18:44
Originally posted by Cloverstack



Па зарем не беше доволно прекопување???

Плус тоа не гледам што менува еден таков краток сегмент дали ќе бил од коцка, дури и да ги подржував аргументите за таа да остане. Мене надлежните ми изгледаат ко муви без глава.


Изгледа никогаш не е доволно прекопување...

Па што им менува дали е  коцка на надлежните? Повеќето ја сакаат таа коцка, а и супер си е со коцка заедно со Бристол и стара железничка па нека не чепкаат.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 01-Apr-2008 at 18:35


Па зарем не беше доволно прекопување???

Плус тоа не гледам што менува еден таков краток сегмент дали ќе бил од коцка, дури и да ги подржував аргументите за таа да остане. Мене надлежните ми изгледаат ко муви без глава.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 01-Apr-2008 at 18:32
Previous Па супер! Коцката не само што изгледа многу поубаво отколку асфалт, туку и е многу попрактична кога станува збор за прекопување и слично, бидејќи коцките само се вадат и после се враќаат, без да остави некакви очигледни траги како што би имало кога улицата би се прекопувала. И дај не заебавај, секаде во свет се зачувуваат коцките...

А Старата железничка станица и коцката се ЕДИНСТВЕНИОТ симбол на старо Скопје?! Пази го симболов на старо Скопје - КОЦКАТА пред Бристол!! А што е Бристол,  ТИПО и Ристиќева палата и еден куп други згради?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 31-Mar-2008 at 22:42
WTF!!!!!!!!!!!!!!!
РАДСКИТЕ ВЛАСТИ СЕ ПРЕМИСЛИЈА
Коцката останува на третиот дел од улица Македонија
Откако голем број граѓани реагирале во Град Скопје дека менувањето на коцката со асфалт е лоша идеја, градските власти ја сменија одлуката

Третиот дел од улица Македонија нема да се асфалтира туку повторно ќе биде поставена коцката од времето на старо Скопје. Откако беше објавена информацијата дека коцката пред хотелот "Бристол" ќе оди во историјата и ќе биде заменета со асфалт, голем број граѓани се јавија во нашата редакција и во Град Скопје да реагираат дека ваквата одлука е лоша и со неа се уништува автентичноста на овој дел од градот.
"Ова е срамота. Како можеше да им текне да ја менуваат коцката со асфалт. Па таа и Старата железничка станица се единствениот симбол на старо Скопје во центарот на градот. Е па, следен чекор на градоначалникот Костовски нека му биде уривање на Старата железничка и на нејзиниот место нека изгради нова зграда", се дел од реакциите на граѓаните што се јавија во нашата редакција.
Слични вакви коментари голем број граѓани искажале и доградските власти, по што тие експресно донеле одлука коцката повторно да се врати на третиот дел од улица Македонија.
"Од вторник ќе почнеме да ја редиме коцката на улицата. До кројот на неделата работите ќе бидат завршени, по што улицата ќе биде пуштена за сообраќај. Јас лично бев против идејата на Градот коцката да се замени со асфалт и добро што надлежните во Градот се премислиле навреме и сепал одлучија коцката да остане и да не потстува на старо Скопје", вели Илија Мартиновски, директор на ЈП "Улици и патишта". (А.А.)


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149472&idg=8&idb=2337&rubrika=Skopje
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 28-Mar-2008 at 16:16
Previous
E ova me raduva. Zemjata ispod kockata e propadnata na celata ulica i ima enormni vdlabnatini nasekade, poniski koli duri i ne mozat da vozat tuka, a za povisokite pak e neprijatno. A i ne ke bide losa rabota da gi doniraat kockite za na krstot - samo ne mi e jasno zasto gi baraat tokmu kockite za na krstot? Baraat evtino resenie ili sakaat 'avtenticen' izgled? Podelen sum okolu toa dali kockata ili asfaltot se podobri za tamu gore. Verojatno se raboti za prostorot okolu krstot kade sto sega e zemja - bidejki asfaltirana velosipedska pateka do gore vekje postoi
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 28-Mar-2008 at 13:51
По мое мислење паметно. Немаше никаква логика само тоа сегментче да остане во коцка.

ТРЕТИОТ ДЕЛ ОД УЛИЦА МАКЕДОНИЈА ЌЕ СЕ АСФАЛТИРА
И коцката од пред хотел "Бристол" отиде во историјата
Градските власти оцениле дека коцката треба да се отстрани и сообраќајниот дел од улица Македонија да се асфалтира

Коцката од третиот дел на улица Македонија кај хотел "Бристол" ќе биде заменета со асфалт. Работници од ЈП"Улици и патишта" по наредба од Градот вчера ги отстрануваа коцките и ја подготвуваа улицата за асфалтирање. Иако овие коцки се симбол на старо Скопје, градските власти оцениле дека тие треба да се отстранат и улицата да добие нов модерен лик.
"По наредба од Градот коцките веќе нема да бидат дел од коловозот на овој дел од улица Македонија. Ние денеска ќе ја тампонираме улицата и наредната недела ќе се почне со нејзино асфалтирање. Градежните работи нема да ги вршиме ние, бидејќи немаме електронски финишер, туку ГП'Маврово'. Ова е централна улица по која се стигнува до републичкото Собрание и затоа сакаме да ја направиме како што треба", велат од ЈП"Улици и патишта".
Отстранетите коцки ќе бидат однесени во депото на ЈП"Улици и патишта". Пред неколку месеци Фондацијата Милениумски крст јавно побара коцките да им бидат донирани за да се поплочи просторот околу крстот на Водно. Од ЈП"Улици и патишта" велат дека таквото барање стигнало до нив, но тие го препратиле до Градот, а оттаму се уште не добиле одговор дали коцките ќе можат да ги донираат на Фондацијата Милениумски крст. (А.А.)



http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149352&idg=8&idb=2335&rubrika=Skopje
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 26-Mar-2008 at 23:34
 

ЈАВНИТЕ ПРЕТПРИЈАТИЈА СЕ ВРАЌААТ ВО ЖИВОТ

„Водовод“со ќар од милион евра

За разлика од 2006 година, кога речиси сите јавни претпријатија беа во загуба, во 2007 четири претпријатија остварија добивка

По повеќегодишни загуби и нерентабилно работење, дел од градските јавни претпријатија лани остварија позитивни финансиски резултати. Минатата година четири од шесте претпријатија ја завршија со добивка, додека на листата со загубари се само Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ со минус од 1,4 милион евра и „Улици и патишта“ со загуба од околу 260 илјади евра.

Претпријатијата „Градски паркинг“, „Комунална хигиена“ и „Паркови и зеленило“ година може да се пофалат со минимална добивка за 2007, но затоа „Водовод и канализација“, кој во 2006 година беше во длабока була, за лани бележи бруто-приход од околу 76 милиони денари, односно 1,2 милион евра. Вкупните приходи во 2007 година се резултат главно на покачувањето на цената на водата. Расходите се за 31 отсто повисоки во однос на 2006 година, како резултат на извршените вредносни усогласувања на тужените предмети - се вели во завршната сметка на „Водовод“.Во извештајот се појаснува дека во 2006 година загубата на претпријатието изнесувала 173 милиони денари или околу 2,8 милиона евра. Тогаш директор на „Водовод“ беше сегашниот министер за транспорт и врски, Миле Јанакиески. Најмала добивка има „Градски паркинг“, кој за разлика од другите, претставува профитабилно претпријатие. Иако лани цените за паркирање беа зголемени, објаснувањето за малата добивка се инвестициите во опремувањето на паркиралишта, набавката на три нови пајак-возила и вработувањето на 40 лица.

„Паркови и зеленило“ лани остварило добивка од 77 илјади евра, а „Комунална хигиена“ е во плус од 262 илјади евра.Загубата на ЈСП во 2007 година е намалена во однос на 2006 година и тоа за 9,8 отсто. Минусот од 1,4 милион евра ќе биде покриен со субвенции од градскиот буџет. Од Градот цела година апелираат до државните власти и тие да се вклучат во субвенционирањето на јавниот градски превоз, со цел претпријатието да работи рентабилно, но и да се овозможи намалување на цената на билетите. Лани ЈСП оствари негативен финансиски резултат поради неекономската цена на превозот, дополнителната загуба во летниот период и поради намалување на бројот на патници за 47, 5 отсто - се вели во извештајот на ЈСП.Загубите во „Улици и патишта“ се поради постојаниот пораст на цените на битуменот, нафтата, горивото, неповолната состојба на механизацијата и слабата конкуретност при учеството на јавни конкурси.Инаку, 2006 година сите јавни претпријатија, освен „Паркови и зеленило“, ја завршија со загуби, а вкупниот збир на минусот изнесуваше шест милиони евра.

Јорданка Ивановска

 

Dnevnik

 
 
 
Ова со водовод е за поздравување  Cheers  само токму следното мое прашање(што ќе прават со профитот(замена на застарени штетни цевки?)) го видов во делот за градски паркинг.  Ohno  За инвестиции за инфраструктура и набавка на нови возила да, ама 40 НОВИ вработени за една година????? Ова ми личи како што викаше Пбанкс за аеродромот.... конечно профитабилно претпријатие  и не да инвестираат во нешто корисно... него бутај љуге блиски до власта....и 100-150 иљада евра наместо за нов пајак или нешто слично отидоа за плати .....Wallbash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 12-Mar-2008 at 02:10
Originally posted by La Linea

1. Наместо клучка напишале раскрсница-детелина Doh
2. Која е оваа клучка кај тутунски комбинат???


Сања ги побркала лончињата... Место раскрсница пишува клучка и обратно Crazy


3. Уредување на коритото на Вардар... Ohno За кејот и плажите се мисли изгледа


За жал тоа е
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 12-Mar-2008 at 01:51
1. Наместо клучка напишале раскрсница-детелина Doh
2. Која е оваа клучка кај тутунски комбинат???
3. Уредување на коритото на Вардар... Ohno За кејот и плажите се мисли изгледа
4. Супер ова за зоолошката, прв пат слушам
5. Значи надвозниците ќе бидат исти како оној во Чаир кај Бит-пазар Thumbs%20Up

Градот годинава ќе инвестира 6,2 милиона евра во сообраќајници

Ќе се изготвуваат и проекти за санација на 12 моста на Вардар, од кои два се пешачки

Сања Наумовска

Изградба на раскрсница-детелина, без семафори на Бит-пазар, проширување на клучката кај Тутунски комбинат, проширување на булеварите „Гоце Делчев“ и „Илинденска“, се само дел од проектите што ги најави Градот Скопје за реализација во текот на годинава. Градските власти планираат капитални инвестиции во патната инфраструктура, булевари и мостови, но и завршување на реконструкцијата на Зоолошката градина, коритото на Вардар, унифицирање на пешачки надвозници и средување на фасади.

Заедно со веќе почнатите објекти, клучката кај „Континентал“, проширувањето на булеварите „Србија“ и „Македонска војска“, годинава за олеснување на сообраќајот Градот ќе потроши околу 6,2 милиона евра. Парите веќе се предвидени во градската каса, а моментно течат тендерите за избор на изведувачи. Клучката кај „Континентал“ треба да биде готова во јуни, а нејзиното функционирање е поврзано со проширувањето кај Тутунскиот комбинат заради обезбедување нормален проток на сообраќајот. Во функција на клучката ќе се прошири и булеварот „Гоце Делчев“, на потегот од Скопски саем до Универзитетот, односно до зградата на Македонската телевизија. Годинава треба да заврши и проширувањето на „Илинденска“ на потегот од фонтаната „Лотос“ до булеварот „8 Септември“.

Пари од градската каса годинава ќе се потрошат и на уредување средишно зеленило на седум булевари низ градот. На „Александар Македонски“ ќе има жардиниери во должина од 2 километра, на „Партизанска“ - 2,6 километри, а на „Кузман Јосифовски Питу“ - 750 метри. На булеварот „Гоце Делчев“ и на „Октомвриска револуција“ ќе има 1,2 километра ново зеленило, на „Крсте Мисирков“ - 1,6 километри, а на „Кочо Рацин“ - 720 метри. Во Зоолошката градина ќе се заврши изведбата на водоводот, живеалиштата на тигарот и мајмуните, а до крајот на годинава ќе има и кафетерија, играчница за деца и многу други содржини.

„Во 2009 година е планирана втората фаза од проширувањето на булеварот ’Србија‘, од ’Првомајска‘ до ’Јане Сандански‘, третата фаза од ’Илинденска‘ од ’8 Септември‘ со мост преку Вардар, проширување на ’Теодосиј Гологанов‘ од студентскиот дом ’Гоце Делчев‘ кон Центар и проширување на ’Првомајска‘ кон Драчево“, вели Алјоша Шопар, раководител на Секторот за урбанизам.

Тој најави и изготвување проекти за санација на 12 моста на Вардар, од кои два се пешачки. Градот во целост ќе го реализира и проектот за уредување на коритото на Вардар, што го изработија студенти на Архитектонскиот факултет, а ќе се изградат и шест идентични, типизирани натпатници во општините Ѓорче Петров, Карпош, Гази Баба и Чаир. Планирана е и санација на фасадите на Детскиот културен центар „Карпош“ и салонот „19,19“ во КИЦ.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9334F0903038DE45B404C9A4B5476983

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 13-Dec-2007 at 01:18
Еве, се надевам дека овој извадок од ГУП-от ќе разјасни некои работи, барем за таа околина.

Се гледа Јужен Булевар и како сето тоа треба да изгледа заедно со клучките и со овие негови идни колекторски улици. Вакви еднонасочни колекторки улици се убедливо најдобро решение за таква урбана средина и за урбан автопат каков што ќе биде Јужен Булевар.

А тие заебанции што ги најавуваат кај католичка црква (хрватска амбасада) се во спротивност со овој концепт (кој патем е важечки ГУП и тие решенија се одамна испланирани од вистински стручњаци... проблемите потекнуваат од таму што овие решенија се реализирани само во мала мерка низ градот)





Ако имате дополнителни прашања или коментари за Јужен Булевар, предлагам дискусијата да ја продолжиме во темата „Урбани Автопати“: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33

Thumbs%20Up


Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:51
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 13-Dec-2007 at 01:12
Originally posted by kire85

Тоа е, коа глупаците го гледаат делот кај раскрсницата кај католичка тотално засебно, без притоа да имаат во предвид што се дешава на 500 метри од неа.Nuts Ќе си го изградат они кружниот тек па коа ќе се чека кај Нова Македонија подолго него на грчка граница, тогаш тек ќе почнат да размислуваат во кој нов правец да ја турнат гужвата.Bash


тогаш ќе направат кружен тек и кај Нова Македонија . Во последно време тоа им е решение за се, кружен тек ќе има и кај Континентал на влезот/излезот на клучката од ул. Беласица
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 401
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 13-Dec-2007 at 01:09
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by kire85

Previous
 
не само што е фрекфентен тој дел, туку и земајќи ја у предвид нашата сообраќајна култура ќе придонесе за блокирање на раскрсницата кај Нова Македонија од толку што ќе се ствара гужва од ова елегантно решение.Crazy


Одлична поента друже! Нашиве „стручњаци не сваќаат дека џабе им се нивните заебанции, дури и ако профункционираат, затоа што гужвата пак ќе се преточи од друго место... Што ако растеретат кај католичка, кога колоната од Нова Македонија во шпицевите (пола ден) пак ќе порасне доволно за да го сјебе и нивното ново „решение“.

Затоа мора систематски да се решаваат овие работи. Мора да се изберат приоритети, соглано со ГУП-от и да се работи на генерално подобрување на ситуацијата.
 
Тоа е, коа глупаците го гледаат делот кај раскрсницата кај католичка тотално засебно, без притоа да имаат во предвид што се дешава на 500 метри од неа.Nuts Ќе си го изградат они кружниот тек па коа ќе се чека кај Нова Македонија подолго него на грчка граница, тогаш тек ќе почнат да размислуваат во кој нов правец да ја турнат гужвата.Bash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 13-Dec-2007 at 01:04
Originally posted by La Linea

Кога сме веќе кај гужвите...што ќе биде со гужвите под „МОСТ“?


Реализирање на одамна зацртаните поважни решенија од ГУП-от (т.е. примарната сообраќајна мрежа), ќе ги реши 90% од проблемите насекаде во градов. Имаме гужви затоа што се реализирани само мал дел од планираните сообраќајници и плус фалат некои критични врски, па сообраќајот се насочува кон бројни тесни грла.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 13-Dec-2007 at 00:56
Кога сме веќе кај гужвите...што ќе биде со гужвите под „МОСТ“?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 13-Dec-2007 at 00:54
Originally posted by kire85

Previous
 
не само што е фрекфентен тој дел, туку и земајќи ја у предвид нашата сообраќајна култура ќе придонесе за блокирање на раскрсницата кај Нова Македонија од толку што ќе се ствара гужва од ова елегантно решение.Crazy


Одлична поента друже! Нашиве „стручњаци“ не сваќаат дека џабе им се нивните заебанции, дури и ако профункционираат, затоа што гужвата пак ќе се преточи од друго место... Што ако растеретат кај католичка, кога колоната од Нова Македонија во шпицевите (пола ден) пак ќе порасне доволно за да го сјебе и нивното ново „решение“.

Затоа мора систематски да се решаваат овие работи. Мора да се изберат приоритети, соглано со ГУП-от и да се работи на генерално подобрување на ситуацијата.


Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:46
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 13-Dec-2007 at 00:50
Originally posted by kire85

Previous
 
надвозник со кружен тек? Не викај два пати.....нашите експерти се способни за се!Rollin

Абе има и такви решенија, ама ако е специфично местото и ако сообраќајниот проблем го наложува тоа... Ама во секој случај таму е надвор од паметот да се гради било што во таа насока


Originally posted by La Linea

А што би било правото решение? Кружен тек би било пропаст, секаде се одбегнува, многу успорува сообраќај кај фреквентни места. 

Правото решение е да се гради Јужен Булевар. А во меѓувреме да се воспостави еднонасочен сообраќај на неговите колекторски/дистрибуторски улици. Тие и така и така еден ден ќе бидат еднонасочни, а во меѓувреме може привремено да го емулираат јужен булевар.

Јас сум генерално против еднонасочен сообраќај и мислам дека тоа треба да се избегнува по секоја цена (особено што по нашите помали улички ионака не се почитува и е многу опасно... барем активно да казнуваат за такви работи)

Но во овој случај, еднонасочен сообраќај е единствено прифатливо решение, затоа што тие улици се од почеток така планирани и се во функција на идниот јужен булевар.

Малце попосле ќе постирам нешто визуелно, за да биде подобро сфатливо за тие што не се запознаени со проблемов.


Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:48
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 401
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 13-Dec-2007 at 00:47
Previous
 
не само што е фрекфентен тој дел, туку и земајќи ја у предвид нашата сообраќајна култура ќе придонесе за блокирање на раскрсницата кај Нова Македонија од толку што ќе се ствара гужва од ова елегантно решение.Crazy
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 13-Dec-2007 at 00:35
А што би било правото решение? Кружен тек би било пропаст, секаде се одбегнува, многу успорува сообраќај кај фреквентни места. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 401
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 13-Dec-2007 at 00:24
Previous
 
надвозник со кружен тек? Не викај два пати.....нашите експерти се способни за се!Rollin
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 26272829>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.