Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 5758596061 69> |
Author | |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #1161 Posted: 16-May-2019 at 09:08 |
R6 (Приштина-Скопје) во Косово
https://vimeo.com/336396580 Edited by Џоле - 16-May-2019 at 09:08 |
|
За сè има вторпат
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1162 Posted: 16-May-2019 at 09:14 |
Топ. Би рекол ние сме на ред, но ние веќе требаше да сме спремни за така мала и лесна делница.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #1163 Posted: 16-May-2019 at 09:30 |
Доцниме, како и во сѐ друго.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Joralemon
Newbie Joined: 02-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #1164 Posted: 18-May-2019 at 23:42 |
Vučić otvorio poslednju deonicu južnog kraka Koridora 10
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić večeras je u Vladičinom Hanu, kod mosta Vrla, koji je osvetljen u bojama srpske zastave, uz vatromet, svečano otvorio poslednju deonicu autoputa na južnom kraku Koridora 10 kroz našu zemlju, u dužini od 26,3 kilometra u Grdeličkoj klisuri. http://rtv.rs/sr_lat/drustvo/vucic-otvorio-poslednju-deonicu-juznog-kraka-koridora-10_1018089.html |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #1165 Posted: 30-May-2019 at 08:35 |
Edited by Џоле - 30-May-2019 at 08:35 |
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19705 |
Quote Reply #1166 Posted: 07-Aug-2019 at 16:54 |
Проект кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите
Со низа свечености на 18.5.2019 се одбележа отворањето на дел од автопатот на Коридорот 10 во Република Србија низ Грделичка Клисура. Заинтересираната стручна јавност повеќегодишните сложени градежни работи ги следеше со внимание и професионална љубопитност. Во оваа прилика ја претставуваме работата на фирмата „Интеграл инженеринг“АД од Лакташи (Босна и Херцеговина), која зазема видно место работејќи на градежниот потфат во Грделичка Клисура. Коридорот 10 е паневропски коридор, кој покрај низ останатите држави, поминува и низ Србија и низ Северна Македонија. Програмата за изградбата на автопатот E-75 на овој коридор низ Србија се спроведува низ четири проекти кои се поделени на делници, а тие во договори (лотови). Проектот „Југ“ од Грабовница до Левосој со должина 75 километри содржеше пет делници, од кои три се завршени и пуштени во употреба. На пример, автопатот од Долни Нерадовци до Српски Куќи е во употреба од 2013 година, а од Владичин Хан до Долни Нерадовци од 2015 година. Всушност, настаните од 18.5.2019 беа посветени на завршување на работите на преостанатите две делници со вкупна должина од 26.1 километар и тоа: Грделица-Царичина Долина (11.8 километри) и Царичина Долина – Владичин Хан (14.3 километри). Интересно е дека наведените делници се реализирани низ осум договори (лотови), работите ги изведуваа компании од Шпанија, Грција, Бугарија, Азербејџан, Босна и Херцеговина, како и од Србија. Финансирањето е обезбедено со кредити од Европската инвестициска банка (EIB) и во помала мера од Светска банка (WB). Се очекува автопатот да има позитивно влијание на стопанството и трговските активности во регионот, а исто така да придонесе за регионалниот развој и поврзување на поширок простор на Балканот. Интеграл инженеринг“АД, заедно со своите партнери („Интеркоп Мишар“ ДОО и „Приједорпутеви“ АД) ги изведе работите на делницата Царичина Долина – Владичин Хан, во рамки на која ги изгради патиштата и мостовите на подделницата Царичина Долина – тунел Манајле (LOT-5). Работите започнаа кон крајот на 2013 година, а успешно се завршени на 30.6.2018 година. Стануваше збор за крајно сложен проект, кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите. Надзорот на работите цело време го вршеше француската фирма Louis Berger. Оперативно со работите управуваше огранокот на „Интеграл инженеринг“ во Ниш. Краток опис на изведените работи Должината на изградениот автопат е 6,75 километри. Трасата на автопатот во најголем дел е сместена на десниот брег на реката Морава, додека населбата Џеп се заобиколува по левиот брег од километар 887+800 до километар 890+200. На дел од автопатот од километар 886+275 до километар 887+200 изведено е изместување на постоечката железничка пруга во должина од 980 метри. На трасата на автопатот извршено е изместување на оптички кабел и изведени се три ѕида за заштита од бучава со вкупна должина од 692 метри. Сложените топографски услови, особено во попречна насока, изискуваа проектирање на голем број инженерски објекти и конструкции – мостови, конструкции за заштита на косините, галерии, заштитни и потпорни ѕидови. На автопатот на делница од 6.75 километри изведени се седум моста: Селишки Поток, Јужна Морава 1, Јужна Морава 2, вијадуктот Момин Камен, Кучајска Долина, Соколица и вијадуктот Козничка Река. Вкупната должина на мостовите е 2.540 метри или по 1.270 метри за секоја сообраќајна лента. Заштита на косините Мртвица 1 и Мртвица 2, како и косината од ПР121 до ПР152 е изведена со тешка стабилизација на косината, со систем на скара на армиранобетонски греди во комбинација со геотехнички сидра, крути анкери и торкетирање на косината на вкупната должина на трасата од 1.520 метри и вкупна површина од 32.430 квадратни метри. На дел од трасата извршено е етажирање на косината со минирање и заштита на косината со различни типови мрежи, IBO анкери и заштитни бариери: површината покриена со заштитна мрежа изнесува 145.000 квадратни метри, а бројот на IBO анкерите (со должина 1.5 – 12 метри) изнесува 6.970 парчиња. Во зона на косината Момин Камен изведени се левиот заштитен ѕид со заштитна бариера и десниот потпорен ѕид, кој делумно е фундиран со шипови со дијаметар Ø1200 милиметри. Краток преглед на обемот на работите: -ископ на материјал од различни категории: 1.643.264,68 кубни метри -изработка на насипи: 524.518,67 кубни метри -изработка на одводнување 6.747,12 метри -вградување BNS: 195.513,68 квадратни метри -вградување асфалт-бетон: 24.238,42 квадратни метри -вградување SMA: 111.069,49 квадратни метри -вградување бетон 149.789,55 кубни метри, од кои пренапрегнат бетон 9.258,86 кубни метри -вградување арматура: 11.181.092,00 килограми -вградување јажиња за пренапрегање: 480.293,44 килограми -вградување шипови Ø800 mm: 5.946,27 метри - вградување шипови Ø1000 mm: 1.395,27 метри - вградување шипови Ø12000 mm: 7.997,80 метри - вградување шипови Ø1500 mm: 2.089,22 метри - вградување пренапрегнати сидра: 52.144,00 метри https://www.porta3.mk/proekt-koj-go-testirashe-znaenjeto-veshtinata-i-istrajnosta-na-neimarite/?fbclid=IwAR1PGpevXI0AhTd1a4o602CMazH8E9jfHruvUBg8mR6tmJjlPdo-eUvyg6U |
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1167 Posted: 20-Aug-2019 at 08:45 |
Srbija premnogu investira vo patnata infrastruktura poslednive nekolku godini. Me raduva sto i vo idnina planiraat da gradat. Se nadevam deka i kaj nas kje pochne da se raboti i najavenite proekti da se realiziraat.
https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3306092/500-kilometara-novih-puteva-pravimo-u-2020-do-kraja-godine-pocinje-izgradnja-4-nova-auto-puta-pogledajte-mrezu-planiranih-puteva Edited by Bakica - 20-Aug-2019 at 08:46 |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #1168 Posted: 29-Aug-2019 at 10:03 |
Македонските граѓани купиле
85.000 електронски вињети за користење на бугарските патишта во периодот
од 1 јануари до 13 август годинава. Бугарската министерка за регионален
развој и урбанизам Петја Аврамова вчера од Скопје ги пофали возачите со
македонски регистарски таблички дека се едни од најревносните плаќачи
на надоместокот за патишта, од кои бугарската држава овие месеци
инкасирала над 1 милиони евра.
__ – Ова ја става Северна Македонија на петто место меѓу странските возила во продажба на е – вињета. Претходат Романија, Турција, Германија и Грција – изјави министерката Аврамова. __ За разлика од патарините на македонските автопати, висината на надоместокот за користење на патиштата во Бугарија е многу помал. Возачите преку Интернет за својот автомобил можат да си купат е – вињета со траење од еден викенд, една недела, еден месец, три месеци или една година. Електронската вињета за еден месец во Бугарија чини 940 денари и овозможува неограничено користење на целокупната патна мрежа во тој период. https://www.instagram.com/p/B1eIBtOH4iH/ |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1169 Posted: 29-Aug-2019 at 11:18 |
I jas pred dve godini kupiv vinjeta a avtopat ne vidov.
|
|
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #1170 Posted: 30-Aug-2019 at 12:25 |
Косовариве сериозно газат со автопатиштата. Челопек-Гнилане
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=42.50817&lng=21.29133&zoom=13&time=2019-08-25&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C |
|
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 456 |
Quote Reply #1171 Posted: 16-Sep-2019 at 21:20 |
Импресии од новиот автопат низ грделичка клисура по кој возев изминатиот викенд:
Прво мора да напоменам дека автопатот веќе е сериозно закрпен на неколку места. По целата траса има нерамнини а на места и поголеми вдлабнатини. Квалитетот по мене е полош од новиот автопат Скопје-Штип. Исто така добар дел од трасата е ограничен на 100-ка и со истата брзина делува малце интезивно бидејќи лентите се потесни а кривините мн поостри од оние на делницата ДемирКапија - Смоквица. Исто така има едно делче од 1-2 км кое е на ниво на автопатот ако така се нарекову, Тетово-Гостивар, односно има две возни ленти без трета за застанување. Да не испадне дека има само негативни работи, морам да ги пофалам мостовите и тунелите кој се мн слични на оние на ДемирКапија-Смоквица, а обработката во Тунелите изгледа поквалитетно (времето ќе покаже). Исто така како и секаде во светот многу подобра вертикална и хоризонтална сигнализација одколку кај нас. Најмногу ми е криво што во србија, замислете знаат дека од внатрешната страна на заштитната ограда за живно има само трева итоа искосена по целата траса до белград без исклучок исто како и зеленилото на клучките. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #1172 Posted: 09-Nov-2019 at 20:37 |
Пуштена во употреба делницата од источниот крак на Коридорот 10 во Србија (од Ниш до Димитровград), на отворањето присуствувале српскиот и бугарскиот премиер:
Должина на оваа делница - 86,9 км. Има пет тунели и 87 мостови. Цена: 476 милиони евра. Повеќе информации тука: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=11&dd=09&nav_id=1614905 Edited by Џоле - 09-Nov-2019 at 20:38 |
|
За сè има вторпат
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1173 Posted: 10-Nov-2019 at 12:50 |
Odlicno. A sto se bugarskiot del?
Bugarija e totalno nezainteresirana za zapadnoto sosedstvo. |
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1174 Posted: 10-Nov-2019 at 17:02 |
Bugarija zabrzano go gradi avtopatot od Sofija do granicata so Srbija. Toa treba nas da ne plasi zatoa sto koga kje se zavrsi avtopatot mnogu povekje kje se patuva niz Bugarija do more otkolku niz Makedonija
https://www.porta3.mk/bugarite-kje-gradat-avtopat-kon-srbija-belgrad-sofija-za-tri-chasa/ |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1175 Posted: 12-Nov-2019 at 13:30 |
Nemora voopsto da ne plasi toa deka tranzitot preku nasata drzava do Grcija ke se izostavi vo nieden slucaj zosto :Bidejki od Tabanovce do Bogorodica e avtopat prav bez nikakvi isklucuvanje ,semafori i neznam sto, i koj sto se prevozuva za 1 saat ,i e zaednicki premin pomegju Makedonija i Srbija, dodeka preku Bugarija patot e podolg i site bukvalno ja izbegnuvaat bidejki seuste ima lazni policajci koj sto patroliraat po patistata i lovat stranski turisti i si naplakjaat za toa i si delat so vistinskite , mnogu od turistite go kazuvaat toa i bas poradi toa i ja izbegnuvaat taa drzava kako tranzit do Grcija.Baska cela srbija koja sto odi vo Grcija odat vo Paralia taka da vo nitu eden slucaj ne im odgovara da vozat preku Bugarija.Bugarija nas moze da ne plasi samo so turizmot bidejki imaat more so nisto drugo.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1176 Posted: 12-Nov-2019 at 14:46 |
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1177 Posted: 13-Nov-2019 at 09:56 |
Zaednicki e i preminot megu Bugarija i Grcija, a otkako kje vleze Bugarija vo Shengen sto kje se sluchi za mnogu brzo nema da ima nikakva granica megu Bugarija i Grcija.
Od tuka se gleda deka momentalno od Nis do Solun e samo 30km podolgo patuvanjeto preku Sofija. Koga kje se zavrat avtopatite niz Bugarija plus vlezot na Bugarija vo Shengen (ova bi bilo za okolu 5 godini) patuvanjeto od Nis do Solun kje bide pobrzo preku Sofija otkolku preku Skopje. Edited by Bakica - 13-Nov-2019 at 10:00 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1178 Posted: 13-Nov-2019 at 13:51 |
Samo kon Makedonija nema nitu peda asfalt izgradeno. Ocigledno Bugarite voopsto ne se zainteresirani za Makedonija!?
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1179 Posted: 14-Nov-2019 at 11:10 |
Na sekoja granica se ceka po mnogu saati mislam deka toa e sekade isto , eve na primer i od Hrvatska za vlez vo Ungarija se ceka po 10 saati , koga e letnata sezona i koga e udarot na bran od turisti togas situacijata sekade e ista ,fakt e deka nekoj turisti od Srbija za nekoj destinacii poblisku im e da odat preku Bugarija no tie se mnogu pomalku , za razlika od toa deka skoro site odat nakaj Paralia i toj del im e mnogu poblisku preku Makedonija ,i da ne zaboravime deka gorivoto vo Makedonija e naj eftino od Srbija,BUgarija i Grcija , toa e mnogu biten faktor zosto Srbite a i mnogu drugi stranski turisti tranzitiraat bas preku nasata drzava ,bidejki so toj rezervoar sto go polnat kaj nas go pominuvaat celiot odmor vo Grcija a toa e znacitelno mnogu po eftino od kolku da stavaat gorivo vo Grcija ,a za toa dali Bugarija ke vleze vo Shengen i da fleze ne bi promenilo koj znae sto , djabe e toa koga Srbija i Makedonija ne se vo Evropska unija a Grcija i Bugarija se , da se site 4 drzavi vo Evropska unija e togas prikaznata bi bila po druga i procedurata za pominuvanje na granica bi bila po ednostavna.E sega edinstveno nesto glupavo za tranzit preku nasata drzava e definitivno 5 patarini.
Denko - Bugarija nikogas ne ja gledala Makedonija kako zemja vo koja sto gleda perspektiva ,so samo 2 milioni sto korist dobivaat nikakov , normalno deka ke gradat i vlozuvaat za Srbija toa e drzava od 10 milioni izvozot na nivniot pazar e pogolem i Srbija granici so Evropski drzavi kako Hrvatska , Ungarija ,a Makedonija so kogo granici so Kosovo i Albanija... |
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #1180 Posted: 14-Nov-2019 at 18:09 |
од чудна перспектива гледате скоро сите, јас гледам инаку, да се поврземе со земјите што имаме голем извоз како Косово, Бугарија па потоа и со Грција преку меџитлија и албанија на две места Ќафасан и Дебар. нашите компанија да им се триплира извозот а вие радујте се на пари од патарини
|
|
Post Reply | Page <1 5758596061 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |