Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 5859606162 69> |
Author | ||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1181 Posted: 15-Nov-2019 at 10:51 | |
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1182 Posted: 15-Nov-2019 at 11:22 | |
Manje bitno 7 milioni kako i da e pogolema drzava se na toa mislev , konkuretni se vo nekoj raboti sto nie ne sme ... Da bas za toa i ne prodolziv so razgovor bidejki samite znaeme deka toa e politika.... |
||
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #1183 Posted: 15-Nov-2019 at 11:49 | |
Plus Srbija im e na Bugarite linkot za nakaj Evropa. Normalno deka toa kje bide prioritet.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1184 Posted: 15-Nov-2019 at 12:27 | |
Бугарија почна од многу полоши позиции во патна инфраструктура. Ако видиме кои и се соседи, нормално е дека Македонија и е последна на листа. „Романтичната историја“ неможе да се мери со економските интереси. И да не е поголема Србија, коридорот кој води натаму е битен и прометен а делницата која треба да ја комплетираат од Софија не така голема. Дополнително Бугарија има уште доста работа и за внатрешно поврзување со секундарните центри како Варна и Бургас. Пред се кон Варна врските се доста несоодветни. Коридорот 8 за нив не води никаде бидејќи недостасува многу и во делот меѓу Македонија и Албанија. Тука зачудувачки Косово се наметна со својот автопат како многу подобра врска кон Тирана/Драч отколку нашиот дел на Коридор 8 кој ќе се гради уште долго време. А во делот кон Бугарија, иако е факт дека ПГДС е многу мал, си играме играчки со некакви експресни патишта и проширувања.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1185 Posted: 16-Nov-2019 at 20:35 | |
Najbiten e faktot deka Srbija i e na Bugarija patot kon EU , tako sto normalno deka prioritet sekogas ke bide taa drzava namesto nasata....
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 19664 |
Quote Reply #1186 Posted: 18-Dec-2019 at 07:52 | |
Изградба на автопат Бар-Бољаре-Црна Гора
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 19664 |
Quote Reply #1187 Posted: 18-Dec-2019 at 08:01 | |
Сурчин-Обреновац-Србија чинам денес е отворањето на овој автопат познат како Милош Велики
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 19664 |
Quote Reply #1188 Posted: 18-Dec-2019 at 08:08 | |
|
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1189 Posted: 23-May-2020 at 01:29 | |
Bemax - Crna Gora имаат прилично добар канал, беа поредовни со drone видеа секој месец од проектите кои ги работат, сега со кризата се затајани два месеца, се надевам пак ќе продолжат со исто темпо. Бар-Бољаре, редок проект од балкан влезен на листата на Construction MegaProjects na wikipedia, мислам дека и единствен.
Edited by user8642 - 23-May-2020 at 01:29 |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1190 Posted: 24-May-2020 at 12:08 | |
Toa e voedno i mislam najskapiot proekt na balkanot za izgradba na avtopat , i najtezok za izgradba i ke bide najdobar avtopat izgraden na balkanot , so ogled na toa deka Crna gora nema nitu eden avtopat , zemaa pregolem zalak za vakvo nesto , realno mislam ke im se isplati bidejki se turisticka destinacija , a inace i toj proekt go sledat dosta kontraverzni raboti ,mnogo mnogu pari se vo prasanje , i izgradbata e nekolku pati prekinuvana nesto slicno kako nasite proekti , ama eve sepak se raboti od 2015 e pocnat da se gradi , samo ne znam koga e kraen rok , ama kako so izgleda ima uste dosta rabota , sigurno edno dobri 2 godini od sega ...
|
||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #1191 Posted: 24-May-2020 at 18:10 | |
па така некако сега се праве само до Матешево не е до границата Бољаре беше мислам, го пратам премногу вијадукти има ама на тааа карпа мислам нема да имат проблем со косините и тунелите, кичево охрид од таа страна е потежок, црвеница земја не стабилна и слично. убав пат прават кинезите кога ке го поврзат србите од пожега до граница до 2025 ке биде најживописна делница на балканот
|
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1192 Posted: 06-Jun-2020 at 12:37 | |
Има на форумот и неколку членови од Бугарија па би сакал да продискутираме една идеја. Автопат/Експресен Кјустендил-Ихтиман кој нема до толку директна корист за Бугарија, но би имал голема корист за Македонија.
Прва Делница ГКПП Гјуешево-Дупница како далеку поважна за автопатско/експресно поврзување меѓу двете држави и дел од врската Скопје-Софија. Втора делница од Дупница-Ихтиман. Побрлиска врска на Скопје према Пловдив/Бургас/Варна/Истанбул. Многу важна делница која би била автопатската врска на Скопје со Боровец, како и Софија со Боровец и Самоков. |
||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1344 |
Quote Reply #1193 Posted: 06-Jun-2020 at 19:01 | |
Това е интересно ,но поне на този етап такъв проект не е предвиден от българска страна. В националната програма за развитие на пътищата е заложен експресен път София - Перник - Кюстендил - Гюешево. Всеки един инфраструктурен проект има две страни - икономическа и политическа. По-голямата свързаност и мобилност между Бг.и Мк. е в интерес и на двете страни , но след горчивия опит с коридор 8 и нежеланието от македонска страна, България поне в близките 10 години няма интерес от изграждане на инфраструкура към македонската граница. Знам че поне 2 форумци ще скочат и ще носят от 9 кладенци вода как това не е така ,но това е горчивата истина . Коридор 8 е красноречив пример ,лобиране от българска страна ,отпускане на европари и помощ ,проекта не върви и не върви. И причината не е икономическа ,а от чисто политическо общество. В Мк. има достатъчно силни кръгове (се знае кой са ) ,които от години работят за провала на подобни проекти. |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1194 Posted: 06-Jun-2020 at 19:16 | |
Во Македонија не би рекол дека има намерно саботирање/провала на таквите проекти, туку повеќе би рекол дека е политичка волја за други проекти, а и немање финансии, иако во бугарското општество на овие внатрешно македонски прашања така се гледа дека тоа е намерно разкинување на врските со Бугарија, те уверувам дека не е. Еве дури и такви да се условите, да земем дека тоа е точно, сепак Македонија има изградба на експресен пат Страцин-Ранковце, проект за трета лента Паланка-ДевеБаир, почнување со реконструкција на Страцин-Куманово и кога и да е би започнало изградба на јужна обиколница на Куманово (Романовце-Добрешане-Страцин), така да не е толку без активности.
Сепак мислам дека отворам нова перспектива, нов поглед, на патната мрежа во Бугарија, поглед кој не верувам дека некој внатре во Бугарија би се замислил да направи нешто од директна корист на соседна држава, не толку о директна корист на својата. На пример што сакам да кажам, автопат во Хрватска преку Осијек е директна корист на Босна и Унгарија, но не толку на Хрвтаска. Ова е таков пример во односите Македонија и Бугарија. Стварно ме интересира дали Македонија може да нпарви некој таков проект за соседските држави, а да не биде толку од директна корист за Македонија. Не дека има многу со оглед на формата географска на Македонија и диспозицијата на корисдорите и главиот град, но добро е да се дадат примери. |
||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1344 |
Quote Reply #1195 Posted: 06-Jun-2020 at 19:41 | |
Вервай ми дека е така. Това не го пиша като кафански муоабет ,па от скука развивам теория на конспирациите. По един или друг начин съм свързан в тиа области па имам прека информация и наблюдения. Ако и на самите македонци е ясно дека едни по-тесни връзки са от взаимен интерес ,има сили кои работат против по-голямата интеграция. Ете като бонус - гръцкото лоби .Па вие разсъждавайте защо на гърците не им е изгодно от по-тесни връзки между Мк.И Бг.
Поентата ми беше че на българите стана ясно че Мк. има други приоритеи и нема намера на този етап да форсира какъвто и да било проект към Бг. и по тази причина и те се отказаха. Което според мен е глупаво .Експресния път София - Гюешево беше предвиден да е готов до 2020 година ,па ето не е. Edited by Galileo - 06-Jun-2020 at 19:44 |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1196 Posted: 06-Jun-2020 at 19:56 | |
Напротив, еве други аргументи кои го покажуваат обратното. Ако претпоставиме дека е точно дека ете во Македонија владеат силите коитоа не даваат поблиски врски со Бугарија. Да речеме дека е точно дека во Македонија се саботира инфраструктурното поврзување на секој начин и да земеме исто така дека е точно тоа дека Бугарија сака да се поврзе со Македонија па дури и тоа прашање го третира како национален интерес.
Еве прв пример, да видиме што се случува со граничните премини. Македонија го има изградено целосно патот Берово-Клепало и ГКПП Клепало како и патот Делчево-Ветрен кој е тампониран во напредна фаза и фали само асфалт. Зашто Бугарија не ги доврши од другата страна овие две поврзувања ако е од национален интерес за Бугарија да се поврзе со Македонија, барем еве едниот, само патот Струмјани-Клепало? Еве втор пример, зашто Бугарија еве не вцрта барем во сопствените просторни планови автопат/експресен према Македонија. Не мора да ги изгради одма, барем да ги вцрта. Значи не е работата дека ете така едностранно само от Македонија нема интерес, едноставно "Македонија" како тема на муабет во Бугарија е предадена и препуштена на копуци и крчмари како Каракачанов за печалење гласови на избори и тука завршува интересот. Верувај, искрено сакам да има многу инфрструктурни проекти и конечно време е да ги има, и затоа сме сите ние тука да ги дискутираме овие работи со најдобри намери. Но одговорот на прашањето не е само во Македонија. Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 20:15 |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1197 Posted: 07-Jun-2020 at 06:57 | |
Македонија веќе работи на тоа да ги донесе границите до Бугарија поблиску до народот, тоа го работи со патиштата кон крајниот Исток, а и со проектите кој во иднина би се реализирале.
Во моментов се гради Три чешми - Кочани, реновиран е целосно Кочани до Делчево, Делчево до ГР Делчево. Се гради Штип - Радовиш како експресен пат, Радовиш - Струмица веќе е изграден од поодамна, се проектира Струмица - Ново Село како експресен пат. И веќе споменатиот пат Куманово - Деве Баир кој веројатно за 2 години би бил целосно обновен и експресен од Страцин до К.Паланка. За разлика од ова ние немаме засега активни проекти кон Грција, Србија , Албанија и Косово (освен 13те км од Скопје до Блаце кој станаа историски) |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1198 Posted: 07-Jun-2020 at 14:28 | |
Исто така треба само да се видат бројките за проток на патници и стока по гранични премини и сликата станува уште појасна. На Македонија излезот према светот односно према Европа, со која најмногу разменува луѓе стока и капитал, и е преку Табановце. Не е тоа дека ете Југославија или Србија нешто направила па затоа е тоа така и ја поставиле Македонија во таква позиција. Не, едноставно Европа е натаму во тој правец, капиталот е тамо, иселениците ни се тамо. Што има накај ДевеБаир/Бугарија? Накај ДевеБаир/Бугарија има само Софија и после Софија едно големо ништо се така до крајот на светот. Дури ни за траснфер на руда, енергетика и стоки со Русија, Украина и Романијаз за Македонија и е полесно да транзитира преку Србија, пошто прему Бугарија нема инфраструктура. Нема идеолошка позадина во инфрастурктурата, едноставно тоа е чистата реалност. Нерентабилен автопат по секоја цена може да биде идеолошки мотивиран проект. Тоа е тоа што Бугарија го гледа идеолошки/политички и тоа е тоа што всушност Бугарија го бара и го очекува од Македонската страна, да изгради автопат за екстрмно низок ПГДС, но реалноста и бројките кажуваат сосема спротивно.
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #1199 Posted: 07-Jun-2020 at 15:18 | |
Инаку во Бугарија експресните патишта ги градат профил како автопат само без помошни ленти. За жал во Македонија така не се гради, а тоа што е градено така, кај нас го нарекуваат Автопат.
Предноста кај експресните патишта во Р. Бугарија е тоа што лесно може да се надградат во автопатишта, а и брзините се скоро исти. На тој дел не очекувам да има огромен проток од Бугарска страна, не дека нема да има, но од наша страна очекувам да има повеќе, особено кога ќе се изгради експресниот пат од нашата страна. Па така да, барем за сега од Бугарска страна е сасвим доволно експресен пат 2+2 профил. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1200 Posted: 07-Jun-2020 at 15:29 | |
Slicen e pristapot od dvete strani. I posle 30 godini od paganjeto na komunizmot se uste nema politicka volja za sovremeno soobrakajno povrzuvanje pomegu Makedonija i Bugarija. Zeleznicata e zaglavena i nikako da se odglavi, a patnoto povrzuvanje pomegu glavnite gradovi e svedeno na nivo na ekspresen pat.
|
||
Post Reply | Page <1 5859606162 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |