Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 1112131415 69> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #241 Posted: 15-Nov-2010 at 02:57 |
Може и им е паметно што е така блиску. Наместо да биде само by-pass за транзитни возила вака ќе се користи многу повеќе и за внатрешниот сообраќај. на пример Скопската обиколница е by-pass, ама и не е за внатрешен сообраќај освен што на некое непосредно население може да му послужи за некои конкретни локации. Овоа во Букурешт е полу-обиколница, полу внатрешен сообраќаен прстен и паметни се што ја градат така. Две муви со еден удар.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #242 Posted: 15-Nov-2010 at 03:25 |
Не зборевме дали е блиску до градот или не, туку дека има два прстена кои се страшно блиску еден до друг. Што би било толку паметно во тоа? |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1347 |
Quote Reply #243 Posted: 15-Nov-2010 at 19:49 |
@ Andrej...
Interesena reportaja za AM Hemus , Andrej..Ona naistina e najspekulativnata i kontraversna magistrala vo Bulgaria.
jaz sum od Pravez i dokolko si spomnjam (ne sum 100% siguren) uchastokot Sofia -Pravez be odkrit 1983 -4 godina .. Potniot jazol Pravez be odkrit mnogu po kasno ,koga se izgradi i drugiot del -nekade kon 1997-8 godina.
Pozdrav
|
|
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #244 Posted: 18-Nov-2010 at 09:13 |
The last segment of the superstructure, 16.11.2010
The assembly of the last segment of the superstructure of Danube Bridge Vidin-Calafat in the non-navigable channel of the river was completed – from the first to the eight pier. The total number of the assembled concrete segments is 292. Each of them was produced according to individual parameters in the production plant of FCC Construccion, situated in the vicinity of the construction. The length of the superstructure in this part of the river is 650 meters. In the navigable channel of the Danube the superstructure will be made with bigger segments, which are being produced and stored in the production plant. Cantilever wings are being constructed on both sides of the deck of the superstructure with the help of self-moving cantilever installation. http://www.danubebridge2.com |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #245 Posted: 19-Nov-2010 at 14:40 |
Grci grade koridor 10 od Vranja do Bujanovca
Tanjug | 19. 11. 2010. - 13:57h | Komentara: 2 Ugovor za izgradnju autoputa na koridoru 10, od Vranja do Bujanovca u dužini od osam kilometara, potpisan je danas u Vladi Srbije sa grčkom kompanijom "Aktor", koja bi taj posao trebalo da završi u proleće 2012. godine. Reč je o deonici Donji Neradovac - Srpska kuća, koja će biti finansirana iz donacije grčke Vlade, posredstvom Helenik (HiPERB) plana u vrednosti od 21,84 miliona evra. Član Upravnog odbora preduzeća "Koridor 10" Nenad Ivanišević izjavio je da je eksproprijacija zemljišta u potpunosti završena i da bi pripremni radovi trebalo da počnu za oko dve nedelje, uz rok za izgradnju od 18 meseci. Ugovor su potpisali državni sekretar u Ministarstvu ekonomije i nacionalni koordinator plana HiPERB Vesna Arsić, nacionalni koordinator za HiPERB Konstantin Papadopulos, član Upravnog odbora "Koridor 10" Nenad Ivanišević i predsednik Odbora direktora kompanije "Aktor" Dimitrios Kutras, u prisustvu ministra za infrastrukturu Milutina Mrkonjića. Mrkonjić je izjavio da će izgradnja koridora 10 u Srbiji značajno napredovati početkom izgradnje deonice od Vranja do Bujanovca, što je i prva deonica koju finansira HiPERB na jugu Srbije. http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/218525/Grci-grade-koridor-10-od-Vranja-do-Bujanovca Ova e dobra vest i za nas, konecno ke se skrati patuvanjeto kon Makedonija... |
|
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #246 Posted: 20-Nov-2010 at 16:23 |
Ete za razlika od nas, vo Albania avtopatite se mnogu poskupi. So tie pari ke gi izgradime koridorite 8 i 10 niz cela Makedonija.
Сабота, 20 Ноември 2010 08:38
Според албанската телевизија „Топ-чанел“, изградбата на автопатот Драч-Кукс наликува на бизнис кој никогаш не завршува.Иако автопатот свечено е пуштен во употреба неколку пати, сепак за него ќе се трошат пари од буџетот и наредната година.Нови 100 милиони долари албанската Влада ќе даде за делот од патот Решен-Калимаш. Овој износ претставува една петтина од вкупните инвестиции во инфраструктурата, кои Владата ги планира за 2011 година. Заедно со овие пари фактурата за изградба на автопатот достигнува 1,8 милијарди долари или 17,7 милиони долари за еден километар од патот. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #247 Posted: 20-Nov-2010 at 16:32 |
Plugger, нема тука некоја особено голема разлика во цената на километар автопат помеѓу Албанија и Македонија. Претпоставувам таа разлика што постои во таков смисол е мала и баш во Македонија е нешто поскапо, ама не којзнае колку. Вистинската разлика е во тоа на каков терен се гради автопатот. Автопатов Драч-Кукс на кој се повикуваш во најголема мерка поминува низ ужасно тежок терен. Од таму потекнува релативно високата цена. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #248 Posted: 26-Nov-2010 at 19:30 |
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #249 Posted: 26-Nov-2010 at 19:34 |
Значи може да се очекува реализирање од македонска страна посебно делот на влезот на Скопје на север и спојувањето со северна обиколницна каде што е предвидено доработување на детелината за приклучување... Е сега дали оваа траса ќе поминува од тука јас се надевам дека нема да се помести трасата токму поради влезов во Скопје и спојувањето со обиколницата. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #250 Posted: 01-Dec-2010 at 18:43 |
Еве до каj стигна изградбата на делницата Драгичево на автопатот "Лулин",от каj е патот за Гуешево.
Това е во правец от Благоевград ком Софиja. Делницата е на три нива. Edited by ink - 01-Dec-2010 at 18:43 |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #251 Posted: 01-Dec-2010 at 18:49 |
Едно време градевме многу поголеми проекти и виадукти со тунели...днес не знам дали можем да изградим нешто вакво... Винаги когато сум поминувал со автомобила през тези виадукте се молам да нема земетрос Edited by ink - 01-Dec-2010 at 18:50 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #252 Posted: 01-Dec-2010 at 20:19 |
И друг пат сме ја имале оваа слика на форумов. Прекрасни се. Кога се градени? |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #253 Posted: 01-Dec-2010 at 21:01 |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=667&PID=80618#80618 |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #254 Posted: 01-Dec-2010 at 22:05 |
Граденето е започнато 1984 но,ком краja на 1989 е прекинато поради финански проблеми. Завршено е 1999 година. Това се уште е иднственото место,кадето е пробиена Стара Планина(Балкан)от автопат. От многу години се зборува за изградба на тунел под врв Шипка,но се прават планови да биде вклучен во програма Транспорт за 2013-2020. Тунела мора да биде долог 10,8 км и се оценува дека ке чини некаде около 120 милиона евро. |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #255 Posted: 01-Dec-2010 at 22:39 |
Еве сечене на дел от jжната обиколница на Софиja,коjaто се гради сега.
На 2 нива,заштото граганите не сакат да дават имотите си за прошируване на обиколницата и тужат државата Edited by ink - 01-Dec-2010 at 22:40 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #256 Posted: 03-Dec-2010 at 14:26 |
Вчера, како што беше најавено, се отвори бај пасот на романскиот град Сибиу, во должина од 17.5 км, со што вкупната должина на автопатите во Романија достигна 328 километри. За следната година се најавува (според оптимистичката варијанта) да се отворат уште 105 км автопати и тоа следните делници:
Cernavoda-Medgidia - 20 km Medgidia-Constanta - 32 km A4 (Constanta by-pass) - 22 km Timisoara-Arad - 32 km (???) Картата кон крајот на 2010: Сибиу бај-пас од вчера: Како и изградбата на јужниот крак на обиколницата на Констанца, кој води до Чернавода и Бугарија: Една релативно нова вест е дека ЕУ го вклучи патот Констанца - Варна во ТЕН-Т коридорите што ќе добијт пари за изградба на автопат во следниот програмен период по 2014. Според плановите, Бугарија и Романија треба да ги врзуваат три автопати, како и 4 моста на Дунав. Edited by Andrej_LJ - 03-Dec-2010 at 14:26 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #257 Posted: 04-Dec-2010 at 11:39 |
Автопатската делница на Марица А3 Е85 (која ги сврзува АМ Тракија и Свиленград крај турската граница) се финализира. Имено, оваа недела беше објавен тендерот за АМ Марица ЛОТ 1 (Оризово-Димитровград-Узунджиево) од 5км-48км или со должина од околу 43 километри. ЛОТ 2 (Узунджиево-Харманли) со должина од 25 километри пак ќе биде даден на тендер во понеделник. Вкупната должина на трасата е околу 68 километри, при што индикативната вредност на проектот е 210 милиона евра (ЛОТ1-105 и ЛОТ2-104 милиона евра), изградбата се предвидува да започне пролетта на 2011 година, рокот за изведба е 25 месеци, при што автопатот треба да биде готов до летото на 2013 година.
Лилава - АМ Марица ЛОТ 1 + ЛОТ 2 Зелена - Автопати во употреба Црвена - Автопати во изградба Плава - Автопати кои треба да одат на тендери и да започне реализација во 2011 година Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 11:42 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #258 Posted: 04-Dec-2010 at 12:18 |
Сакам да ви претставам (досега и за мене-човек што многу се интересира од патна инфраструктура, беше сосема непознато), колку ја имаат развиено автопатната мрежа нашите јужни соседи-Грција. Буквално имаат ршум направено, немаат оставено ни најмал град без сврзување со автопат или брз пат (како нашиот Тетово-Гостивар). Особно вчудоневидува дека мала земја со релативно мало население има нужда од волку густа патна мрежа, слична по густост на оние во најразвиените земји на Западна Европа или како сите балкански земји заедно (изразено во километри!).
СВЕТЛО ЖОЛТА - Автопат (130км/час, 2x(2+1)) ТЕМНО ЖОЛТА - Брз пат (110 км/час, 2x2) ТЕМНО ЦРВЕНА - Автопат во изградба СВЕТЛО ЦРВЕНА - Автопат во планирање А1 ЕЈЏИЈАН (Евзони (МК)- Солун - Лариса - Атина. Овој автопат го сменил името во 2008 од ПАТХЕ на ЕЈЏИЈАН. Долг е 660 километри, од кои изградени и пуштени се 630 километри, додека 30 се моментално во изградба. А2 ЕГНАЦИЈА (Игуменица - Александрополис ТР/БГ) е долг 680 километри и е изграден во целата своја должина ем убавина. За мене ова е најневеројатниот автопат на целиот Балкански полуостров, при што навистина може да се спореди со било кој друг европски автопат, според својата сложност. Не дојдов до информација колку милијарди евра се пљуснати во неговата изградба, но под 3 милијарди сигурно не! Еве нудам доста факти, за да се сфати величината на овој децениски потфат: -50 клучки/излези -350 надпатници и подпатници -1650 мостови или виадукти, со вкупна должина од 40 километри (да, тоа е како од Скопје до Тетово да изградиме автопат кој минува по мостови по целата должина). -76 тунели, од кои најдолгиот е 4,8 километри, а нивната вкупна должина изнесува 49,5 (или 99 км ако се сметаат тунелните цевки одделно). -43 моста над реки -11 моста над пруги А3 ЦЕНТРАЛ-Кентрикис Еладас (Ламиа-Панагиа, односно врска помеѓу А1 и А2 преку централните делови на Грција). Долг е 231 километар и моментално се проектира. Даден е на 30 годишна концесија и неговата цена се поставува на 1,5 милијарди евра. А5 ЈОНИА (Јанина - Патра). Со своите 196 километри треба да ги сврзе северните градови Јанина и Игуменица, со јужните пристаништа на Пелопонез и минува покрај Јонското Море. Делници од него се пуштени во сообраќај, некои делници се во изградба, додека најголемиот дел сеуште е во фаза на проектирање. Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 12:20 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #259 Posted: 04-Dec-2010 at 12:43 |
А6 АТТИКИ ОДОС е 65 километарски ринг на приградските населби на столицата на Грција - Атина. Граден е во 90-тите години на минатиот век, според принципот на кофинансирање (ЕУ и националната влада). По својата должина има најмалку (значи на одредени отсеци и повеќе) 2x(3+1) ленти и ги сврзува автопатите кон Солун и кон Пелопонез. Ве ноекои негови делови поминува и (при)градската железница на Атина. Има неверојатно сложни клучки и инфраструктурни решенија - право чудо на инженерството!
А7 ПЕЛОПОНИСУ (Коринт-Спарта/Каламата). Овој автопат има вид на превртен ипсилон. Започнува крај Коринт и завршува во јужниот дел на Пелопонез, при што пред својот крај се одделува на две гранки, источно кон Спарта и западно кон Каламата. Долг е 158 километри, при што поголемиот дел е веќе пуштен за сообраќај, додека останатите делници треба да се завршат во 2011 година. А8 (Атина-Патра) е автопат долг 228 километри, кој ја поврзува столицата со северните делови на Пелопонез, се до градот Патра, каде се спојуваат А5, А8 и А9. Крај Атина има габарит од 2x(4+1), во делот од Атина до Коринт има 2x(3+1) и од Коринт до Патра има 2x(2+1) ленти. Скоро сите делници се завршени, додека останатите треба да се пуштат до 2011 година. Овој проект е со 6 годишен рок на изведба и чини 2,8 милијарди евра (без ДДВ). Спаѓа во најголемите проекти кои моментално се изведуваат во Европа. А9 ОЛИМПИА (Патра - Каламата). Автопатот долг 164 километри, кија вредност е 830 милиони евра, треба да ги поврзе северниот и јужниот дел на Пелопонез, минувајќи на запад од полуостровот. Некои делници се пуштени во сообраќај, но главницата сеуште е во фаза на планирање. Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 12:44 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Forensic
Newbiе Joined: 13-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #260 Posted: 04-Dec-2010 at 12:59 |
Great job as always Andrej!
|
|
Post Reply | Page <1 1112131415 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |