build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 29>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 14-Oct-2008 at 10:32
Морам да кажам дека Битола нема толку капитални проекти како Прилеп. Не велам дека битолскиот градоначалник не работи ништо, но Прилеп последниве години е препороден, па доколку не сте биле последниве години нема да го препознаете.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 21-Oct-2008 at 12:42
Интересно. Оваа вест припаѓа и во Урбанистички планови но ќе ја поставам тука.

Мал офтопик: Цел тој потег убаво ќе се очисти без Топлификација, Алумина и да се надеваме и без Треска.

ЖИТЕЛИТЕ НА ТАФТАЛИЏЕ ЌЕ КУРТУЛАТ ОД ОТРОВНИТЕ ОЏАЦИ
"Топлификација" ќе се дислоцира
"Топлификација" ќе гради гасна централа, најверојатно, покрај Вардар, која нема да ја загадува животната средина, а треба да ја намали и цената на парното

"Топлификација" од населбата Тафталиџе ќе се дислоцира, најверојатно, покрај Кејот на реката Вардар, во делот каде што нема куќи и згради. Во Тафталиџе ќе остане само управата, а целиот производствен процес ќе се пресели.
Надлежните од "Топлификација" побарале од градоначалникот Трифун Костовски и од в.д. градоначалникот на Општина Карпош Сашо Димиќ, при подготвување на новиот Генерален урбанистички план да предвидат и нова локација на која ќе можат да ја преселат топланата. Новиот објект, всушност, ќе биде гасна централа според најсовремени технолошки стандарди, која речиси воопшто нема да ја загадува животната средина, а освен тоа се очекува и да ја намали цената на парното.
"Побаравме со ГУП-от да биде предвиден простор од 20.000 квадрати за изградба на нов објект. Нашиот објект сега се наоѓа на површина од 1.000 квадрати и не можеме да воведеме никакви нови технологии кои нема да ја загадуваат средината. Со тоа би се решиле постојаните проблеми кои ги имаме со граѓаните што се жалат дека ја загадуваме средината во која живеат", вели директорот на "Топлификација" Димитар Хаџи Мишев.
ОД "Топлификација" велат дека новиот објект ќе почне да се гради веднаш штом ќе биде подготвен новиот ГУП. Бидејќи оваа е голем и скап проект, за неговата реализација ќе се бара странски партнер, кој подоцна би се вклучил и во управувањето и стопанисувањето со "Топлификација".
Општина Карпош и Град Скопје понудиле неколку локации покрај Вардар кои би можеле да се наменат за изградба на гасна централа. Останува да ја утврдат конечната локација и да се направат измени на ГУП и на ДУП.
Со години наназад жителите на Тафталиџе бараат дислокација на топланата бидејќи се додека трае грејната сезона, тие не можат да си отворат прозорец од чадот и секое утро наоѓаат мрсни дамки на автомобилите, паркирани во близина на "Топлификација".


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=158561&idg=8&idb=2504&rubrika=Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 22-Oct-2008 at 14:26
Макотрпна е изградбата на најголемата канализација во Македонија

Неиздавањето на градежните дозволи од општините е една од главните причини поради кои градските проекти доцнат и се создава сообраќаен хаос во градот, смета градоначалникот Трифун Костовски.

Тој додава дека за да почне да се реализира еден проект, треба да се обезбедат многу документи, градежни дозволи од една или од повеќе општини, бидејќи многу градби се наоѓаат на границите меѓу различни единици на локалната самоуправа. Мораат да се чекаат и сообраќајните решенија од полицијата за тоа како ќе се одвива сообраќајот додека траат градежните работи, а проблем создаваат и подземните инсталации, за кои нема соодветен катастар и не се знае каде се наоѓаат.

- Ние сме расчеречени од дозволите кои треба да ни ги издадат општините. Клучката кај хотелот „Континентал‘“ е дивоградба, бидејќи се наоѓа на тромеѓето меѓу општините Гази Баба, Центар и Чаир, а ние се уште немаме дозвола од општината Центар. Другите две општини ни ги издадоа одобренијата. Од истата причина не можеме да ја почнеме реконструкцијата на булеварот Илинденска, од фонтаната кај Градскиот парк до првите семафори кај Воената болница. За тоа имаме направено проект, издвоивме и финансии, но немаме согласност ниту од општината Центар, ниту од Карпош - вели Костовски.

Тој најави дека клучката кај хотелот „Континентал“ заедно со реконструкцијата на мостот „Гоце Делчев“ ќе биде готова до 13 ноември, а дека клучката кај Бит-пазар, како и средишното зеленило ќе се заврши до крајот на годината. Од денеска сообраќајот кај „Континентал“ ќе се одвива по две посебни сообраќајни ленти.

Општините што сè уште не издале дозволи за изградба на градските проекти сметаат дека тие не се причината за доцнењето и дека ако сите решенија се подготвуваат во согласност со генералниот урбанистички план нема да има никакви проблеми за да се изработи документацијата.

Од општината Центар објаснуваат дека не издале дозвола за изградба на клучката кај хотелот „Континентал“ поради тоа што таа не постои во Генералниот урбанистички план.

- Општината не може да издаде дозвола за изградба на објект кој не постои во ГУП. Клучката е изградена врз основа на проект кој не е предвиден во генералниот план. Се додека градските власти не го изменат планот и не го вметнат објектот во него, ние не можеме да издадеме градежна дозвола - истакнува Лидија Неделковска, шефица на кабинетот на градоначалничката на општината Центар, Виолета Аларова.

На овие тврдења од општинарите во Центар градските власти одговараат дека тие се надлежни за толкување на Генералниот урбанистички план, а не општините.

Сашо Димиќ, в.д. градоначалникот на Карпош смета дека општината не ги кочи градските проекти и дека за реконструкција на булеварот Илинденска се уште не можат да се усогласат трасите помеѓу градот и Карпош.

- Кога ќе го решиме тој проблем, ќе ја издадеме и дозволата - вели Димиќ. Р.З.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=214&ArticleID=9814


Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 04-Nov-2008 at 10:14

Општина Центар


Реконструирана улицата Јоаким Крчовски


Општина Центар изврши реконструкција на водоводната мрежа на улица "Јоаким Крчовски" заменувајќи ги постојните цевки Ф-50 милиметри со нови челични цевки Ф-100. Истовремено беше поставена и атмосферска канализација со ПВЦ цевки Ф-300 милиметри.
- Досегашната водоводна мрежа и непостоењето на атмосферска канализација резултираше со проблем во водоснабдувањето на граѓаните од населбата и неможност за прифаќање и одводнување на атмосферските води. Со поставување на новата водоводна и атмосферска инсталација, Општина Центар го реши овој проблем на граѓаните. Во моментов работиме на поставување бетонски рабници со вкупна должина од 560 метри од двете страни на улицата, по што ќе следува тампонирање и асфалтирање - информираат општинарите.

Последната фаза од комплетната реконстуркција на оваа улица е изработката на нови тротоари од бехатон-елементи, со што улицата Јоаким Крчовски ќе добие комплетно нов изглед.

(Е.А.)

http://vecer.com.mk/?ItemID=925A4B0DFC3D454889354C4E3CDE701C
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 08-Jan-2009 at 11:55
СКОПЈАНИ ЗА СКОПЈЕ
На градот му е неопходен трамвајски превоз

Активности кои се неопходно потребни во поблиска иднина се подобрување на јавниот градски превоз со изведба на трамвајски линии. Во меѓувреме треба да се обнови возниот парк на ЈСП, како и на приватните превозници. Само со набавка на нови автобуси нема воопшто да се подобри ситуацијата со превезени патници, бидејќи и тие возила ќе сообраќаат по веќе закочените улици. Со нов шински превоз - трамвај ќе се реши овој основен и најголем проблем. Исто така, приоритетна е изведбата на Јужниот булевар, решавање на најоптоварените крстосници кај комплекс банки, Судска палата, НИП „Нова Македонија“, Тутунски комбинат со кружен ток или со разминување на две нивоа. Тука е и изградбата на нови мостови кои ќе го зголемат протекот на возила од едната кон другата страна на Вардар, пробивање на подземниот коридор под просторот на „Мал ринг“, изградба на катни гаражи, со максимално почитување на намената, бидејќи сега има случаи кога објекти со намена за катна гаража се пренаменети во деловен простор. Важен е и еднаквиот третман во уредувањето на левиот и на десниот брег на Вардар како што е реализацијата на плоштадот Христијан Тодоровски - Карпош и делот во и околу Бит-пазар. Секако, уредување и одржување на Старата чаршија како меморија на градот и изградба на мини-плоштади во населбите. За се ова да се реализира, меѓу другото, потребно е да се донесе нов закон за град Скопје во кој ќе се редефинираат ингеренциите на градот и на општините.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1592&ArticleID=105166

Ова е мал чекор за Трифун, но голем за Скопје! Шала на страна, барем еве се спомнаа некој позначајни пректи за Скопје. Дали е ова само преизборно повтарање или не...незнам, не е ни битно! Шала на страна.....

Кој е овој плоштад Христијан Тодоровски Карпош?!?! Да не е булеваров, па новинариве нешто збркале?!

Малку ме збунија со Тутунски сега! Повторно се споменува некаков кружен ток, а има и некакви две нивоа...Дали е тоа што го има во ГУП-от или нешто сосема лаичики-градоначалнички замислено?!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 08-Jan-2009 at 11:57


Мислеле на Карпошово востание сигурно...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 08-Jan-2009 at 16:32
Во текстот што го постираше лсл не е наведено дали некого цитираат или парафразираат или е став на авторот или што побогу е тоа Roll%20eyes

Во секој случај да искоментирам:
Само со набавка на нови автобуси нема воопшто да се подобри ситуацијата со превезени патници, бидејќи и тие возила ќе сообраќаат по веќе закочените улици. Со нов шински превоз - трамвај ќе се реши овој основен и најголем проблем.
Е како тогаш трамвајот ќе бил решение кога и тој ќе се обраќа по истите веќе закочени улици??? Да се држеа до ГУП-от и до логиката, да се трудеа максимално да ја одвојат и денивелираат мрежата за трамвајот, тогаш да, и тоа како ќе држеше вода она тврдење. Но со ставање шини исклучиво по веќе постоечки ленти не гледам баш светла иднина!


Исто така, приоритетна е изведбата на Јужниот булевар, решавање на најоптоварените крстосници кај комплекс банки, Судска палата, НИП „Нова Македонија“, Тутунски комбинат со кружен ток или со разминување на две нивоа.
Да јужен е приоритет и конечно треба да се посветат на него наместо постојано да слушаме празни муабети.
Но ако разбираат што всушност е јужен булевар и како треба да ункционира, со него автоматски ќе се реши и проблемот кај Нова Македонија, без никакви импровизации какви што наметнуваат.
А и за другите локации нека не измислуваат глупости, како „магичното решение“ кружен тек. Нека почне да се комплетира примарната сообраќајна мрежа, тоа е единствено ефикасно и одржливо решение за скопскиот сообраќај, а не нивниве упади!


Тука е и изградбата на нови мостови кои ќе го зголемат протекот на возила од едната кон другата страна на Вардар
Колку е лесно да се каже... Освен празен муабет, дали некој мрднал со прст за некој нов сообраќаен мост? Дури и оној кој е најблизок до реализација (во продолжение на илинденска) веројатно ќе го чекаме со години, а за другите се уште нема ни празни најави...


Edited by Cloverstack - 08-Jan-2009 at 16:32
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4470
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 31-Jan-2009 at 19:21
Доуредување на речното корито на Градската река во Прилеп
ПЕТОК, 30 ЈАНУАРИ 2009 18:20

Во Прилеп почна акцијата за доуредување на речното корито на Градската река. Деновиве се почна со изградбата на потпорниот ѕид кој недостасува, а кој е веднаш после мостот во населбата Димо Наредникот, односно тоа е потпорен ѕид на дел од улицата Кеј 9-ти Септември.

Вкупната должина на потопрниот ѕид кој треба да се изгради е 800 метри, а во првата фаза ќе се изградат 350 метри. Средствата за изградба на првата фаза биле обезбедени од Владата на Република Македонија, тоа се 7 милиони денари, а довршувањето ќе било направено со средства од општинскиот буџет.

Градоначалникот Марјан Ристеки, кој беше во посета на местото каде што се гради потпорниот ѕид, кажа дека Локалната самоупрва има план да го доуреди целото речно корито во неколку фази и тоа: прво со изгрдаба на потпрниот ѕид кој е почнат, потоа со уредување на самото корито, а во следната фаза било планирано доуредување на речното корито со слични зафати и во горниот тек на реката над малото мовче во близина на основното училиште Кире Гаврлоски кон Градскиот базен.


http://tera.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=3851:2009-01-30-17-21-54&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106

Edited by гитардемон - 31-Jan-2009 at 19:22
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 12-Feb-2009 at 02:28

Почнува проширувањето на „Илинденска“ и кај Тутунски комбинат

Градот Скопје обезбеди градежни дозволи од општините Центар и Карпош

Сања Наумовска

Градот Скопје идната недела ќе започне со реализација на проектите за проширување на „Илинденска“ и на раскрсницата кај Тутунски комбинат. По средбата на градоначалниците на Скопје и на Центар, Трифун Костовски и Виолета Аларова, надминат е проблемот со издавањето на градежните дозволи, поради кои проектите беа ставени на чекање.

Проширувањето на раскрсницата кај Тутунски комбинат ќе започне паралелно со „Илинденска“. Планирано е проширување за уште една лента во сите правци на раскрсницата на улицата „Пролет“ и „Трета македонска бригада“, со што ќе се обезбеди полесен проток на возила. Една лента за вртење десно ќе се додаде покрај Основното училиште „11 Октомври“, која ќе продолжи по улицата „Пролет“ до спојувањето со булеварот „Кузман Јосифовски-Питу“. Проширување ќе има и во спротивниот правец кон Аеродром.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=3D85E165641C124AAF8644C7E281520A


Edited by lslcrew - 12-Feb-2009 at 02:35
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4470
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 02-Apr-2009 at 20:26

Битола почнува нова градежна офанзива
Четврток, 02 Април 2009 16:54

NATASA_gradezni_rabori_sl_001

Општината Битола од денеска ги почна интензивните градежни зафати, односно ги продолжува инфраструктурните активности од минатогодишните договори кои поради временските услови беа прекинати. Една од локациите каде што се работи е улицата во населбата Карпош која се подготвува за нов асфалт. Ведна потоа ќе почнат градежни работи на улицата „Ѓуро Ѓаковиќ" која е во лоша состојба.

-Се работеше водоводна инсталација која беше многу застарена, имаше многу прекопи, во моментот и Телеком поставува своја мрежа, потоа ќе вршиме асфалтирање - вели Зора Симјановска, раководител на општинско одделение за комунални работи.

NATASA_gradezni_rabori_sl_002

За ден или два, вели Симјановска, ќе почне да се санира и улицата „Иво Лола Рибар". Паралелно ќе се работи и во населбата Мал Париз.

-Пробиваме улица во Мал Париз која е со земјен коловоз, има постоечка водоводна мрежа, сега проверуваме дали има евентуално дефект во канализационата мрежа, ако има ќе ја реконструираме, постоа следува пробивање на улицата - додава Симјановска.

Освен коловозните санации, општината на неколку локации ќе изведува и подземни инсталации.

NATASA_gradezni_rabori_sl_003

-Во населбата Јени Маале продолжува реконструкцијата на водоводната мрежа, тоа со средства од државниот буџет, а со општинскиот буџет водоводна инсталација и канализација согласно програмата за уредување, работиме во населбата Буковски ливади. Таму ќе пробиваме и улица, „Апостол Здравевски" - вели Симјановска.

Градежните работи кои почнуваат овој период, се најавува дека ќе завршат за околу еден месец.

-Овие беа застарени улици од минатите години, со старост од 30 години, со право граѓаните реагираа - вели раководителката на одделението за комунални работи.

Со конституирањето на новиот совет следува формирање на нова комунална програма за новата градежна сезона.

- Приоритетите ги утврдивме, тие се утвредени и со развојните програми кои се однесуваат за период од три години - додава Симјановска.

Поголемиот дел од инфраструктурните и комунални актвности се финансирани од општинскиот буџет, а дел со пари од држаниот буџет. Општината и оваа година ќе настојува дел од потребните средства за реализација на проектите да обезбеди од ИПА фондовите за прекугранична соработка.



http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=5996:xzcvzxvc&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 29-Apr-2009 at 10:54

СКОПЈЕ 151 НАЈДОБАР ГРАД ЗА ЖИВЕЕЊЕ ВО СВЕТОТ, А 138 СПОРЕД ИНФРАСТРУКТУРА

Скопје е рангиран на 151. место на годинашната листа најдобри градови за живеење во светот што традиционално ја изработува глобалната консултантска куќа „Мерсер“.

Македонскиот главен град годинава напредуваше за три места од лани кога беше 154. Најдобар град за живеење во светот е австриската престолнина Виена, а по неа се швајцарските Цирих и Женева. Во топ-10 најпожелни урбани центри на листата на „Мерсер“ се и канадскиот Ванкувер, Оукленд во Нов Зеланд, германските Дизелдорф, Минхен и Франкфурт, швајцарскиот Берн и австралискиот Сиднеј. Брисел е 14-ти, Берлин 16-ти, Париз 33, Токио 35, Лондон 38, Вашингтон 44, Њујорк 49, Рим 55, Москва 168,...

Во регионот најдобро рангирана е Љубљана на 78 место, Загреб е 103, Букурешт 108, Софија 112, Белград 137. Зад Скопје се Сараево на 157 и Тирана на 173 место. Најлош град за живеење во светот убедливо е Багдад.

На листата на „Мерсер“, пак, на градови со најдобра инфраструктура, Скопје е на 138. место. Прв е Сингапур, втор Минхен, трет Копенхаген. И на оваа листа најдобро рангиран град во регионот е Љубљана, на 95 позиција. Пред Скопје се уште и Атина и Загреб, а полошо пласирани се Белград, Софија, Сараево и Тирана. Последното место и на овоаа ранкинг листа го зазема Багдад.

„Мерсер“ ги врши рангирањата според конкретни критериуми како што се политичка и економска слобода и развој, социјална заштита, здравствениот и образовниот систем, јавниот транспорт, комуналните дејности... Во конкуренција годинава биле 420 градови во светот, а на конечната листа се рангирани 215.

„Мерсер“ е глобална консултанстка куќа со 18.000 вработени, со претставништва и клиенти во 180 градови и 40 земји во светот.

http://www.sitel.com.mk/?ItemID=F0DE64497D0CB045B6FFC8E8D5F47E39
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 29-Apr-2009 at 17:46
Ме интересира како го вршат ова рангирање? Како може Софија и Белград да имаат полоша инфраструктура од Скопје?
Мислам дека се е тука релативно и не може точно да се прецизира каде е "подобро" да се живее и тоа зависи од потребите на сите.
Единствено според стандардот можат да се споредуваат.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 29-Apr-2009 at 17:52
ПА барем инфраструктура е лесно да се имери. Претпоставуем дека е некоја бројка (вкупно должина на булевари)/(пер капита) исто така и со водоводи и канализации. Другшпе незнам како би се вршело рангирање и доколку се оценуваат конкретно инфраструктурните зафати тога би требало да се дава субјективна оцена што е можност за грешка.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 29-Apr-2009 at 17:54
За Софија сега незнам но Белград дефинитивно има очајни улици, кршиш амортизери ако не го знаеш добро градот Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4470
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 29-Apr-2009 at 18:47
Па ни Софија не е баш нешто прекрасна, ама не гледам зошто Скопје би бил подобар од нив. Не знам навистина како пресметале, но дефинитивно тие имаат и подобри автобуси, имаат трамваи (Софија има и метро), имаат ако ништо друго барем канализација низ целиот град, нема септички јами. Да не е нешто со споменици ова поврзано, кој има повеќе поубаво живее? Шала на страна, па тие имаат и повеќе зелена површина од Скопје, мислам дека ова зависи од податоците што ги даваат властите на тие што го прават рангирањето, не мерат тие сами (па затоа и вака добро котираме)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1306
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 29-Apr-2009 at 18:58
Колку и да го критикуваме Скопје,не е толку лош.Има убави,широки булевари,мислам дека има доста зелени површини и ред други работи.

Софија навистина има метро,но е многу кратко,многу булевари се под нивото да европски град.Со напливот на нови возила има далеку поголеми автомобилски гужви во споредба од Скопје.Се случувало,од автобуска до излезот да изгубиме 2 часа.

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 29-Apr-2009 at 19:19
Не е точно дека Белград има крш улици. Прво Само Нов Белград е речиси колку цело Скопје. Има многу повеќе булевари и Скопје е далеку од Белград.
Софија како што се напомена има полоши улици но има метро систем кој што се развива многу брзо и во никој случај нема полоша инфраструктура од Скопје.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 29-Apr-2009 at 21:03
Софија, најголемиот дел од булеварите се сеште покриени со лоша гранитна коцка, и очајно изгледаат. Мислам дека е единствен град кој има полоши улици од Скопје. Во секој случај е интензивно се гради, па не би се изненадил догодина да бидат пред Скопје.

Edited by UrbanFreak - 29-Apr-2009 at 21:04
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 06-May-2009 at 23:52
Охо, гледам сте се расприкажале на темава во мое отсуство. Хм мислам дека и Белград а особено Софија имаат неспоредливо подобра инфраструктура од Скопје, ме интересира кои фактори ги зеле овие експерти во предвид штом пресудиле во корист на нашата метропола. Ова ме заинтригира доста, па утре очекувајте во Изградба во регионот подробно претставување на софиските улици и булевари.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 07-May-2009 at 00:47
Сите три града инфраструктурно се јадни, а за нијансите што пресудиле во наша корист не би шпекулирал ниту сум уверен дека заслужено сме го зазеле тоа место (кое и не е баш за гордеење). Само во кратки црти би истакнал огромни слабости кај Белград и Софија и би резимирал зошто ниту едниот ниту другиот град не се со неспоредливо подобра инфраструктура како што велиш, особено кога ќе се земе во предвид дека се дупло поголеми градови.

Белград со исклучок на новите делови е тотално закрчен. Со своите над 1,5 милиони жители сеуште нема ниту обиколница ниту пак внатрешен прстен. Има сосема недоволен капацитет на постојните мостови на Сава, а на Дунав има еден единствен мост. Најпрестижен дел од јавниот превоз е трамвајот кој е далеку од современ ЛРТ систем. Железничката инфраструктура е застарена и несоодветна - опасни товари им поминуваат буквално низ строг центар.

Софија со своите скоро 1,5 милиони жители е исто така закрчен град со несоодветна сообраќајна мрежа. Обиколницата (ако може така да се нарече) во најголем дел е обичен пат со две ленти и со крстосници наместо клучки. Дополнително, како што кажа УФ добар дел од нивните булевари се тотално субстандардни и јадни. Подземната железница во моментов е недоволно изградена за радикално да го подобри впечатокот. Воопшто на „макро“ урбанистички план градот е лошо и неефикасно организиран со доста импровизации и прикрпуван, што може да се види и на google earth.

Би се кладел дека и Белград и Софија имаат делови без атмосферска па и без фекална канализација како и Скопје. Сигурно има уште доста да се каже, но до толку не ги познавам градовите. А и за Скопје исто така може да се направи еден „симпатичен“ список. Како што реков, сите сме јадни и треба многу да работиме за тоа да се смени.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.