build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 03-Dec-2021 at 10:21
Zosto patot e obelezen so zolta linija?
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 01-Dec-2021 at 23:47
Ова не е магистрален пат, туку регионален и за волја на вистината поминува низ доста убави, но стрмни и карпести клисури, така да тешко тука да никне експресен пат. Ова е само реконструкција на постојниот пат кој беше во катастрофална состојба, но за пофалба е тоа што асфалтот на сите реновирани магистрали им е со многу висок квалитет, дури помазен и поцврст од еве на пр. Штип-Миладиновци.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 30-Nov-2021 at 22:15
Се согласувам со кажаното, меѓутоа ако го погледна видеото во целост има уште пострашни работи од типот на целосно влегување на патот во населени места и куќи на само 2 метри од работ (да беше 1980 или 1990та ќе беше во ред, меѓутоа по новите стандарди чисто се сомневам), дискутабилна широчина од не повеќе од 6.5 метри, немање рабна линија, отсуство на еластични огради на места каде што треба да има, остри нагиби...
Не знам, за поздравување секако е фактот што цел еден регион на Албанија пред се а и Дебар и Македонија се поврзуваат со Тирана, сепак ова ако се спореди со 2та експресни патишта кај нас во источниот дел кои се во завршна фаза (2/3 од нивната должина и пуштени) Штип - Кочани (32км) и Штип - Радовиш(45км)е би рекол 2 класи подоле. Велес - Кадрифаково намерно го изоставам бидејќи иако сличен профил сепак разликата со споменатите 2 правци е огромна. Вчера баш на сајтот на ЈПДП забележав и друго: кај Велес - Кадрифаково возните (брзи) ленти се 3.25 а кај другите 2 експресни патишта 3.5 односно вкупно 11.4 метри.
Мислам дека за кај нас овој формат мора најмалку да го има и во делот Страцин - Деве Баир, Градско Прилеп(двете делници се градат во овој формат веќе), Битола - Меџитлија и Струмица - Ново Село.
Куманово - Страцин и Битола - Прилеп мора да бидат автопати.
Скопје - Блаце и Кичево - Охрид да се завршат што е можно поскоро.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 30-Nov-2021 at 21:03
Зашто во Македонските медиуми упорно се преведува автопат, кога патото воопшто не е автопат. Да не нема кој да преведе од албански? Албанските медиуми јасно си го кажуваат rruga - пат, и ништо повеќе, а не е autostrada.

Браво за Албанија и пробивањето на патот, од големо значење и за Македонија и за севкупната економска размена. Само имам голема замерка на како се проектирани радиусите и нагибите, изгледа премногу импровизирано. Втора замерка е профилот, не се потрудиле ни малку да биде барем до ниво на експресен 2+2 (2 за возење и 2 за застанување), да не збориме дека на големи делови нема банкини, а постои сериозна опасност.

Дополнителен факт кој што некако е занемарен дека овој пат некако индиректно учестува во некој паралелен Коридор 8, и покрај тоа што нема абер од изградба на вистински автопат Бугарија-Македонија-Албанија. Мислам на непишаната врска Драч-Тирана-Дебар-Кичево-Брод-Прилеп-Штип-Благоевград.

Edited by user8642 - 30-Nov-2021 at 21:09
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15067
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 30-Nov-2021 at 11:26
Да ѕирнеме и по некоја фотка од патот:









https://ata.gov.al/2021/11/29/rruga-e-arbrit-pamje-spektakolare-te-peizazhit-natyror/

+ видео:



Edited by Џоле - 30-Nov-2021 at 11:32
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15067
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 30-Nov-2021 at 10:31
Пуштен во употреба патот „Арбер“, од граница до Тирана 75 километри

Денеска во близина на градот Клос нај тунелот „Муризи“ во Албанија, албанскиот премиер Еди Рама го пушти во употреба патот „Арбер“ кој го скратува патот од Тирана до албанско – македонската граница за околу 100 километри. Тоа значи дека сега од границата до Тирана патот е долг само 75 километри.

На оваа свеченост присуствуваше и делегација од Дебар предводена од градоначалникот Хекуран Дука, јави нашиот дописник од Дебар, Кенан Мимидиновски. Преку граничниот премин „Блато“ на македонско – албанската граница на свеченоста заминаа и голем број на дебарчани.

Премиерот на Албанија Еди Рама не одржа говор, туку само се сретна со големиот број на жители кои беа дојдени од истиот регион на Албанија.

И покрај тоа што на овој патен правец се работи во одредени делници, сепак албанската влада одлучи истиот да може да се користи, бидејќи има можност за тоа. Според договорот за изградба тој целосно ќе биде готов во април 2022 година.

Побарано е денеска при користењето на патот целосно да се почитува поставената сигнализација, бидејќи во делови на патот се уште се работи.

Дебарскиот градоначалник Хекуран Дука за Радио Слободна Еврпа изјави дека патот „Арбери“ е од големо значење и за Дебар и регионот. Тој додаде дека „и македонската влада на македонска страна е го продолжи овој пат и тоа од Дебар – до Извор кај Кичево. Овој проект ќе овозможи брз економски развој на општина Дебар“ рече Дука и истакна дека скратувањето на патот од Дебар до Тирана за околу 100 километри, ќе создаде и простор за поголема бизнис соработка на компаниите од двете страни на границата.

https://www.slobodnaevropa.mk/a/31585237.html
За сè има вторпат
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1366
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 14-Oct-2021 at 18:39
A2-Hemus highway-Lot 1 and 2
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19789
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 13-Oct-2021 at 17:22
12.10.2021

Ekipa HTV-a provozala se Pelješkim mostom: Prvi metri asfalta



https://www.facebook.com/HRTvijesti/videos/863419787535930/

Posao na jednom od najvažnijih infrastrukturnih objekata koji se trenutačno kod nas grade primiče se kraju. Ekipa HTV-a prva se provozala preko Pelješkog mosta i snimila asfaltiranje, koje je danas počelo

Nasred Pelješkog mosta bijeli dim iz vrućeg asfalta. Postavlja se prvi sloj.

- Lijevani asfalt je specifičan, kao što vidite, nemamo valjaka na ugradnji, on ima nešto veću žitkost i nešto veći udio bitumena nego standardni asfalti i nije toliko čest u našoj cestogradnji, objasnio je Ivica Granić, voditelj radova na asfaltiranju Pelješkog mosta iz tvrtke CRBC.

- Ovakva vrsta asfalta specifična je po tome što je otpornija na prodiranje vode i soli i samim time pruža dugotrajniju zaštitu konstrukcije, rekao je inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta Davor Perić.

Kad se na dva traka u cijeloj dužini mosta izlije asfalt, na njega će se postaviti drugi sloj, takozvani habajući asfalt. Nakon toga slijedi isti posao na druga dva.

- Očekujemo da ćemo postavljanje asfalta na dva traka s pločanske strane mosta završiti za 15 dana, a na druga dva traka, s neumske strane, postavit ćemo do kraja studenoga, najavio je Chen Yong, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta iz CRBC-a.

Asfaltiranje mosta nije jedino što se u ovom trenutku ondje radi.

- Ugrađuju se ograde za zaštitu od vjetra, završava se bojenje antikorozivnim premazom te se završavaju neki radovi na pristupnim cestama neposredno uz most, istaknuo je Perić.

I još jedan vrlo zahtjevan posao obavljaju alpinisti na stupovima mosta.

- Prva faza je pranje stupova visokotlačnim peračem, druga faza je impregnacija mosta za dulji rok trajanja betona, naveo je Ivica Beović, alpinist iz Omiša.

Dočekali smo i taj dan da prođemo automobilom, ali uz posebnu dozvolu voditelja gradilišta. Asfaltiranim mostom trebali bismo proći prije Božića, naravno - ako vrijeme posluži graditelje.

https://vijesti.hrt.hr/hrvatska/ekipa-htv-a-provezla-se-peljeskim-mostom-prvi-metri-asfalta-3174173
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1366
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 10-Oct-2021 at 13:54
Скоростен път Видин - Ботевград



Участк Ботевград - Мездра
Лот1

Лот2
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1366
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 05-Oct-2021 at 19:01
Реконструкцията на скоростният път Пловдив-Асеновград и изграждане на локалните платна.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1366
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 01-Oct-2021 at 11:42
A6 - Автомагистрала Европа - Лот1 -учатък Калотина-Драгоман.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 01-Oct-2021 at 00:54
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1366
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 29-Sep-2021 at 15:42
A3-Автомагистрала Струма
Лот 3,3

Лот 3,1
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19789
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 19-Sep-2021 at 07:51
Auto put Bar-Boljare ,Montenegro 15.09.2021

Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1366
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 11-Sep-2021 at 15:45
И вече напълно завършената отсечка от Софиийския околовръсен път. Остават съвсем малко довършителни работи преди официалното откриване.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19789
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 30-Aug-2021 at 07:32
Auto put Bar-Boljare ,Montenegro 15.08.2021



Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 30-Jul-2021 at 13:47
Конечно се споија двете страни на Пељешки мост. Другата година се очекува да се пушти во сообраќај одкако ќе се завршат пристапните патишта и занаетчистките работи околу мостот, инсталации, огради, асфлат.

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 26-Jul-2021 at 01:05
Eden mal del od "jugoslovenskata" avtopatska delnica "Karlovac-Zagreb".

https://www.youtube.com/watch?v=IBSlu1H7iRY
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 02-Jul-2021 at 16:26
Која е стратегијата на завладејувањето на Кина во Африка. И ова е цитат од бивши претседател на некоја од јужните африкански држави, мислам дека беше на Намибија. Кредитирање без политички услови! Што значи тоа?! Ако сака нека е и човекојадец, се додека е претсдател ќе се соработува со него. И затоа продираат. И затоа и на Балканот влагаат. За жал човештвото и нормалниот европски западен свет се наоѓа пред ситуација "curb your democracy" малку, дури и да краделе балкански политичари, некогаш е побитно да се завладее просторот отколку да се остави другиот со дампинг услови да влага. И јас би сакал да се све ова западни кредити, ама западот сам несака да биде империја. Затоа има друг што сака да биде империја.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 64
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 01-Jul-2021 at 21:57
Originally posted by ehrlich

Има доста убави примери за ова со Кина низ Африка и Азија. На пример, последно видео собрано за кредитите кои баснословно ги даваат беше примерот во Шри Ланка, каде земјата гради огромно пристаниште, кое не отпочнува со план со работа, немаат пари да го враќаат и Кинезите си го земаат на 99 години бесплатно во замена за парите од кредитот.

Нормално е дека не можам да зборувам дека имало или немало анализи, ама дека Кинезите (како и сите други сегашни и поранешни големи сили) ги користат овие кредити за влијание, тоа е факт.


Isto se desva i vo EU    

Na primer vo vremeto na ekonomskata kriza i teski krediti, Germanija gi "kupi" site Grcki aerodrome (Fraport)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.