build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1321 Posted: 14-Oct-2021 at 18:39
A2-Hemus highway-Lot 1 and 2
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1322 Posted: 30-Nov-2021 at 10:31
Пуштен во употреба патот „Арбер“, од граница до Тирана 75 километри

Денеска во близина на градот Клос нај тунелот „Муризи“ во Албанија, албанскиот премиер Еди Рама го пушти во употреба патот „Арбер“ кој го скратува патот од Тирана до албанско – македонската граница за околу 100 километри. Тоа значи дека сега од границата до Тирана патот е долг само 75 километри.

На оваа свеченост присуствуваше и делегација од Дебар предводена од градоначалникот Хекуран Дука, јави нашиот дописник од Дебар, Кенан Мимидиновски. Преку граничниот премин „Блато“ на македонско – албанската граница на свеченоста заминаа и голем број на дебарчани.

Премиерот на Албанија Еди Рама не одржа говор, туку само се сретна со големиот број на жители кои беа дојдени од истиот регион на Албанија.

И покрај тоа што на овој патен правец се работи во одредени делници, сепак албанската влада одлучи истиот да може да се користи, бидејќи има можност за тоа. Според договорот за изградба тој целосно ќе биде готов во април 2022 година.

Побарано е денеска при користењето на патот целосно да се почитува поставената сигнализација, бидејќи во делови на патот се уште се работи.

Дебарскиот градоначалник Хекуран Дука за Радио Слободна Еврпа изјави дека патот „Арбери“ е од големо значење и за Дебар и регионот. Тој додаде дека „и македонската влада на македонска страна е го продолжи овој пат и тоа од Дебар – до Извор кај Кичево. Овој проект ќе овозможи брз економски развој на општина Дебар“ рече Дука и истакна дека скратувањето на патот од Дебар до Тирана за околу 100 километри, ќе создаде и простор за поголема бизнис соработка на компаниите од двете страни на границата.

https://www.slobodnaevropa.mk/a/31585237.html
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1323 Posted: 30-Nov-2021 at 11:26
Да ѕирнеме и по некоја фотка од патот:









https://ata.gov.al/2021/11/29/rruga-e-arbrit-pamje-spektakolare-te-peizazhit-natyror/

+ видео:



Edited by Џоле - 30-Nov-2021 at 11:32
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1324 Posted: 30-Nov-2021 at 21:03
Зашто во Македонските медиуми упорно се преведува автопат, кога патото воопшто не е автопат. Да не нема кој да преведе од албански? Албанските медиуми јасно си го кажуваат rruga - пат, и ништо повеќе, а не е autostrada.

Браво за Албанија и пробивањето на патот, од големо значење и за Македонија и за севкупната економска размена. Само имам голема замерка на како се проектирани радиусите и нагибите, изгледа премногу импровизирано. Втора замерка е профилот, не се потрудиле ни малку да биде барем до ниво на експресен 2+2 (2 за возење и 2 за застанување), да не збориме дека на големи делови нема банкини, а постои сериозна опасност.

Дополнителен факт кој што некако е занемарен дека овој пат некако индиректно учестува во некој паралелен Коридор 8, и покрај тоа што нема абер од изградба на вистински автопат Бугарија-Македонија-Албанија. Мислам на непишаната врска Драч-Тирана-Дебар-Кичево-Брод-Прилеп-Штип-Благоевград.

Edited by user8642 - 30-Nov-2021 at 21:09
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #1325 Posted: 30-Nov-2021 at 22:15
Се согласувам со кажаното, меѓутоа ако го погледна видеото во целост има уште пострашни работи од типот на целосно влегување на патот во населени места и куќи на само 2 метри од работ (да беше 1980 или 1990та ќе беше во ред, меѓутоа по новите стандарди чисто се сомневам), дискутабилна широчина од не повеќе од 6.5 метри, немање рабна линија, отсуство на еластични огради на места каде што треба да има, остри нагиби...
Не знам, за поздравување секако е фактот што цел еден регион на Албанија пред се а и Дебар и Македонија се поврзуваат со Тирана, сепак ова ако се спореди со 2та експресни патишта кај нас во источниот дел кои се во завршна фаза (2/3 од нивната должина и пуштени) Штип - Кочани (32км) и Штип - Радовиш(45км)е би рекол 2 класи подоле. Велес - Кадрифаково намерно го изоставам бидејќи иако сличен профил сепак разликата со споменатите 2 правци е огромна. Вчера баш на сајтот на ЈПДП забележав и друго: кај Велес - Кадрифаково возните (брзи) ленти се 3.25 а кај другите 2 експресни патишта 3.5 односно вкупно 11.4 метри.
Мислам дека за кај нас овој формат мора најмалку да го има и во делот Страцин - Деве Баир, Градско Прилеп(двете делници се градат во овој формат веќе), Битола - Меџитлија и Струмица - Ново Село.
Куманово - Страцин и Битола - Прилеп мора да бидат автопати.
Скопје - Блаце и Кичево - Охрид да се завршат што е можно поскоро.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #1326 Posted: 01-Dec-2021 at 23:47
Ова не е магистрален пат, туку регионален и за волја на вистината поминува низ доста убави, но стрмни и карпести клисури, така да тешко тука да никне експресен пат. Ова е само реконструкција на постојниот пат кој беше во катастрофална состојба, но за пофалба е тоа што асфалтот на сите реновирани магистрали им е со многу висок квалитет, дури помазен и поцврст од еве на пр. Штип-Миладиновци.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1327 Posted: 03-Dec-2021 at 10:21
Zosto patot e obelezen so zolta linija?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1328 Posted: 17-Jan-2022 at 17:47
27.12.2021. Autoput Preljina-Pakovraće



https://www.facebook.com/UniprometCacak
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1329 Posted: 17-Jan-2022 at 17:49
09.12.2021. IZGRADNJA AUTOPUTA E-763, DEONICA PRELJINA - POŽEGA | JP "Putevi Srbije"

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1330 Posted: 28-Jan-2022 at 08:46
Započelo probno opterećenje Pelješkog mosta



Завршени се сите работи на мостот кој обезбедува територијален континуитет на Хрватска, прекинат со коридорот за излегување на БиХ на море кај Неум.
Мостот е од висечки тип, долг е 2,4 километри, висок 55 метри и е проект на словенечкиот архитект Марјан Пипенбахер.
Завршен е за 1277 дена.

https://off.net.mk/nabrzinka/hrvatite-go-zavrshija-peljeshki-most
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1331 Posted: 07-Feb-2022 at 21:03
Мостот Чанакале 1915 во Турција

За сè има вторпат
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1332 Posted: 08-Feb-2022 at 14:45

Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1333 Posted: 08-Feb-2022 at 21:54
Originally posted by Galileo


Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала.
Ајде ајде, кисело било грозјето.... Каква сенка другар, ова е прв мост на Дарданели и води од Измир и цела турска ревиера према Европа. Ова има да биде еден од поискористените мостови во регионот и пошироко. Неможе секој висечки мост да го прогласуваме за копија на Голден Гејт, тоа е принцип-начин на статичка изградба, а не само начин на изгледање на некој мост. Мостот е минималистички, столбовите и сајлите се едвај колку што треба да се задоволат статичките потреби, а бојата на столбовите е во националната боја на Турција. Каде виде тука имитација на Голден Дејт?!
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1334 Posted: 08-Feb-2022 at 23:18
Originally posted by user8642

Originally posted by Galileo


Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала.
Ајде ајде, кисело било грозјето.... Каква сенка другар, ова е прв мост на Дарданели и води од Измир и цела турска ревиера према Европа. Ова има да биде еден од поискористените мостови во регионот и пошироко. Неможе секој висечки мост да го прогласуваме за копија на Голден Гејт, тоа е принцип-начин на статичка изградба, а не само начин на изгледање на некој мост. Мостот е минималистички, столбовите и сајлите се едвај колку што треба да се задоволат статичките потреби, а бојата на столбовите е во националната боја на Турција. Каде виде тука имитација на Голден Дејт?!

Mi otvori koja i da e slika na GG i ke ja vidish imitaciata . Ne treba da si s IQ nad 150 .
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1335 Posted: 29-May-2022 at 14:51


Carpe diem
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1336 Posted: 29-May-2022 at 15:48
Ова е еден од најпотенцијалните коридори на Балканот. И тоа што дури сега задоцнето се гради само кажува колку тоа кобајаги "многу" направила Југославија. Дури и се повеќе сум убеден дека да постоеше овој автопат пред 30 години којзнае дали можда еве Црна-Гора ќе се отцепеше од Србија, со оглед на тоа што уште далеку многу повеќе ќе направи директна економска интеграција на Србија и Црна Гора, па и Босна како крак преку Ужице што треба да оди. На Србија целокупната економија према свет и проаѓа преку овој автопат заради пристаништето Бар, на Црна Гора пак целокупната економска комуникација према Европа и проаѓа преку истиот автопат само во обратен смер. Дури ова, скоро прочитав некаде дека овој автопат, односно Коридорот 4, е со најголем ПГДС во Србија, поголем и од Коридор 10 (Е-75), интересно не знаев до скоро, треба да се провери информацијата. Ама у секој случај, срамота е за две држави кои толку многу се културно блиски, јазично, етнички, црковно, да треба дистанца од 300км меѓу двата главни града да биде сеуште 9 саата влечкање по регионални патишта 1+1, и тоа што проѓаат низ населени места камиони. Па за 9 саата се стига од Скопје до Љубљана.

Е сега има и политичка димензија, дали автопатов може да произведе средоземски Калининград, или па ќе ја нормализира политиката на Балканов и ќе се затвори НАТО дупката од Суботица до Прешево. Тоа е другиот ризик, или па добвивка што ја носи автопатов со себе.

Другата политичка димензија е тоа што Вучиќ ги разбира овие работи, и сосема му е јасно дека Црна Гора неможе да ја "враќа" или одново "освојува" со политика од бугарски тип према Македонија. Уствари дали сами разбраа незнам, или силом прилике после сите бељи по Југославија, едноставно мораше да разберат, ама сеедно. Ако има времиња и моменти кога неможеш да си ги постигнеш брзо политичките цели, тогаш не прави глупости, чекај, гради инфраструктура меѓувремено, не прави бугарски глупости, работи на интеграција, можда некогаш ќе дојдат подобри политички амбиенти.





Edited by user8642 - 29-May-2022 at 15:51
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1337 Posted: 14-Jun-2022 at 12:42
Eve edno interesno i retko privatno video od avtopatot "Bratstvo-Jedinstvo" 1989god. negde vo zapadna Slavonija. Poglednete vo kakva sostojba e magistralata vo tie "zlatni vreminja" na Jugoslavija.

https://www.youtube.com/watch?v=dWzKVxUVZWM
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1338 Posted: 13-Jul-2022 at 11:56
Денеска се отвора автопатот во Црна Гора, првата недела нема патарина

Денеска се отвора првата делница од автопатот во Црна Гора, а првите седум дена возењето ќе биде бесплатно.

Максималната брзина на делницата од Подгорица до Колашин долга 41 километар, со која се избегнува кањонот на Морача, ќе биде ограничена на 100 километри на час.

Како што пренесува РТЦГ, по поминувањето на наплатната рампа возачите ги чекаат три ленти, строго е забрането возење во рикверц или полукружно свртување.

Советуваат да не се паничи доколку се промаши излезот за исклучување од автопатот, како и дека треба да се почитува поставената сигнализација.

-Се што се случува во затворениот дел на автопатот, односно во тунелите, покриено е со камери, а во случај на каков било проблем од командниот центар се активираат сите надлежни служби, полиција, пожарникари, но и оние кои го одржуваат и надгледуваат автопатот, наведува РТЦГ.

https://www.vecer.press/%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D0%BE-%D1%86%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1339 Posted: 14-Jul-2022 at 11:18
Отворена првата делница на црногорскиот автопат Бар – Бољаре











За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1340 Posted: 20-Jul-2022 at 11:03


За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.