build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 31>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 08-Oct-2009 at 16:50

ОПШТИНА КАРПОШ КОНЕЧНО ЌЕ ГО РЕШИ ПРОБЛЕМОТ НА ЖИТЕЛИТЕ НА НЕРЕЗИ

Отворениот канал ќе стане паркинг

Каналот во Нерези ќе биде покриен со армирани бетонски цевки, а потоа дел ќе се асфалтира и ќе се претвори во паркинг, а на дел ќе биде засадено зеленило

Отворениот одводен канал во населбата Нерези ќе стане паркинг-простор. Општина Карпош, по повеќегодишно барање на жителите од оваа населба, почна со градежни активности за покривање на каналот. Во моментов се расчистуваат ѓубрето и никнатото зеленило во каналот, по што ќе се почне со поставување на цевките.
"Каналот е долг 440 метри, и ќе биде затворен со армирани бетонски цевки фи 1.500 милиметри. Откако ќе се постават цевките, просторот ќе се тампонира. На дел од каналот ќе се посади зеленило, а поголем дел ќе се асфалтира, со што ќе им направиме на жителите од околните куќи место за паркирање", вели Петар Ивановски, раководител на секторот за комунално уредување во Општината.
Каналот треба да биде покриен и претворен во паркинг-простор до крајот на месецов. Градежните работи ги изведува фирмата "Аполо инженеринг", а за негова реализација од буџетот на Општината се одвоени околу 10 милион денари.
Отворениот канал во Нерези со години е голем проблем на жителите на Нерези. Постојано се случува деца, стари луѓе и автомобили да пропаѓаат во него, бидејќи не само што досега не беше покриен туку немаше ниту заштитна ограда. Најстрашен беше случајот со шестгодишниот Антони, кој паѓајќи во каналот, ги скрши рацете по што и двете со месци му беа во гипс. (А.А.)



http://vest.com.mk/?ItemID=F3625BE0ACA6AD4AB1AED685049D27EB
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 30-Sep-2009 at 16:36

Градот бара консултант за скијачка патека на Водно


 

Патеката би се градела со концесија, а на ист начин градските власти планираат да го направат и трамвајскиот систем и две подземни сообраќајници, под плоштадот и под Калето

 
 
%20  
Градските власти планираат со концесии да прават скијачка патека на Водно, трамвајски систем и две подземни сообраќајници. Советот на градот денеска треба да ја усвои одлуката со која ќе го задолжи градоначалникот Коце Трајановски да почне постапка за да се избере консултант што ќе ја спроведе процедурата за концесионирањето. Неговите задачи, според предлог-одлуката, ќе бидат да изработи студија за концесиски проект, да подготви документација за јавен повик, да ги анимира можните кандидати и да изработи модел-договор за концесијата.

Во образложението на одлуката се вели дека градот има интерес да направи подземни сообраќајници под плоштадот и под Калето, како и да воведе трамвај, за да ја подобри проточноста на сообраќајот во строгиот центар. Но поради економската криза нема пари за такви проекти, па затоа е потребна концесија.

Со трамвајот се очекува да се подобрат условите за превоз на патници и воопшто квалитетот на јавниот транспорт. Ако се воведе овој превоз, ќе се намали времето за патување бидејќи движењето се одвива по посебни шини, ќе се зголеми довербата во превозот, бидејќи патникот ќе може да предвиди за колку време ќе стигне некаде, а ќе се придонесе и кон почиста животна средина и кон поголема удобност во патувањето, што сега е главна причина за сé поголемото користење на приватните автомобили.

Изградбата на подземните сообраќајници, според градската управа, ќе придонесе да се намали метежот и да се зголеми проточноста, како и за пократко време да се поминува низ централното подрачје.

Скијачката патека, пак, треба да привлече голем број туристи во зимскиот период и да придонесе Водно да се афирмира како туристичка атракција, а на граѓаните на Скопје да им овозможи поблиска дестинација за зимски спортови.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=93091015258&id=14&setIzdanie=21800


Edited by Cloverstack - 30-Sep-2009 at 16:37
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 12-Sep-2009 at 02:43

Јакимовски ќе ја дотерува „Партизанска“

Градоначалникот на Карпош најави дека есенва ќе гради нови места за паркирање, скали во Козле и три детски игралишта и ќе ги реновира оштетените подови во основните училишта Тротоарите од левата страна на булеварот Партизански одреди во населбите Карпош 3, Карпош 4 и во Тафталиџе целосно ќе бидат обновени и покриени со бехатон-плочки, а ќе бидат изградени и жардиниери, најави вчера градоначалникот на Општина Карпош, Стевче Јакимовски. Ваков изглед веќе имаат тротоарите пред трговскиот центар „Лептокарија“ и пред бараките на Општина Карпош. Должината на тротоарите што ќе се обноват изнесува 1,6 километар, а зафатот ќе чини 6,4 милиони денари.

На прашање зошто обновува улица што е во надлежност на Градот Скопје, а не на Општината Карпош, Јакимовски рече дека Партизанска е огледало на Општината и не може да дозволи да биде грда слика.

- Освен што ќе работиме на овој булевар, ќе ја привршуваме и обновата на тротоарите на станбените и сервисните улици во населбите Карпош 1, 2 и 3. Во наредната година ќе продолжиме со овие активности и во другите населби во општината - рече градоначалникот.

Тој објасни дека проектот за Партизанска нема да го работат заедно со Градот, бидејќи се договориле да ги поделат трошоците за други проекти во општината, како високата зона во Козле и во Нерези, обновата на фасадите на зградите, како и изградбата на тротоари на улицата Ацо Шопов, од сервисот „Бате“ до мостот кај Лепенец.

- Така се договоривме со Градот, бидејќи Градот ќе ја проширува улицата Илинденска, која во голем дел припаѓа на Карпош - рече Јакимовски.

На прес-конференцијата тој најави есенска градежна офанзива во многу населби во Карпош. Ќе се реконструираат тротоарите на „Карпошево востание“ во Карпош 3, каде што ќе се зголеми бројот на местата за паркирање. Според Јакимовски, по овој зафат, кој ќе чини 3,7 милиони денари, во населбата повеќе нема да постои проблемот со паркирањето. Ќе се градат патека и скали на улицата Ловќенска во Козле, во делот кај Детската болница. Истовремено ќе се покрие отворениот канал во Нерези, по што местото ќе се адаптира во паркинг. Вредноста на овој зафат е 13 милиони денари.

Во врска со основните училишта, градоначалникот рече дека Општината и понатаму ќе продолжи со санација на оштетената опрема.

- Ќе почнеме со менување на подовите, прозорците и вратите во училиштето „Владо Трповски“, што ќе чини 514 илјади денари. Потоа ќе продолжиме во сите училишта во кои има оштетувања од ваков тип. На подовите ќе биде поставен линолеум - информира градоначалникот.

Општинарите во моментов привршуваат со поставувањето семафори на раскрсницата меѓу улиците Никола Тесла и Орце Николов, кај Технолошкиот факултет, како и со реконструкцијата на постојните детски игралишта. Најавена е и изградба на три нови игралишта, во Трнодол, Средно Нерези и во Влае 1, во вредност од 1,1 милион денари. (Ј.И.)


http://dnevnik.com.mk/?ItemID=029B8C60072E444F857A1F0974B527FC
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 07-Sep-2009 at 11:57
Под­зем­ни­от пре­мин во ГТЦ чет­вр­ти ме­сец рас­ко­пан

Ав­то­бу­си­те на ЈСП, чии пос­тој­ки се во под­ру­мот, би­деј­ќи не мо­жат да го ко­рис­тат пре­ми­нот, зас­та­ну­ва­ат кај Же­на парк и пра­ват ме­теж во со­об­ра­ќа­јот

Под­зем­ни­от пре­мин на Град­ски­от тр­гов­ски цен­тар чет­вр­ти ме­сец е рас­ко­пан и зат­во­рен за со­об­ра­ќај. По на­лог на уп­ра­ва­та на ГТЦ, на по­че­то­кот на ле­то­то бе­ше рас­ко­па­на ули­ца­та на под­зем­ни­от пре­мин за да се сме­нат дел од под­зем­ни­те ин­ста­ла­ции. Но ра­бо­ти­те зас­та­наа. Та­му ве­ќе втор ме­сец не се ра­бо­ти ниш­то, рас­фр­ла­ни цев­ки има на­се­ка­де и пре­ми­нот е зат­во­рен за со­об­ра­ќај, а ра­бот­ни­ци не­ма ни­ка­де. Ни­кој не са­ка да да­де ни­ту об­јас­ну­ва­ње зош­то тол­ку дол­го вре­ме под­зем­ни­от пре­мин е зат­во­рен. Во уп­ра­ва­та на ГТЦ пос­лед­ни­ве две не­де­ли, се чи­ни, на ра­бо­та до­а­ѓа­ат са­мо сек­ре­тар­ки­те. На пра­ша­ње­то ко­га ќе за­вр­шат гра­деж­ни­те ра­бо­ти во под­ру­мот на Тр­гов­ски­от, не до­бив­ме од­го­вор ни­ту од ге­не­рал­ни­от ди­рек­тор Аго Аба­зов­ски ни­ту од тех­нич­ки­от ди­рек­тор То­ме Пав­лов­ски. Сек­ре­тар­ки­те и на ед­ни­от и на дру­ги­от, се­ко­му што ќе ги по­ба­ра за ре­ша­ва­ње на не­кој проб­лем му ка­жу­ва­ат де­ка ди­рек­то­ри­те или се на од­мор, на сос­та­но­ци или на служ­бе­но па­ту­ва­ње.
Во ме­ѓув­ре­ме, ав­то­бу­си­те на ЈСП, чии пос­тој­ки се во под­ру­мот, би­деј­ќи не мо­жат да го ко­рис­тат пре­ми­нот, зас­та­ну­ва­ат кај Же­на парк. На ули­ца­та не е пред­ви­де­на пос­тој­ка, не­ма вдлаб­ну­ва­ње во тро­то­а­ри­те ка­де што би зас­та­ну­ва­ле ав­то­бу­си, па се пра­ви не­ви­ден ме­теж во со­об­ра­ќа­јот. Пат­ни­ци­те, пак, што се сим­ну­ва­ат од ав­то­бус, за се­кое ми­ну­ва­ње на ули­ца­та пр­вин мо­ра да че­ка­ат да се рас­чис­ти ме­те­жот кој го нап­ра­вил ав­то­бу­сот со сто­е­ње­то, па да трг­нат, а за тоа по­не­ко­гаш тре­ба­ат и по де­се­ти­на ми­ну­ти.

http://vest.com.mk/?ItemID=7300F61A8CC3B64188E960296056D751
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 02-Sep-2009 at 11:31
Ки­се­ла Во­да ќе зе­ме кре­дит од 2,7 ми­ли­о­ни ев­ра

Во Пин­ти­ја тре­ба да се из­гра­ди и ат­мос­фер­ска ка­на­ли­за­ци­ја оти при се­кој дожд ули­ци­те се поп­ла­ву­ва­ат, но за оп­шти­на­ри­те при­о­ри­тет е во­до­во­дот

Ки­се­ла Во­да ќе зе­ме кре­дит од 2,7 ми­ли­о­ни ев­ра за из­град­ба на во­до­вод и ка­на­ли­за­ци­ја во де­ло­ви­те од Оп­шти­на­та ка­де што ги не­ма. Со кре­ди­тот ќе се из­гра­ди во­до­вод во на­сел­ба­та Пин­ти­ја, во­до­вод во гор­ни­от дел од се­ло Ус­је, фе­кал­на ка­на­ли­за­ци­ја на ули­ца Гер­ни­ка во Дра­че­во, ат­мос­фер­ска ка­на­ли­за­ци­ја на ули­ца­та Жар­ко Зре­ња­нин во Дра­че­во, ат­мос­фер­ска на ули­ци­те Ма­ри­ов­ска и На­род­ни хе­рои и во на­сел­ба­та 11 Ок­том­ври.
Од Оп­шти­на­та об­јас­ни­ја де­ка кре­ди­тот ќе го зе­мат од Свет­ска бан­ка со рок на от­пла­та од 15 го­ди­ни и со ка­мат­на стап­ка од се­дум от­сто на го­диш­но ни­во.
Од­лу­ка за за­дол­жу­ва­ње­то на Ки­се­ла Во­да зав­че­ра до­не­се Со­ве­тот на Оп­шти­на­та, а гра­до­на­чал­ни­кот Мар­јан Ѓор­чев им об­раз­ло­жи на со­вет­ни­ци­те де­ка за да ги за­вр­шат си­те пла­ни­ра­ни ин­фрас­трук­тур­ни за­фа­ти, не­оп­ход­но е да зе­мат кре­дит.
За за­дол­жу­ва­ње­то, ка­ко што наг­ла­си гра­до­на­чал­ни­кот, Оп­шти­на­та ќе по­ба­ра мис­ле­ње од Ми­нис­терс­тво­то за фи­нан­сии, а по­тоа ќе по­ба­ра сог­лас­ност и од Вла­да­та.
Оп­шти­на Ки­се­ла Во­да не­ма дру­ги кре­ди­ти за вра­ќа­ње, но $ дол­жи 100.000 ми­ли­о­ни де­на­ри на Оп­шти­на Ае­род­ром уш­те од по­дел­ба­та на Ки­се­ла Во­да на две оп­шти­ни.

http://vest.com.mk/?ItemID=34CD62CDFD67AB418BDEB9C8BEBD211C
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 19-Aug-2009 at 05:01

Општина Струмица ќе инвестира 4,2 милиони евра

Општина Струмица годинава за капитални инвестиции ќе потроши околу 4,2 милиони евра или речиси една третина повеќе отколку лани. Најголем дел од планираните пари ќе бидат инвестирани за новото урбанистичко решение на центарот на градот, односно за изградба на подземен премин и нов паркинг простор под плоштадот „Гоце Делчев“.

Исто така, предвидено е асфалтирање и реконструкција на повеќе улици и тротоари во градот и во населените места, уредување нови зелени површини и паркови. Ќе се интервенира во водоводната и канализациската инфраструктура и осветлението. Наесен ќе почнат и подготовките за изградба на втората фаза од булеварот Климент Охридски.

- Поради економската криза, општинскиот буџет за оваа година е за една петтина порестриктивен во однос на проектираниот. Но, тоа нема битно да се одрази врз реализацијата на околу 350 планирани капитални објекти во областа на инфраструктурата и комуналните дејности. Годинава нема да бидат реализирани само одредени помали буџетски ставки, кои не се од приоритетно значење за развојот на општината и кои може да бидат одложени на краток период - изјави градоначалникот Зоран Заев.

Општина Струмица е една од ретките во земјава што со години ги реализира буџетските проекти од 95 до 98 отсто, при што две третини од сопствените буџетски извори имаат силна развојна компонента.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=0DF3134738213F45AB6409BA77706AA3

Имавме некаде постирано 3D анимација како треба да изгледа тоа под плоштадот!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 06-Aug-2009 at 13:49
vo kicevo,
se asvaltirase kejot na rekata (ima sliki pred 3 nedeli koga se podgotvavaa za asvaltiranje)
 

 
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 20-Jul-2009 at 23:09

„Улици и патишта“ добива конкуренција за крпење дупки

Градот Скопје распиша тендер за избор на приватна фирма за одржување на магистралните улици

Јавното претпријатие „Улици и патишта“ ќе добие конкуренција за одржување на скопските улици. Во иднина и приватни фирми ќе имаат можност да крпат ударни дупки, да асфалтираат и одржуваат магистрални сообраќајници. Градот за таа намена неодамна распиша тендер за избор на изведувачи за санација на улиците.

На ваков чекор градските власти се одлучиле поради зголемената потреба градските улици да се доведат во ред. Нема улица низ градот која нема дупки, дури и на некои од булеварите, каде што наскоро ќе има засилени акции за санирање. Според Градот, ова е преголема обврска за градското јавно претпријатие, кое покрај одржувањето и крпењето на сообраќајници, работи и на чистење на коритото на Вардар, одржување на семафорите, изградба на улици, поплочување на Градскиот парк и друго. Засега останува и обврската на „Улици и патишта“ во зима да ја организираат зимската служба и да се грижат за чистотата на градските улици при снежни врнежи. Јавното претпријатие работи на асфалтирање и чистење улици и во некои од скопските општини.

„Поради зголемениот обем на активности и планираните крпења ударни дупки на повеќе сообраќајници во текот на летниот период, распишан е тендер на кој ќе се изберат приватни форми кои, исто така, ќе се вклучат во оваа акција. Тоа не значи дека Градот Скопје се откажува од услугите на ’Улици и патишта’ и тие ќе бидат вклучени во реализацијата на програмата донесена од страна на Советот на Град Скопје за санирање на градските сообраќајници“, информираат во Одделение за односи со јавноста на Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=0F38BA51F358A8479A49E79CDC2C9A8E
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 16-Jul-2009 at 07:06
 

„Топлификација“ ги менува вреловодите стари 40 години

Во реконструкција на топловодната мрежа ќе бидат вложени над 20 милиони денари

Снежана Калабакова

АД „Топлификација“ ги започна реконструкциите на магистралните и на секундарните вреловоди, кои во изминатава грејна сезона предизвикуваа бројни дефекти. Дел од цевките се стари и по 40 години, поради што е неопходна нивна замена, со цел наредната грејна сезона за граѓаните да се обезбеди непречено снабдување со топлинска енергија. „Топлификација“ ќе инвестира над 20 милиони денари за ваквите реконструкции летово, а бидејќи ги има обезбедено сите потребни дозволи за работа од Градот и општините, веќе ги врши и првите прекопи низ градската топлификациона мрежа.

За десетина дена треба да финишираат работите на вреловодот на булевар „Александар Македонски“ во Автокоманда, каде што се врши замена на цевки во должина од 330 метри. Во претпријатието велат дека изминатата грејна сезона имале многу дефекти во овој дел од мрежата и доколку не ја направат обновата на стариот вод, постојат реални шанси половина Автокоманда да остане без парно греење. Замена ќе биде направена и на проблематичниот вод на Скопски саем, со должина од 90 метри. Во инвестиционата програма за обнова на топлификационата мрежа е планиран и вреловодот зад Соборниот храм на булеварот „Партизански одреди“ и улицата „Орце Николов“ во должина од 170 метри.

„Моментно се работи на трасата долга околу 400 метри на ’Партизански одреди‘ кај хотелот ’Карпош‘. Се менуваат вреловодни цевки стари четири децении. На овој потег изминатава грејна сезона имаше многу дефекти, а само еден поголем можеше да предизвика половина Скопје да остане без греење“, објасни Ацо Стојанов, раководител на градежната група на „Топлификација одржување“.

Следната недела екипите на „Топлификација“ кои бројат шеесетина лица ќе продолжат да работат на обнова на водовите кај споменикот на Скендер-бег, потоа на паркингот пред булеварот „Гоце Делчев“ и за две недели кај Музичкото училиште „Илија Николовски-Луј“ ќе се менува вод со должина од 160 метри. Следен ќе биде цевководот од 150 метри на булеварот „Стив Наумов“.

Во претпријатието појаснуваат дека сите предвидени реконструкции мора забрзано да се изведуваат во летниве месеци и да завршат до крајот на август. Во работата им помага и градежната фирма „Кратер“, која располага со бројни машини за изведување одредени прекопи.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 06-Jul-2009 at 17:23
личи како да е некој хангар или складиште
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 05-Jul-2009 at 02:59
Се реновира автобуската во Штип...



...која е во очајна состојба




Edited by La Linea - 05-Jul-2009 at 03:01
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1171
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 03-Jul-2009 at 13:27
Скопје е рангирано 151-во место според квалитет на живеење, а 138-мо според инфраструктурата

a od kolku gradovi vkupnoCrazy ??
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 28-Jun-2009 at 20:00


Скопје е рангирано 151-во место според квалитет на живеење, а 138-мо според инфраструктурата
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 28-Jun-2009 at 19:50
eve nekoi podatoci i za istocna evropa....nas mnogu normalno deka ne nema Smile

Europe's cities once more dominate the world's top 10 for quality of living. Vienna is the city rated with the best quality of living worldwide, moving up one place in the rankings following improvements in Austria's political and social environment.
 
Many Eastern European cities have seen an increase in quality of living. A number of countries which joined the European Union back in 2004 have experienced consistent improvement with increased stability, rising living standards and greater availability of international consumer goods. Ljubljana in Slovenia, for example, moves up four places to reach 78 while Bratislava moves up three places to 88. Zagreb moves three places to 103.
 
In the city infrastructure index, German cities fair particularly well: "German city infrastructure is amongst the best in the world, in part due to its first class airport facilities and connections to other international destinations" said Mr Parakatil.
 
London's ranking in the infrastructure index reflects the high level of public services offered, with its extensive public transport network and wide variety of telecommunication services.
 
The Caucasus region of Europe experienced political instability and civil unrest in 2008. The region saw tensions escalate to violent conflict between Russia and Georgia in Abkhazia and South Ossetia. As a result relationships among these countries including the European Union and the US deteriorated considerably.

 

The quality of living in some of the Eastern European countries has been continuously improving. Cities such as Prague (Czech Republic), Tallinn (Estonia), Riga (Latvia), Vilnius (Lithuania), Bratislava (Slovakia), Ljubljana (Slovenia) and Warsaw (Poland) have witnessed positive improvements in living standards.
 
Overall, the quality of living standard in most European countries remains far above the world’s average.

Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 28-Jun-2009 at 19:46
Eve nekoi interesni podatoci sto gi najdov na internet za infrastukturata na gradovite niz svetot....se raboti za rang lista na TOP 50 gradovi so najdobar standard na ziveenje i najdobra infrastuktura vo svetot.


Quality of Living global city rankings 2009 – Mercer survey


Mercer hardship allowance recommendations

 

Mercer evaluates local living conditions in all the 420 cities it surveys worldwide. Living conditions are analysed according to 39 factors, grouped in 10 categories:

  • Political and social environment (political stability, crime, law enforcement, etc)
  • Economic environment (currency exchange regulations, banking services, etc)
  • Socio-cultural environment (censorship, limitations on personal freedom, etc)
  • Health and sanitation (medical supplies and services, infectious diseases, sewage, waste disposal, air pollution, etc)
  • Schools and education (standard and availability of international schools, etc)
  • Public services and transportation (electricity, water, public transport, traffic congestion, etc)
  • Recreation (restaurants, theatres, cinemas, sports and leisure, etc)
  • Consumer goods (availability of food/daily consumption items, cars, etc)
  • Housing (housing, household appliances, furniture, maintenance services, etc)
  • Natural environment (climate, record of natural disasters)

 

The scores attributed to each factor allow for city-to-city comparisons to be made. The result is a Quality of Living Index which compares the relative differences between any two locations. For the indices to be used in a practical manner, Mercer has created a grid that allows companies to link the resulting index to a Quality of Living Allowance amount by recommending a percentage value in relation to the index.

najdole se tabelite...

http://www.mercer.com/referencecontent.htm?idContent=1173105#Top_50_cities:_Quality_of_living

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 13-May-2009 at 15:25
Софиското метро едвај догура до 15 километри мрежа. Колкав е ефектот од таквата „развиена“ мрежа може да се види на затнатите софиски улици (далеку позатнати од скопските, а скопските не се баш некој завидлив репер). Инаку да, факт е дека метрото е најимпресивниот инфраструктурен адут на Софија и поентата ми беше дека тоа на моменталното ниво на развој не може од корен да ја смени целокупната состојба и радикално да ја преобрази општата слика.

За Белград како што гледам ништо не кажа освен што едноставно заклучи дека бил дури понапред.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 13-May-2009 at 13:55
Е ајде од каде сега тоа дека подземната железница била недоволно развиена во Софија? Дополнително е тоа што се развива со многу брзо темпо.
Па нема врска тоа, погледни на урбанрејл и увери се.
И Белград и Софија се далеку светлосни години од Скопје, посебно Белград.
Скопје е примитивен град за нив.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 07-May-2009 at 00:47
Сите три града инфраструктурно се јадни, а за нијансите што пресудиле во наша корист не би шпекулирал ниту сум уверен дека заслужено сме го зазеле тоа место (кое и не е баш за гордеење). Само во кратки црти би истакнал огромни слабости кај Белград и Софија и би резимирал зошто ниту едниот ниту другиот град не се со неспоредливо подобра инфраструктура како што велиш, особено кога ќе се земе во предвид дека се дупло поголеми градови.

Белград со исклучок на новите делови е тотално закрчен. Со своите над 1,5 милиони жители сеуште нема ниту обиколница ниту пак внатрешен прстен. Има сосема недоволен капацитет на постојните мостови на Сава, а на Дунав има еден единствен мост. Најпрестижен дел од јавниот превоз е трамвајот кој е далеку од современ ЛРТ систем. Железничката инфраструктура е застарена и несоодветна - опасни товари им поминуваат буквално низ строг центар.

Софија со своите скоро 1,5 милиони жители е исто така закрчен град со несоодветна сообраќајна мрежа. Обиколницата (ако може така да се нарече) во најголем дел е обичен пат со две ленти и со крстосници наместо клучки. Дополнително, како што кажа УФ добар дел од нивните булевари се тотално субстандардни и јадни. Подземната железница во моментов е недоволно изградена за радикално да го подобри впечатокот. Воопшто на „макро“ урбанистички план градот е лошо и неефикасно организиран со доста импровизации и прикрпуван, што може да се види и на google earth.

Би се кладел дека и Белград и Софија имаат делови без атмосферска па и без фекална канализација како и Скопје. Сигурно има уште доста да се каже, но до толку не ги познавам градовите. А и за Скопје исто така може да се направи еден „симпатичен“ список. Како што реков, сите сме јадни и треба многу да работиме за тоа да се смени.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 06-May-2009 at 23:52
Охо, гледам сте се расприкажале на темава во мое отсуство. Хм мислам дека и Белград а особено Софија имаат неспоредливо подобра инфраструктура од Скопје, ме интересира кои фактори ги зеле овие експерти во предвид штом пресудиле во корист на нашата метропола. Ова ме заинтригира доста, па утре очекувајте во Изградба во регионот подробно претставување на софиските улици и булевари.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 29-Apr-2009 at 21:03
Софија, најголемиот дел од булеварите се сеште покриени со лоша гранитна коцка, и очајно изгледаат. Мислам дека е единствен град кој има полоши улици од Скопје. Во секој случај е интензивно се гради, па не би се изненадил догодина да бидат пред Скопје.

Edited by UrbanFreak - 29-Apr-2009 at 21:04
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 31>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.