Градска инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1819202122 31> |
Author | |
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #381 Posted: 27-Apr-2013 at 14:26 |
Неспаѓа во градска (бар јас колку што знам) ама незнаев каде да го ставам.
Сабота, 27 Април 2013 14:24
Се асфалтира локална улица во с.Ботун во општина Дебрца, а ќе се асфалтираат локални улици и во другите села во с. Песочан и с. Лешани.- Денес сме сведоци на започнувањето на градење на општина Дебрца со нови Дела. Ова е показател дека за нецели 10 денови од преземањето на градоначалничката функција ние почнавме да градиме Дела, изјави градоначалникот на општина Дебрца Игор Трајкоски. Вкупната должина со која ќе се асфалтираат овие улици е околу 500 метри. Исто така во наредните денови ке се изврши санација на ударни дупки во сите населени места во Општина Дебарца при што ке бидат вградени 240 тони асфалт. Трајковски потенцираше пред граѓаните дека за брзо време односно во наредните десетина дена ќе бидат сведоци на новоизграден локален пат на релација с.Сливово спојка со магистралниот пат Охрид-Кичево со должина од 3000метри. |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #382 Posted: 13-May-2013 at 20:09 |
Понеделник, 13 Мај 2013 13:02
Општина Петровец доби нова модерна улица.Улицата во Горно Коњари беше свечено пуштена во употреба во саботата, а црвената лента ја исече градоначалникот Борче Митевски. На свеченоста присуствуваа и Советници од советот на Општина Петровец и голем број на жители од месното население и околните места. Улицата е во должина од 480 метри и чини 2.400.000,00 денари сретства одвоени од буџетот на Општина Петровец. http://kurir.mk/republika/opstini/115542-FOTO-Nova-ulica-vo-Petrovec |
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #383 Posted: 23-Jul-2013 at 14:06 |
За пет минути од Сопиште до Центар
Новиот регионален пат со кој новата елитна населба Сончев град ќе се поврзе со центарот на градот, ќе биде во должина од 4,4 километри, со две коловозни ленти и треба да биде завршен за година и пол Почна изградбата на патот до Сончев град. Со него, елитната населба Сончев град во Сопиште ќе се поврзе со центарот на градот. Ќе биде долг 4,4 километри, со две коловозни ленти. Треба да биде завршен за година и пол, а а изградбата чини 6,7 милиони евра, кои се обезбедени од Агенцијата за државни патишта. Изведувач на работите е ГП "Бетон". Камен-темелникот на новиот пат беше поставен вчера. Со неговата изградба не само што се обезбедува пат за идната населба Сончев град туку им се олеснува и на останатите жители на Сопиште, кои повеќе нема да мораат да минуваат низ Кисела Вода. Во декември, Општина Сопиште потпиша договор со турската фирма "Џеваир холдинг" за изградба на новата елитна населба Сончев град. Турската компанија го купи земјиштето со површина од 850.00 квадратни метри за 1,7 милиони евра. Почетната цена на јавното наддавање беше 120 денари за квадратен метар, а идните газди на Сончев град понудија цена од 132 денари за квадратен метар. "Џеваир холдинг" има обврска во рок од една година да го изготви проектот и да добие дозвола за градба од Општината. Во рок од шест години, пак, има обврска да изгради барем 10 отсто од предвидените содржини во новата елитна населба. Компанија треба да изгради три типа живеалишта, најголем дел од нив наменети за домување. Предвидена е изградба на луксузни куќи и вили со посебен режим на користење и заштита, со минимална површина од 500 квадрати на секоја од парцелите за градба, потоа индивидуално домување во различни видови куќи, самостојни, дуплекс, куќи во низови и атриумски куќи и самостојни станбени згради и станбено-деловни објекти во блоковски низи. Во населбата ќе има училиште, градинка, трговски центри, како и зелени појаси и спортски терени. Инвеститорот на своја сметка ќе треба да ги изведе водоводната и канализациската мрежа, гасификацијата и улиците во населбата. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=7CC29B4F6A443B49873BC0EDE25F63EA Има некоj претстава каде се наоѓа планираниов пат за да го пренесам на Google Maps? |
|
ಠ_ಠ
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #384 Posted: 23-Jul-2013 at 16:11 |
За жал сеуште нема информација за точната траса, освен грубо за првите 500 метри во Сопиште: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=60&PID=157006#157006 Форумашите стекнаа навика за патов да дискутираат и во нишката за Сончев град, па следи ја и тамошната дискусија, можеби точната траса ќе биде обзнанета токму во таа нишка |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #385 Posted: 17-Aug-2013 at 14:04 |
Нов пешачки мост во Штип, кој ги поврзува Стар конак и Исарот. Фотографиите се преземени од Фејсбук страницата на град Штип.
|
|
За сè има вторпат
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #386 Posted: 03-Sep-2013 at 19:48 |
Дефинитивно одамна не сум активен, во Станбена Населба Лисиче односно на бул. Февруарски Поход пред месец дена започна да се рамни од десната страна за оформување на тротоари (кога одиш према последна 5ка) и скоро целиот потег на Февруарски поход е израмнет и спремен за тампонирање и ставање бекатон , но (секогаш го има нели) процесот малку подзастана пред 2 недели и оттогаш немаат мрднато ниту со прст (бар јас не сум приметил да нешто се сменило).
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #387 Posted: 08-Sep-2013 at 20:16 |
Знае ли некој зошто недостасувааат 90% одбројувачи на раскрсниците во Скопје? Буквално преку ноќ исчезнаа. Сум пропуштил некоја информација поврзана со тоа?
|
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #388 Posted: 08-Sep-2013 at 22:17 |
Не сум сигурен но мислам дека е поврзано со новиот центар за контрола на сообраќајот. Веројатно треба да се наштимаат бројачниците па да ги вратат. Не би имало друга релевантна причина за тргањето |
|
ಠ_ಠ
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #389 Posted: 11-Sep-2013 at 09:55 |
Тајмерите од семафорите се отстрануваат http://zase.mk/tajmerite-od-semaforite-se-otstranuvaat/ |
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #390 Posted: 11-Sep-2013 at 11:10 |
Работава е зошто едноставно кога може комплицирано... и пак не верувам дека ќе биде ефективно тоа сензорско надгледување знаејќи какви неспособни луѓе вработуваат.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #391 Posted: 11-Sep-2013 at 11:13 |
Мене не ми е целосно јасно како ќе функционира овој систем и колку ќе биде тој ефикасен и најпред се' безбеден, но одбројувачите не само што беа корисни за паузи, туку пред се' многу допринесува за безбедноста во сообраќајот поради одличната индикација дали треба да ја намалиш брзината, да се спремиш за целосно застанување или пак да продолжиш на и пред семафорот и раскрсницата.
Edited by HugoGoulding - 11-Sep-2013 at 11:16 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #392 Posted: 11-Sep-2013 at 12:21 |
Не само што се многу корисни, но тврдам дека систем за контрола и управување на сообраќајот може да функционира паралелно заедно со одбројувачите, кои само треба да се интегрираат и да се синхронизираат со ЦУКС. Срамота е што тоа очигледно немаат намера да го направат и лажат дека двете компоненти си пречат и не одат заедно! Не само што одат туку и се надополнуваат.
Тука можете да видите какви се поволности нуди ЦУКС во Софија (кој освен контрола на сообраќајот е надлежен и за сите градски паркинзи и за целиот јавен транспорт, а претстои и интеграција на 20 раскрсници кои предносно по потреба ќе даваат предност на возилата за јавен транспорт). http://www.sofiatraffic.bg/bg/ Центарот за градска мобилност на Софија нуди многу интересни информации од секаков тип (ќе ги најдете на десната лента на страницата под Електронни улуги). Помеѓу најкорисните би ги издвоил: * Планерот за патување со градски транспорт. На картата кликате појдовна и дојдовна точка во Софија и центарот ви ги дава сите варијанти за транспорт помеѓу нив: http://www.sofiatraffic.bg/routes * Информација во реално време за сообраќајните гужви во Софија, конкретно време за чекање на најголемите дваесетина раскрсници претставено за секоја насока посебно, заедно со сите ремонтни дејности или затворени улици по различни поводи (протести, концерти, настани...): http://www.sofiatraffic.bg/map * Целосен возен ред на сите линии на ГТ, не само од појдовните станици, туку и на секоја станица посебно: http://www.sofiatraffic.bg/bg/transport/schedules итн... Сега се прашувам дали некој воопшто во Град Скопје знае што нуди денешнава технологија и дали мислат барем малку за воведување на тие решенија кај нас? Мислам дека мораме да го следиме примерот на Софија и полека да се интегрираат сите актери под една капа и надзор. Тоа значи следново: укинување на општинските и воведување на едно единствено градско претпријатие за паркинг. Поетапно целосно исклучување на приватните превозници од ГТ на Скопје или нивна интеграција под ЈСП! И за крај воведување на единствен центар за управување со сите овие компоненти, но кој за разлика од сега би нудел јавно достапна и корисна информација во реално време на своите граѓани! Edited by Andrej_LJ - 11-Sep-2013 at 12:31 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #393 Posted: 25-Sep-2013 at 15:07 |
е ова е нешто многу паметно, наместо она камионине да прскаат секоја вечер. извор: http://kicevo.mk/i-kaj-nas-eden-den/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #394 Posted: 25-Sep-2013 at 16:08 |
Ха-ха-ха, да видам па да поверувам!
|
|
За сè има вторпат
|
|
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #395 Posted: 25-Sep-2013 at 17:25 |
За 100тина години . . . |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #396 Posted: 26-Sep-2013 at 15:03 |
Тоа е тоа, некои приоритети не се приоритети...
Изрешетан мостот Обединети нации Пешачката патека на мостот е целата со дупки, низ кои се гледа реката Вардар, но од Градот не планираат реновирање, бидејќи не била нарушена стабилноста на мостот Огромни дупки зјаат на мостот Обединети нации. Пешачката патека на мостот, буквално на секој метар е изрешетана со дупки, низ кои се гледа реката Вардар. Освен тротоарите, крш е и коловозот на мостот, кој е со крпеници, а пак, оградата е 'рѓосана, излупена и искршена. Последна интервенција на мостот е направена пред 4 години, и оттогаш ништо не е пипнато, а секој ден се отвораат нови дупки. "Ваквата слика на мостот е со години. Дупки низ патеката по која го минуваме мостот, има на секој чекор. Ги реновираат само мостовите во центарот на градот, кои се дел од проектот 'Скопје 2014', а на овој мост не им текнува, го заборавија", велат жителите на населбите Влае и Карпош. Од Град Скопје не планираат да го реновираат мостот, бидејќи не била нарушена статичката стабилност. "Надлежните служби од Градот Скопје редовно ја следат состојбата на мостовите, кои се под надлежност на Градот, и се дејствува во зависност од проценките. Во конкретниов случај, утврдено е дека не е нарушена статичката стабилност, а посочените проблеми ќе бидат санирани во рамките на редовните годишни активности за одржување на сообраќајниците под надлежност на Градот. Во рамките на овие активности, во текот на 2009 година екипи на Град Скопје целосно ја обновија пешачката патека од едната страна на мостот, што опфати промена на поклопните армиранобетонски капаци со нови, санација на гредите, поставување заштитни столпчиња и бојосување на оградата", велат од Град Скопје. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=F610A5DA2C12D14E85A00206E56F52E0 |
|
За сè има вторпат
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #397 Posted: 26-Sep-2013 at 16:14 |
За волја на вистината, ова сепак е некаков напредок, ако може така да се нарече. Одлично помнам дека додека Трифун Костовски беше градоначалник на Скопје во периодот од 2005 до 2009 година, се случи инцидент, кој подобро може да се нарече несреќа, бидејќи жена загина во автобус на ЈСП Скопје во кој пукнало некое црево кое ја изгорило жената до тој степен што истата загинала поради високата температура, а мислам дека беше спомнато дека и некое момче завршило во болница со изгореници. Патник во возило на ЈСП Скопје загина, но градот Скопје додека Трифун Костовски беше градоначалник, не превзеде апсолутно ништо за обновување и за модернизирање на возниот парк на ЈСП Скопје. Напредокот е во тоа што сега градот отворено и јавно тврди дека доколку граѓаните кои поминуваат низ мостот Обединети Нации се во животна опасност додека поминуваат низ истиот тој мост, тогаш ќе превземе конкретни чекори за реновирање на мостот. Со други зборови кажано, треба да чекаме некој да се повреди или, не дај Боже, да загине на мостот Обединети Нации, за да градот Скопје одлучи да го реновира овој мост. Ова ме потсетува на изјавата на Зигмунд Фројд кога нацистите ги палеле неговите книги на јавни места во Германија: " Каков прогрес постигнуваме. Во Средниот Век мене би ме запалиле на клада. Сега тие (нацистите) ги палат моите книги " . Edited by Dexter26 - 26-Sep-2013 at 16:16 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #398 Posted: 26-Sep-2013 at 20:43 |
Градоначалникот на Општина Аеродром, Ивица Коневски заедно со министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, денеска, 26.9.2013 година, официјално го пушти во употреба проширениот и реконструиран пат Горно – Долно Лисиче.
„Овој проект има исклучително значење за жителите на Горно и Долно Лисиче, бидејќи изградбата на овој со години оштетен и тесен пат, им овозможи побрза сообраќајна комуникација со другите делови од општината и центарот на градот“, изјави градоначалникот Коневски. Должината на патот од Горно до Долно Лисиче изнесува 3,5 километри, а широчината 6 метри. Реконструкцијата на патот Горно - Долно Лисиче што се изведе во рамки на Програмата за рехабилитација и подобрување на локалната патна мрежа во Република Македонија, чини 24 милиони денари обезбедени од Европската банка за обнова и развој. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.652906404743466.1073741883.215229678511143&type=3 |
|
За сè има вторпат
|
|
antigona
Groupie Joined: 16-Jan-2012 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #399 Posted: 26-Sep-2013 at 21:42 |
ne mi e jasno zosto vo Makedonija skoro kaj site novo-renovirani/izgradeni lokalni pa i regionalni patista voopsto ne se postavuva horizontalna signalizacija? Nema ni centralna bela lenta, a kamoli stranicno granicenje na asfaltot...duri koga se raboti za tesen pat koj e sirok 3 do 4 lenti mora da ima belezenje so stranicni beli lenti...
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #400 Posted: 27-Sep-2013 at 08:46 |
Затоа што кај нас, се се работи фушерски во најголема мера за жал, нели ? |
|
Post Reply | Page <1 1819202122 31> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |