build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #1201 Posted: 08-Jun-2020 at 08:37
Јас мислам дека проблемот е што двете држави како приоритет го гледаат поврзувањето према Европа преку Србија. Нема интерес за автопатско поврзување Скопје-Софија заради тоа и што нема некоја голема трговска размена па ниту некој поголем сообраќај. Иако мислам дека е срамота во 2020 година да возиш 4 часа од Скопје до Софија за 230 км, а и како изгледа патот повеќе имаш чуство дека си во Африка отколку во Европа. Мислам дека мора ова да се реши што е можно поскоро ако не автопат бар убав експресен пат. Од тоа голем бенефит ќе имаат и Македонија и Бугарија
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #1202 Posted: 08-Jun-2020 at 08:42
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #1203 Posted: 08-Jun-2020 at 11:03
Posle Sofija nema nisto?
Bukurest e nisto?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1204 Posted: 08-Jun-2020 at 11:07
Originally posted by Bakica

Јас мислам дека проблемот е што двете држави како приоритет го гледаат поврзувањето према Европа преку Србија. Нема интерес за автопатско поврзување Скопје-Софија заради тоа и што нема некоја голема трговска размена па ниту некој поголем сообраќај. Иако мислам дека е срамота во 2020 година да возиш 4 часа од Скопје до Софија за 230 км, а и како изгледа патот повеќе имаш чуство дека си во Африка отколку во Европа. Мислам дека мора ова да се реши што е можно поскоро ако не автопат бар убав експресен пат. Од тоа голем бенефит ќе имаат и Македонија и Бугарија
Kako ke ima golema trgovska razmena bez politicka volja i soodvetna patna infrastruktura!?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1205 Posted: 08-Jun-2020 at 11:17
Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.

Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1206 Posted: 08-Jun-2020 at 11:21
Кој разбра разбра! Ако Букурешт е замена за цела Европа, тогаш нека биде така. Освен ако не го напиша тоа иронично?!

Очигледно за нас не треба ПГДС, студии, планирање, стандарди. Народов сака упорно идеологија мешање во автопати, лидери со cult-of-personality кои решително интервенираат (посеруваат) по планови како Стаљин со лењирчето и после на секој месец идат у "посета на градилиштето".

Edited by user8642 - 08-Jun-2020 at 15:23
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1207 Posted: 08-Jun-2020 at 11:53
Originally posted by daci92

Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.

Toa e. Ne znam kako nekoi forumasi toa ne go razbiraat. Po nivnata logika nikogas ne trebase da se izgradi novata aerodromska zgrada bidejki pred 15 godini na skopskiot aerodrom nemase mnogu patnici!? Kako toa brojot na patnici se ucetvorostruci!?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1208 Posted: 08-Jun-2020 at 12:02
Originally posted by Denko

Originally posted by daci92

Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.

Toa e. Ne znam kako nekoi forumasi toa ne go razbiraat. Po nivnata logika nikogas ne trebase da se izgradi novata aerodromska zgrada bidejki pred 15 godini na skopskiot aerodrom nemase mnogu patnici!? Kako toa brojot na patnici se ucetvorostruci!?


Kluchnata rabota za aerodromot ne bese vo zgradata nego vo menadziranjeto i na aerodromot i na avioliniite is subvenciite shto gi dade vladata. Samata zgrada ne gi odonese patnicite. Porastot na patnici bese so nekakov nagoren trend nekakov i pred zgradata i potrebata od povekje terminali sama se nametna. Nikoj ne vika deka avtopat nema da ima pozitiven efekt, ama ima drugi poprioritetni raboti. Demand-ot go nema. Makedonija i Bugarija imaat slichna ekonopska meshovitost, nema patlidzani da uvezuvame/izvezuvame edni prema drugi, koga i vo dvete drzavi se pravat. Ama zatoa avtomobili i dvete drzavi kje nosime od germanija. Ednostavno korisdorite od/kon Evropa se tie shto se potrebni, za megju sebe po geografski paraleli ni treba samo dobri ekspresni patishta, sakale nie toa da go priznaeme ili ne.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1209 Posted: 08-Jun-2020 at 12:33
Originally posted by user8642

Originally posted by Denko

Originally posted by daci92

Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.

Toa e. Ne znam kako nekoi forumasi toa ne go razbiraat. Po nivnata logika nikogas ne trebase da se izgradi novata aerodromska zgrada bidejki pred 15 godini na skopskiot aerodrom nemase mnogu patnici!? Kako toa brojot na patnici se ucetvorostruci!?


Kluchnata rabota za aerodromot ne bese vo zgradata nego vo menadziranjeto i na aerodromot i na avioliniite is subvenciite shto gi dade vladata. Samata zgrada ne gi odonese patnicite. Porastot na patnici bese so nekakov nagoren trend nekakov i pred zgradata i potrebata od povekje terminali sama se nametna. Nikoj ne vika deka avtopat nema da ima pozitiven efekt, ama ima drugi poprioritetni raboti. Demand-ot go nema. Makedonija i Bugarija imaat slichna ekonopska meshovitost, nema patlidzani da uvezuvame/izvezuvame edni prema drugi, koga i vo dvete drzavi se pravat. Ama zatoa avtomobili i dvete drzavi kje nosime od germanija. Ednostavno korisdorite od/kon Evropa se tie shto se potrebni, za megju sebe po geografski paraleli ni treba samo dobri ekspresni patishta, sakale nie toa da go priznaeme ili ne.
Ah bre so tie zameni na tezi. Noviot aerodrom donese aviokompanii. Ako ostanese stariot nemase nikoj da dojde. Siot toj razvoj e poradi politickata volja na vladata, zatoa se izgradi nov terminal, zatoa se dadoa subvencii i zatoa porasna brojot na patnici.
Isto e i so sekoj drug biznis. Ako nema soodvetna soobrakajna infrastruktura ke nema ekonomski razvoj, nitu stranski investicii. Pomegu Makedonija i Bugarija 30 godini nema politika volja za normaliziranje na odnosite i ekonomski razvoj, zatoa se uste se vozime po patista od vremeto na Tito i Zivkov. Za zeleznica ic da ne zboruvam.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1210 Posted: 08-Jun-2020 at 12:41

Не доаѓа авиокомпанија поради терминал, авиокомпанија доаѓа поради профит. И од нива би летале ако има ќар. За останатото си во право, но терминалот нема никаква врска со растот на сообраќајот, има врска новиот менаџмент и субвенциите од властите, токму како што спомна user8642.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1211 Posted: 08-Jun-2020 at 13:11
Originally posted by гитардемон


Не доаѓа авиокомпанија поради терминал, авиокомпанија доаѓа поради профит. И од нива би летале ако има ќар. За останатото си во право, но терминалот нема никаква врска со растот на сообраќајот, има врска новиот менаџмент и субвенциите од властите, токму како што спомна user8642.
Ako nemase vrska noviot terminal nemase da go gradat, ke letavme od niva.
Site merki se povrzani, no terminalot e najvazniot element za razvoj. Stariot terminal imase mal kapaitet i ako ostanevme na nego ke sonuvavme 2 milioni na godisno nivo pa kolku sakata vie subvenicii davajte...

Edited by Denko - 08-Jun-2020 at 14:27
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1212 Posted: 08-Jun-2020 at 15:11
Общо взето ситуацията е като Параграф 22 . За да има добра икономическа соработка и търговия тредва да има добра инфраструктура , а за да се гради добра инфраструктура требва да има солидни икономически връзки и зависимост . Икономиката е политика и нейно продължение с други средста. Икономическите интереси на Мк. са свързани с Германия , Сърбия и Гърция ,па затова неините инфраструктурни проекти са оста север-юг. Такова е положението и в Бг.Все още икономическите връзки Мк. - Бг . са твърде слаби . Българските производи са непознати в Мк. и обратното . Освен некакви македонски плодове и зеленчуци имаше опит да се отварят КАМ маркети ,както и да се пласират македонски вина и минерална вода ,но претърпяха неуспех,просто не са конкурентно способни.Българските туристи са срамно малко в Мк. ,а македонската държава не прави нищо за привлиането им . След големия интерес края на 90 те години и началото на 2000 ,когато много българи посещаваха Мк ,некаде от 2007-8 година по некои обясними причини туристопотокът рязко спадна.
Така че ,при едни интензивни и трайни икономически връзки и голям туристопоток ,нещата биха се променили значително и изграждането на инфра би било оправдано.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #1213 Posted: 08-Jun-2020 at 15:44
Немало заинтересираност од наша страна од идеолошки причини?? Ај да видиме како стојат работите со факти, од граница до најблискиот бугарски автопат (кај Дупница) има 63 км. Патот до таму е обичен двонасочен, мазен е, но поминува низ многу села и треба да се тресеш од полиција на секој чекор. Нови проекти нема. Е сега, од граница до најблискиот македонски автопат (кај Куманово) има 71 км. Патот до неодамна беше дупка до дупка, но и покрај тоа многу побрз и со дополнителна лента кај угорниците. Сега добар дел е реновиран, за година и пол ќе имаме 27 км експресна делница, а остатокот е во фаза на реконструкција и проектирање. Очигледно незаинтересираноста за брзо поврзување меѓу државиве е од бугарска страна. Иста приказна и кај Ново Село, од наша страна има проект за експресен пат, а од другата страна ништо.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1214 Posted: 08-Jun-2020 at 16:03
Да ,българите винаги за всичко са виновни .Очаквах го този момент още от моя пъви пост по темата. Разговор тип кафански моабет не са ми по вкуса. На предишната страница съм дал документ на който е видно че има готов проект София-Гюешево ,който всеки един момент може да бъде реализиран. Защо не е реализиран е друг въпрос. Аргументирането ми за икономико -политическия аспект по въпроса е обективен ,а не емоционален изблик на патриотична основа. Който познава от детаил тази проблематика може сам да си направи изводи ,без да търси под вола теле.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1215 Posted: 08-Jun-2020 at 16:27
Малку off topic, Galileo ги спомна КАМ маркетите во Бугарија, сега проверив на страницата стои дека имаат 12 маркети во Софија, што и не е така мала бројка, погоре имаш спомнато дека не се многу успешни, мислеше на самите македонски производи дека не се успешни или маркетите во целост?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1216 Posted: 08-Jun-2020 at 16:28
И аз очаквах го този момент, когато за винаги нјама да се зададе јунак Блгарин да признае нјакога когато и Блгарија е виновна. Добре виждаш че хората поне са опитаха да ти објаснт че впроса има/нјама автопат за Блгарија не е политически, а исцјало економически, ама не. Ете, за това Блгарија не успја през годините да спечели срцата на Македоните, поради такива крчмарски муабети и хора сс такива мненија. Просто мисјах че нормало штеше да тече разговора, ама не, мора да се припомнјат тези заблуди как то Македонија е Србизирана/Југослвенизирана и както Македонците на лже-петриотична основа не искат пт за Блгарија од идеологически причини.

Заповјадај Блгарски език на Македонска книжовна азбука. Не знам дали нјакои до сега е писал така през миналото.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1217 Posted: 08-Jun-2020 at 16:37
Или аз пиша на некакъв език ,които тотално неразбирате , или вие четете това ,което сте си наумили ,а не каквото е написано.И къде в моите постове съм написал че Мк. е сърбизирана или че по идеологически причини не иска да строи инфраструктира.Затова ще го кажа кратко и ясно .. има политика. А политиката я знаем каква е ,независимо дали на мен или теб ти харесва или не.
Много моля да не ми приписват думи и идеи ,които не са мои.


Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1218 Posted: 08-Jun-2020 at 16:40
Ova ispaga, mu nasmeal zajakot na magareto oti imal golemi usi.
Veke dosaden sum ako kazam deka nema politicka volja od dvete strani, zatoa sekoj obid za okrivuvanje na drugiot e smesen.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1219 Posted: 08-Jun-2020 at 16:47
Нема политичка волја, но тоа е небитно. Автопати не треба да се градат или да се спречуваат со политичка волја, него исклучиво ако има потреба/интерес/бројчаност за такво нешто. Економијата на Европа е star-topology, ѕвезда тополгоија. Сите страни од Балканот разменуваат од/кон средна/западна европа и опбртано, нешто по пат ако има прилика, а меѓу краците речиси ништо. Некои проекти и меѓу државни поврзувања се на линија со таа реалност како на пример Солун-Скопје-Белград-Будимпешта, некои не се на линија со таа реалност. Која тргговска размена ја има Романија со Албанија или па Бугарија со јужна Италија, никаква. Може уште 150 години да ни биде криво, ама реалноста нема да се промени само заради изјави и крќмарски желби на политичари од која било и да е страна. Едниствено ќе се промени со врнатрешен развој на економијата, потребата сама ќе се наметне.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1220 Posted: 08-Jun-2020 at 16:55
Originally posted by ovaj_stariov

Малку off topic, Galileo ги спомна КАМ маркетите во Бугарија, сега проверив на страницата стои дека имаат 12 маркети во Софија, што и не е така мала бројка, погоре имаш спомнато дека не се многу успешни, мислеше на самите македонски производи дека не се успешни или маркетите во целост?


Аз не живея в България и нямам директни наблюдения , информацията ми е от втора ръка.Разговарял съм с много хора по въпроса , повечето от тях не знаят за тези магазини , а тези които ги знаят са пазарували от любопитство ,но не са им основен източник за пазаруване. Много от марките които се предлагат са непознати за българският потребител ,а липсва и адекватна рекламна стратегия. Лично на мен ми е чудно как издържат на жестоката конкуренция на другите големи вериги. Преди години Рамстор се опитаха да навлезат ,кретаха едно 7-8 години и накрая не издържаха и се изнесоха. От разговора знам ,че айвара е популярен ,макар че не е типичен за българската трапеза , хората са доволни от вината на Тиквеш , но не се копуват масово , не добри отзиви съм чувал за шоколадовите и сладкарски изделия ,били прекалено ароматизирани ,подсладени и оцветени .
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.