build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Градска инфраструктура (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 27>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8715
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Градска инфраструктура (општо)
    Posted: 11-Dec-2007 at 00:09
хмммм.... прв пат слушам за планирани клучки кај ТКС и Хрватска амбасада. Clover ти ги бараташ добро урбанистичките планови. Си чул за нешто вакво??

Градот в година планира да го гради надвозникот кај Бит-пазар

Во буџетот за 2008 година за овој проект се предвидени 35 милиони денари

Идејата за изградба на надвозник кај клучката на Бит-пазар, реално е поткрепена со предвидените 35 милиони денари, планирани средства во буџетот на Градот за 2008 година. Доколку Предлог-буџетот помине пред советниците, ќе бидат започнати сите законски процедури за ангажирање на фирми кои ќе работат на изведбата. Покрај надвозникот на Бит-пазар, предвидени се и надвозници кај хрватската амбасада и кај семафорот кај Тутунски комбинат. Идејните проекти за нив ги подготвува Градежниот факултет. И за овие два проекта ќе бидат потребни од 30 до 35 милиони денари.

Проектот за надвозник на Бит-пазар, во форма на детелинка, е уште од времето на градоначалникот Ристо Пенов и тој има за цел да се избегнат семафорите. Со него ќе се обезбеди подобар сообраќаен проток од Автокоманда кон централното градско подрачје, потоа од центар кон булеварот „Никола Карев“, или таканаречената пластичарска улица и на спојот на булеварот „Крсте Мисирков“ со улицата „Цветан Димов“ во Општина Чаир.

„Ако се обезбедат буџетски средства, веројатно напролет ќе се гради надвозникот кај хрватската амбасада, бидејќи и на тој триаголник треба да се обезбеди сообраќајно растоварување. Третиот надвозник ќе се гради кај семафорите кај Тутунски комбинат“ , вели Мичо Поповски, заменик-раководител во Секторот за урбанизам. (Сн.К.)



Извор: Утрински весник
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 11-Dec-2007 at 01:58
Originally posted by pbanks

хмммм.... прв пат слушам за планирани клучки кај ТКС и Хрватска амбасада. Clover ти ги бараташ добро урбанистичките планови. Си чул за нешто вакво??


Прво, би било добро „новинаров“ да си расчисти што е надвозник а што клучка, ако и натаму треба да пишува на вакви теми. Преку глава више од вакви новинари.

Второ, да ти одговорам на прашањето: клучкиве не се планирани никаде освен во главите на Трифун и неговото опкружување...

Но да одиме по ред:

1. Кај Бит-Пазар... Каков е тој надвозник што требало да се гради??? Па таму веќе има надвозник, а идејата им беше да ја модифицираат клучката во детелинка. Не верувам дека станува збор за некаков нов надвозник... Изгледа пак нешто се изгубило во преводот Roll%20eyes
Нешто ме натера пред некој ден да ја обработам токму оваа тема. Тоа што имав да кажам го кажав во овој пост: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=1973#1973

2. Кај хрватска амбасада не е ниту планирана ниту потребна клучка. Не само тоа, туку нивново „решение“ оди против идниот Јужен Булевар и неговите едносмерни колекторски улици. Наместо да наметнуваат детски решенија, подобро нека размислуваат во насока на етапна реализација на Јужен Булевар. Дури и вакви ретардирани мајмуни можат да придонесат за подобрување на сообраќајот, само да се придржуваат до постоечкиот генерален урбанистички план!

3. Кај тутунски комбинат исто така не се планирани никакви надвозници, освен во врска со Бул. Крушевска Република. Тешко е да се верува дека планирањето одговорно го усогласиле со Крушевска (особено кога на големо се трудат да ја саботираат), но нема да коментирам додека немам подетални информации за ова. Иако не се сомневам дека ќе се обидат да бидат крајно нетранспарентни Bash


Заедничко за сите три најавени проекти е што сите се импровизации, и тоа лоши и штетни импровизации. И веројатно сите три се во спротивност со генералниот урбанистички план, што патем нив ги прави нелегални, а Трифун и компанија криминалци.

Вака ли ги фрлаат и тие мали средства со кои располага градот? За бедни квази-решенија. Зарем Трифун и неговите мрзливи & неспособни копуци мислат дека ќе добијат симпатии со вакви заебанции една година до избори?

Оштар сум затоа што ми е преку глава од аматерскиот и неодговорен пристап за важни работи како што е примарната сообраќајна мрежа. Вакви грешки тешко и скапо се исправаат. Ако дебиливе сакаат да си играат играчки нека играат SimCity, а Скопје нека го остават на мир. Подобро само да седат и буквално ништо да не работат, зашто кога нешто ќе наумат, очигледно прават само штета!

Се надевам дека овие нивни иницијативи ќе завршат како и многу други такви исти или слични... Дека од ова ќе има нула реализација. Зашто ова не е ниту фрлање пари за џабе, ова е давање пари за штетни проекти. И дополнително ќе треба да даваме пари ако имаме среќа наскоро да добиеме добар градоначалник, кој ќе мора да ги руши ваквите работи, за да може добро и систематски да ги решава проблемите.


Bash Bash Bash Bash Bash


Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:38
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8715
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 12-Dec-2007 at 18:31


ista vest, komlpetno drugi informacii Crazy.. od Vreme

Clo te pogodija u srce brat, kruzen tek LOL

ЗА ДА СЕ НАМАЛИ СООБРАЌАЈНИОТ МЕТЕЖ
Кружен тек кај Католичката црква Градските власти планираат да изградат кружен тек на крстосницата меѓу улиците Митрополит Теодосиј Гологанов и Мито Хаџивасилев Јасмин кај Католичката црква, за да го намалат сообраќајниот метеж што постојано се создава во овој дел од градот. Иако станува збор за главни улици, оваа раскрсница не е семафоризирана, а возачите коментираат дека таму често се доведуваат во опасност од сообраќајни несреќи. За овој градежен зафат во градскиот буџет за следната година се предвидени околу 250.000 евра.
- Проектот треба да биде готов до крајот на годинава. Нашата цел е да го растовариме метежот оттаму, но да не поставуваме семафори, туку да изградиме кружен тек, така што возилата ќе можат полесно да се приклучуваат на улиците - објаснува Мичо Поповски од градскиот сектор за урбанизам.
Со буџетот се предвидуваат и нешто повеќе од 400.000 евра за реконструкција на клучката кај Бит-пазар. Овој проект беше планиран уште пред неколку години, а со него се предвидува краците на клучката да се преуредат во форма на детелина, така што на горниот дел од коловозот ќе се отстранат семафорите.
Веќе неколку години со градските буџети се предвидува реконструкција и проширување на коловозите на булеварите Илинденска и Србија. Сепак, таму се уште не почнале градежните работи, затоа што градот досега не успеал да обезбеди пари за нив. За наредната година се планира да се одвојат речиси 800.000 евра за Илинденска и околу 260.000 евра за Србија.
- На булеварот Србија има уште едно мало делче во близина на цементарницата „Усје“ што треба да се откупи, па да почнат градежните работи. За Илинденска, пак, се уште има некои дилеми околу проектот, па откако тие ќе се решат, ќе можеме да работиме и таму. Во секој случај, тоа е голем проект и за да се спроведе би биле потребни барем две години - додава Поповски.
Градскиот буџет за 2008 година, кој е нешто поголем од претходниот, советот треба да го усвои на седницата што ќе се одржи на 27 декември.
- Се надеваме дека ќе спроведеме барем две од овие сообраќајни решенија. Буџетот се уште не е усвоен, па ќе треба да почекаме прво тој да се одобри од советот, а потоа да видиме дали ќе обезбедиме доволно пари. Ако се исполнат овие услови, ќе немаме проблеми да ги изведеме градежните работи - смета Поповски.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 12-Dec-2007 at 18:41


Па тоа е истата крстосница од минатиот пост (кај хрватска амбасада) Crazy

Муви без глави... сеа кружен тек или надвозник? Или можеби надвозник + кружен тек... Какво расфрлање со пари кои ионака ги има премалку Ohno


Алооооо! Ул. Мито Хаџивасилев Јасмин и Ул. Митрополит Теодосиј Гологанов треба да бидат во функција на Јужен Булевар! Што ли наумиле овие??? Wallbash

А и со кружниве текови почнаа стварно да ме иритираат. Као да кружен тек е којзнае колку добро решение, применливо насекаде... Roll%20eyes Изгледа тоа им е „адутот“ со кој ќе се справуваат со сообраќајните проблеми. Во светот се напуштаат, ама кај нас допрва на големо ќе се воведуваат Nuts



Во секој случај еве го линкот (чисто архивски)
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1276&ArticleID=82039


Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:34
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 13-Dec-2007 at 00:24
Previous
 
надвозник со кружен тек? Не викај два пати.....нашите експерти се способни за се!Rollin
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 13-Dec-2007 at 00:35
А што би било правото решение? Кружен тек би било пропаст, секаде се одбегнува, многу успорува сообраќај кај фреквентни места. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 13-Dec-2007 at 00:47
Previous
 
не само што е фрекфентен тој дел, туку и земајќи ја у предвид нашата сообраќајна култура ќе придонесе за блокирање на раскрсницата кај Нова Македонија од толку што ќе се ствара гужва од ова елегантно решение.Crazy
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 13-Dec-2007 at 00:50
Originally posted by kire85

Previous
 
надвозник со кружен тек? Не викај два пати.....нашите експерти се способни за се!Rollin

Абе има и такви решенија, ама ако е специфично местото и ако сообраќајниот проблем го наложува тоа... Ама во секој случај таму е надвор од паметот да се гради било што во таа насока


Originally posted by La Linea

А што би било правото решение? Кружен тек би било пропаст, секаде се одбегнува, многу успорува сообраќај кај фреквентни места. 

Правото решение е да се гради Јужен Булевар. А во меѓувреме да се воспостави еднонасочен сообраќај на неговите колекторски/дистрибуторски улици. Тие и така и така еден ден ќе бидат еднонасочни, а во меѓувреме може привремено да го емулираат јужен булевар.

Јас сум генерално против еднонасочен сообраќај и мислам дека тоа треба да се избегнува по секоја цена (особено што по нашите помали улички ионака не се почитува и е многу опасно... барем активно да казнуваат за такви работи)

Но во овој случај, еднонасочен сообраќај е единствено прифатливо решение, затоа што тие улици се од почеток така планирани и се во функција на идниот јужен булевар.

Малце попосле ќе постирам нешто визуелно, за да биде подобро сфатливо за тие што не се запознаени со проблемов.


Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 13-Dec-2007 at 00:54
Originally posted by kire85

Previous
 
не само што е фрекфентен тој дел, туку и земајќи ја у предвид нашата сообраќајна култура ќе придонесе за блокирање на раскрсницата кај Нова Македонија од толку што ќе се ствара гужва од ова елегантно решение.Crazy


Одлична поента друже! Нашиве „стручњаци“ не сваќаат дека џабе им се нивните заебанции, дури и ако профункционираат, затоа што гужвата пак ќе се преточи од друго место... Што ако растеретат кај католичка, кога колоната од Нова Македонија во шпицевите (пола ден) пак ќе порасне доволно за да го сјебе и нивното ново „решение“.

Затоа мора систематски да се решаваат овие работи. Мора да се изберат приоритети, соглано со ГУП-от и да се работи на генерално подобрување на ситуацијата.


Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:46
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 13-Dec-2007 at 00:56
Кога сме веќе кај гужвите...што ќе биде со гужвите под „МОСТ“?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 13-Dec-2007 at 01:04
Originally posted by La Linea

Кога сме веќе кај гужвите...што ќе биде со гужвите под „МОСТ“?


Реализирање на одамна зацртаните поважни решенија од ГУП-от (т.е. примарната сообраќајна мрежа), ќе ги реши 90% од проблемите насекаде во градов. Имаме гужви затоа што се реализирани само мал дел од планираните сообраќајници и плус фалат некои критични врски, па сообраќајот се насочува кон бројни тесни грла.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 13-Dec-2007 at 01:09
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by kire85

Previous
 
не само што е фрекфентен тој дел, туку и земајќи ја у предвид нашата сообраќајна култура ќе придонесе за блокирање на раскрсницата кај Нова Македонија од толку што ќе се ствара гужва од ова елегантно решение.Crazy


Одлична поента друже! Нашиве „стручњаци не сваќаат дека џабе им се нивните заебанции, дури и ако профункционираат, затоа што гужвата пак ќе се преточи од друго место... Што ако растеретат кај католичка, кога колоната од Нова Македонија во шпицевите (пола ден) пак ќе порасне доволно за да го сјебе и нивното ново „решение“.

Затоа мора систематски да се решаваат овие работи. Мора да се изберат приоритети, соглано со ГУП-от и да се работи на генерално подобрување на ситуацијата.
 
Тоа е, коа глупаците го гледаат делот кај раскрсницата кај католичка тотално засебно, без притоа да имаат во предвид што се дешава на 500 метри од неа.Nuts Ќе си го изградат они кружниот тек па коа ќе се чека кај Нова Македонија подолго него на грчка граница, тогаш тек ќе почнат да размислуваат во кој нов правец да ја турнат гужвата.Bash
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8715
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 13-Dec-2007 at 01:12
Originally posted by kire85

Тоа е, коа глупаците го гледаат делот кај раскрсницата кај католичка тотално засебно, без притоа да имаат во предвид што се дешава на 500 метри од неа.Nuts Ќе си го изградат они кружниот тек па коа ќе се чека кај Нова Македонија подолго него на грчка граница, тогаш тек ќе почнат да размислуваат во кој нов правец да ја турнат гужвата.Bash


тогаш ќе направат кружен тек и кај Нова Македонија . Во последно време тоа им е решение за се, кружен тек ќе има и кај Континентал на влезот/излезот на клучката од ул. Беласица
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 13-Dec-2007 at 01:18
Еве, се надевам дека овој извадок од ГУП-от ќе разјасни некои работи, барем за таа околина.

Се гледа Јужен Булевар и како сето тоа треба да изгледа заедно со клучките и со овие негови идни колекторски улици. Вакви еднонасочни колекторки улици се убедливо најдобро решение за таква урбана средина и за урбан автопат каков што ќе биде Јужен Булевар.

А тие заебанции што ги најавуваат кај католичка црква (хрватска амбасада) се во спротивност со овој концепт (кој патем е важечки ГУП и тие решенија се одамна испланирани од вистински стручњаци... проблемите потекнуваат од таму што овие решенија се реализирани само во мала мерка низ градот)





Ако имате дополнителни прашања или коментари за Јужен Булевар, предлагам дискусијата да ја продолжиме во темата „Урбани Автопати“: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33

Thumbs%20Up


Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:51
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 12-Mar-2008 at 01:51
1. Наместо клучка напишале раскрсница-детелина Doh
2. Која е оваа клучка кај тутунски комбинат???
3. Уредување на коритото на Вардар... Ohno За кејот и плажите се мисли изгледа
4. Супер ова за зоолошката, прв пат слушам
5. Значи надвозниците ќе бидат исти како оној во Чаир кај Бит-пазар Thumbs%20Up

Градот годинава ќе инвестира 6,2 милиона евра во сообраќајници

Ќе се изготвуваат и проекти за санација на 12 моста на Вардар, од кои два се пешачки

Сања Наумовска

Изградба на раскрсница-детелина, без семафори на Бит-пазар, проширување на клучката кај Тутунски комбинат, проширување на булеварите „Гоце Делчев“ и „Илинденска“, се само дел од проектите што ги најави Градот Скопје за реализација во текот на годинава. Градските власти планираат капитални инвестиции во патната инфраструктура, булевари и мостови, но и завршување на реконструкцијата на Зоолошката градина, коритото на Вардар, унифицирање на пешачки надвозници и средување на фасади.

Заедно со веќе почнатите објекти, клучката кај „Континентал“, проширувањето на булеварите „Србија“ и „Македонска војска“, годинава за олеснување на сообраќајот Градот ќе потроши околу 6,2 милиона евра. Парите веќе се предвидени во градската каса, а моментно течат тендерите за избор на изведувачи. Клучката кај „Континентал“ треба да биде готова во јуни, а нејзиното функционирање е поврзано со проширувањето кај Тутунскиот комбинат заради обезбедување нормален проток на сообраќајот. Во функција на клучката ќе се прошири и булеварот „Гоце Делчев“, на потегот од Скопски саем до Универзитетот, односно до зградата на Македонската телевизија. Годинава треба да заврши и проширувањето на „Илинденска“ на потегот од фонтаната „Лотос“ до булеварот „8 Септември“.

Пари од градската каса годинава ќе се потрошат и на уредување средишно зеленило на седум булевари низ градот. На „Александар Македонски“ ќе има жардиниери во должина од 2 километра, на „Партизанска“ - 2,6 километри, а на „Кузман Јосифовски Питу“ - 750 метри. На булеварот „Гоце Делчев“ и на „Октомвриска револуција“ ќе има 1,2 километра ново зеленило, на „Крсте Мисирков“ - 1,6 километри, а на „Кочо Рацин“ - 720 метри. Во Зоолошката градина ќе се заврши изведбата на водоводот, живеалиштата на тигарот и мајмуните, а до крајот на годинава ќе има и кафетерија, играчница за деца и многу други содржини.

„Во 2009 година е планирана втората фаза од проширувањето на булеварот ’Србија‘, од ’Првомајска‘ до ’Јане Сандански‘, третата фаза од ’Илинденска‘ од ’8 Септември‘ со мост преку Вардар, проширување на ’Теодосиј Гологанов‘ од студентскиот дом ’Гоце Делчев‘ кон Центар и проширување на ’Првомајска‘ кон Драчево“, вели Алјоша Шопар, раководител на Секторот за урбанизам.

Тој најави и изготвување проекти за санација на 12 моста на Вардар, од кои два се пешачки. Градот во целост ќе го реализира и проектот за уредување на коритото на Вардар, што го изработија студенти на Архитектонскиот факултет, а ќе се изградат и шест идентични, типизирани натпатници во општините Ѓорче Петров, Карпош, Гази Баба и Чаир. Планирана е и санација на фасадите на Детскиот културен центар „Карпош“ и салонот „19,19“ во КИЦ.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9334F0903038DE45B404C9A4B5476983

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11742
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 12-Mar-2008 at 02:10
Originally posted by La Linea

1. Наместо клучка напишале раскрсница-детелина Doh
2. Која е оваа клучка кај тутунски комбинат???


Сања ги побркала лончињата... Место раскрсница пишува клучка и обратно Crazy


3. Уредување на коритото на Вардар... Ohno За кејот и плажите се мисли изгледа


За жал тоа е
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 26-Mar-2008 at 23:34
 

ЈАВНИТЕ ПРЕТПРИЈАТИЈА СЕ ВРАЌААТ ВО ЖИВОТ

„Водовод“со ќар од милион евра

За разлика од 2006 година, кога речиси сите јавни претпријатија беа во загуба, во 2007 четири претпријатија остварија добивка

По повеќегодишни загуби и нерентабилно работење, дел од градските јавни претпријатија лани остварија позитивни финансиски резултати. Минатата година четири од шесте претпријатија ја завршија со добивка, додека на листата со загубари се само Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ со минус од 1,4 милион евра и „Улици и патишта“ со загуба од околу 260 илјади евра.

Претпријатијата „Градски паркинг“, „Комунална хигиена“ и „Паркови и зеленило“ година може да се пофалат со минимална добивка за 2007, но затоа „Водовод и канализација“, кој во 2006 година беше во длабока була, за лани бележи бруто-приход од околу 76 милиони денари, односно 1,2 милион евра. Вкупните приходи во 2007 година се резултат главно на покачувањето на цената на водата. Расходите се за 31 отсто повисоки во однос на 2006 година, како резултат на извршените вредносни усогласувања на тужените предмети - се вели во завршната сметка на „Водовод“.Во извештајот се појаснува дека во 2006 година загубата на претпријатието изнесувала 173 милиони денари или околу 2,8 милиона евра. Тогаш директор на „Водовод“ беше сегашниот министер за транспорт и врски, Миле Јанакиески. Најмала добивка има „Градски паркинг“, кој за разлика од другите, претставува профитабилно претпријатие. Иако лани цените за паркирање беа зголемени, објаснувањето за малата добивка се инвестициите во опремувањето на паркиралишта, набавката на три нови пајак-возила и вработувањето на 40 лица.

„Паркови и зеленило“ лани остварило добивка од 77 илјади евра, а „Комунална хигиена“ е во плус од 262 илјади евра.Загубата на ЈСП во 2007 година е намалена во однос на 2006 година и тоа за 9,8 отсто. Минусот од 1,4 милион евра ќе биде покриен со субвенции од градскиот буџет. Од Градот цела година апелираат до државните власти и тие да се вклучат во субвенционирањето на јавниот градски превоз, со цел претпријатието да работи рентабилно, но и да се овозможи намалување на цената на билетите. Лани ЈСП оствари негативен финансиски резултат поради неекономската цена на превозот, дополнителната загуба во летниот период и поради намалување на бројот на патници за 47, 5 отсто - се вели во извештајот на ЈСП.Загубите во „Улици и патишта“ се поради постојаниот пораст на цените на битуменот, нафтата, горивото, неповолната состојба на механизацијата и слабата конкуретност при учеството на јавни конкурси.Инаку, 2006 година сите јавни претпријатија, освен „Паркови и зеленило“, ја завршија со загуби, а вкупниот збир на минусот изнесуваше шест милиони евра.

Јорданка Ивановска

 

Dnevnik

 
 
 
Ова со водовод е за поздравување  Cheers  само токму следното мое прашање(што ќе прават со профитот(замена на застарени штетни цевки?)) го видов во делот за градски паркинг.  Ohno  За инвестиции за инфраструктура и набавка на нови возила да, ама 40 НОВИ вработени за една година????? Ова ми личи како што викаше Пбанкс за аеродромот.... конечно профитабилно претпријатие  и не да инвестираат во нешто корисно... него бутај љуге блиски до власта....и 100-150 иљада евра наместо за нов пајак или нешто слично отидоа за плати .....Wallbash
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8715
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 28-Mar-2008 at 13:51
По мое мислење паметно. Немаше никаква логика само тоа сегментче да остане во коцка.

ТРЕТИОТ ДЕЛ ОД УЛИЦА МАКЕДОНИЈА ЌЕ СЕ АСФАЛТИРА
И коцката од пред хотел "Бристол" отиде во историјата
Градските власти оцениле дека коцката треба да се отстрани и сообраќајниот дел од улица Македонија да се асфалтира

Коцката од третиот дел на улица Македонија кај хотел "Бристол" ќе биде заменета со асфалт. Работници од ЈП"Улици и патишта" по наредба од Градот вчера ги отстрануваа коцките и ја подготвуваа улицата за асфалтирање. Иако овие коцки се симбол на старо Скопје, градските власти оцениле дека тие треба да се отстранат и улицата да добие нов модерен лик.
"По наредба од Градот коцките веќе нема да бидат дел од коловозот на овој дел од улица Македонија. Ние денеска ќе ја тампонираме улицата и наредната недела ќе се почне со нејзино асфалтирање. Градежните работи нема да ги вршиме ние, бидејќи немаме електронски финишер, туку ГП'Маврово'. Ова е централна улица по која се стигнува до републичкото Собрание и затоа сакаме да ја направиме како што треба", велат од ЈП"Улици и патишта".
Отстранетите коцки ќе бидат однесени во депото на ЈП"Улици и патишта". Пред неколку месеци Фондацијата Милениумски крст јавно побара коцките да им бидат донирани за да се поплочи просторот околу крстот на Водно. Од ЈП"Улици и патишта" велат дека таквото барање стигнало до нив, но тие го препратиле до Градот, а оттаму се уште не добиле одговор дали коцките ќе можат да ги донираат на Фондацијата Милениумски крст. (А.А.)



http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149352&idg=8&idb=2335&rubrika=Skopje
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 28-Mar-2008 at 16:16
Previous
E ova me raduva. Zemjata ispod kockata e propadnata na celata ulica i ima enormni vdlabnatini nasekade, poniski koli duri i ne mozat da vozat tuka, a za povisokite pak e neprijatno. A i ne ke bide losa rabota da gi doniraat kockite za na krstot - samo ne mi e jasno zasto gi baraat tokmu kockite za na krstot? Baraat evtino resenie ili sakaat 'avtenticen' izgled? Podelen sum okolu toa dali kockata ili asfaltot se podobri za tamu gore. Verojatno se raboti za prostorot okolu krstot kade sto sega e zemja - bidejki asfaltirana velosipedska pateka do gore vekje postoi
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 31-Mar-2008 at 22:42
WTF!!!!!!!!!!!!!!!
РАДСКИТЕ ВЛАСТИ СЕ ПРЕМИСЛИЈА
Коцката останува на третиот дел од улица Македонија
Откако голем број граѓани реагирале во Град Скопје дека менувањето на коцката со асфалт е лоша идеја, градските власти ја сменија одлуката

Третиот дел од улица Македонија нема да се асфалтира туку повторно ќе биде поставена коцката од времето на старо Скопје. Откако беше објавена информацијата дека коцката пред хотелот "Бристол" ќе оди во историјата и ќе биде заменета со асфалт, голем број граѓани се јавија во нашата редакција и во Град Скопје да реагираат дека ваквата одлука е лоша и со неа се уништува автентичноста на овој дел од градот.
"Ова е срамота. Како можеше да им текне да ја менуваат коцката со асфалт. Па таа и Старата железничка станица се единствениот симбол на старо Скопје во центарот на градот. Е па, следен чекор на градоначалникот Костовски нека му биде уривање на Старата железничка и на нејзиниот место нека изгради нова зграда", се дел од реакциите на граѓаните што се јавија во нашата редакција.
Слични вакви коментари голем број граѓани искажале и доградските власти, по што тие експресно донеле одлука коцката повторно да се врати на третиот дел од улица Македонија.
"Од вторник ќе почнеме да ја редиме коцката на улицата. До кројот на неделата работите ќе бидат завршени, по што улицата ќе биде пуштена за сообраќај. Јас лично бев против идејата на Градот коцката да се замени со асфалт и добро што надлежните во Градот се премислиле навреме и сепал одлучија коцката да остане и да не потстува на старо Скопје", вели Илија Мартиновски, директор на ЈП "Улици и патишта". (А.А.)


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149472&idg=8&idb=2337&rubrika=Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 27>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.