build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 28293031>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 09-Oct-2008 at 04:10

Променет сообраќаен режим на мостот „Гоце Делчев“

На мостот „Гоце Делчев“ од утре ќе биде променет сообраќајниот режим. Промената следува поради реконструкција на мостот и е во согласност со основниот сообраќаен проект за привремен режим на сообраќајот на булеварот „Гоце Делчев“, соопштуваат од Градот. Сите учесници во сообраќајот треба да се придржуваат кон изменетиот режим додека траат градежните зафати и да ја почитуваат новопоставената сообраќајна сигнализација. (Сн.К.)

utrinski
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 09-Sep-2008 at 23:23
Ништо посебно, чисто поради евиденција.....

ОВАА ГОДИНА ПРОЕКТ, В ГОДИНА РЕАЛИЗАЦИЈА

Ќе бидат санирани дупките и слабите огради на скопските мостови

Со проектот се опфатени десет сообраќајни и два пешачки моста, на кои нема да се прават поголеми градежни зафати, односно нема да се интервенира во конструкциите


На Мостот Гоце Делчев има пукнатини, иако пред пет години беше
целосно реконструиран

Градските власти за еден месец ќе распишат јавен повик за изработка на проект за санација на мостовите на реката Вардар. Станува збор за најавеното уредување на коловозните и на тротоарските површини на мостовите, како и за санација на оградите и на осветлувањето. Од Градот велат дека нема да се прават поголеми зафати, односно нема да се интервенира во конструкциите на мостовите. Со проектот се опфатени десет сообраќајни и два пешачки моста.Во Градот велат дека оваа година ќе се изработи проектот, а идната ќе се реализира. Објаснувањето е дека во Буџетот за 2008 година биле предвидени средства само за изработка на проект. Сепак, до реализација на проектот, ќе се одвива тековно одржување на мостовите.Ако во меѓувреме на одредени мостови се појават поголеми оштетувања на тротоарите и на коловозите, истите ќе бидат интервентно санирани. Главна цел е поголема безбедност на возачите и на пешаците. Оваа година извршивме замена на оградата на надвозникот „Дијамант“ во Автокоманда, а беше санирана тротоарската површина и осветлението на мостот кај Народна банка - велат градските власти.

По налог на градоначалникот Трифун Костовски ,Секторот за урбанизам направи анализа за потребата од санација на сите мостови во Скопје. Проектната анализа требаше да покаже во кој обем ќе се санираат мостовите. При правењето на анализата стручните екипи требаше да ја утврдат состојбата на коловозот, тротоарите, оградите, осветлувањето и на конструкцијата на мостовите. Исто така, се правеше процена за времето и за парите потребни за реализација на санацијата. Според извештајот, скопските мостови немаат големи оштетувања.

- Евидентирани се помали оштетувања на коловозите и на тротоарите, слабо осветление и оштетувања на дел од оградите на дванаесетте моста - велат во Градот.На некои од скопските мостови не им е безбедна оградата, имаат искршени тротоари или пукнатини. На Мостот Гоце Делчев, кој иако пред пет години беше целосно реконструиран, сега има пукнатини што оставаат сомнеж за неговата безбедност.Во најлоша состојба е Мостот Обединети нации во Карпош. Пред неколку години градските власти зборуваа како на овој мост му е потребна целосна реконструкција, но истовремено даваа изговори дека не можат никако да најдат пари за таква реализација. На Мостот Слобода кај хотелот „Холидеј ин“ му треба поиздржлива ограда. Таму се чести сообраќајните несреќи при кои возилата ја кршат оградата.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=5582E42B293D5043955ED2CE9EC7423A


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 09-Sep-2008 at 09:57
Започна изградбата на источната трансферзала

Во месноста Бејбунар денеска на свечен начин беше означен почетокот на изградбата на источната трансферзала која во голема мерка треба да го растовари одвивањето на сообраќајот во Охрид, особено во летната туристичка сезона. Во првата фаза ќе бидат изградени 850 метри од бензинската пумпа Билјанини извори до Бејбунар и уште 150 метри од тука  до ул. „Баталјон Мирче Ацев“.


Почетокот на работите гo означи градоначалникот на Охрид, Александар Петрески, кој истакна  дека до крајот на оваа година улицата ќе биде пробиена и пошљунчена, а догодина истата ќе биде асфалтирана.  „Оваа улица е од големо значење не само за граѓаните кои гравитираат во овој дел на градот, туку и за туристите кои ќе патуваат од плажите кон Битола, со што во многу ќе се растовари сообраќајот на лето“, рече Петрески.

Тој напомна дека покрај оваа улица, годинава ќе биде пробиен и патот од старата автобуска до „Туристичка“, ќе биде завршена улицата „Живко Чинго“, а ќе биде изградена и новата улица помеѓу Жито Леб и Монополот која ќе ги поврзе населбите 15 Корпус и Видобишта.
Петрески во изјава за медиумите најави и завршување на канализационата мрежа и колекторскиот систем во Велгошти, Лескоец и Пештани со што како што рече, Охрид 95% ќе биде опфатен со канализација.


http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=7241


Edited by Cloverstack - 24-Jul-2009 at 15:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 21-May-2008 at 15:31
Ваљда нема да измислат некое ново прекопување сега...

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=76E939B07F648F44B64DF9A4BCB5EAAB

Улицата Македонија конечно готова

Третиот дел од улицата Македонија, на потегот од улицата Даме Груев до Мито Хаџивасилев-Јасмин е пуштен во сообраќај. Со тоа заврши комплетната реконструкција на оваа улица, што Општина Центар ја вршеше во изминативе четири години.Овој дел пролетва третпат беше раскопан поради обнова на водоводната мрежа и поставување нова атмосферска канализација. Со замената на инсталациите, чиј капацитет не ја задоволуваше бројноста на граѓаните и на градбите, ќе се спречат поплавите по секој пороен дожд - велат од Општината Центар. Во рамките на овој проект извршена е и комплетна реконструкција на коцката од коловозот. Лани Центар ги реконструираше тротоарите на овој дел од улицата и постави клупи, канти за отпадоци и комплетно ново осветление.  Поставени се и нови рабници, електрична инсталација и осум канделабри. На тротоарите има и заштитни столпчиња за да се спречи паркирањето на возила, со што ќе се заштити гранитот. Овој дел од улицата доби и девет клупи, шест жардиниери и 11 канти за отпадоци, а засадени се и осум дрвја од видот лириодендрони, какви што има на првите две делници. Клупите имаат сосема нов дизајн, тие се полукружни, но помали - велат општинските власти.

(А.П.)


Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 03-May-2008 at 18:56
Kaldrmata e skoro gotova na Ul,Makedonija





Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 02-May-2008 at 15:45
И ти си во право, ама јас не зборев конкретно за факторите во претпријатијата, туку преовладувачките фактори во општеството воопшто. На крајот на краиштата една ластовичка секако не ја прави пролетта. Поентата е дека причините за тоа какво општество и држава сме се многу длабоки. Како нација ни треба генерално менување на свеста и менталитетот. Без тоа, никакви модели и шминки нема да ни донесат суштински напредок.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 02-May-2008 at 14:01

Заклучокот ти е на место но како напред....можеби некои од овие фактори ќе се "решат" со самиот модел.....на пример сите сме свесни дека има голема разлика помеѓу државна и приватна фирма (што се очекува од работникот итн). После сите приватизации има масовни отпуштања можеби тука лежи проблемот со ефикасноста, мотивацијата, одговорноста.....

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 02-May-2008 at 13:49


Со изборот на моделот не се завршува приказната, туку за успех или неуспех пред се одлучуваат други фактори (во самото општество и институциите) како одговорност, работа, стручност, отчет... Ако овие недостасуваат, џабе е било каков, па дури и идеален модел.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 02-May-2008 at 13:32
Интересна и актуелна тема сегде низ светот....кој модел е подобар/поефикасен ЈП (Јавно Претпријатие) или ЈПП (Јавно-Приватно Претпријатие)??? Јавните претпријатија се катастрофа и треба да има промени но дали е подобро да им се одврзат рацете на јавните претпријатија да си ја вршат работата(отпуштања и ценовни покачувања итн.... ) или пак целата одговорност да се предаде на приватњаци.....што мислите вие??????
 
 
ПРИВАТИЗАЦИЈА НА ЈАВНИТЕ ПРЕТПРИЈАТИЈА
Англичани, Австријци и Словенци сакаат да го купат "Улици и патишта"
Приватизацијата на "Улици" треба да покаже дали на ист начин да се приватизираат и останатите јавни градски претпријатија

Англиска, австриска и словенечка фирма се заинтересирани да стопанисуваат со ЈП "Улици и патишта". Од претпријатието велат дека, покрај нашето градежно претпријатие "Гранит", интерес да ги крпат дупките низ Скопје покажале и три странски фирми.
"Рано е да зборуваме дека некоја од овие фирми наскоро ќе биде сопственик на дел од ЈП 'Улици и патишта'. Има уште многу работа. Треба консултантска куќа да направи процена на претпријатието, за да можат идните сопственици да знаат во каква состојба се наоѓаме. Потоа треба да се распише јавен оглас. Ќе ја одбереме фирмата која ќе понуди најмногу влезен капитал и најсовремени машини и опрема. За целата оваа процедура требаат околу две години", вели Илија Мартиновски, директор на ЈП "Улици и патишта".
"Улици и патишта", според планот на градските власти, ќе биде пилот-проект во процесот на приватизација на јавните претпријатија. Ако овој принцип се покаже успешен, по тој модел ќе оди и трансформацијата на другите претпријатија кои се под капата на Градот.
Од претпријатието велат дека, и покрај приватизацијата, доминантен сопственик на "Улици " ќе биде Градот. Претпријатието ќе се трансформира по моделот јавно - приватно претпријатие, што значи дека управувачкиот пакет ќе го задржи Градот, а странската фирма би имала помал дел од сопственоста. Претпријатието со години наназад бележи загуби во работењето, работи со блокирани сметки поради долгови, а опремата со која располага е стара и дотраена. Градските власти одлучија дека за спас на претпријатието неопходно е во него а влезе и приватен капитал. (А.А.

Vest
 
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 08-Apr-2008 at 23:16

Се враќа коцката на улица „Македонија“

Од вчера почна да се реди коцката на третиот дел од улицата „Македонија“. Враќањето на коцката на оваа фреквентна сообраќајница во центарот градот ги подгреа надежите на корисниците на оваа улица дека таа наскоро ќе биде предадена во употреба откако неколку месеци беше затворена за сообраќај поради изведба на нова канализациска мрежа. (Дс.Т.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=8AA1C49E0D266C46B915D207499F52FE

Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 01-Apr-2008 at 23:36
dobro ,,sigurno ke ja sredat taa kocka i ke bide solidno napravena ,,,,,a ne kako prethodno so krateri na site strani ..
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 01-Apr-2008 at 23:17
Баш би сакал некој поголем дел од пешачката зона во Мал Ринг да биде поплочен со ваква старинска гранитна коцка, наместо мало сегментче од улица по која е дозволен сообраќај, ама тоа е веќе сосема друга приказна...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 01-Apr-2008 at 22:23
И мене ми е глупава идејава со коцката. Се замислуваме Париз со булевари коцка, перфектно наредени и долги со километри. Мислам на овие 150 метри глупаво е што воопшто се води дебата што ќе се стави.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 01-Apr-2008 at 22:09
Глупости. Во цело скопје останаа 150 метри глупава коцка и сега да ја чуваме за што? Зашто 20 граѓани се јавиле у дневник да се пожалат..
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 01-Apr-2008 at 18:46
Пред стара железничка сепак не е коцка туку асфалт. А да се зачувува коцка на само толку краток сегмент ми е малку бесмислено...
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 01-Apr-2008 at 18:44
Originally posted by Cloverstack



Па зарем не беше доволно прекопување???

Плус тоа не гледам што менува еден таков краток сегмент дали ќе бил од коцка, дури и да ги подржував аргументите за таа да остане. Мене надлежните ми изгледаат ко муви без глава.


Изгледа никогаш не е доволно прекопување...

Па што им менува дали е  коцка на надлежните? Повеќето ја сакаат таа коцка, а и супер си е со коцка заедно со Бристол и стара железничка па нека не чепкаат.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 01-Apr-2008 at 18:35


Па зарем не беше доволно прекопување???

Плус тоа не гледам што менува еден таков краток сегмент дали ќе бил од коцка, дури и да ги подржував аргументите за таа да остане. Мене надлежните ми изгледаат ко муви без глава.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 01-Apr-2008 at 18:32
Previous Па супер! Коцката не само што изгледа многу поубаво отколку асфалт, туку и е многу попрактична кога станува збор за прекопување и слично, бидејќи коцките само се вадат и после се враќаат, без да остави некакви очигледни траги како што би имало кога улицата би се прекопувала. И дај не заебавај, секаде во свет се зачувуваат коцките...

А Старата железничка станица и коцката се ЕДИНСТВЕНИОТ симбол на старо Скопје?! Пази го симболов на старо Скопје - КОЦКАТА пред Бристол!! А што е Бристол,  ТИПО и Ристиќева палата и еден куп други згради?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 31-Mar-2008 at 22:42
WTF!!!!!!!!!!!!!!!
РАДСКИТЕ ВЛАСТИ СЕ ПРЕМИСЛИЈА
Коцката останува на третиот дел од улица Македонија
Откако голем број граѓани реагирале во Град Скопје дека менувањето на коцката со асфалт е лоша идеја, градските власти ја сменија одлуката

Третиот дел од улица Македонија нема да се асфалтира туку повторно ќе биде поставена коцката од времето на старо Скопје. Откако беше објавена информацијата дека коцката пред хотелот "Бристол" ќе оди во историјата и ќе биде заменета со асфалт, голем број граѓани се јавија во нашата редакција и во Град Скопје да реагираат дека ваквата одлука е лоша и со неа се уништува автентичноста на овој дел од градот.
"Ова е срамота. Како можеше да им текне да ја менуваат коцката со асфалт. Па таа и Старата железничка станица се единствениот симбол на старо Скопје во центарот на градот. Е па, следен чекор на градоначалникот Костовски нека му биде уривање на Старата железничка и на нејзиниот место нека изгради нова зграда", се дел од реакциите на граѓаните што се јавија во нашата редакција.
Слични вакви коментари голем број граѓани искажале и доградските власти, по што тие експресно донеле одлука коцката повторно да се врати на третиот дел од улица Македонија.
"Од вторник ќе почнеме да ја редиме коцката на улицата. До кројот на неделата работите ќе бидат завршени, по што улицата ќе биде пуштена за сообраќај. Јас лично бев против идејата на Градот коцката да се замени со асфалт и добро што надлежните во Градот се премислиле навреме и сепал одлучија коцката да остане и да не потстува на старо Скопје", вели Илија Мартиновски, директор на ЈП "Улици и патишта". (А.А.)


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149472&idg=8&idb=2337&rubrika=Skopje
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 28-Mar-2008 at 16:16
Previous
E ova me raduva. Zemjata ispod kockata e propadnata na celata ulica i ima enormni vdlabnatini nasekade, poniski koli duri i ne mozat da vozat tuka, a za povisokite pak e neprijatno. A i ne ke bide losa rabota da gi doniraat kockite za na krstot - samo ne mi e jasno zasto gi baraat tokmu kockite za na krstot? Baraat evtino resenie ili sakaat 'avtenticen' izgled? Podelen sum okolu toa dali kockata ili asfaltot se podobri za tamu gore. Verojatno se raboti za prostorot okolu krstot kade sto sega e zemja - bidejki asfaltirana velosipedska pateka do gore vekje postoi
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 28293031>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.