Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 5556575859 69> |
Author | |
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1121 Posted: 21-Aug-2018 at 18:38 |
Конкретно истиот потпорен ѕид се урива по трет пат, последниов пат бил проектиран од врвен експерт на Европско (или светско) ниво за потпорни ѕидови.
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #1122 Posted: 23-Aug-2018 at 02:05 |
Прашање до тие што можеби малку повеќе се разбираат. Дали проблемите со потпорните ѕидови и косините што ги имаат во грдељичка клисура се сличи со потенцијалните проблеми што произлегоа со Кичево-Охрид (непрецизна анализа на теренот и земјиштето, погрешно проценети косини на засеците) ?
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1123 Posted: 26-Sep-2018 at 07:52 |
Што направиле косоварите!! Вчера бев прв пат во Косово после повеќе од година дена. Кога бев минатиот пат, само што почнуваа со делот на качаничка клисура. Сега имаат тотално комплетна траса издигната на столбови. Без да навлегувам во делот колку ова ќе го чини Косово и дали треба баш така, динамиката на градба и резултатот се импресивни. Неможев да сликам бидејќи возев а стариот пат е хаос, но еве неколку слики од ССЦ. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1124 Posted: 26-Sep-2018 at 07:52 |
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1125 Posted: 26-Sep-2018 at 07:55 |
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1126 Posted: 27-Sep-2018 at 08:57 |
Jas letovo vozev niz Kosovo. Se osetiv kako da sum vo Slovenija (vo delot na avtopatistata). Do kraj na godinava kje go kompletiraat avtopatot Pristina-Granica so Makedonija. Pocnaa da gradat i na istok prema Granicata so Srbija (Vranje) i na sever prema Kosovska Mitrovica i Granica so Srbija (Nis). Koga kje gi zavrsat ovie proekti za nekoja godina kje imaat seriozno dobra infrastruktura
|
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #1127 Posted: 27-Sep-2018 at 09:23 |
Разликата е само во тоа што Косово е по територија 2,5 пати помало од Македонија, па да се поврзе со автопат не бара кој знае какви инвестиции.
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1128 Posted: 27-Sep-2018 at 11:08 |
Kako i da e, sekoja cest sto rakovodstvoto tamu se odlucilo za krupni investicii vo infrastrukturata. Imaat uste mnogu da rabotat ama so ova tempo za nekoja godina kje bidat Germanija za nas.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1129 Posted: 27-Sep-2018 at 12:25 |
??? трасава низ качаничка клисура вреду колку пола македонски автопатишта во градба. Косово почна со автопатишта од 0. Темпото на градба им е импресивно како и апсолутниот број на изградени километри. Да се потценува прогресот е буткање на глава во песок. Ние имавме условно кажано добра почетна состојба во 1991 и изградивме доста од тогаш (иако во релативно долг период) и пак имаме да градиме. Ако ја ставиме и Босна во прикаскава каде едвај мрдаат на оваа тема од распадот навака, сликата е уште покмплетна. Но многу побитно од простото мерење на бројки кој колку направил. Косово ќе се наметне како коридор со оваа инфраструктура. Наместо нашиот хипотетички коридор 8, целиот сообраќај ќе врти кон Косово во правец накај Тирана а и кон Подгорица. Косово секога сум го гледал како слепо црево во транспортна смисла, и мислам дека многу ќе поентираат со оваа инфраструктура стратешки.
|
|
anonimen
Groupie Joined: 10-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply #1130 Posted: 27-Sep-2018 at 12:59 |
Firmata koja ja gradi trasata e amerikanska. Vo celiot proekt ima dosta politika i moznost nekoj da profitira. Se postavuva prasanje za visinata na sredstvata koi se investiraat vo ovaa klisura i dali ima potreba avtopatot da se izveduva po taa trasa i visocina i dali ima mnogu poeftini proekti koi ne se zemeni vo predvid i ne se evaluirani
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1131 Posted: 27-Sep-2018 at 13:05 |
за овој дел потполно се согласувам. веројатно е дека во целата шема со автопатишта таму, Косово дебело ќе плати.
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1132 Posted: 03-Oct-2018 at 10:18 |
Od Nova Makedonija:
Министерот за инфраструктура на Косово, Паљ Лекај, денеска во близина на Качаник одблизу го следеше почетокот на асфалтирањето на мостот на автопатот „Арбен Џафери“, кој го поврзува косовскиот главен град со Македонија, до границата кај Генерал Јанковиќ, јави дописникот на МИА од Приштина. Станува збор за мост во должина од околу 5,5 километри, кој е најголемиот таков градежен објект во регионот. Според соопштението од косовското Министерство за инфраструктура, изведувачите на работите од компанијата „Бехтел-Енка“ го информираа министерот за текот и квалитетот на работите кои се изведуваат на овој автропат. Менаџерот на проектот, Ријад Алказараји, го инофрмира Лекај дека динамичниот план се одвива според планираното и оти наскоро автопатот ќе биде целосно пуштен во употреба за граѓаните. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #1133 Posted: 05-Oct-2018 at 19:54 |
Автопати во БиХ
|
|
За сè има вторпат
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1134 Posted: 06-Oct-2018 at 09:46 |
На делот од Сараево до Мостар (до местото Тарчин) завршени се околу 40 км квалитетен автопат со автоматска наплата, мислам дека и таму се присутни Гранит.
Интересно е дека на тикетот од патарина седиште на фирмата-агенцијата за патишта беше наведен Мостар, дали се кантонално поделени, не знам. Сепак за разлика од поголемиот број балкански земји со Босна сме утешени сека нашите магистрални патишта не се најлоши.Од друга страна еден феномен кај нас во споредба со околината е имањето огромен број дупки и оштетувања на коловозот, дали во бившата држава граделе со различен квалитет, не знам... Edited by Тркало - 06-Oct-2018 at 09:48 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #1135 Posted: 08-Oct-2018 at 09:38 |
Романија, постојни автопати и датуми кога треба да бидат завршени тие во изградба или планираните (не е баш држава од нашиот регион, ама па не е ни од светот)
|
|
За сè има вторпат
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1136 Posted: 08-Oct-2018 at 10:35 |
Само Брашов е некако отсечен, инаку човек може да направари фина и ефикасна тура по Романија после 2020 ако се испочитуваат роковите. |
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #1137 Posted: 08-Oct-2018 at 20:57 |
Каква е ситуацијата од наша страна?
Lekaj: Next year a new connection with Macedonia 06 October 2018
https://www.koha.net/arberi/121381/lekaj-vitin-tjeter-edhe-nje-lidhje-e-re-me-maqedonine/ Edited by Staro Skopje - 08-Oct-2018 at 20:58 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 19698 |
Quote Reply #1138 Posted: 29-Oct-2018 at 10:08 |
Се спојува највисокиот мост на подрачјето на поранешна Југославија
Највисокиот мост во регионот на поранешна Југославија, е мостот Морачица, на дел од автопатот Бар-Болјаре, кој во моментот е во изграбда. Досега завршени се 100 од вкупно 960 метри од распонската конструкција на мостот. Се очекува спојувањето на распонската конструкција да се изведе на почетокот на идната година. На сите пет столбови од мостот завршени се 10-12 метри од распонската конструкција од двете страни. Овие работи с еизведуваат во сегменти чија должина се движи од 2,5 до 4 метри. Како што се наведува, за изградбата на распонската конструкција на Морачица ќе бидат потрошени околу 30.000 метри кубни бетон, како и 5,200 тони арматура. Мостот е проектиран за максимална брзина на ветерот од 30 m/s. Висината на столбовите е 160 метри, додека распонот од самото дно на коритото на Морача, до горната точка на мостот е 202 метри. Изведувачи на работите се кинеските компании CCCC и CRBC. https://www.porta3.mk/se-spojuva-najvisokiot-most-na-podrachjeto-na-poraneshna-jugoslavija/?fbclid=IwAR3J_U27eVNK91qr0TqHeb1kTCFF97LOwWj4eAERre3TZ3lDUJFR1JyF4wA |
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 724 |
Quote Reply #1139 Posted: 30-Oct-2018 at 13:34 |
Uh , kolkava samo rabota gi čaka romancite, tolkava zemlja a taka malku avtopatišta. Interesno e što ne razmisluvaat da se povrzat avtopatski so noviot most na Dunav pa da go zaobikolat koridor 10 (za naša sreka)
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #1140 Posted: 08-Nov-2018 at 12:54 |
|
|
Post Reply | Page <1 5556575859 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |