build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 252627
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1414
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 26-Dec-2016 at 09:24
Да, само што народов што живее кај нас за инат ќе ти го отштекува... Што се случи со оној полнач на ВИП на плоштад, кабли крадеа...
Комплетно поддржувам проекти за електрични автомобили и обновливи извори на енергија.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 565
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 09-Jan-2017 at 11:34
ПОСЛЕДНИ ПОДГОТОВКИ ЗА КРУЖНИОТ ТЕК ВО ПРИПОР
До пролет се очекува да почне изградбата на кружниот тек кај последната автобуска постојка на „24“ во Кисела Вода. Во завршна фаза е решавањето на проблемот со имотно-правните односи во тој дел, кои застанаа на патот на реализацијата на проектот. Градските власти велат дека е при крај комплетирањето на потребната документација, обесштетувањето на сопствениците на имотите. Речиси секојдневно се работело на надминување на сите проблеми.

„Привршуваат сите постапки околу решавање на имотно-правните односи. Се прават и конечните планови за дислокацијата на базата на ЈП ‘Улици и патишта‘, која, исто така е пречка за изградба на кружниот тек. Проектот тече речиси со превидената динамика, поголеми пречки и застои нема“, велат од Град Скопје.

Практично, кога ќе заврши обесштетувањето, ќе треба да се урнат 15-20 објекти кои се наоѓаат на трасата за продолжување на булеварот „Србија“, особено во делот кај последната автобуска станица на линијата „24“ каде што треба да се гради новиот кружен тек.

Со пробивањето на оваа сообраќајница, Сопиште и овој дел од Кисела Вода директно ќе се поврзат со Аеродром. Проектот предвидува новата сообраќајница да биде долга 860 метри, да има четири ленти и средишно зеленило, како и тротоари од двете страни на булеварот. Проектот за изградба на булеварот вклучува и изградба на кружен тек со дијаметар од 36 метри на сегашната последна автобуска постојка на линијата со број „24“. Кружниот тек ќе има две коловозни ленти со широчина од 4,75 метри, со пет влеза во него.
Градските власти прогнозираа дека изградбата на овој дел од булеварот „Србија“ ќе заврши во првата половина од годинава. За овој проект од буџетот за 2017 година се предвидени 85 милиони денари.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=CBCCAF21BC71DE4484D9EECF0FAE51BD

Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 565
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 11-Apr-2017 at 12:41
Изградба на улица помеѓу Реонски Центар и населба Лисиче(превземено од фб на општината)





Edited by stef4o - 11-Apr-2017 at 12:42
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2254
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 24-Apr-2017 at 12:24
На сликата e улицата „Среќко Пужаљка“, која поминува покрај две основни училишта и води кон Гимназијата во најстрогиот центар на Куманово:

http://www.kumanovonews.com/vesti/rekonstrukcija-na-dve-ulici-vo-centralnoto-gradsko-podracje
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3801
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 19-May-2017 at 13:13
Ajde malku da ve prosetam do Germanija. Renoviranje na ulicata Karl Marx vo Berlin pocnata pred sedum godini planirano da se zavrsi 2021 godina. 11 godini za 2 i nesto kilometri ulica.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10751
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 19-May-2017 at 22:17
Твојов пример е исклучок, нашиве се редовна појава.
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3801
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 19-May-2017 at 22:59
Originally posted by Џоле

Твојов пример е исклучок, нашиве се редовна појава.

t
Sakas za Stuttgart 21 i premestuvanjeto na gusteri za 15 milioni evra da pravime muabet, za avtopatot Stuttgart karlsruhe, elb pfilharmonijata, berlinskiot aerodrom i eden kup drugi proekti vo Germanija koi vecno traat i cniat i 10 pati poveke od predvidenoto. Kaj nas ne postoi proekt na renoviranje koj trael 11 godini. Na pamet zborish. Djole ama neli taka ne ucat uste od mali deka kaj nas se e najloso.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 19-May-2017 at 23:49
ЕЕЕЕ многу убаво кажано. Кај нас уште од мали не' учат дека се' е најлошо, а не дека има некои ствари кои се добри и кај нас, подобри во однос на други, полоши и сл. Ама не, по default се' e најлошо...
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 321
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 20-May-2017 at 10:39
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Џоле

Твојов пример е исклучок, нашиве се редовна појава.

t
Sakas za Stuttgart 21 i premestuvanjeto na gusteri za 15 milioni evra da pravime muabet, za avtopatot Stuttgart karlsruhe, elb pfilharmonijata, berlinskiot aerodrom i eden kup drugi proekti vo Germanija koi vecno traat i cniat i 10 pati poveke od predvidenoto. Kaj nas ne postoi proekt na renoviranje koj trael 11 godini. Na pamet zborish. Djole ama neli taka ne ucat uste od mali deka kaj nas se e najloso.
Можеби кај нас не е најлошо, ама е едно 20 пати полошо од тоа како работите функционираат во нормалниот свет.

Edited by Мартин - 20-May-2017 at 10:39
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 742
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 22-May-2017 at 00:49
Точно е дека има доста проекти во Германија кои се одолговлекуваат, и тука се нормално како и објекти така и инфраструктура.
НО многу е важно да се погледне во причините зошто се случуваат тие одолговлекувања. Во Германија тие одолговлекувања најчесто се случуваат поради незадоволителниот квалитет на изведбата или техничкото решение, па следствено во сред изведба се стопира и ревидира проектот. Ова се случува бидејќи Германците се генерално цепидлаки за прописни решенија и изведби.
А ако нешто се реконструира или гради во населено место тогаш секако изведбата ќе биде подолга и поскапа за да не се попречува локалното неселине во нормално да си го продолжи животот. Тука станува збор за времени сообраќајни реженија кои ќе соодветсвуваат на оптовареноста како и соодветни работни часови и мерки за намалување на бука за да не им се руши мирот на локалните жители.
Кај нас причините за одлагање и одолговлекување на проектите се сосема други.....многу потривијални

Edited by mirakuliks - 22-May-2017 at 00:51
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 252627

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.113 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.