Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <12345 69> |
Author | |
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #41 Posted: 03-Dec-2021 at 10:21 |
Zosto patot e obelezen so zolta linija?
|
|
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #42 Posted: 01-Dec-2021 at 23:47 |
Ова не е магистрален пат, туку регионален и за волја на вистината поминува низ доста убави, но стрмни и карпести клисури, така да тешко тука да никне експресен пат. Ова е само реконструкција на постојниот пат кој беше во катастрофална состојба, но за пофалба е тоа што асфалтот на сите реновирани магистрали им е со многу висок квалитет, дури помазен и поцврст од еве на пр. Штип-Миладиновци.
|
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #43 Posted: 30-Nov-2021 at 22:15 |
Се согласувам со кажаното, меѓутоа ако го погледна видеото во целост има уште пострашни работи од типот на целосно влегување на патот во населени места и куќи на само 2 метри од работ (да беше 1980 или 1990та ќе беше во ред, меѓутоа по новите стандарди чисто се сомневам), дискутабилна широчина од не повеќе од 6.5 метри, немање рабна линија, отсуство на еластични огради на места каде што треба да има, остри нагиби... Не знам, за поздравување секако е фактот што цел еден регион на Албанија пред се а и Дебар и Македонија се поврзуваат со Тирана, сепак ова ако се спореди со 2та експресни патишта кај нас во источниот дел кои се во завршна фаза (2/3 од нивната должина и пуштени) Штип - Кочани (32км) и Штип - Радовиш(45км)е би рекол 2 класи подоле. Велес - Кадрифаково намерно го изоставам бидејќи иако сличен профил сепак разликата со споменатите 2 правци е огромна. Вчера баш на сајтот на ЈПДП забележав и друго: кај Велес - Кадрифаково возните (брзи) ленти се 3.25 а кај другите 2 експресни патишта 3.5 односно вкупно 11.4 метри. Мислам дека за кај нас овој формат мора најмалку да го има и во делот Страцин - Деве Баир, Градско Прилеп(двете делници се градат во овој формат веќе), Битола - Меџитлија и Струмица - Ново Село. Куманово - Страцин и Битола - Прилеп мора да бидат автопати. Скопје - Блаце и Кичево - Охрид да се завршат што е можно поскоро.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #44 Posted: 30-Nov-2021 at 21:03 |
Зашто во Македонските медиуми упорно се преведува автопат, кога патото воопшто не е автопат. Да не нема кој да преведе од албански? Албанските медиуми јасно си го кажуваат rruga - пат, и ништо повеќе, а не е autostrada.
Браво за Албанија и пробивањето на патот, од големо значење и за Македонија и за севкупната економска размена. Само имам голема замерка на како се проектирани радиусите и нагибите, изгледа премногу импровизирано. Втора замерка е профилот, не се потрудиле ни малку да биде барем до ниво на експресен 2+2 (2 за возење и 2 за застанување), да не збориме дека на големи делови нема банкини, а постои сериозна опасност. Дополнителен факт кој што некако е занемарен дека овој пат некако индиректно учестува во некој паралелен Коридор 8, и покрај тоа што нема абер од изградба на вистински автопат Бугарија-Македонија-Албанија. Мислам на непишаната врска Драч-Тирана-Дебар-Кичево-Брод-Прилеп-Штип-Благоевград. Edited by user8642 - 30-Nov-2021 at 21:09 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15067 |
Quote Reply #45 Posted: 30-Nov-2021 at 11:26 |
Да ѕирнеме и по некоја фотка од патот:
https://ata.gov.al/2021/11/29/rruga-e-arbrit-pamje-spektakolare-te-peizazhit-natyror/ + видео: Edited by Џоле - 30-Nov-2021 at 11:32 |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15067 |
Quote Reply #46 Posted: 30-Nov-2021 at 10:31 |
Пуштен во употреба патот „Арбер“, од граница до Тирана 75 километри
Денеска во близина на градот Клос нај тунелот „Муризи“ во Албанија, албанскиот премиер Еди Рама го пушти во употреба патот „Арбер“ кој го скратува патот од Тирана до албанско – македонската граница за околу 100 километри. Тоа значи дека сега од границата до Тирана патот е долг само 75 километри. На оваа свеченост присуствуваше и делегација од Дебар предводена од градоначалникот Хекуран Дука, јави нашиот дописник од Дебар, Кенан Мимидиновски. Преку граничниот премин „Блато“ на македонско – албанската граница на свеченоста заминаа и голем број на дебарчани. Премиерот на Албанија Еди Рама не одржа говор, туку само се сретна со големиот број на жители кои беа дојдени од истиот регион на Албанија. И покрај тоа што на овој патен правец се работи во одредени делници, сепак албанската влада одлучи истиот да може да се користи, бидејќи има можност за тоа. Според договорот за изградба тој целосно ќе биде готов во април 2022 година. Побарано е денеска при користењето на патот целосно да се почитува поставената сигнализација, бидејќи во делови на патот се уште се работи. Дебарскиот градоначалник Хекуран Дука за Радио Слободна Еврпа изјави дека патот „Арбери“ е од големо значење и за Дебар и регионот. Тој додаде дека „и македонската влада на македонска страна е го продолжи овој пат и тоа од Дебар – до Извор кај Кичево. Овој проект ќе овозможи брз економски развој на општина Дебар“ рече Дука и истакна дека скратувањето на патот од Дебар до Тирана за околу 100 километри, ќе создаде и простор за поголема бизнис соработка на компаниите од двете страни на границата. https://www.slobodnaevropa.mk/a/31585237.html |
|
За сè има вторпат
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1366 |
Quote Reply #47 Posted: 14-Oct-2021 at 18:39 |
A2-Hemus highway-Lot 1 and 2
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19789 |
Quote Reply #48 Posted: 13-Oct-2021 at 17:22 |
12.10.2021
Ekipa HTV-a provozala se Pelješkim mostom: Prvi metri asfalta https://www.facebook.com/HRTvijesti/videos/863419787535930/ Posao na jednom od najvažnijih infrastrukturnih objekata koji se trenutačno kod nas grade primiče se kraju. Ekipa HTV-a prva se provozala preko Pelješkog mosta i snimila asfaltiranje, koje je danas počelo Nasred Pelješkog mosta bijeli dim iz vrućeg asfalta. Postavlja se prvi sloj. - Lijevani asfalt je specifičan, kao što vidite, nemamo valjaka na ugradnji, on ima nešto veću žitkost i nešto veći udio bitumena nego standardni asfalti i nije toliko čest u našoj cestogradnji, objasnio je Ivica Granić, voditelj radova na asfaltiranju Pelješkog mosta iz tvrtke CRBC. - Ovakva vrsta asfalta specifična je po tome što je otpornija na prodiranje vode i soli i samim time pruža dugotrajniju zaštitu konstrukcije, rekao je inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta Davor Perić. Kad se na dva traka u cijeloj dužini mosta izlije asfalt, na njega će se postaviti drugi sloj, takozvani habajući asfalt. Nakon toga slijedi isti posao na druga dva. - Očekujemo da ćemo postavljanje asfalta na dva traka s pločanske strane mosta završiti za 15 dana, a na druga dva traka, s neumske strane, postavit ćemo do kraja studenoga, najavio je Chen Yong, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta iz CRBC-a. Asfaltiranje mosta nije jedino što se u ovom trenutku ondje radi. - Ugrađuju se ograde za zaštitu od vjetra, završava se bojenje antikorozivnim premazom te se završavaju neki radovi na pristupnim cestama neposredno uz most, istaknuo je Perić. I još jedan vrlo zahtjevan posao obavljaju alpinisti na stupovima mosta. - Prva faza je pranje stupova visokotlačnim peračem, druga faza je impregnacija mosta za dulji rok trajanja betona, naveo je Ivica Beović, alpinist iz Omiša. Dočekali smo i taj dan da prođemo automobilom, ali uz posebnu dozvolu voditelja gradilišta. Asfaltiranim mostom trebali bismo proći prije Božića, naravno - ako vrijeme posluži graditelje. https://vijesti.hrt.hr/hrvatska/ekipa-htv-a-provezla-se-peljeskim-mostom-prvi-metri-asfalta-3174173 |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1366 |
Quote Reply #49 Posted: 10-Oct-2021 at 13:54 |
Скоростен път Видин - Ботевград
Участк Ботевград - Мездра Лот1 Лот2 |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1366 |
Quote Reply #50 Posted: 05-Oct-2021 at 19:01 |
Реконструкцията на скоростният път Пловдив-Асеновград и изграждане на локалните платна.
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1366 |
Quote Reply #51 Posted: 01-Oct-2021 at 11:42 |
A6 - Автомагистрала Европа - Лот1 -учатък Калотина-Драгоман.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #52 Posted: 01-Oct-2021 at 00:54 |
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1366 |
Quote Reply #53 Posted: 29-Sep-2021 at 15:42 |
A3-Автомагистрала Струма
Лот 3,3 Лот 3,1 |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19789 |
Quote Reply #54 Posted: 19-Sep-2021 at 07:51 |
Auto put Bar-Boljare ,Montenegro 15.09.2021
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1366 |
Quote Reply #55 Posted: 11-Sep-2021 at 15:45 |
И вече напълно завършената отсечка от Софиийския околовръсен път. Остават съвсем малко довършителни работи преди официалното откриване.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19789 |
Quote Reply #56 Posted: 30-Aug-2021 at 07:32 |
Auto put Bar-Boljare ,Montenegro 15.08.2021
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #57 Posted: 30-Jul-2021 at 13:47 |
Конечно се споија двете страни на Пељешки мост. Другата година се очекува да се пушти во сообраќај одкако ќе се завршат пристапните патишта и занаетчистките работи околу мостот, инсталации, огради, асфлат.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #58 Posted: 26-Jul-2021 at 01:05 |
Eden mal del od "jugoslovenskata" avtopatska delnica "Karlovac-Zagreb".
https://www.youtube.com/watch?v=IBSlu1H7iRY |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #59 Posted: 02-Jul-2021 at 16:26 |
Која е стратегијата на завладејувањето на Кина во Африка. И ова е цитат од бивши претседател на некоја од јужните африкански држави, мислам дека беше на Намибија. Кредитирање без политички услови! Што значи тоа?! Ако сака нека е и човекојадец, се додека е претсдател ќе се соработува со него. И затоа продираат. И затоа и на Балканот влагаат. За жал човештвото и нормалниот европски западен свет се наоѓа пред ситуација "curb your democracy" малку, дури и да краделе балкански политичари, некогаш е побитно да се завладее просторот отколку да се остави другиот со дампинг услови да влага. И јас би сакал да се све ова западни кредити, ама западот сам несака да биде империја. Затоа има друг што сака да биде империја.
|
|
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 64 |
Quote Reply #60 Posted: 01-Jul-2021 at 21:57 |
Isto se desva i vo EU Na primer vo vremeto na ekonomskata kriza i teski krediti, Germanija gi "kupi" site Grcki aerodrome (Fraport) |
|
Post Reply | Page <12345 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |