build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 31>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Градска инфраструктура (општо)
    Posted: 05-Mar-2024 at 18:20
ОД БОМБАСТИЧНАТА НАЈАВА НА АРСОВСКА ОСТАНА САМО ЛЕНТАТА Што се чека за да почне изградбата на булеварот Македонија?



Извадени две палети со бехатон плочки, еден контејнер-барака кој треба да служи како канцеларија и ништо друго нема и по еден месец откако беше најавена првата фаза на еден од најтешките, најголемите и најзначајните проекти во Скопје кај стара „Рампа“.

Точно пред еден месец градоначалничката на Скопје, Данела Арсовска, со екипи од секторите во градот и јавните претпријатија, изврши увид во градежните работи за започнување со реализација на прва фаза на изградбата на булеварот Македонија со кој ќе се реши деценискиот проблем со сообраќајниот метеж во централното градско подрачје.

Сепак, според тоа што може да се види на терен, засега нема ниту еден работник или машина која ќе ги извршува работните задачи и нејасно е зошто и покрај најавата на Арсовска, ништо не се случува.

Според сајтот за јавни набавки, Град Скопје на 5 февруари за реализацијата на овој проект има склучено договор со компанијата ЈУ-БАЈ 2 Амет ДООЕЛ село Бојане, Скопје, во износ од 48.083.564 денари со ДДВ или 781.847 евра. Во битката за оваа јавна набавка покрај ЈУ-БАЈ 2 Амет ДООЕЛ биле уште 10 градежни компании, но сепак изведувачот од Бојане ја имал најприфатливата понуда според Град Скопје.

Градоначалничката Арсовска тогаш истакна дека овој булевар има цел да го растовари сообраќајот во центарот на градот, особено на улиците: Јордан Мијалков, Павел Шатев, како и на булеварите Свети Кирил и Методиј и Кочо Рацин.

„Градското раководство започнува со изградба на сообраќајницата на потегот од Тутунски комбинат во Кисела Вода која завршува во централното градско подрачје, и во првата фаза опфатени се булеварот и три крстосници, првата меѓу булевар Крушевска Република и улица 11 Октомври, втората меѓу булевар Борис Трајковски и булевар Македонија и третата на двата крака на булевар Македонија кон втората фаза од булеварот кои се поврзуваат со подземната сообраќајница кај Лимак“, соопштија тогаш градските власти.

Како што пишуваше во соопштението од Градот, реализацијата на ваквите сообраќајни решенија е од особено значење за граѓаните на Скопје, а значително ќе го намали сообраќајниот метеж во центарот на градот и ќе го олесни движењето на граѓаните низ централното градско подрачје.

https://plusinfo.mk/od-bombastichnata-na-ava-na-arsovska-ostana-samo-lentata-shto-se-cheka-za-da-pochne-izgradbata-na-bulevarot-makedoni-a/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 03-Mar-2024 at 14:59
СТОПИРАН ПРОЕКТОТ ЗА ЦЕНТАРОТ НА ВЕЛЕС ДА БИДЕ ПЕШАЧКА ЗОНА, ГРАДОНАЧАЛНИКОТ КОЛЕВ БАРА ТОА ДА ВАЖИ САМО ВО ЛЕТО



Стопиран е проектот за реконструкција во пешачка зона на улицата 8 Септември во центарот на Велес. Проектот, кој е финансиран од европски фондови, предвидува улицата до плоштадот Сармаале кај споменикот на Коњаникот да биде затворена за возила во текот на цел ден. Единствено во одредени делови на денот низ неа да минуваат само автобусите на големите компании кои превезуваат работници.

Велес е единствен поголем град во Македонија кој нема пешачка зона во центарот.

Градоначалникот на Велес Марко Колев објаснува дека проектот е стопиран, бидејќи Општината бара измена односно улицата да биде пешачка зона само во лето.

„Кога дојдов на оваа позиција кажав дека ќе ги продолжам сите проекти кои ги наследив. Ова сообраќајно решение е подготвено многу порано пред јас да дојдам. Се обидуваме со сообраќајните инженери да докажеме на финансиерот дека делумно тоа што е пишано во апликација е можно, делумно не. Се трудиме да објасниме дека ни е потребна пешачка зона, но во период кога народот е раздвижен, а тоа е во топлите месеци. Нашиот концепт не е да се затвори целосно улицата 8 Септември, туку во летните месеци кога децата се на распуст. И тоа во одреден дел од денот, тоа е попладне, како што беше порано корзото. Тие два, три, четири часа, улицата 8 Септември да биде затворена, а улиците Гоце Делчев и Страшо Пинџур да бидат двонасочни“, вели Колев.

Градоначалникот вели дека постои опасност ако не се реализира проектот да се вратат 700-800 илјади евра кои се обезбедени од фондовите на ЕУ.

Според проектот, предвидено е намалување на кружниот тек кај споменикот Коњаник, изградба на друг на Сармаале, што е реализирано. Потоа, улицата Архиепископ Михаил да биде еднонасочна што исто така се случи, а улицата 8 Септември да биде пешачка зона, освен за автобусите, во период кога ги превезуваат работниците на работа. Исто така, завршено е поставувањето на одводна мрежа за атмосферската вода од центарот на градот, од Сармаале до мостот Гемиџии. Предвидено е улиците Гоце Делчев и Страшо Пинџур да бидат двонасочни.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/stopiran-proektot-za-tsentarot-na-veles-da-bide-peshachka-zona-gradonachalnikot-kolev-bara-toa-da-vazhi-samo-vo-leto/
Carpe diem
Back to Top
SkMk View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jul-2023
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 18
  Quote SkMk Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 05-Feb-2024 at 14:59
Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска, со екипи од секторите во градот и јавните претпријатија, извршија увид во градежните работи за започнување со реализација на прва фаза на еден од најтешките, најголемите и најзначајните проекти во Скопје, изградбата на булеварот Македонија кој ќе го реши деценискиот проблем со сообраќајниот метеж во централното градско подрачје.

Овој булевар има за цел да го растерети сообраќајот во центарот на градот особено на улицата Јордан Мијалков, улицата Павел Шатев, улицата Св. Кирил и Методиј и булеварот Кочо Рацин.

Градското раководство започнува со изградба на сообраќајницата на потегот од Тутунски комбинат во Кисела Вода која завршува во централното градско подрачје, и во првата фаза опфатени се булеварот и три крстосници, првата меѓу булевар Крушевска Република и улица 11 октомври, втората меѓу булевар Борис Трајковски и булевар Македонија и третата на двата краци на булевар Македонија кон втората фаза од булеварот кои се поврзуваат со подземната сообраќајница кај Лимак.

Реализацијата на ваквите сообраќајни решенија е од особено значење за граѓаните на Град Скопје, а значително ќе го намалат сообраќајниот метеж во центарот на градот и ќе го олеснат движењето на граѓаните низ централното градско подрачје.

Во првата фаза која се реализира на траса предвидени се и нова велосипедска патека по целата должина како и пешачка зона, а истовремено се реконструира целосно водоводната и канализационата мрежа.

https://www.facebook.com/share/p/U51KHiMtrv3mCU2m/?mibextid=K8Wfd2

Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 26-Jan-2024 at 01:07
Најава за напори.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 25-Jan-2024 at 12:14
.Previous

...

Градоначалникот Колев најави дека ќе се прават напори во текот на годинава да се изградат уште дополнителни 250 метри од кејот.

https://veles.gov.mk/ke-ot-na-rekata-vardar-vo-veles-go-dobi/

Не ми звучи како некоја конкретна најава.

Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 24-Jan-2024 at 23:57
Убаво. Ќе се продолжи и натаму или дотука? И дали стварно нема рампа од кејот кон горниот дел и мостот? Како вакви аматерски лапсуси со сите нови мостови на Вардар
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 22-Jan-2024 at 22:31
Кејот на Вардар во Велес:










Edited by Théoden - 22-Jan-2024 at 22:31
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 25-Jun-2023 at 17:04
Ќе се стави ли крај на сообраќајниот хаос во центарот на Штип?



https://24.mk/details/kje-se-stavi-li-kraj-na-soobrakjajniot-khaos-vo-centarot-na-shtip
Carpe diem
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 20-Oct-2022 at 19:40
Америка Big%20smile
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Oct-2022 at 19:17
Originally posted by <Fresno>

Фино, ама што е со троторариве? Дел непостоечки, дел тесни, дел запуштени.
и пешачките премини ги имаат заборавено
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 15-Oct-2022 at 18:43
Фино, ама што е со троторариве? Дел непостоечки, дел тесни, дел запуштени.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 12-Oct-2022 at 17:37
крај на градежните работи на проектот рехабилитација на транзит Штип од новиот кружен тек кај Алумина до Кампус 4 и потегот позади црквата Свети Никола.





https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 24-Jun-2022 at 14:21
Originally posted by stef4o

Преку проектот за поврзување на Локални улици и патишта комплетно се реконструира крстосницата во населбата "Сењак" во Штип.
Вредноста на инвестицијата на Министерството за транспорт и врски изнесува 11 милиони денари



https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj


ШТИП ДОБИ НОВА ВАЖНА РАСКРСНИЦА, А ДЕЛЧЕВО НОВ ПАТ ДО СЕЛАТА ТРАБОТИВИШТЕ И РАЗЛОВЦИ



Старата, ризична и тесна крстосница во штипската населба Сењак, на која што се случија голем број сообраќајни несреќи, целосно е реконструирана и проширена.

„Жителите на густо населената населба Сењак и на соседните кои гравитираат кон оваа крстосница ја истакнуваа потребата од нејзино проширување и целосно реконструирање, за што општината ги обезбеди проектот и градежните работи, а Министерството за транспорт и врски придонесе со 12 милиони денари“, вели градоначалникот на Штип, Иван Јорданов.

Ова министерство преку Светската банка ги обезбеди и средствата за асфалтирање на патот од Делчево до Тработивиште во должина од 5,3 километри.

„Првпат се асфалтира овој патен правец, кој е од големо значење за Делчево и за жителите на Тработивиште и на најоддалеченото село во општината, Разловци. Инвестицијата изнесува 22 милиони денари“, кажа градоначалникот на Делчево, Горан Трајковски.

Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски при увидот на завршните работи на овој пат изјави дека се предвидени 800.000 евра за рехабилитација на локални улици и патишта во Општина Делчево.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/shtip-dobi-nova-vazhna-raskrsnitsa-a-delchevo-nov-pat-do-selata-trabotivishte-i-razlovtsi/
Carpe diem
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 206
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 31-May-2022 at 15:01
Originally posted by Phiko

Се пробива улицата Партизанска 2 во Карпош 4:


Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 206
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 30-May-2022 at 19:12
Се пробива улицата Партизанска 2 во Карпош 4:





Edited by Phiko - 30-May-2022 at 19:12
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 04-Mar-2022 at 19:23
Thanks
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 28-Feb-2022 at 20:55
Originally posted by MarkoMK

Кај отиде темата за бул. АСНОМ и мостот ????


http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1648&PN=25
За сè има вторпат
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 28-Feb-2022 at 20:21
Кај отиде темата за бул. АСНОМ и мостот ????
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 19-Feb-2022 at 14:58
Преку проектот за поврзување на Локални улици и патишта комплетно се реконструира крстосницата во населбата "Сењак" во Штип.
Вредноста на инвестицијата на Министерството за транспорт и врски изнесува 11 милиони денари



https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 28-Dec-2021 at 00:01
На главната улица во Стопански двор извадени се "легнатите полицајци" непосредно по изборите.
Не откорнати, туку соодветно извадени.

Е сега тоа е улица на која се вози многу брзо и треба да има повеќе, а не воопшто бариери за успорување на брзината. Големо УА за општината.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 31>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.